jezus, ik moeilijk naar m'n instellingen gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je via pc doet gewoon op je UI klikken.
Was Ewout leuk gister?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
En met kerst bij mijn vader 100 berichtjes sturen voor FOK!kers die kijken maar nooit komt er één aan. Maar alle andere kutberichtjes van mensen wel.Ja leuk.
Ja, dat deed ik dus ook altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus, ik moeilijk naar m'n instellingen gaan
Ik net nogquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus ook altijd.
quote:
En dat delen jullie dan niet even....quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, al zo lang als ik me kan herinneren in ieder geval.
quote:
Ach, ga heenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, al zo lang als ik me kan herinneren in ieder geval.
Dacht dat iedereen met meerdere UI's dat wel wist inmiddels.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En dat delen jullie dan niet even....
Deed ik toch.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En dat delen jullie dan niet even....
nahquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezien hoe oud de meeste van m'n UI's zijn, doe ik het al zeker 10 jaar zo.
Ben je al aan deze van mij gewend? Dan ga ik m weer eens wisselen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik zo vaak van UI wissel, maar toch.
Misschien kan je @murp lief aankijken. Heeft die van mij ook gemaakt volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nah
Ik moest elke keer zoeken. (had een stomme layout een hele tijd)
Maar kwam er net achter dat ik geen sneeuw icoontjes meer heb
Geen grap.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nah
Ik moest elke keer zoeken. (had een stomme layout een hele tijd)
Maar kwam er net achter dat ik geen sneeuw icoontjes meer heb
Ik overleef het wel zonder sneeuwquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan je @:murp lief aankijken. Heeft die van mij ook gemaakt volgens mij.
Moet wel ergens uit op kunnen maken dat het niet bekend is he.quote:
heb je al een leuk halloweenpakje?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het wat vroeg voor de sinterklaasmijters jongens, eerst nog halloween
Maar iedere dag is halloween?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ok, fair point.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet wel ergens uit op kunnen maken dat het niet bekend is he.
Daar doe ik niet aan. En ik heb daar ook geen UI voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee, geen zin in feestjesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al een leuk halloweenpakje?
Ik dacht dat dit wel iets voor jou zou zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, geen zin in feestjes
Maar leuke pakjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, geen zin in feestjes
ja maar al mijn vrienden zijn in de voortplantfase dus geen uitnodiging gekregen voor een feestje dit jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit wel iets voor jou zou zijn
Ja netquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je al aan deze van mij gewend? Dan ga ik m weer eens wisselen.
ah ja, die fase ken ik. Gelukkig zijn de meeste van mijn vrienden hier wel al uit gegroeidquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar al mijn vrienden zijn in de voortplantfase dus geen uitnodiging gekregen voor een feestje dit jaar
en ook niet mentaal de ruimte om zelf iets te kunnen organiseren
Ik loop in bijna niks naast die zwabber (nee, niet @DeZwabber ) in z'n decades shirt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik loop er met Thunderdome echt zo basic bij.
Zullen we 1 maand per jaar naar Amerika verhuizen voor de Halloween gekte?quote:
Ik heb echt geen idee maar het zal niks boeiends zijn maar ik weet wel hoe teringwarm het daar binnen is maar ja ik ga niet half naakt erbij lopen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop in bijna niks naast die zwabber (nee, niet @:dezwabber ) in z'n decades shirt.
Daar zijn ze er wel echt goed in.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zullen we 1 maand per jaar naar Amerika verhuizen voor de Halloween gekte?
Ik zat nog bij hetzelfde onderwerp jonge.quote:
ik ben bijna in staat om een ticket te gaan kopen om je te zoekenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop in bijna niks naast die zwabber (nee, niet @:dezwabber ) in z'n decades shirt.
Dat zou niemand aan zien komen voor de vreetmeet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou niemand aan zien komen voor de vreetmeet.
wil eigenlijk ook graag zo'n reuzenskelet bij mijn vrijstaande huis maar ja... ken nie alles hebbequote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
HET REUZENSKELETquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil eigenlijk ook graag zo'n reuzenskelet bij mijn vrijstaande huis maar ja... ken nie alles hebbe
Ja die zijn zo gaaf.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil eigenlijk ook graag zo'n reuzenskelet bij mijn vrijstaande huis maar ja... ken nie alles hebbe
zag ook iemand ie m gekocht had met zijn cabrioquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:36 schreef Ama het volgende:
Ik zit echt jaloers naar alle filmpjes te kijken.
Ik wil het allemaal.quote:
In welke zaal doen we een minimeet?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, heb het bij andere feestjes ook gedaan, dus yolo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee maar het zal niks boeiends zijn maar ik weet wel hoe teringwarm het daar binnen is maar ja ik ga niet half naakt erbij lopen.
Ik weet de naam van niemand zijn huisdier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:37 schreef Fogel het volgende:
Ik was een jaar van plan om grafstenen te maken van grijs piepschuim en daar de namen van huisdieren in de straat op zetten. Is er helaas niet van gekomen.
Van de kinderen wel? Want dat kan ookquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet de naam van niemand zijn huisdier.
Ja prima. Elke keer een andere plaats? Beginnen we in Salem?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar is gewoon het hele jaar Halloweenstemmingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja prima. Elke keer een andere plaats? Beginnen we in Salem?
Nee eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van de kinderen wel? Want dat kan ook
Oh dat is wel een goeie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja prima. Elke keer een andere plaats? Beginnen we in Salem?
Ehhhh, ik geloof dat ik vooral in Thunderdome rondhang. Moet nog even horen aan kerel waar 'ie nou allemaal heen wil.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In welke zaal doen we een minimeet?
Oke @LTVDKquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Douchecabine zit erin, maar achteraf gezien had de deur misschien beter rechts gekund
ik heb dat een keer gedaan met een klein feestjequote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:37 schreef Fogel het volgende:
Ik was een jaar van plan om grafstenen te maken van grijs piepschuim en daar de namen van huisdieren in de straat op zetten. Is er helaas niet van gekomen.
Nu ben ik benieuwd naar de auto.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dat een keer gedaan met een klein feestje
was een beetje stelletjes feestje, 4 stelletjes, bordspellen spelen, pompoentje veranderen in een spin, grafsteentje
heel leuk kerkhofje aan het eind van de avond
komt rond middernacht mijn (destijds echtgenoot) zwager aanzetten om te komen janken dat hij niet was uitgenodigd en dat hij dat erg vond en hij snapte niet dat als hij nu kwam janken hij niet alsnog naar binnen mocht...
Was een lastig man, maarja toen ik zag wat hij besloot te kopen als eerste auto wist ik al genoeg
Jammer!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee maar het zal niks boeiends zijn maar ik weet wel hoe teringwarm het daar binnen is maar ja ik ga niet half naakt erbij lopen.
Dat duurt nog langer dan bij mijquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Douchecabine zit erin, maar achteraf gezien had de deur misschien beter rechts gekund
quote:
Issie kapper?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ken niemand die een leuk persoon is en een peugeot 206 cabrio heeft (wat volgens de folder een 4 zits is)
en ik ken(de) er toch een stuk of 6
Haha zo eens met deze stellingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ken niemand die een leuk persoon is en een peugeot 206 cabrio heeft (wat volgens de folder een 4 zits is)
en ik ken(de) er toch een stuk of 6
nee gewoon een idioot en moocherquote:
het heeft een achterbankquote:
Denk niet dat ik m'n reet daarin krijg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het heeft een achterbank
wel meer geschikt voor als je benen geamputeerd zijn maar toch
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee gewoon een idioot en moocher
mijn gestoorde tante had er ook een, die snoof van alles en werkte niet
rare mevrouw van de airbnb in zandvoort had er trouwens ook een, kwam daar bij het huis aan en zag die auto en dacht aaaaaah geen wonder dat ze een maand van tevoren al belt en extra geld vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |