De VN claimt dat ze door de Israëlische bombardementen 14 medewerkers verloren zijn. Laten we daar ook maar een slag om de arm houden totdat het geverifieerd isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen die riep dat Israel achter de raketaanval zat op het Ziekenhuis
In elk geval weten we nu dat we eerst moeten wachten dat informatie geverifieerd is.
En jij denkt dat ik 12 ben ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb in Cairo de oude Joodse synagoge bezocht. De bloeiende gemeenschap van ca. 12 joden leven prachtig samen met 22.000.000 moslimbroeders. Een schoolvoorbeeld van hoe het wel kan.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik vertrouw helemaal niks !!! EINZ en zeker jou niet, met je rare hoofd
op zijn minstquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Noouu, dat is dan weer het andere uiterste.
oei dat schaaltje eronder doet het em wel want nu als ik mijn treurige excel sheetjes zit te vullen krijg ik kringen op mijn verlijmde houtpestbende bureaublad... snel mijn oude mok wegdonderen en deze keaupen....quote:
Die kant was er niet, dus je hypothese blijft precies dat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom zou de pro Israëlische kant moeten gaan demonstreren dan wordt het hier als gejuich over een vermeende aanval weggezet. Dat moslims dit vierden vonden we als westerlingen ook ongehoord.
Wel oud voor een hond.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik 12 ben ofzo?
Kijk Israelische producten zijn zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oei dat schaaltje eronder doet het em wel want nu als ik mijn treurige excel sheetjes zit te vullen krijg ik kringen op mijn verlijmde houtpestbende bureaublad... snel mijn oude mok wegdonderen en deze keaupen....
Joop, wat een ultra-progressieve gifbelt is dat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op Joop hebben ze hun artikel aangepast met het bericht dat de partijen elkaar tegenspreken.
Dat artikel staat nu echter een stuk lager op de website en ze hebben dit pareltje erboven gezet:
[..]
Dat is dan wel heel bijzonder. Je haalt mij aan in een casus die gisteren is gebeurd terwijl ik 2 dagen niet heb gepost.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde meer op sommige users hier zoals @:BansheeBoy
Stukje bewustwording dat Lorb Bebo aan de kant van de barbaren staat. (of daar zelfs door gefinancierd wordt)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lord Bebo zat niet in dat filmpje, pop
Ongetwijfeld zo'n studente die ook heel erg bezig is met LGBTQ en inclusie en regenboogvlaggen en zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-walgelijk~af387431/
Het filmpje is wel geinig.
Ik lees graag dingen waar ik het niet altijd mee eens ben. Het daagt je wereldbeeld uit. En je ziet de plank voor de kop van de politieke extremen. Na de Hamas aanslagen was er altijd een ja maar of context waardoor de massamoord veroorzaakt was. Nog een beetje twijfel zaaien of de wat meer gure details zoals met de doodgeschoten baby's.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joop, wat een ultra-progressieve gifbelt is dat.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sommigen worden nogal snel gevangen door nep-nieuws.
ja gaan ze de straat op voor een parkeerplaats waar een regenpijpbom op valt, mafkezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sommigen worden nogal snel gevangen door nep-nieuws.
Het ergste is nog dat nu ieder slachtoffer in Gaza door hun eigen gepruts kan komen. Want ja, de Gazanen bombarderen ook hun eigen ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval weten we nu dat we eerst moeten wachten dat informatie geverifieerd is.
Los van wie de raket schiet, is iedere dode in de Gazastrook sowieso het directe gevolg van de hamas-aanslagen van 7 oktober.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat nu ieder slachtoffer in Gaza door hun eigen gepruts kan komen. Want ja, de Gazanen bombarderen ook hun eigen ziekenhuis.
Ik ga vanavond even wat users quoten en vragen of ze hier even tekst en uitleg willen geven over waarom ze zo snel Israël wilden veroordelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ten dele eens: het roepen namens de Pro Palestijnse downies heeft er nu per saldo toe geleid dat bij toekomstige missers van Israel eerder de aandacht gaat naar mogelijk technisch falen van Hamas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat nu ieder slachtoffer in Gaza door hun eigen gepruts kan komen. Want ja, de Gazanen bombarderen ook hun eigen ziekenhuis.
Ik lees het ook; ik lees bijna alles.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik lees graag dingen waar ik het niet altijd mee eens ben. Het daagt je wereldbeeld uit. En je ziet de plank voor de kop van de politieke extremen. Na de Hamas aanslagen was er altijd een ja maar of context waardoor de massamoord veroorzaakt was. Nog een beetje twijfel zaaien of de wat meer gure details zoals met de doodgeschoten baby's.
Vervolgens nemen ze al een week de sterfte cijfers van Hamas over zonder check, over ziekenhuizen die nog gewoon bestaan publiceren we dat ze verwoest zijn en als 500 Palestijnen dood zijn gegaan (wederom zonder check) hoeven we opeens niet meer ja maar Hamas is ook niet lief te zeggen.
En dat alles om op te komen voor een groep mensen die in Nederland voor een groot gedeelte extreem rechts genoemd zouden worden als ze geen immigrant/moslim geweest waren.
Nimmer beweerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Hebben we definitief uitsluitsel?
Weetje nog die Russische raket in Polen en artikel 5 moest geactiveerd worden? Dat bleek een Oekraiener.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh
dus Billy maar niet meer citeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |