Nog steeds koudquote:
Ze schrijft het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een doos vol monsters. Jeetje Dimmy.
wat grappigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://monsterbox-shop.nl/
Box met nieuwe boodschappen.
Ik kende 'm niet, maar de naam is duidelijk zat an sich?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ze schijt het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.
Pardon?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ze schijt het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.
Ja ik dacht dat de meeste mensen wel wisten wat het wasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog steeds koud
[..]
Ze schrijft het alsof het een merk/service is die we zouden moeten kennen.
Ja maar je kunt van alles wel monsters hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kende 'm niet, maar de naam is duidelijk zat an sich?
Nee joh, ik ben totaal disconnected met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de meeste mensen wel wisten wat het was
Dat is laat, die zijn al 20+ jaar uit de handelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ooh dat soort monsters. Kwartje valt.
Dat maakt voor het begrip niet uit toch? Samples zijn samples.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar je kunt van alles wel monsters hebben
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ooh dat soort monsters. Kwartje valt.
quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn het nieuwe plafond aan het drogen met een of ander apparaat en het is nu ineens 22 graden in huis ofzo
Tweedehands tandenborstels voor iedereen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd wel leuk zo'n verrassingsbox. Natuurlijk zit er altijd wel iets in wat ik niet gebruik maar dat doe ik dan weer in het boodschappen-kastje in de buurt.
(En voor de wereldvreemden: een boodschappen-kastje is een kastje waar je dus etenswaar of dingen als tandenborstels in zet zodat anderen die het niet kunnen betalen dat daar uit kunnen halen)
Gatverquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tweedehands tandenborstels voor iedereen.
Heb je geen benen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar een coltrui aan doen. Kan ik er weer bij lopen als een gehandicapte schildpad.
Zo in de vleeshaken gaan wiebelhangenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar een coltrui aan doen. Kan ik er weer bij lopen als een gehandicapte schildpad.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo in de vleeshaken gaan wiebelhangen
hij is gewoon jaloers dat hij niet zo'n spannend seksleven heeftquote:
Ik ben vooral benieuwd wanneer ik voor het eerst weer eens een lange broek aan zal doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |