zijn er berhaupt mensen die neutraal in dit conflict zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het valt me echt heel erg op dat de luidste roepers (ook de media) echt keihard aan het lobbyen waren tegen Isral gisteren, maar dat ze nu op eens meer in de schaduw blijven en een "niemand weet het" narratief volhouden terwijl er meer en meer onafhankelijk bewijs binnen stroomt dat dit niet van Isral komt. Dan kan je gewoon niet meer claimen neutraal in dit conflict te staan, want dat sta je niet.
Welk onafhankelijk bewijs? Show it and let me change my mind.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het valt me echt heel erg op dat de luidste roepers (ook de media) echt keihard aan het lobbyen waren tegen Isral gisteren, maar dat ze nu op eens meer in de schaduw blijven en een "niemand weet het" narratief volhouden terwijl er meer en meer onafhankelijk bewijs binnen stroomt dat dit niet van Isral komt. Dan kan je gewoon niet meer claimen neutraal in dit conflict te staan, want dat sta je niet.
hell no, ik kijk wel uitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Welk onafhankelijk bewijs? Show it and let me change my mind.
Zwitsers heb ik gehoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zijn er berhaupt mensen die neutraal in dit conflict zijn?
Wel heel veel mensen die het claimen te zijn blijkt uit onderzoekquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen op de redacties van het NOS journaal en de grote kranten niet. Zit toch een anti-Joodse geurtje aan. Als je al klakkeloos boude beweringen van de genocidale terreurbeweging Hamas publiceert zonder enige vorm van factcheck, kritiek of disclaimer….quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat toen jij je niet in deze discussie mengde toen er geen nieuws was wij de beelden meekregen via andere kanalen, waaruit duidelijk blijkt hoe ondemocratisch Isral reageert. Tevens hebben ze met vrij harde woorden gereageerd, ook met harde acties (geen water, voedsel etc) en komen daar vaker kinderen om het leven door hun shit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Isral wilden veroordelen.
Ik weet nu al dat wat ik jou ook stuur, je verandert niet van gedachten en ontkent alles. Er is meer dan genoeg in dit topic voorbij gekomen, dus je hebt het allang gezien ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er even flink naast jochie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zeker wel.
[..]
Weet je nog de Russische aanval op een Navo munitiedepot waar doden bij vielen in 2014? En sindsdien is er al veel Russische munitie binnen en vlakbij Roemeni gevallen. Rusland fans die de Poolse doden nog steeds als zie je wel aangrijpen zijn echt niet wijs.
Dat is geen onafhankelijk bewijs voor mij, nee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat wat ik jou ook stuur, je verandert niet van gedachten en ontkent alles. Er is meer dan genoeg in dit topic voorbij gekomen, dus je hebt het allang gezien ook.
Nou wat in ieder geval wel zeker is dat het ziekenhuis niet opgeblazen is en er geen 500 doden zijn. En daarnaast is het vandaag steeds onwaarschijnlijker geworden dat het Isral was. Als je veroordeling 95% en waarschijnlijk 100% onzin is dan mag je best gevraagd worden waarom je zo zeker was.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Meestal ga je pas iemands ongelijk inwrijven als er iets aan te tonen valt, vandaar mijn vraag. Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb nog geen betrouwbare bron gezien die mij kon overtuigen van het een of het ander.
Mij interesseert voornamelijk hoe dat conflict naar hier wordt gehaald.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat heet putinje spelen... daar zijn sommige mensen heel goed in.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat wat ik jou ook stuur, je verandert niet van gedachten en ontkent alles. Er is meer dan genoeg in dit topic voorbij gekomen, dus je hebt het allang gezien ook.
Omdat het niet in je straatje past. Ik durf te wedden van jij en al je medestanders pas overstag gaan als Hamas zelf zegt die raket afgeschoten te hebben, want je hebt een kant gekozen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is geen onafhankelijk bewijs voor mij, nee.
ALs je een beetje begrip hebt voor de Palestijnse zaak of je hebt kritiek op Israel ben je blijkbaar een jodenhater. Snap dat dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Omdat toen jij je niet in deze discussie mengde toen er geen nieuws was wij de beelden meekregen via andere kanalen, waaruit duidelijk blijkt hoe ondemocratisch Isral reageert. Tevens hebben ze met vrij harde woorden gereageerd, ook met harde acties (geen water, voedsel etc) en komen daar vaker kinderen om het leven door hun shit.
Wat denk je nou, dat ik anti joods ben? Willen jullie me nog steeds perse die hoek in hebben?
Daarnet hoorde ik op de radio de hoofdredacteur van NOS zeggen dat het eerste bericht op de website beter had gemoeten en dat bij het acht uur journaal de insteek al correct zou zijn geweest (iets in de trant van Hamas beschuldig Isral van een bombardement, Israel zegt uit te zoeken wat er gebeurd is). Het klonk plausibel en reflecterend in ieder geval.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat zijn mensen op de redacties van het NOS journaal en de grote kranten niet. Zit toch een anti-Joodse geurtje aan. Als je al klakkeloos boude beweringen van de genocidale terreurbeweging Hamas publiceert zonder enige vorm van factcheck, kritiek of disclaimer….
En ook dat “volgens de plaatselijke autoriteiten in Gaza”….euhhh dat is gewoon Hamas.
gelukkig nietquote:
ga je daar kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is geen onafhankelijk bewijs voor mij, nee.
Ik ben wegens mijn opinie nog nooit Jodenhater genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
ALs je een beetje begrip hebt voor de Palestijnse zaak of je hebt kritiek op Israel ben je blijkbaar een jodenhater. Snap dat dan.
Op basis van welk onafhankelijk bewijs heb je nu je mening gevormd?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waaruit blijkt hoe ondemocratisch Isral reageert? Isral reageert op een terroristische aanslag...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Omdat toen jij je niet in deze discussie mengde toen er geen nieuws was wij de beelden meekregen via andere kanalen, waaruit duidelijk blijkt hoe ondemocratisch Isral reageert. Tevens hebben ze met vrij harde woorden gereageerd, ook met harde acties (geen water, voedsel etc) en komen daar vaker kinderen om het leven door hun shit.
Wat denk je nou, dat ik anti joods ben? Willen jullie me nog steeds perse die hoek in hebben?
zelfs dat betwijfel ik....quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het niet in je straatje past. Ik durf te wedden van jij en al je medestanders pas overstag gaan als Hamas zelf zegt die raket afgeschoten te hebben, want je hebt een kant gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |