als ik die bolle buikjes zo zie hebben ze dat ook niet nodigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weer wat Afrikaanse kindjes die niks over hebben.
IJs is een camgirl?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:24 schreef dud0r het volgende:
En af en toe kijk ik even naar haar via de webcam
Yup. Dus ik ben benieuwd of het werktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idee is een supplement om bindweefselaanmaak te stimuleren toch? Dan klinkt opeten wel aannemelijker.
dan ga je met de limoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil niet fietsen straks
[ afbeelding ]
verkeerde scquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je billen zagen er weer goed uit gisteren
Emmaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil niet fietsen straks
[ afbeelding ]
Het zou mooi zijn als je er sterkere botten van kreegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Yup. Dus ik ben benieuwd of het werkt![]()
Ik had eerder collageen pillen van de kruidvat en had wel het idee dat mn huid er rustiger van werd.
ben je nou een prinsesje of nietquote:
Amalia?quote:
Ik zal zo kijken. Het zat in de laatste Monsterbox en het is best lekker. Ik wilde al een tijdje collageen poeder proberen dus dit kwam mooi uitquote:
Wat is een monsterbox?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zal zo kijken. Het zat in de laatste Monsterbox en het is best lekker. Ik wilde al een tijdje collageen poeder proberen dus dit kwam mooi uit
Het smaakt in ieder geval naar kokos.
Ik lees dat het je gewrichten ook wel kan helpen, dat vind ik interessantquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zal zo kijken. Het zat in de laatste Monsterbox en het is best lekker. Ik wilde al een tijdje collageen poeder proberen dus dit kwam mooi uit
Het smaakt in ieder geval naar kokos.
dan ga je wandelen ipv fietsenquote:
toogoodtogo met energy drinks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |