ja het is een beetje irritant. gisteren kon ik binnen zonder shirt lopen en nu zit ik met een trui aan en is het frisjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
Wat kan dit weer je toch voor de gek houden eigenlijk hé. Gister loop ik in een t-shirtje buiten in de zon bijna te zweten en vandaag heb ik het koud bij een waterig zonnetje. Temperatuur exact gelijk aan dat van gister.
Ja koelt wel rap af nu ja. Ik had de hoop om half november pas de cv aan te gooien maar dit heb ik al bijgesteld naar begin november.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het is een beetje irritant. gisteren kon ik binnen zonder shirt lopen en nu zit ik met een trui aan en is het frisjes.
nou is het ook kouder binnen dan gisteren
ja over het algemeen is 20 geen probleem binnen maar vandaag is het een beetje meh. geen idee waarom.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja koelt wel rap af nu ja. Ik had de hoop om half november pas de cv aan te gooien maar dit heb ik al bijgesteld naar begin november.
Opzich met 20.0 binnen is het nog wel te doen nu.
je bent een ogre.quote:
Yep. Nadeel van al vroeg donker worden. Dan gaat het allemaal erg rap.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja over het algemeen is 20 geen probleem binnen maar vandaag is het een beetje meh. geen idee waarom.
vind het vooral kut dat het tussen s middags en de volgende ochtend gewoon 2 tot 3 graden afkoelt in huis
Dat zijn uien.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent een ogre.
die hebben laagjes om te pellen
Als het ergens in zee gedumpt is niet, anders hopelijk wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Zullen ze ooit nog iets vinden van Natalee Holloway?
Etto's ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je ook in een kooitje doen als huisdier
Vlinder is nog niet thuis hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En plotseling werd het kinky hier.
Jeetje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En plotseling werd het kinky hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |