Ik kende 'm niet, maar de naam is duidelijk zat an sich?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ze schijt het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.
Pardon?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ze schijt het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.
Ja ik dacht dat de meeste mensen wel wisten wat het wasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog steeds koud
[..]
Ze schrijft het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.
Ja maar je kunt van alles wel monsters hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kende 'm niet, maar de naam is duidelijk zat an sich?
Nee joh, ik ben totaal disconnected met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de meeste mensen wel wisten wat het was
Dat is laat, die zijn al 20+ jaar uit de handelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ooh dat soort monsters. Kwartje valt.
Dat maakt voor het begrip niet uit toch? Samples zijn samples.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar je kunt van alles wel monsters hebben
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ooh dat soort monsters. Kwartje valt.
quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn het nieuwe plafond aan het drogen met een of ander apparaat en het is nu ineens 22 graden in huis ofzo
Tweedehands tandenborstels voor iedereen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd wel leuk zo'n verrassingsbox. Natuurlijk zit er altijd wel iets in wat ik niet gebruik maar dat doe ik dan weer in het boodschappen-kastje in de buurt.
(En voor de wereldvreemden: een boodschappen-kastje is een kastje waar je dus etenswaar of dingen als tandenborstels in zet zodat anderen die het niet kunnen betalen dat daar uit kunnen halen)
Gatverquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tweedehands tandenborstels voor iedereen.
Heb je geen benen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar een coltrui aan doen. Kan ik er weer bij lopen als een gehandicapte schildpad.
Zo in de vleeshaken gaan wiebelhangenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar een coltrui aan doen. Kan ik er weer bij lopen als een gehandicapte schildpad.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo in de vleeshaken gaan wiebelhangen
hij is gewoon jaloers dat hij niet zo'n spannend seksleven heeftquote:
Ik ben vooral benieuwd wanneer ik voor het eerst weer eens een lange broek aan zal doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Goede timingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn het nieuwe plafond aan het drogen met een of ander apparaat en het is nu ineens 22 graden in huis ofzo
Oh je bent niet meer blauw? Jij was toch blauw?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goede timing
En, het ziet er al leuk uit tot zover
Al heeeul lang niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bent niet meer blauw? Jij was toch blauw?
Straks gaat de douchewand erin en dan moet de wc nog geverfd worden en er moet nog een plankje ergens komen en dan is het volgens mij af.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goede timing
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben blij dat iedereen net even de deur uit is want dit was de raarste nies ooit.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wanneer ik voor het eerst weer eens een lange broek aan zal doen.
Ik gok op november ergens.
Hij zit niet in NL he.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Had je die Blink-funko's gezien?quote:
Nieuwe of?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je die Blink-funko's gezien?
Terug naar je eigen land.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halve SC vol buitenlanders
Geen idee, ik kreeg 'm in m'n socials en moest lachen.quote:
Wel geinig maar ik hoef het niet te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg 'm in m'n socials en moest lachen.
https://funkoeurope.com/p(...)BCE3r8aApKKEALw_wcB#
Jij bent badkamermeneer?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goede timing
51 euro!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normale prijs voor drie Funko pops.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
51 euro!
Somebody is making a big profit here
is dat op mobile of zo? Ik heb het nog niet gezien, maar zag wel in Feedback dat het iig gemeld isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die ASR reclame op FOK! is echt irritant trouwens.![]()
Lekker beeldvullend en geen knopje om 'm weg te klikken en de reclame scrollt mee met het beeld.
Nee, op de laptop heb ik het. Op mobiel niet. En eigenlijk alleen op de Frontpage/nieuwsgedeelte (incl. sport). op Forum niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
is dat op mobile of zo? Ik heb het nog niet gezien, maar zag wel in Feedback dat het iig gemeld is
Ik heb een handvol van die Funko's van tien jaar geleden of zo. Want van sommige franchises was het 't enige figuurtje dat er te krijgen was. Maar hoe meer van die dingen ze uitbrachten hoe generieker ze werden. Nu kan ik ze niet meer uitstaan eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja het is een beetje irritant. gisteren kon ik binnen zonder shirt lopen en nu zit ik met een trui aan en is het frisjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
Wat kan dit weer je toch voor de gek houden eigenlijk hé. Gister loop ik in een t-shirtje buiten in de zon bijna te zweten en vandaag heb ik het koud bij een waterig zonnetje. Temperatuur exact gelijk aan dat van gister.
Ja koelt wel rap af nu ja. Ik had de hoop om half november pas de cv aan te gooien maar dit heb ik al bijgesteld naar begin november.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het is een beetje irritant. gisteren kon ik binnen zonder shirt lopen en nu zit ik met een trui aan en is het frisjes.
nou is het ook kouder binnen dan gisteren
ja over het algemeen is 20 geen probleem binnen maar vandaag is het een beetje meh. geen idee waarom.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja koelt wel rap af nu ja. Ik had de hoop om half november pas de cv aan te gooien maar dit heb ik al bijgesteld naar begin november.
Opzich met 20.0 binnen is het nog wel te doen nu.
je bent een ogre.quote:
Yep. Nadeel van al vroeg donker worden. Dan gaat het allemaal erg rap.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja over het algemeen is 20 geen probleem binnen maar vandaag is het een beetje meh. geen idee waarom.
vind het vooral kut dat het tussen s middags en de volgende ochtend gewoon 2 tot 3 graden afkoelt in huis
Dat zijn uien.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent een ogre.
die hebben laagjes om te pellen
Als het ergens in zee gedumpt is niet, anders hopelijk wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Zullen ze ooit nog iets vinden van Natalee Holloway?
Etto's ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je ook in een kooitje doen als huisdier
Vlinder is nog niet thuis hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En plotseling werd het kinky hier.
Jeetje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En plotseling werd het kinky hier.
Ja gewoon hup op het bureau.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik gewoon naar haar werk gaan
Neequote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Zullen ze ooit nog iets vinden van Natalee Holloway?
Ik heb er twee. Een lootllama en een Fishstick, die zijn nog wel te herkennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een handvol van die Funko's van tien jaar geleden of zo. Want van sommige franchises was het 't enige figuurtje dat er te krijgen was. Maar hoe meer van die dingen ze uitbrachten hoe generieker ze werden. Nu kan ik ze niet meer uitstaan eigenlijk.
Loop je op een con voorbij een muur van die dingen en ze lijken allemaal op elkaar en je herkent alleen wat het voor moet stellen aan de tekst op de doos.
Ohquote:In paniek zou hij haar de zee in hebben getild en een duw hebben gegeven richting de zee. Haar lichaam werd - tot verbazing van Van der Sloot, zegt hij - nooit gevonden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Een lootllama en een Fishstick, die zijn nog wel te herkennen.
Mwa hij was toen pas een 17 jarig guppie hč.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet iemand die in paniek raakt.
quote:Kees van der Spek (59) gelooft niet dat Joran van der Sloot (36) Natalee Holloway heeft vermoord. De misdaadverslaggever, die de zaak jarenlang met Peter R. de Vries onderzocht, denkt dat Van der Sloot enkel een bekentenis zal afleggen, omdat hij er zelf beter van wordt.
Bizar dat hij nog op vrije voeten kan komen rond zijn 60ste als ze hem in de cel niet een keertje goed neersteken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa hij was toen pas een 17 jarig guppie hč.
Zoals hij toen al iedereen om de tuin wist te leiden...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa hij was toen pas een 17 jarig guppie hč.
Maar als hij het niet heeft gedaan, hebben al die spelletjes van hem ook geen zin gehad en hebben die hem alleen maar meer verdacht gemaakt.quote:
Niet als hij in Amerika wordt veroordeeld. Daar mag je stapelstraf gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar dat hij nog op vrije voeten kan komen rond zijn 60ste als ze hem in de cel niet een keertje goed neersteken.
Nou ja. Hoe groot is de kans dat hij zichzelf niet meteen weer in de nesten werkt en weer terug gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar dat hij nog op vrije voeten kan komen rond zijn 60ste als ze hem in de cel niet een keertje goed neersteken.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als hij in Amerika wordt veroordeeld. Daar mag je stapelstraf geven
quote:In ruil voor zijn bekentenis én een schulderkenning van het afpersen van de nabestaanden van Natalee Holloway krijgt Van der Sloot, als het aan de aanklager in Alabama ligt, een ‘gereduceerde straf’ van twintig jaar.
Nah de enige reden dat hij mensen om de tuin kon leiden is bij gebrek aan een lichaam.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals hij toen al iedereen om de tuin wist te leiden...
Ja dat is ergens in 2046 ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt die niet na de straf die hij nu uitzit?
In 2046 is hij 60 toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:59 schreef Ama het volgende:
Ik las iig dat hij op zijn 60ste buiten kan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |