Misschien kan je @murp lief aankijken. Heeft die van mij ook gemaakt volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nah
Ik moest elke keer zoeken. (had een stomme layout een hele tijd)
Maar kwam er net achter dat ik geen sneeuw icoontjes meer heb
Geen grap.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nah
Ik moest elke keer zoeken. (had een stomme layout een hele tijd)
Maar kwam er net achter dat ik geen sneeuw icoontjes meer heb
Ik overleef het wel zonder sneeuwquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan je @:murp lief aankijken. Heeft die van mij ook gemaakt volgens mij.
Moet wel ergens uit op kunnen maken dat het niet bekend is he.quote:
heb je al een leuk halloweenpakje?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het wat vroeg voor de sinterklaasmijters jongens, eerst nog halloween
Maar iedere dag is halloween?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ok, fair point.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet wel ergens uit op kunnen maken dat het niet bekend is he.
Daar doe ik niet aan. En ik heb daar ook geen UI voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee, geen zin in feestjesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al een leuk halloweenpakje?
Ik dacht dat dit wel iets voor jou zou zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, geen zin in feestjes
Maar leuke pakjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, geen zin in feestjes
ja maar al mijn vrienden zijn in de voortplantfase dus geen uitnodiging gekregen voor een feestje dit jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit wel iets voor jou zou zijn
Ja netquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je al aan deze van mij gewend? Dan ga ik m weer eens wisselen.
ah ja, die fase ken ik. Gelukkig zijn de meeste van mijn vrienden hier wel al uit gegroeidquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar al mijn vrienden zijn in de voortplantfase dus geen uitnodiging gekregen voor een feestje dit jaar
en ook niet mentaal de ruimte om zelf iets te kunnen organiseren
Ik loop in bijna niks naast die zwabber (nee, niet @DeZwabber ) in z'n decades shirt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik loop er met Thunderdome echt zo basic bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |