Nee eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van de kinderen wel? Want dat kan ook
Oh dat is wel een goeie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja prima. Elke keer een andere plaats? Beginnen we in Salem?
Ehhhh, ik geloof dat ik vooral in Thunderdome rondhang. Moet nog even horen aan kerel waar 'ie nou allemaal heen wil.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In welke zaal doen we een minimeet?
Oke @LTVDKquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Douchecabine zit erin, maar achteraf gezien had de deur misschien beter rechts gekund
ik heb dat een keer gedaan met een klein feestjequote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:37 schreef Fogel het volgende:
Ik was een jaar van plan om grafstenen te maken van grijs piepschuim en daar de namen van huisdieren in de straat op zetten. Is er helaas niet van gekomen.
Nu ben ik benieuwd naar de auto.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dat een keer gedaan met een klein feestje
was een beetje stelletjes feestje, 4 stelletjes, bordspellen spelen, pompoentje veranderen in een spin, grafsteentje
heel leuk kerkhofje aan het eind van de avond
komt rond middernacht mijn (destijds echtgenoot) zwager aanzetten om te komen janken dat hij niet was uitgenodigd en dat hij dat erg vond en hij snapte niet dat als hij nu kwam janken hij niet alsnog naar binnen mocht...
Was een lastig man, maarja toen ik zag wat hij besloot te kopen als eerste auto wist ik al genoeg
Jammer!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee maar het zal niks boeiends zijn maar ik weet wel hoe teringwarm het daar binnen is maar ja ik ga niet half naakt erbij lopen.
Dat duurt nog langer dan bij mijquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Douchecabine zit erin, maar achteraf gezien had de deur misschien beter rechts gekund
quote:
Issie kapper?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ken niemand die een leuk persoon is en een peugeot 206 cabrio heeft (wat volgens de folder een 4 zits is)
en ik ken(de) er toch een stuk of 6
Haha zo eens met deze stellingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ken niemand die een leuk persoon is en een peugeot 206 cabrio heeft (wat volgens de folder een 4 zits is)
en ik ken(de) er toch een stuk of 6
nee gewoon een idioot en moocherquote:
het heeft een achterbankquote:
Denk niet dat ik m'n reet daarin krijg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het heeft een achterbank
wel meer geschikt voor als je benen geamputeerd zijn maar toch
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee gewoon een idioot en moocher
mijn gestoorde tante had er ook een, die snoof van alles en werkte niet
rare mevrouw van de airbnb in zandvoort had er trouwens ook een, kwam daar bij het huis aan en zag die auto en dacht aaaaaah geen wonder dat ze een maand van tevoren al belt en extra geld vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |