Ja gewoon hup op het bureau.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik gewoon naar haar werk gaan
Neequote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Zullen ze ooit nog iets vinden van Natalee Holloway?
Ik heb er twee. Een lootllama en een Fishstick, die zijn nog wel te herkennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een handvol van die Funko's van tien jaar geleden of zo. Want van sommige franchises was het 't enige figuurtje dat er te krijgen was. Maar hoe meer van die dingen ze uitbrachten hoe generieker ze werden. Nu kan ik ze niet meer uitstaan eigenlijk.
Loop je op een con voorbij een muur van die dingen en ze lijken allemaal op elkaar en je herkent alleen wat het voor moet stellen aan de tekst op de doos.
Ohquote:In paniek zou hij haar de zee in hebben getild en een duw hebben gegeven richting de zee. Haar lichaam werd - tot verbazing van Van der Sloot, zegt hij - nooit gevonden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Een lootllama en een Fishstick, die zijn nog wel te herkennen.
Mwa hij was toen pas een 17 jarig guppie hè.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet iemand die in paniek raakt.
quote:Kees van der Spek (59) gelooft niet dat Joran van der Sloot (36) Natalee Holloway heeft vermoord. De misdaadverslaggever, die de zaak jarenlang met Peter R. de Vries onderzocht, denkt dat Van der Sloot enkel een bekentenis zal afleggen, omdat hij er zelf beter van wordt.
Bizar dat hij nog op vrije voeten kan komen rond zijn 60ste als ze hem in de cel niet een keertje goed neersteken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa hij was toen pas een 17 jarig guppie hè.
Zoals hij toen al iedereen om de tuin wist te leiden...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa hij was toen pas een 17 jarig guppie hè.
Maar als hij het niet heeft gedaan, hebben al die spelletjes van hem ook geen zin gehad en hebben die hem alleen maar meer verdacht gemaakt.quote:
Niet als hij in Amerika wordt veroordeeld. Daar mag je stapelstraf gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar dat hij nog op vrije voeten kan komen rond zijn 60ste als ze hem in de cel niet een keertje goed neersteken.
Nou ja. Hoe groot is de kans dat hij zichzelf niet meteen weer in de nesten werkt en weer terug gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar dat hij nog op vrije voeten kan komen rond zijn 60ste als ze hem in de cel niet een keertje goed neersteken.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als hij in Amerika wordt veroordeeld. Daar mag je stapelstraf geven
quote:In ruil voor zijn bekentenis én een schulderkenning van het afpersen van de nabestaanden van Natalee Holloway krijgt Van der Sloot, als het aan de aanklager in Alabama ligt, een ‘gereduceerde straf’ van twintig jaar.
Nah de enige reden dat hij mensen om de tuin kon leiden is bij gebrek aan een lichaam.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals hij toen al iedereen om de tuin wist te leiden...
Ja dat is ergens in 2046 ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt die niet na de straf die hij nu uitzit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |