Nee je ziet mij niet omdat het allemaal ellende is, maar de specifieke focus is toch wel opmerkelijk, als er Joden in het spel zijn gaan ze vlaggen opvreten van kwaadheid. ook bij de VS trouwens hoor. Ik vind het zo specifiek. Van die Linda vrouwtjes die ineens gaan marcheren voor Palestinaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk. Ik heb jou ook niet gezien. Je doet alsof je heel legend een punt hebt. Maar deze slaat kant noch wal. Met de Palestijnen is er heel veel common ground. Daar doet niemand geheimzinnig over. Maar kennelijk denk jij dat je eureka moment hebt ofzo?²
Tja. Zoals ik al zei: Israel verliest de pr-oorlog al jaren. Daarom moet het land ook kiezen: vrede of op een andere manier snel een einde maken aan het conflict. Maar dat laatste moet je dan ook weer op een bepaalde manier zien te verkopen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja daar kan je ook helemaal niks mee. Zag het alleen niet tussen de trending topics staan, deze kwam wel voorbij.
Voor de neutrale toeschouwer was dit vannacht al duidelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)nhuisdrama~adf1b78e/
achter muur maar, ik mag wel citeren, toch?
[..]
Er is echt geen enkele reden om aan te nemen dat het geavanceerd oorlogstuig was, gewoon drinkwaterleidingbom.
Tja
So it goes zou Billy Pilgrim zeggen
NOS is een linkse kliek en staat eerder aan de kant van de Palestijnen. Cijfers over totaal aantal slachtoffers worden gewoon direct van de Palestijnse autoriteit overgenomen, inclusief die over de doden bij dat ziekenhuis gisteren. Duidelijk aangeven dat die raket van gisteren zeer waarschijnlijk niet van Israël afkomstig was hebben ze nog steeds niet gedaan, met gevolg dat ook hier in Nederland allerlei emo's lekker verongelijkt de straat op gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat de NOS aan de kant van Israel staat lol. Ik bedoel, dat is ook hoe de overheid/rutte erin staat. De NOS gaat daar niet tegenin.
Je weet niet eens of het geen slachtoffers van hun eigen afgezwaaide raketten zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:36 schreef Richestorags het volgende:
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends
Moet je voor de gein eens dit bekijken. Alleen maar video's van zielige kinderen kunnen ze posten. Natuurlijk zijn die kinderen ook wel zielig, maar zo kan je toch geen punt maken?
Ja, en helaas gaat alleen Israël zelf over haar werkwijze en kan een democraat, wat ook soms gebeurd, de steun intrekken. En neen, in gesprek blijven wil niet zeggen dat je dingen dus steunt. Verder, weet jij ook, is het probleem iets groter (en anders) dan met wat nu op de spits wordt gedreven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Verzoeken. Er zijn altijd verzoeken. Vanuit het westen zijn er verzoeken aan Israel om te stoppen met nederzettingen.
Is gewoon een 'moetje'
Nee, hoor. Het westen kan Israel met gemak op de knieeen krijgen. Wij kiezen er alleen voor dat niet te doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja, en helaas gaat alleen Israël zelf over haar werkwijze en kan een democraat, wat ook soms gebeurd, de steun intrekken. En neen, in gesprek blijven wil niet zeggen dat je dingen dus steunt. veder, weet jij ook, is het probleem iets groter (en anders) dan met wat nu op de spits wordt gedreven.
Los daarvan is er al een tijdje totaal geen overleg noch constructief overleg (mogelijk) met een Hamasorganisatie die alleen de eigen opinie (daarmee) wil dienen. Dit laatste begrijp ik want door een samenwerking vervalt anders het bestaansrecht van die fundamenteel ingestelde terreurorganisaties. Als strijd geen doel meer dient, heeft de strijder geen waarde voor een toekomst.
Het "Westen" (wiewasda?) gaat bij mijn weten hier geen aanslagen plegen noch burgers afslachten om een gewenst verzoek, kracht te geven. Zover ik nu ziet doet het "Westen" verdomde veel moeite om de boel niet nog verder in de hens te laten zetten door o.a. de voorkomen dat er een tweede front kan gaan ontstaan dat het voor niemand beter zal maken.
Zoals je zelf ergens zegt, is de cultuur om hoe iemand te overtuigen, fundamenteel anders.
De één wil het met geweld afdwingen en de ander wil blijven proberen om de ander inzicht te geven en vooral af te laten zien van destructie. En ja, soms moet je je keutel intrekken om stront te voorkomen.
Domheid is geen excuus voor discriminerende uitingen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat zo simpel kunt stellen. A. Het bekt lekker en B. De meesten weten de achterliggende gedachte niet eens.
Intentie is erg belangrijk.²
Je slaat de plank echt helemaal mis. In je gretigheid tot bravoure lijken de feiten minder relevant ineens. Ik wil je eigenlijk neerzetten als de spreekwoordelijke waard, maar dat lijkt me niet netjes, dus dat doe ik dan ook niet. Maar nogmaals, de focus zit hem écht op de Palestijnen. Voor ons Moslims is de Al Aqsa moskee de 3de belangrijkste moskee ter wereld. Er is een hele belangrijke connectie met de Palestijnen. Al werden ze aangevallen door de Aboriginals.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee je ziet mij niet omdat het allemaal ellende is, maar de specifieke focus is toch wel opmerkelijk, als er Joden in het spel zijn gaan ze vlaggen opvreten van kwaadheid. ook bij de VS trouwens hoor. Ik vind het zo specifiek. Van die Linda vrouwtjes die ineens gaan marcheren voor Palestinakom op... het is gewoon koddig als je het vergelijkt met wat andere volkeren wordt aangedaan.
Ik ook, maar dit is qua inhoud toch wel wat substantiëler dan de vage praatjes en plaatjes waar Powell destijds mee kwam.quote:
Op de radio (NPO1) gaat het nog best vaak over een aanval op het ziekenhuis. Blijkbaar heeft de NPO wel bewijsmateriaal dat het ziekenhuis bewust aangevallen is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De NOS staat er als nieuwsmedium gewoon neutraal in.
Domheid is een excuus voor heel veel. Discriminerend is het pas als het de bedoeling is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Domheid is geen excuus voor discriminerende uitingen.
Mjah, en "minder minder minder" is ook heus vast uit te leggen als "minder criminelen zodat we allemaal samen fijn in onze multiculturele samenleving kunnen leven"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft het wel dezelfde betekenis als in 1967?
Tegenwoordig kan je ook zeggen dat Nederland vol is of vol = vol zonder dat dit dezelfde betekenis heeft als de man die dit als leus had
De tempel is zó belangrijk dat heul de islamitische wereld het prefereert dat de Palestijnen als een soort schild fungeren waar Israël tegenaan loopt te pissen ipv dat ze de Palestijnen veiligheid gunnen. Zo diep is die connectiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je slaat de plank echt helemaal mis. In je gretigheid tot bravoure lijken de feiten minder relevant ineens. Ik wil je eigenlijk neerzetten als de spreekwoordelijke waard, maar dat lijkt me niet netjes, dus dat doe ik dan ook niet. Maar nogmaals, de focus zit hem écht op de Palestijnen. Voor ons Moslims is de Al Aqsa moskee de 3de belangrijkste moskee ter wereld. Er is een hele belangrijke connectie met de Palestijnen. Al werden ze aangevallen door de Aboriginals.²
Vast. Maar dan nog heb ik geen trek in oorlog.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:51 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is qua inhoud toch wel wat substantiëler dan de vage praatjes en plaatjes waar Powell destijds mee kwam.
Heb je een link van die reactie?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Eerlijkste reactie is nog van Abdoellah II van Jordanië, ons volk is gewoon te conservatief religieus en te onontwikkeld om nu risico's te nemen met onze binnenlandse veiligheid.
Zo een belangrijke connectie, dat niemand ze wil opvangen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je slaat de plank echt helemaal mis. In je gretigheid tot bravoure lijken de feiten minder relevant ineens. Ik wil je eigenlijk neerzetten als de spreekwoordelijke waard, maar dat lijkt me niet netjes, dus dat doe ik dan ook niet. Maar nogmaals, de focus zit hem écht op de Palestijnen. Voor ons Moslims is de Al Aqsa moskee de 3de belangrijkste moskee ter wereld. Er is een hele belangrijke connectie met de Palestijnen. Al werden ze aangevallen door de Aboriginals.²
Je blijft gewoon achterlijke stemmingmakende tweets posten?quote:
Ze hebben het leed van de Palestijn nodig, bij een gebrek aan macht, om de tempel en het land "eigen" te houden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo een belangrijke connectie, dat niemand ze wil opvangen.
Het gaat niet om of dat iets kan maar wat zou dan het doel zijn ? wat zou de motivatie daarvoor zijn ?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het westen kan Israel met gemak op de knieeen krijgen. Wij kiezen er alleen voor dat niet te doen.
Ze hebben netjes gewacht tot die arme oude man weg is. Hamas laat zich van zijn sportieve kant zienquote:
Ik ook niet, maar dat deel van de vergelijking gaat sowieso niet op. Niemand vraagt ons een oorlog te beginnen vanwege een afgedwaalde raket van een jihadistische beweging die in eigen gebied op een ziekenhuis viel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vast. Maar dan nog heb ik geen trek in oorlog.
Ja, dat zijn de leiders helaas. Die hebben we niet uitgekozen. Maar de Arabische/Islamitische volken overal ter wereld zijn connected with the Palestines.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo een belangrijke connectie, dat niemand ze wil opvangen.
Ze hadden de hele dag nog geen eigen ziekenhuis uitgemoord, dus de handjes zouden wel getrild hebben bij Hamas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze hebben netjes gewacht tot die arme oude man weg is. Hamas laat zich van zijn sportieve kant zien
Dat is niet zo moeilijk te verklaren:quote:
1000 mensen onder het puin !!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze hadden de hele dag nog geen eigen ziekenhuis uitgemoord, dus de handjes zouden wel getrild hebben bij Hamas.
nja ik hoop eigenlijk dat ze een nog grotere muur om die gasten bouwen en ze verder met rust laten, als zij dat dan ook doen dan kijken ze maar, kunnen altijd naar Cairo op verkensie h. Dat Israel ze nooit meer binnen wil na uitelkaar verkrachte dochters kan ik wel een beetje vattenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:05 schreef Hyperdude het volgende:
Dus nu Biden is vertrokken kan Israël beter vandaag dan morgen Gaza binnenvallen, als ze dat nog willen?
Discuss...
1: Als Israel niet meer genoeg de westerse belangen kan dienen. Dat is geopolitiek he.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het gaa niet of dat iets kan maar wat zou dan het doel zijn ? wat zou de motivatie daarvoor zijn ?
Een land vernietigen dat ooit juist is gesticht door machthebbers om mensen daar in vrijheid en in hun keuze te laten bestaan.
En ik zie dat, laat staan met gemak*, ook niet snel gebeuren dat ons/mijn/jouw democratie dat gaat goedkeuren om te laten uitvoeren. Een (politiek) partij waar ons parlement nu eenmaal uit bestaat, die Israël op de knieën wil vermoorden, zie ik op geen enkele wijze een meerderheid krijgen. Net zo min als dat ons parlement de aanslagen gaat goedkeuren of Hamas wapens gaat leveren om Israël op de knieën te brengen.
*Tipje: juist omdat Israël uitstekend in staat is zichzelf te verdedigen, heeft zij tot op heden haar vernietiging weten te voorkomen. Ik ben er verder van overtuigd dat Israël desnoods bereid is haar arsenaal aan kernbommen te gebruiken tegen iedereen die haar op de knieën wil dwingen. Iets met een verleden van eens en letterlijk dan ook nooit meer. Deze vastberadenheid van Israël is primair de (hoofd)reden dat Blinken/Biden daar pogen om de geest terug in Allandin's fles te duwen door mansmachtig te voorkomen dat er een ander front gaat ontstaan.
Waarom? De Palestijnen bombarderen hun eigen ziekenhuizen. Ze schakelen zichzelf uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:05 schreef Hyperdude het volgende:
Dus nu Biden is vertrokken kan Israël beter vandaag dan morgen Gaza binnenvallen, als ze dat nog willen?
Discuss...
Dat kun je toch allemaal net zo makkelijk omdraaien? Het is net zo goed hypocriet om wel van het Westen te verwachten dat ze Israël veroordelen maar zelf muisstil te blijven als het om Rusland gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:06 schreef Slayage het volgende:
Bram Verbrugge kwam vrij snel met de observatie dat het niet in ons belang is door blind achter Israël te staan omdat we de "global South" zullen vervreemden van ons verhaal over de rules based order, mensenrechten etc. Gelukkig maken steeds meer mensen dit argument, inclusief ons jaap de hoop Scheffer.
The reaction to the October 7 attack on Israel by Islamist militant group Hamas and to Israel’s vow to hit back against Gaza has undone months of work to paint Moscow as a global pariah for breaching international law, they said, exposing the US, EU and their allies to charges of hypocrisy.
...
“What we said about Ukraine has to apply to Gaza. Otherwise we lose all our credibility,” the senior G7 diplomat added. “The Brazilians, the South Africans, the Indonesians: why should they ever believe what we say about human rights?”
...
“What New Delhi, Jakarta and Brasília want to see is a common position on these issues, and consistency. And if they don’t see that . . . then on the major global issues there’s a certain danger EU, G7, Nato will not be taken seriously,” said Jaap de Hoop Scheffer, former Nato secretary-general.
“We, the west, do not call the shots any more, and the Global South says: ‘Please, we have a voice as well which you have neglected for some time,’” added de Hoop Scheffer, now chair of the Clingendael Institute, a Dutch think-tank.
[ twitter ]
[ twitter ]
Onwaar. Israel wil dolgraag dat de VS het allemaal oplost. Zeker ivm Iran..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:04 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat deel van de vergelijking gaat sowieso niet op. Niemand vraagt ons een oorlog te beginnen vanwege een afgedwaalde raket van een jihadistische beweging die in eigen gebied op een ziekenhuis viel.
Goede inderdaad. Bevestigd wat ik hierboven zei.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:09 schreef Tocadisco het volgende:
Dat kun je toch allemaal net zo makkelijk omdraaien? Het is net zo goed hypocriet om wel van het Westen te verwachten dat ze Israël veroordelen maar zelf muisstil te blijven als het om Rusland gaat.
Nee, dat mag nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)nhuisdrama~adf1b78e/
achter muur maar, ik mag wel citeren, toch?
Er is echt geen enkele reden om aan te nemen dat het geavanceerd oorlogstuig was, gewoon drinkwaterleidingbom.
Tja
So it goes zou Billy Pilgrim zeggen
Denk dat Israël zelf oa. de PR-nadelen van een inval wat duidelijker ziet dan een week geleden, maar alleen Gaza beter afsluiten en laten doorsudderen, is ook niet optimaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nja ik hoop eigenlijk dat ze een nog grotere muur om die gasten bouwen en ze verder met rust laten, als zij dat dan ook doen dan kijken ze maar, kunnen altijd naar Cairo op verkensie h. Dat Israel ze nooit meer binnen wil na uitelkaar verkrachte dochters kan ik wel een beetje vatten
edit:
zie deze boi nuanceren
Dan zal het wel pijn gedaan hebben als die Palestijnen weer eens stenen, vuurwerk en explosief materiaal de Al Aqsa moskee binnensmokkelde om vanuit de moskee te gebruikenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel (Christelijke) ziekenhuizen staan er nog overeind in Gaza?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:09 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom? De Palestijnen bombarderen hun eigen ziekenhuizen. Ze schakelen zichzelf uit.
De journalistieke kwaliteit bij de NOS en publieke omroepen houdt niet bepaald over inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Op de radio (NPO1) gaat het nog best vaak over een aanval op het ziekenhuis. Blijkbaar heeft de NPO wel bewijsmateriaal dat het ziekenhuis bewust aangevallen is.
Ik vind de berichtgeving wat gekleurd en er wordt veel klakkeloos overgenomen van andere bronnen terwijl ze het publiek waarschuwen om niet alles te geloven en goed te factchecken, begin er dan zelf mee zou ik zeggen.
Ik geloof 't meteen. Ze staan qua ziekenhuizen uitschakelen nog wel 4-1 achter op de Israëli maar de wedstrijd is nog lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze hadden de hele dag nog geen eigen ziekenhuis uitgemoord, dus de handjes zouden wel getrild hebben bij Hamas.
Lord Bebo is een (pro-)Russisch trollaccount.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:11 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/MyLordBebo/status/1714604534180294973
Hier wordt Piers Morgan toch even verbaal vernederd. En nee, dat is niet omdat die ander in alles gelijk heeft. Maar gewoon omdat Piers Morgan het lekker bij vegan-meisjes trollen moet houden.
Ohquote:
Ter verdediging kan ik het nog enigszins snappen. Maar dan nog heb ik het liever niet. Eerlijk is eerijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan zal het wel pijn gedaan hebben als die Palestijnen weer eens stenen, vuurwerk en explosief materiaal de Al Aqsa moskee binnensmokkelde om vanuit de moskee te gebruiken
Helder en idd voor een niet "gelovige" onbegrijpelijk dat (die soortgelijke) zienswijzen, overtuigingen of zaken uit een verleden, voldoende zijn om anderen die daar anders over denken voor te willen straffen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit maar herhalen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, bij 1Vandaag zijn ze er ook eindelijk achter dat dat ziekenhuis het slachtoffer was van friendly fire, en niet van een Israëlische aanval. Beter laat dan nooit, toch?
Hier volg ik Ben Gvir.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen is er in Israël besloten om humanitaire hulp toe te laten in Gaza maar daar als het bij Hamas terechtkomt, ze meteen in actie zullen komen.
Er volgden meteen woedende reacties vanuit bepaalde delen van de bevolking, Ben Gvir voorop. Voor wie hem niet kennen: dit is een ultrarechtse en nationalistische politicus die de boel graag op scherp zet door bijvoorbeeld per se de Al Aqsa in te willen met zijn tuig of door de kolonisten op de Westoever aan te moedigen. Hij heeft er persoonlijk wapens uit staan delen
Lord Bebo zat niet in dat filmpje, popquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Lord Bebo is een (pro-)Russisch trollaccount.
Het is een programma dat maar één keer per dag wordt uitgezondenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, bij 1Vandaag zijn ze er ook eindelijk achter dat dat ziekenhuis het slachtoffer was van friendly fire, en niet van een Israëlische aanval. Beter laat dan nooit, toch?
nee dat is het punt, wat moet je er in godsnaam mee, stel dat de belgen zo verknipt warenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat Israël zelf oa. de PR-nadelen van een inval wat duidelijker ziet dan een week geleden, maar alleen Gaza beter afsluiten en laten doorsudderen, is ook niet optimaal.
als jij nou effe de NOS belt met dit, werkelijk revolutionaire, idee dan ontketen je waarschijnlijk een revolutie in journalistiek Nederland.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval weten we nu dat we eerst moeten wachten dat informatie geverifieerd is.
Ik doelde meer op sommige users hier zoals @BansheeBoyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
als jij nou effe de NOS belt met dit, werkelijk revolutionaire, idee dan ontketen je waarschijnlijk een revolutie in journalistiek Nederland.
Echt, dat niemand zo iets ook bedenkt tot jij het doet is een mysterie
Noouu, dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde meer op sommige users hier zoals @:BansheeBoy
Blijkt maar weer dat we Israel WEL kunnen vertrouwen.
"Rauwe eerlijkheid" is inderdaad een manier om "racistisch kolonistentuig" te beschrijven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier volg ik Ben Gvir.
Hulp toelaten, om ondertussen verder te bombarderen is een soort vaag pyromanen gedrag. Dan liever de rauwe eerlijkheid van een Ben Gvir.
ik zou ook niet weten waarom dat niet had gekund eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kolonistentuig worden niet enkel door Ben Gvir gesteund.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Rauwe eerlijkheid" is inderdaad een manier om "racistisch kolonistentuig" te beschrijven.
Ik ook niet, maar sommigen worden nogal snel gevangen door nep-nieuws.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten waarom dat niet had gekund eigenlijk.
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die kolonistentuig worden niet enkel door Ben Gvir gesteund.
Dat was echt de laatste niet, gelukkig.quote:De laatste die daar tegen in ging, is vermoord.
Ik heb in Cairo de oude Joodse synagoge bezocht. De bloeiende gemeenschap van ca. 12 joden leven prachtig samen met 22.000.000 moslimbroeders. Een schoolvoorbeeld van hoe het wel kan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nja ik hoop eigenlijk dat ze een nog grotere muur om die gasten bouwen en ze verder met rust laten, als zij dat dan ook doen dan kijken ze maar, kunnen altijd naar Cairo op verkensie h. Dat Israel ze nooit meer binnen wil na uitelkaar verkrachte dochters kan ik wel een beetje vatten
edit:
zie deze boi nuanceren
Uh?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.
[..]
Dat was echt de laatste niet, gelukkig.
Op Joop hebben ze hun artikel aangepast met het bericht dat de partijen elkaar tegenspreken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Voor Palestijnen staat de dader van de horror in het baptistische ziekenhuis vast
Liegen behoort tot de core business van Israëlische regerings- en legerwoordvoerders
Ik vertrouw helemaal niks !!! EINZ en zeker jou niet, met je rare hoofdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De VN claimt dat ze door de Israëlische bombardementen 14 medewerkers verloren zijn. Laten we daar ook maar een slag om de arm houden totdat het geverifieerd isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen die riep dat Israel achter de raketaanval zat op het Ziekenhuis
In elk geval weten we nu dat we eerst moeten wachten dat informatie geverifieerd is.
En jij denkt dat ik 12 ben ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb in Cairo de oude Joodse synagoge bezocht. De bloeiende gemeenschap van ca. 12 joden leven prachtig samen met 22.000.000 moslimbroeders. Een schoolvoorbeeld van hoe het wel kan.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik vertrouw helemaal niks !!! EINZ en zeker jou niet, met je rare hoofd
op zijn minstquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Noouu, dat is dan weer het andere uiterste.
oei dat schaaltje eronder doet het em wel want nu als ik mijn treurige excel sheetjes zit te vullen krijg ik kringen op mijn verlijmde houtpestbende bureaublad... snel mijn oude mok wegdonderen en deze keaupen....quote:
Die kant was er niet, dus je hypothese blijft precies dat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom zou de pro Israëlische kant moeten gaan demonstreren dan wordt het hier als gejuich over een vermeende aanval weggezet. Dat moslims dit vierden vonden we als westerlingen ook ongehoord.
Wel oud voor een hond.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik 12 ben ofzo?
Kijk Israelische producten zijn zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oei dat schaaltje eronder doet het em wel want nu als ik mijn treurige excel sheetjes zit te vullen krijg ik kringen op mijn verlijmde houtpestbende bureaublad... snel mijn oude mok wegdonderen en deze keaupen....
Joop, wat een ultra-progressieve gifbelt is dat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op Joop hebben ze hun artikel aangepast met het bericht dat de partijen elkaar tegenspreken.
Dat artikel staat nu echter een stuk lager op de website en ze hebben dit pareltje erboven gezet:
[..]
Dat is dan wel heel bijzonder. Je haalt mij aan in een casus die gisteren is gebeurd terwijl ik 2 dagen niet heb gepost.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stukje bewustwording dat Lorb Bebo aan de kant van de barbaren staat. (of daar zelfs door gefinancierd wordt)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lord Bebo zat niet in dat filmpje, pop
Ongetwijfeld zo'n studente die ook heel erg bezig is met LGBTQ en inclusie en regenboogvlaggen en zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-walgelijk~af387431/
Het filmpje is wel geinig.
Ik lees graag dingen waar ik het niet altijd mee eens ben. Het daagt je wereldbeeld uit. En je ziet de plank voor de kop van de politieke extremen. Na de Hamas aanslagen was er altijd een ja maar of context waardoor de massamoord veroorzaakt was. Nog een beetje twijfel zaaien of de wat meer gure details zoals met de doodgeschoten baby's.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joop, wat een ultra-progressieve gifbelt is dat.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sommigen worden nogal snel gevangen door nep-nieuws.
ja gaan ze de straat op voor een parkeerplaats waar een regenpijpbom op valt, mafkezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sommigen worden nogal snel gevangen door nep-nieuws.
Het ergste is nog dat nu ieder slachtoffer in Gaza door hun eigen gepruts kan komen. Want ja, de Gazanen bombarderen ook hun eigen ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Los van wie de raket schiet, is iedere dode in de Gazastrook sowieso het directe gevolg van de hamas-aanslagen van 7 oktober.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat nu ieder slachtoffer in Gaza door hun eigen gepruts kan komen. Want ja, de Gazanen bombarderen ook hun eigen ziekenhuis.
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Israël wilden veroordelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ten dele eens: het roepen namens de Pro Palestijnse downies heeft er nu per saldo toe geleid dat bij toekomstige missers van Israel eerder de aandacht gaat naar mogelijk technisch falen van Hamas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat nu ieder slachtoffer in Gaza door hun eigen gepruts kan komen. Want ja, de Gazanen bombarderen ook hun eigen ziekenhuis.
Ik lees het ook; ik lees bijna alles.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik lees graag dingen waar ik het niet altijd mee eens ben. Het daagt je wereldbeeld uit. En je ziet de plank voor de kop van de politieke extremen. Na de Hamas aanslagen was er altijd een ja maar of context waardoor de massamoord veroorzaakt was. Nog een beetje twijfel zaaien of de wat meer gure details zoals met de doodgeschoten baby's.
Vervolgens nemen ze al een week de sterfte cijfers van Hamas over zonder check, over ziekenhuizen die nog gewoon bestaan publiceren we dat ze verwoest zijn en als 500 Palestijnen dood zijn gegaan (wederom zonder check) hoeven we opeens niet meer ja maar Hamas is ook niet lief te zeggen.
En dat alles om op te komen voor een groep mensen die in Nederland voor een groot gedeelte extreem rechts genoemd zouden worden als ze geen immigrant/moslim geweest waren.
Nimmer beweerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Hebben we definitief uitsluitsel?
Weetje nog die Russische raket in Polen en artikel 5 moest geactiveerd worden? Dat bleek een Oekraiener.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh
dus Billy maar niet meer citeren?
Het is niks anders dan je willen afzetten tegen iets ?!?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik lees het ook; ik lees bijna alles.
Daarom walg ik van de aantoonbare dubbele moraal en absolute tegenstrijdigheid van wat zich thans 'progressief' noemt in dit land. De ene week Jan Blanke Boerenlul, het grote kwaad, lastig vallen met regenboogvlaggen, de andere week Palestijnse leuzen scanderen.
Zien die types nu echt niet in dat de meeste, en daadwerkelijke, intolerantie jegens vrouwen en homo's níet bij Jan Blanke Boerenlul zit, maar bij die aartsconservatieve religieuzen die gisteren zonder enige afwachting op de feiten weer brullend en krijsend de straat op gingen in Den Haag?
Denken zij nou werkelijk dat die groep de homobeweging en vrouwen-emancipatie een warm hart toedraagt?
Welnee, het zijn gewoon wandelende voorbeelden van de wetten van Croughs: het eigene, het Westen, is per definitie abject en schuldig. Dus kunnen ze aan de ene kant met bontgekleurde vlaggetjes wapperen en waarschuwen tegen de SGP en Urk en Staphorst, terwijl ze de veel grotere homo-intolerantie en afkeer van vrouwelijke vrijheid binnen een te groot deel van de islamitische gemeenschap met de mantel der liefde bedekken.
Geef ze dan ook geen podium. Laat ze lekker in hun 'aksiecommietees' fröbelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niks anders dan je willen afzetten tegen iets ?!?
De meeste van die "progressieve" studenten zijn geestelijk nog niet volrijpt om er een oordeel over te mogen geven.
Omdat die lui intolerant tegen homo's zijn mag een progressief iemand niet van mening zijn dat die Palestijnen onderdrukking niet verdienen? Wat een kolderquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom walg ik van de aantoonbare dubbele moraal en absolute tegenstrijdigheid van wat zich thans 'progressief' noemt in dit land. De ene week Jan Blanke Boerenlul, het grote kwaad, lastig vallen met regenboogvlaggen, de andere week Palestijnse leuzen scanderen.
Zien die types nu echt niet in dat de meeste, en daadwerkelijke, intolerantie jegens vrouwen en homo's níet bij Jan Blanke Boerenlul zit, maar bij die aartsconservatieve religieuzen die gisteren zonder enige afwachting op de feiten weer brullend en krijsend de straat op gingen in Den Haag?
Denken zij nou werkelijk dat die groep de homobeweging en vrouwen-emancipatie een warm hart toedraagt?
Welnee, het zijn gewoon wandelende voorbeelden van de wetten van Croughs: het eigene, het Westen, is per definitie abject en schuldig. Dus kunnen ze aan de ene kant met bontgekleurde vlaggetjes wapperen en waarschuwen tegen de SGP en Urk en Staphorst, terwijl ze de veel grotere homo-intolerantie en afkeer van vrouwelijke vrijheid binnen een te groot deel van de islamitische gemeenschap met de mantel der liefde bedekken.
Houd toch op man; over de vrouwelijke protesten in Iran HOOR je ze niet, over de voortgaande slavernij in delen van Afrika en het Midden-Oosten evenmin, laat staan dat ze het iets interesseert wanneer er onderdrukking plaatsvindt maar er even géén Westerse boeman te vinden is als 'aanleidende factor.'quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat die lui intolerant tegen homo's zijn mag een progressief iemand niet van mening zijn dat die Palestijnen onderdrukking niet verdienen? Wat een kolder
Die tijd krijg je nooit meer terug.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Israël wilden veroordelen.
Behoudens wat MO staten en Oost Aziatische landen, zijn ze dat ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je geeft een waardeoordeel obv westerse maatstaven. In andere culturen vinden ze bijvoorbeeld het plaatsen van ouderen in verzorgingshuizen een toonbeeld van emotionele armoede. Zo heeft elke cultuur andere normen en waarden. Door dat als inferieur te bestempelen geef je er een waardeoordeel aan.
[..]
En mijn punt was dus ook dat theunderdog generaliseerde door alle niet-Westerse culturen als inferieur te bestempelen.
Zeker wel.quote:
Weet je nog de Russische aanval op een Navo munitiedepot waar doden bij vielen in 2014? En sindsdien is er al veel Russische munitie binnen en vlakbij Roemenië gevallen. Rusland fans die de Poolse doden nog steeds als zie je wel aangrijpen zijn echt niet wijs.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Hebben we definitief uitsluitsel?
Weetje nog die Russische raket in Polen en artikel 5 moest geactiveerd worden? Dat bleek een Oekraiener.
Vind jij dat er al uitsluitsel is dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Israël wilden veroordelen.
Maak even dik waar hij dat zegt. Je lukt namelijk uit je nek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat die lui intolerant tegen homo's zijn mag een progressief iemand niet van mening zijn dat die Palestijnen onderdrukking niet verdienen? Wat een kolder
Wederom ligt het allemaal 'extern'.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede vraag. Mijn eerste post over dit onderwerp ging over het waarom bepaalde bevolkingsgroepen zich niet gehoord voelen en waar frustratie vandaan komt. Dit zit veelal in het feit dat ze moreel minderwaardig worden geacht.
Je zet er zelf een vraagteken bij omdat je het niet zeker weet. Dan is zijn vraag aan die users logisch toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind jij dat er al uitsluitsel is dan?
Hoe accuraatquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man; over de vrouwelijke protesten in Iran HOOR je ze niet, over de voortgaande slavernij in delen van Afrika en het Midden-Oosten evenmin, laat staan dat ze het iets interesseert wanneer er onderdrukking plaatsvindt maar er even géén Westerse boeman te vinden is als 'aanleidende factor.'
Schijten op het Westen, meer is het niet en zal het ook nooit worden.
kan je mij een ook een quote sturen of mij noemen in een reactie, zodat ik mijn popcorn kan pakken?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die het over de waarheid moet hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:16 schreef Slayage het volgende:
Deze the wire citaatcheck it op HBO max als je het niet hebt gezien [ twitter ]
Domme vragen bestaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
ach god gaat het nog steeds erover wie nou achter die aanval ligt van het ziekenhuis....
Die inherent misogyne waanbeelden inderdaad bij dit soort mensen is iets dat me zo ongelofelijk tegenstaat, of het nou joden, christenen of moslims zijn, walgelijk. Als je als progressief nu echt iets wil doen pak dat dan aan man, met je paarse haarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meestal ga je pas iemands ongelijk inwrijven als er iets aan te tonen valt, vandaar mijn vraag. Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb nog geen betrouwbare bron gezien die mij kon overtuigen van het een of het ander.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zet er zelf een vraagteken bij omdat je het niet zeker weet. Dan is zijn vraag aan die users logisch toch?
Het valt me echt heel erg op dat de luidste roepers (ook de media) echt keihard aan het lobbyen waren tegen Israël gisteren, maar dat ze nu op eens meer in de schaduw blijven en een "niemand weet het" narratief volhouden terwijl er meer en meer onafhankelijk bewijs binnen stroomt dat dit niet van Israël komt. Dan kan je gewoon niet meer claimen neutraal in dit conflict te staan, want dat sta je niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
ach god gaat het nog steeds erover wie nou achter die aanval ligt van het ziekenhuis....
dat weet ik helaasquote:
oh neem mij mee, ik ga wiesowie klote reagerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
zijn er überhaupt mensen die neutraal in dit conflict zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het valt me echt heel erg op dat de luidste roepers (ook de media) echt keihard aan het lobbyen waren tegen Israël gisteren, maar dat ze nu op eens meer in de schaduw blijven en een "niemand weet het" narratief volhouden terwijl er meer en meer onafhankelijk bewijs binnen stroomt dat dit niet van Israël komt. Dan kan je gewoon niet meer claimen neutraal in dit conflict te staan, want dat sta je niet.
Welk onafhankelijk bewijs? Show it and let me change my mind.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het valt me echt heel erg op dat de luidste roepers (ook de media) echt keihard aan het lobbyen waren tegen Israël gisteren, maar dat ze nu op eens meer in de schaduw blijven en een "niemand weet het" narratief volhouden terwijl er meer en meer onafhankelijk bewijs binnen stroomt dat dit niet van Israël komt. Dan kan je gewoon niet meer claimen neutraal in dit conflict te staan, want dat sta je niet.
hell no, ik kijk wel uitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Welk onafhankelijk bewijs? Show it and let me change my mind.
Zwitsers heb ik gehoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zijn er überhaupt mensen die neutraal in dit conflict zijn?
Wel heel veel mensen die het claimen te zijn blijkt uit onderzoekquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen op de redacties van het NOS journaal en de grote kranten niet. Zit toch een anti-Joodse geurtje aan. Als je al klakkeloos boude beweringen van de genocidale terreurbeweging Hamas publiceert zonder enige vorm van factcheck, kritiek of disclaimer….quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat toen jij je niet in deze discussie mengde toen er geen nieuws was wij de beelden meekregen via andere kanalen, waaruit duidelijk blijkt hoe ondemocratisch Israël reageert. Tevens hebben ze met vrij harde woorden gereageerd, ook met harde acties (geen water, voedsel etc) en komen daar vaker kinderen om het leven door hun shit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat wat ik jou ook stuur, je verandert niet van gedachten en ontkent alles. Er is meer dan genoeg in dit topic voorbij gekomen, dus je hebt het allang gezien ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er even flink naast jochie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zeker wel.
[..]
Weet je nog de Russische aanval op een Navo munitiedepot waar doden bij vielen in 2014? En sindsdien is er al veel Russische munitie binnen en vlakbij Roemenië gevallen. Rusland fans die de Poolse doden nog steeds als zie je wel aangrijpen zijn echt niet wijs.
Dat is geen onafhankelijk bewijs voor mij, nee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat wat ik jou ook stuur, je verandert niet van gedachten en ontkent alles. Er is meer dan genoeg in dit topic voorbij gekomen, dus je hebt het allang gezien ook.
Nou wat in ieder geval wel zeker is dat het ziekenhuis niet opgeblazen is en er geen 500 doden zijn. En daarnaast is het vandaag steeds onwaarschijnlijker geworden dat het Israël was. Als je veroordeling 95% en waarschijnlijk 100% onzin is dan mag je best gevraagd worden waarom je zo zeker was.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Meestal ga je pas iemands ongelijk inwrijven als er iets aan te tonen valt, vandaar mijn vraag. Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb nog geen betrouwbare bron gezien die mij kon overtuigen van het een of het ander.
Mij interesseert voornamelijk hoe dat conflict naar hier wordt gehaald.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat heet putinje spelen... daar zijn sommige mensen heel goed in.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat wat ik jou ook stuur, je verandert niet van gedachten en ontkent alles. Er is meer dan genoeg in dit topic voorbij gekomen, dus je hebt het allang gezien ook.
Omdat het niet in je straatje past. Ik durf te wedden van jij en al je medestanders pas overstag gaan als Hamas zelf zegt die raket afgeschoten te hebben, want je hebt een kant gekozen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is geen onafhankelijk bewijs voor mij, nee.
ALs je een beetje begrip hebt voor de Palestijnse zaak of je hebt kritiek op Israel ben je blijkbaar een jodenhater. Snap dat dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Omdat toen jij je niet in deze discussie mengde toen er geen nieuws was wij de beelden meekregen via andere kanalen, waaruit duidelijk blijkt hoe ondemocratisch Israël reageert. Tevens hebben ze met vrij harde woorden gereageerd, ook met harde acties (geen water, voedsel etc) en komen daar vaker kinderen om het leven door hun shit.
Wat denk je nou, dat ik anti joods ben? Willen jullie me nog steeds perse die hoek in hebben?
Daarnet hoorde ik op de radio de hoofdredacteur van NOS zeggen dat het eerste bericht op de website beter had gemoeten en dat bij het acht uur journaal de insteek al correct zou zijn geweest (iets in de trant van Hamas beschuldig Israël van een bombardement, Israel zegt uit te zoeken wat er gebeurd is). Het klonk plausibel en reflecterend in ieder geval.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat zijn mensen op de redacties van het NOS journaal en de grote kranten niet. Zit toch een anti-Joodse geurtje aan. Als je al klakkeloos boude beweringen van de genocidale terreurbeweging Hamas publiceert zonder enige vorm van factcheck, kritiek of disclaimer….
En ook dat “volgens de plaatselijke autoriteiten in Gaza”….euhhh dat is gewoon Hamas.
gelukkig nietquote:
ga je daar kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is geen onafhankelijk bewijs voor mij, nee.
Ik ben wegens mijn opinie nog nooit Jodenhater genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
ALs je een beetje begrip hebt voor de Palestijnse zaak of je hebt kritiek op Israel ben je blijkbaar een jodenhater. Snap dat dan.
Op basis van welk onafhankelijk bewijs heb je nu je mening gevormd?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waaruit blijkt hoe ondemocratisch Israël reageert? Israël reageert op een terroristische aanslag...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Omdat toen jij je niet in deze discussie mengde toen er geen nieuws was wij de beelden meekregen via andere kanalen, waaruit duidelijk blijkt hoe ondemocratisch Israël reageert. Tevens hebben ze met vrij harde woorden gereageerd, ook met harde acties (geen water, voedsel etc) en komen daar vaker kinderen om het leven door hun shit.
Wat denk je nou, dat ik anti joods ben? Willen jullie me nog steeds perse die hoek in hebben?
zelfs dat betwijfel ik....quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het niet in je straatje past. Ik durf te wedden van jij en al je medestanders pas overstag gaan als Hamas zelf zegt die raket afgeschoten te hebben, want je hebt een kant gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |