Ik heb 'm overleefd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
In Amersfoort was er wel een fontein maar daar liepen die kinderen zo mee te kloten dat het volgens mij niet meer door de keuring kwam.
Met gebakken ei en gebakken ham en ananas?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindasaus op een broodje hamburger is wel lekker
nou ja had wel gekund maar dan hadden we weer wat met die kinderlijkjes moeten verzinnen. Gedoe allemaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
In Amersfoort was er wel een fontein maar daar liepen die kinderen zo mee te kloten dat het volgens mij niet meer door de keuring kwam.
Ik ken wel priegelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Prieken/rommelen/prutsen, dat idee I guess?
Ik vertaal het nooit.
Heb er wel nog churros in gedoopt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh bah met die vieze snotklauwen erin
Ananasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gebakken ei en gebakken ham en ananas?
Nee, da's wat anders.quote:
Het zal niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er wel nog churros in gedoopt.
Ik woon heul niet in her buutn'landquote:
Hamburger met spiegeleitje is wel heerlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gebakken ei en gebakken ham en ananas?
Ik moet nu denken aan een veel te zacht gebakken ei met hagelsnoer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh bah met die vieze snotklauwen erin
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, kan daar echt op sabbelen en romig rond laten gaan in mijn mond en zachtjes op smekken, beetje de schimmeldraden los proberen te peuteren met mijn tong met als beloning af en toe een hemels knapperig zoutkristalletje
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef UitStraling het volgende:
ik heb van minder een slapje gekregen.
Ik kreeg 'm meestal naar m'n hoofd als ik vooral m'n eten heen en weer aan het schuiven was ipv op te eten.quote:
Slijmdraden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een veel te zacht gebakken ei met hagelsnoer.
West-Fries natuurlijkquote:
Zeg dat dan gewoon ipv die rare woordjes. Prieken klinkt meer als prikken in kiepquote:
Zit niet zo te priekenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm meestal naar m'n hoofd als ik vooral m'n eten heen en weer aan het schuiven was ipv op te eten.
West-FriesLANDquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik woon heul niet in her buutn'land
Prieken is 1 van de woorden die dusdanig veel wordt gebruikt dat ik pas leerde dat het geen Nederlands is toen ik ging studerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv die rare woordjes. Prieken klinkt meer als prikken in kiep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |