abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:03:19 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210998683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik lees het ook; ik lees bijna alles.

Daarom walg ik van de aantoonbare dubbele moraal en absolute tegenstrijdigheid van wat zich thans 'progressief' noemt in dit land. De ene week Jan Blanke Boerenlul, het grote kwaad, lastig vallen met regenboogvlaggen, de andere week Palestijnse leuzen scanderen.

Zien die types nu echt niet in dat de meeste, en daadwerkelijke, intolerantie jegens vrouwen en homo's níet bij Jan Blanke Boerenlul zit, maar bij die aartsconservatieve religieuzen die gisteren zonder enige afwachting op de feiten weer brullend en krijsend de straat op gingen in Den Haag?

Denken zij nou werkelijk dat die groep de homobeweging en vrouwen-emancipatie een warm hart toedraagt?

Welnee, het zijn gewoon wandelende voorbeelden van de wetten van Croughs: het eigene, het Westen, is per definitie abject en schuldig. Dus kunnen ze aan de ene kant met bontgekleurde vlaggetjes wapperen en waarschuwen tegen de SGP en Urk en Staphorst, terwijl ze de veel grotere homo-intolerantie en afkeer van vrouwelijke vrijheid binnen een te groot deel van de islamitische gemeenschap met de mantel der liefde bedekken.
Het is niks anders dan je willen afzetten tegen iets ?!?
De meeste van die "progressieve" studenten zijn geestelijk nog niet volrijpt om er een oordeel over te mogen geven.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_210998684
Hamas roept nu openlijk iedereen op om ook mee te doen aan oorlogje spelen. En nog heb je van die liederen die vragen aan Israel om bewijs te overleggen of ze achter een raketaanval zitten? wtf
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:04:39 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210998691
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is niks anders dan je willen afzetten tegen iets ?!?
De meeste van die "progressieve" studenten zijn geestelijk nog niet volrijpt om er een oordeel over te mogen geven.
Geef ze dan ook geen podium. Laat ze lekker in hun 'aksiecommietees' fröbelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210998698
quote:

[..]

Daarom walg ik van de aantoonbare dubbele moraal en absolute tegenstrijdigheid van wat zich thans 'progressief' noemt in dit land. De ene week Jan Blanke Boerenlul, het grote kwaad, lastig vallen met regenboogvlaggen, de andere week Palestijnse leuzen scanderen.

Zien die types nu echt niet in dat de meeste, en daadwerkelijke, intolerantie jegens vrouwen en homo's níet bij Jan Blanke Boerenlul zit, maar bij die aartsconservatieve religieuzen die gisteren zonder enige afwachting op de feiten weer brullend en krijsend de straat op gingen in Den Haag?

Denken zij nou werkelijk dat die groep de homobeweging en vrouwen-emancipatie een warm hart toedraagt?

Welnee, het zijn gewoon wandelende voorbeelden van de wetten van Croughs: het eigene, het Westen, is per definitie abject en schuldig. Dus kunnen ze aan de ene kant met bontgekleurde vlaggetjes wapperen en waarschuwen tegen de SGP en Urk en Staphorst, terwijl ze de veel grotere homo-intolerantie en afkeer van vrouwelijke vrijheid binnen een te groot deel van de islamitische gemeenschap met de mantel der liefde bedekken.
Omdat die lui intolerant tegen homo's zijn mag een progressief iemand niet van mening zijn dat die Palestijnen onderdrukking niet verdienen? Wat een kolder
pi_210998711
twitter
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:07:59 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210998712
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Omdat die lui intolerant tegen homo's zijn mag een progressief iemand niet van mening zijn dat die Palestijnen onderdrukking niet verdienen? Wat een kolder
Houd toch op man; over de vrouwelijke protesten in Iran HOOR je ze niet, over de voortgaande slavernij in delen van Afrika en het Midden-Oosten evenmin, laat staan dat ze het iets interesseert wanneer er onderdrukking plaatsvindt maar er even géén Westerse boeman te vinden is als 'aanleidende factor.'

Schijten op het Westen, meer is het niet en zal het ook nooit worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:08:08 #257
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210998715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Israël wilden veroordelen.
Die tijd krijg je nooit meer terug.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210998729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:58 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Je geeft een waardeoordeel obv westerse maatstaven. In andere culturen vinden ze bijvoorbeeld het plaatsen van ouderen in verzorgingshuizen een toonbeeld van emotionele armoede. Zo heeft elke cultuur andere normen en waarden. Door dat als inferieur te bestempelen geef je er een waardeoordeel aan.
[..]
En mijn punt was dus ook dat theunderdog generaliseerde door alle niet-Westerse culturen als inferieur te bestempelen.
Behoudens wat MO staten en Oost Aziatische landen, zijn ze dat ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210998761
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nimmer beweerd.
Zeker wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Dat blijkt.

Hebben we definitief uitsluitsel?

Weetje nog die Russische raket in Polen en artikel 5 moest geactiveerd worden? Dat bleek een Oekraiener.
Weet je nog de Russische aanval op een Navo munitiedepot waar doden bij vielen in 2014? En sindsdien is er al veel Russische munitie binnen en vlakbij Roemenië gevallen. Rusland fans die de Poolse doden nog steeds als zie je wel aangrijpen zijn echt niet wijs.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:13:02 #260
307622 Perox
(niet de echte)
pi_210998767
quote:

[..]
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Israël wilden veroordelen.
Vind jij dat er al uitsluitsel is dan?
pi_210998771
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Maak even dik waar hij dat zegt. Je lukt namelijk uit je nek.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:14:22 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210998776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 16:18 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Dit vind ik een goede vraag. Mijn eerste post over dit onderwerp ging over het waarom bepaalde bevolkingsgroepen zich niet gehoord voelen en waar frustratie vandaan komt. Dit zit veelal in het feit dat ze moreel minderwaardig worden geacht.
Wederom ligt het allemaal 'extern'.

En ja hoor, iemand mag in Nederland best vinden en vertellen dat de doodstraf zou moeten staan op homoseksueel contact. Lekker doen. Ik mag dat inderdaad moreel inferieur noemen, of liever: moreel failliet.

Dat je dan moet komen met het voorbeeld van bejaardentehuizen zegt dan ook genoeg. Hier in West-Europa hebben we geen doodstraf meer, geen door de staat of kerk gelegaliseerde uitsluiting op basis van wie je bent. Niks. Nada.

Dus moet je het daar van hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210998779
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:13 schreef Perox het volgende:

[..]
Vind jij dat er al uitsluitsel is dan?
Je zet er zelf een vraagteken bij omdat je het niet zeker weet. Dan is zijn vraag aan die users logisch toch?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:15:19 #264
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210998788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Houd toch op man; over de vrouwelijke protesten in Iran HOOR je ze niet, over de voortgaande slavernij in delen van Afrika en het Midden-Oosten evenmin, laat staan dat ze het iets interesseert wanneer er onderdrukking plaatsvindt maar er even géén Westerse boeman te vinden is als 'aanleidende factor.'

Schijten op het Westen, meer is het niet en zal het ook nooit worden.
Hoe accuraat
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210998790
ach god gaat het nog steeds erover wie nou achter die aanval ligt van het ziekenhuis.... :N
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210998799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:07 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Stug volhouden met die objectieve poepbronnen 😂
pi_210998801
quote:

[..]
kan je mij een ook een quote sturen of mij noemen in een reactie, zodat ik mijn popcorn kan pakken?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210998802
Deze the wire citaat _O_ check it op HBO max als je het niet hebt gezien
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:18:12 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210998814
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:16 schreef Slayage het volgende:
Deze the wire citaat _O_ check it op HBO max als je het niet hebt gezien [ twitter ]
Jij bent wel de laatste die het over de waarheid moet hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210998821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
ach god gaat het nog steeds erover wie nou achter die aanval ligt van het ziekenhuis.... :N
Domme vragen bestaan.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:18:44 #271
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210998824
quote:

[..]

Die inherent misogyne waanbeelden inderdaad bij dit soort mensen is iets dat me zo ongelofelijk tegenstaat, of het nou joden, christenen of moslims zijn, walgelijk. Als je als progressief nu echt iets wil doen pak dat dan aan man, met je paarse haar
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:18:47 #272
307622 Perox
(niet de echte)
pi_210998825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je zet er zelf een vraagteken bij omdat je het niet zeker weet. Dan is zijn vraag aan die users logisch toch?
Meestal ga je pas iemands ongelijk inwrijven als er iets aan te tonen valt, vandaar mijn vraag. Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb nog geen betrouwbare bron gezien die mij kon overtuigen van het een of het ander.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 19:18:49 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210998826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het valt me echt heel erg op dat de luidste roepers (ook de media) echt keihard aan het lobbyen waren tegen Israël gisteren, maar dat ze nu op eens meer in de schaduw blijven en een "niemand weet het" narratief volhouden terwijl er meer en meer onafhankelijk bewijs binnen stroomt dat dit niet van Israël komt. Dan kan je gewoon niet meer claimen neutraal in dit conflict te staan, want dat sta je niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210998829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Domme vragen bestaan.
dat weet ik helaas :N
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:19:24 #275
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210998834
quote:

[..]
oh neem mij mee, ik ga wiesowie klote reageren O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')