Die van jou komt nog door de poortjes. Mijn ouders hebben geen idee hoe ze een kaartje moeten kopen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik hoef mn moeder niet te begeleiden in de trein want ondanks dat ze als sinds kinds af aan met openbaar vervoer gaat lijkt het wel alsof ze elke vorm van intelligentie achter zich laat zodra ze voor de poortjes staat.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mn moeder gaat het vanaf het begin al mis want ze is linkshandig dus staat ze altijd het verkeerde poortje te scannen
Sowieso jagen ze me weg met het gekrijs van die kinderen. Ik begrijp nog steeds niet waarom ouders dat grut zo laten schreeuwen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doffe ellende voor de kindvrije volwassene. Die jaag je nu weg.
Mijn moeder weet gelukkig wel hoe dat werkt. Mijn vader heeft de afgelopen 20 jaar misschien 10x in de trein gezeten dus die heeft geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van jou komt nog door de poortjes. Mijn ouders hebben geen idee hoe ze een kaartje moeten kopen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mn moeder gaat het vanaf het begin al mis want ze is linkshandig dus staat ze altijd het verkeerde poortje te scannen
Dat onze thermosstaat niet meer door onze energieleverancier werd ondersteund.quote:
Ik dacht dat jij kinderen wel leuk vondquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso jagen ze me weg met het gekrijs van die kinderen. Ik begrijp nog steeds niet waarom ouders dat grut zo laten schreeuwen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat onze thermosstaat niet meer door onze energieleverancier werd ondersteund.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat onze thermosstaat niet meer door onze energieleverancier werd ondersteund.
Ze hebben allebei geen OV-chip, die hebben ze niet verlengd destijds. M'n zus ook niet. Maar die reist alleen samen met mij dus dan krijgt ze meereiskorting, dan kan ze het kaartje online kopen en op haar telefoon zetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder weet gelukkig wel hoe dat werkt. Mijn vader heeft de afgelopen 20 jaar misschien 10x in de trein gezeten dus die heeft geen idee
Maar als die met de trein gaat dan gaat mijn moeder mee dus dat scheelt dan weer
Deze hadden we gratis van de energieleverancier gekregen in verband met slimme meter en weet ik wat. Alleen na een paar jaar, denk ik, hebben ze dat nu weer afgeschaft, waardoor ie niet meer werkt.quote:
Daar word je sowieos niet blij van, volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:02 schreef Elvi het volgende:
Nou weet ik niet of ik zo blij moet zijn met mn moeder in de auto terwijl we door Utrecht Centrum rijden, maar ok
zolang je geen fietsers bijna dood rijd, wat geheid 10 keer gaat gebeuren, is er niks aan de handquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:02 schreef Elvi het volgende:
Nou weet ik niet of ik zo blij moet zijn met mn moeder in de auto terwijl we door Utrecht Centrum rijden, maar ok
wat een rare constructie van de energieleverancierquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze hadden we gratis van de energieleverancier gekregen in verband met slimme meter en weet ik wat. Alleen na een paar jaar, denk ik, hebben ze dat nu weer afgeschaft, waardoor ie niet meer werkt.Gelukkig hadden we de oude nog ergens, dus die nu weer daar opgehangen en verbonden.
Omdat ze zelf ook doodop zijn, vermoeid, uitgeblust en alle motivatie om er nog iets aan te doen hebben verloren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso jagen ze me weg met het gekrijs van die kinderen. Ik begrijp nog steeds niet waarom ouders dat grut zo laten schreeuwen.
Die van mij zat laatst achterin en viel gewoon om toen ik een bochtje maakte.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:02 schreef Elvi het volgende:
Is Vredenburgh vlak bij het station nog steeds zo'n teringbende?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je geen fietsers bijna dood rijd, wat geheid 10 keer gaat gebeuren, is er niks aan de hand
Oogmasker opzettenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:02 schreef Elvi het volgende:
met de auto?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is Vredenburgh vlak bij het station nog steeds zo'n teringbende?
Er staan pijltjes op.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maargoed dat @Pheno daar niet rijdt danquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je geen fietsers bijna dood rijd, wat geheid 10 keer gaat gebeuren, is er niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |