VAR momentjequote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pootje haken.
Bewijs maar dat ik het was.
Die moest ik opzoeken.quote:
Die puzzelmeneer kan toch ook niet weten dat Meghan een vrouw is?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
"Wat was haar beroep voordat hij bekend werd".
Hmm.
Ik vind vooral de wisseling halverwege de zin mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Die puzzelmeneer kan toch ook niet weten dat Meghan een vrouw is?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de wisseling halverwege de zin mooi.
De preciese details weet ik er ook niet van. Daar heb ik me nooit in verdiept. En interesseert me waarschijnlijk ook te weinig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een rare constructie van de energieleverancier
Tegenwoordig kan alles.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de wisseling halverwege de zin mooi.
Ik rijd al dagen niet meer. Duurste boodschappenwagentje ooit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maargoed dat @:Pheno daar niet rijdt dan
Neemt je lijf wel zo collageen op?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:21 schreef Elvi het volgende:
Bah, collageen poeder wat achterblijft in je laatste slok![]()
Ik moet zo'n melkopschuimer hebben wat een soort staafmixer maar dan klein is
waarom heb je collageen poeder in je drinkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:21 schreef Elvi het volgende:
Bah, collageen poeder wat achterblijft in je laatste slok![]()
Ik moet zo'n melkopschuimer hebben wat een soort staafmixer maar dan klein is
Kan zo maar veranderen na een paar operaties. Of gewoon roepen dat je jezelf een man voelt en voortaan met he/him aangesproken wil worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
"Wat was haar beroep voordat hij bekend werd".
Hmm.
Gevroten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat heb jij met @:ijsdraakje gedaan @:dud0r
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat heb jij met @:ijsdraakje gedaan @:dud0r
quote:
Om mn huid goed te conserverenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom heb je collageen poeder in je drinken
Volgens mij juist zo en niet door het erop te smeren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem je lijf wel zo collageen op?
Moet je daarvoor niet het bloed van baby's gebruiken?quote:
Alleen die van krijsende babies.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet het bloed van baby's gebruiken?
Idee is een supplement om bindweefselaanmaak te stimuleren toch? Dan klinkt opeten wel aannemelijker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij juist zo en niet door het erop te smeren.
moet je alsnog naar het museumquote:
als ik die bolle buikjes zo zie hebben ze dat ook niet nodigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weer wat Afrikaanse kindjes die niks over hebben.
IJs is een camgirl?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:24 schreef dud0r het volgende:
En af en toe kijk ik even naar haar via de webcam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |