Goede timingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn het nieuwe plafond aan het drogen met een of ander apparaat en het is nu ineens 22 graden in huis ofzo
Oh je bent niet meer blauw? Jij was toch blauw?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goede timing
En, het ziet er al leuk uit tot zover
Al heeeul lang niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bent niet meer blauw? Jij was toch blauw?
Straks gaat de douchewand erin en dan moet de wc nog geverfd worden en er moet nog een plankje ergens komen en dan is het volgens mij af.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goede timing
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben blij dat iedereen net even de deur uit is want dit was de raarste nies ooit.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wanneer ik voor het eerst weer eens een lange broek aan zal doen.
Ik gok op november ergens.
Hij zit niet in NL he.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn het nieuwe plafond aan het drogen met een of ander apparaat en het is nu ineens 22 graden in huis ofzo
Had je die Blink-funko's gezien?quote:
Nieuwe of?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je die Blink-funko's gezien?
Terug naar je eigen land.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halve SC vol buitenlanders
Geen idee, ik kreeg 'm in m'n socials en moest lachen.quote:
Wel geinig maar ik hoef het niet te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg 'm in m'n socials en moest lachen.
https://funkoeurope.com/p(...)BCE3r8aApKKEALw_wcB#
Jij bent badkamermeneer?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goede timing
51 euro!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normale prijs voor drie Funko pops.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
51 euro!
Somebody is making a big profit here
is dat op mobile of zo? Ik heb het nog niet gezien, maar zag wel in Feedback dat het iig gemeld isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die ASR reclame op FOK! is echt irritant trouwens.![]()
Lekker beeldvullend en geen knopje om 'm weg te klikken en de reclame scrollt mee met het beeld.
Nee, op de laptop heb ik het. Op mobiel niet. En eigenlijk alleen op de Frontpage/nieuwsgedeelte (incl. sport). op Forum niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
is dat op mobile of zo? Ik heb het nog niet gezien, maar zag wel in Feedback dat het iig gemeld is
Ik heb een handvol van die Funko's van tien jaar geleden of zo. Want van sommige franchises was het 't enige figuurtje dat er te krijgen was. Maar hoe meer van die dingen ze uitbrachten hoe generieker ze werden. Nu kan ik ze niet meer uitstaan eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |