Man3quote:
Wehkamp krijgt te maken met concurrentie van de eigen kledinglijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:50 schreef pullup het volgende:
Veel kleding van Batsy is te koop gezet
[ afbeelding ]
Sla je slag
Er stond eerder een overview filmpje van haar klerenkast en dat was een beetje van Imelda Marcoss-achtige proportiesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wehkamp krijgt te maken met concurrentie van de eigen kledinglijn.
Druk aan het werk? Het zal wel.quote:
Geintjuh..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Druk aan het werk? Het zal wel.
Zie zelden dat oud deelnemers van realiteiten een gewone baan hebben.
Yep en die Tattoo-shop werd eigenlijk geheel door Boyd gerund uiteindelijk en daar kregen ze vette ruzie overquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er was ooit iets met een tattoo-shop en cryptovaluta's, maar dat was zeer tijdelijk.
Door anderen voor hem te laten werken, en dat werkt niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en die Tattoo-shop werd eigenlijk geheel door Boyd gerund uiteindelijk en daar kregen ze vette ruzie over
Nou je haalt mij de woorden uit de vingers, ik schrok ook al zo van die foto'squote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat ziet zij er ineens anorexic uit
vond ik ook, Haar gezicht kan nog slecht aangebrachte make-up zijn maar haar schouders zijn ineens zo knokig en haar onderarmen zo dun.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat ziet zij er ineens anorexic uit
Het is wel een beetje een zooitje aan het wordenquote:
Behoorlijk jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een zooitje aan het worden
Nu wel als het goed isquote:
Sneu wel, leuk stel was het. Sterkte Jeff!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volkomen onverwacht aldus Jef, dus denk dat Kim er een punt achter heeft gezet.
Zit toch anders dan ik dacht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sneu wel, leuk stel was het. Sterkte Jeff!
Als ik deze gezellige steken naar elkaar zo lees waren ze helemaal niet zo leukquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sneu wel, leuk stel was het. Sterkte Jeff!
Zo'n leuk stel was het ook weer nietquote:
Ze waren on stream al behoorlijk psycho. Dit verbaast me niks.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik deze gezellige steken naar elkaar zo lees waren ze helemaal niet zo leuk
Beiden konden nogal explosief zijn, al verhulde Jeff dat altijd met te beweren het een voorbedachte tactiek van hem was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:23 schreef Verida het volgende:
Ik heb Jeff en Kim nooit een leuk stel gevonden, Ze waren gewoon niet lief tegen elkaar.
achter die zogenaamde "tactiek" kon hij zich in de loods mooi verschuilen. Alleen de "tactiek" is in de gewone wereld natuurlijk niet te gebruiken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beiden konden nogal explosief zijn, al verhulde Jeff dat altijd met te beweren het een voorbedachte tactiek van hem was.
Post ze nu foto's uit haar fotoalbum?quote:
Ze is in Nederland 👌 Brooklyn is gewoon Breukelen op zijn Batsyquote:Op maandag 30 oktober 2023 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Post ze nu foto's uit haar fotoalbum?
Zaterdag brunchen in Brooklyn, maandag fietsen in de vlakte en morgen weer topless op een Grieks strand?
Je hebt gelijk ik had beter moeten kijken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is in Nederland 👌 Brooklyn is gewoon Breukelen op zijn Batsy
Ik vind Billy er best wel gelukkig uitzien op dit moment, Niet meer zo opgefokt, maar een stuk rustiger.quote:
hi ,welke meid is jessie van graf? de kenn ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Post ze nu foto's uit haar fotoalbum?
Zaterdag brunchen in Brooklyn, maandag fietsen in de vlakte en morgen weer topless op een Grieks strand?
Dat is een vriendin van Jessie (die van de boot binnen Utopia)quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hi ,welke meid is jessie van graf? de kenn ik niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:05 schreef pullup het volgende:
God heeft hem gemeld dat hij diepvriesmaaltijden moet gaan spammen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Haha geen idee, kan jij manon volgen ? Voor mij staat ze op prive nuquote:
ja kann ik volgen maar zij post bijna nur inquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee, kan jij manon volgen ? Voor mij staat ze op prive nu
Ziet er wel leuk uit daarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef mario390 het volgende:
yep 30, in uto camp was zij erst 24
[ afbeelding ]
Zou de verkering weer uit zijn?quote:
Ik denk het eigenlijk niet want ze heeft een paar keer gepost uit Breukelen of fietsend langs het Amsterdam RIjn kanaal. En dat is waar haar vriend woont. Anders was ze wel weer naar Zwolle gegaanquote:
Heeft hij in Turkije meteen zijn tanden laten bleken?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:14 schreef Flow3r het volgende:
Nieuwe haartjes, nieuwe tandjes, nieuwe Martin![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, zegt ie niks over, hij wijst er alleen naar , dus ik nam aan van welquote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij in Turkije meteen zijn tanden laten bleken?
Lijkt 'n halve toffe zoquote:Op donderdag 2 november 2023 18:14 schreef Flow3r het volgende:
Nieuwe haartjes, nieuwe tandjes, nieuwe Martin![]()
[ afbeelding ]
Heel lelijk dat onnatuurlijke wit, het lijkt nu wel op een goedkope kunstgebit.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn huisje, niet Ons huisjequote:Op vrijdag 3 november 2023 17:12 schreef pullup het volgende:
Gaat ze hier nu toch blijven in de winter ?![]()
[ afbeelding ]
Die heb je zelfs op je vijfde als je knijpt met je ogen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze krijgt zowaar wat rimpeltjes, Romy. Dat is toch heel wat anders hoe ik er nu nog dagelijks zie als ik de oude afleveringen van Utopia bekijk. Zo oud is ze toch nog niet.
ik vind ze toch superleuk , ben alleen bang dat die verf het niet lang volhoudt in de wasquote:Op maandag 6 november 2023 20:04 schreef pullup het volgende:
Ze heeft echt geld nodigDaar zijn ze weer
[ afbeelding ]
En je wasmachine zal er ook niet blij mee zijnquote:Op maandag 6 november 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind ze toch superleuk , ben alleen bang dat die verf het niet lang volhoudt in de was
Is die van JAA?quote:
Als ze textielverf gebruikt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 november 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En je wasmachine zal er ook niet blij mee zijn
Sla je slagquote:Op maandag 6 november 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind ze toch superleuk , ben alleen bang dat die verf het niet lang volhoudt in de was
Geitenwollensokkennookerts nog steeds happy dus...quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:17 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/zo(...)er-status-met-sasha/
[ afbeelding ]
Zij welquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geitenwollensokkennookerts nog steeds happy dus...
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom hij in hemelsnaam aan de ene voet een sandaal/open schoen draagt en aan de andere een sok met een sportschoen? *het laat mij niet los*quote:
Had het nog niet gezienquote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom hij in hemelsnaam aan de ene voet een sandaal/open schoen draagt en aan de andere een sok met een sportschoen? *het laat mij niet los*![]()
Vind het zo raar gezicht en snap het ook niet zo goedquote:
Misschien heeft Gina hem lopen jennen, van beide paren 1 schoen weggedaanquote:Op woensdag 8 november 2023 14:01 schreef pullup het volgende:
Zal toch zo'n soort reden zijn![]()
Hij wil sandalen normaal in die hitte maar heeft een wondje aan die sportschoolvoet of zoWeet het ook niet hoor
Het is haar vriendje ja, hij komt af en toe in haar verhaal wel voor maar ze voert hem niet vaak op inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2023 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien heeft Gina hem lopen jennen, van beide paren 1 schoen weggedaanmaarja, dan had ze het er wel bijgezet lijkt mij
![]()
Maar hij, dit is toch haar partner dacht ik? ik zie niets geen foto van hun daar samen voorbijkomen op haar insta, wat ze nu deelt is alleen maar van haar alleen, ook als je verder naar beneden scrol, zie je alleen haar voorbij komen.
Ja ik dacht dat ze eerder wel foto's van hem had gedeeld maar zag die niet meer terug. Ik kijk eigenlijk niet snel bij haar, ik ging nu kijken of ik antwoord kreeg op die vreemde schoenenquote:Op woensdag 8 november 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is haar vriendje ja, hij komt af en toe in haar verhaal wel voor maar ze voert hem niet vaak op inderdaad
had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom hij in hemelsnaam aan de ene voet een sandaal/open schoen draagt en aan de andere een sok met een sportschoen? *het laat mij niet los*![]()
Hij draagt gewoon dezelfde sandalen volgens mij, maar aan 1 voet een sok in die sandaal.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze eerder wel foto's van hem had gedeeld maar zag die niet meer terug. Ik kijk eigenlijk niet snel bij haar, ik ging nu kijken of ik antwoord kreeg op die vreemde schoenenniet dus
Owww beter dan, dat scheelt al wat nadenken erover waarom dat het zo verschillend isquote:Op woensdag 8 november 2023 20:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij draagt gewoon dezelfde sandalen volgens mij, maar aan 1 voet een sok in die sandaal.
Inderdaad wellicht een wondje of een blaar ofzo.
In ieder geval geen 2 verschillende schoenen als ik het zo bekijk...
Jepsquote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww beter dan, dat scheelt al wat nadenken erover waarom dat het zo verschillend is![]()
![]()
Verrek zit je hier, ik dacht dat dat je al afscheid genomen had van alle rls..quote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww beter dan, dat scheelt al wat nadenken erover waarom dat het zo verschillend is![]()
![]()
Jaaa , ben af en toe nog hier te vindenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrek zit je hier, ik dacht dat dat je al afscheid genomen had van alle rls..
Ha, diehard hé?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa , ben af en toe nog hier te vinden![]()
Ik zag daar laatst iets van voorbij komen op tv, kon mij ook niet boeienquote:Op woensdag 8 november 2023 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, diehard hé?Ik wacht nog of er misschien nog streams geopend worden bij De Bondgenoten, maar het ziet er naar uit dat die slappe tv show nog erger is dan de rest....
Klopt, maar zoals het klokje tikt, eerst zien dan geloven en dan kijken of ze nog live streams aandurvenquote:Op woensdag 8 november 2023 23:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zag daar laatst iets van voorbij komen op tv, kon mij ook niet boeienen ik hoorde dat er in 2024 weer een BB komt?
Ja, ik ben eigenlijk sinds Utopia ( en mijn verhuizing, had er minder tijd voor) er een beetje van genezen, vanwege al die bemoeienis om maar leuke beelden te schieten, geregisseerde verhaallijntjes, niets spontaan is, Maar allemaalquote:Op woensdag 8 november 2023 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals het klokje tikt, eerst zien dan geloven en dan kijken of ze nog live streams aandurven
Ruudje de Stierengekkie, goed dat 'ie zijn "rol" heeft gevondenquote:Op woensdag 8 november 2023 23:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk sinds Utopia ( en mijn verhuizing, had er minder tijd voor) er een beetje van genezen, vanwege al die bemoeienissen om maar leuke beelden te schieten, niets spontaan is, Maar allemaal [ afbeelding ] van de regie zijn.
Ik durf het bijna niet te zeggen, ben zowaar een beetje fan geworden van Ruud ( nooit van hem verwacht en dat dit uit mijn vingers zou komen)maar de manier waarop hij al die dieren opvangt, vind ik top van hem
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn tanden in Nederland al laten bleken. In Turkije heeft hij een haar transplantatie laten doen en hij heeft iets aan zijn gezicht laten doen. Zijn gezicht is nu voller boven zijn kaken en wangen. Marciano heeft trouwens ook een haar transplantatie laten doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lippenquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:08 schreef pullup het volgende:
Het gaat een pony worden
Jemigquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tanden in Nederland al laten bleken. In Turkije heeft hij een harttransplantatie laten doen en hij heeft iets aan zijn gezicht laten doen. Zijn gezicht is nu voller boven zijn kaken en wangen. Marciano heeft trouwens ook een haar transplantatie laten doen.
Harttransplantatie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tanden in Nederland al laten bleken. In Turkije heeft hij een harttransplantatie laten doen en hij heeft iets aan zijn gezicht laten doen. Zijn gezicht is nu voller boven zijn kaken en wangen. Marciano heeft trouwens ook een haar transplantatie laten doen.
Een haar transplantatie bedoel ikquote:
Haarquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Harttransplantatie? [ afbeelding ]
Haha okquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een haar transplantatie bedoel ik
Ja die is nu ook in de Here geloof ik, alleen heeft ze het nog niet helemaal begrepen allemaalquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
God bedanken voor een nieuwe dag?
Zeker.. hij is duidelijk heel erg ijdel. Dat was ook wel te zien in ejvjl.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ok
Maar dan nog is het best veel verbouwen
Precies, zijn gezicht was ook net zo vaak als direct in een spiegel zien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker.. hij is duidelijk heel erg ijdel. Dat was ook wel te zien in ejvjl.
Die denkt weer dat ze een styliste isquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:26 schreef pullup het volgende:
Tuurlijk, met blote voetjes![]()
[ afbeelding ]
Dit is al beter
[ afbeelding ]
Nog even doorbijten Batsy
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:50 schreef 5thencounter het volgende:
En vroeger toen ze nog wel eens wat goeds deden voor de kindertjes in Senegal ( 2015) , in echte rls...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuk grietje![]()
En dit is geen grietje![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 10-11-2023 23:06:41 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:24 schreef DaniqueV het volgende:
OMG ik lees net die dat die Roos Reedijk ook uit Zwolle komt........ Billy ook. euhm
kweet niet hoor maar zou er geen familieconnectie zijn tussen die 2, carbonnetje er tussen gehad
Welja, waarom niet? Biilie Marjet Bakker Wakker what in a name als je verslaafd bent aan MediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja, waarom niet? Biilie Marjet Bakker Wakker what in a name als je verslaafd bent aan Media
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:24 schreef DaniqueV het volgende:
OMG ik lees net die dat die Roos Reedijk ook uit Zwolle komt........ Billy ook. euhm
kweet niet hoor maar zou er geen familieconnectie zijn tussen die 2, carbonnetje er tussen gehad
Haha heb precies hetzelfde zap ook altijd als die Roos begint te praten en inderdaad omdat ze mij aan die Marjet doet denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:41 schreef humpty het volgende:
[..]
Haha heb precies hetzelfde zap ook altijd als die Roos begint te praten en inderdaad omdat ze mij aan die Marjet doet denken
Mooi om te zien dat ritmisch uitblazen hahahaquote:
Door jouw plaatsing ging ik ff gluren.quote:
Ja zeg dat wel, volgens mij denken ze dat ze leuk zijnquote:Op zondag 12 november 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
Ook een raar fimpje bij Bats @:daniqueV![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee waar dit goed voor is
Vind het zo'n schatje die kleine van hun, rode wangetjes nu , vast met haar tanden bezig.quote:
En die tattoo, lijkt wel of ze haar ellenboog in een inktpot heeft geduwd.quote:Op maandag 13 november 2023 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vraag mij af waar dit nu op moet slaan? denkt ze nu echt dat dit gedeeld moet worden? Bats de styliste![]()
![]()
Ten eerste die hele outfit is euhmm... ... en hallo het wordt winter ja!![]()
Ja Saskia, smeer het er nog ff in, dan blijft ze dit doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
griezels zijn hetquote:Op zondag 12 november 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
Ook een raar fimpje bij Bats @:daniqueV![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee waar dit goed voor is
Ze gaat toch naar Griekenlandquote:Op maandag 13 november 2023 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vraag mij af waar dit nu op moet slaan? denkt ze nu echt dat dit gedeeld moet worden? Bats de styliste![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg snel laten gaan en dan de grenzen sluitenquote:
Kan aan mij liggen, ik zie dat op insta ook al bij zoveel lui voorbij komen. ( stel oud Utopianen)quote:
Ze noemt het zelfs costumized fashion with artquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fantastische rokquote:Op maandag 13 november 2023 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wast je dekbed toch ook regelmatig? Ik wel in elk geval, wordt prima schoon in de wasmachine.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, ik zie dat op insta ook al bij zoveel lui voorbij komen. ( stel oud Utopianen)
Ik vind dit zo'n vaag(lees: goor) iets. Wie komt nu op het idee om zoiets op de markt te brengen![]()
![]()
Sinds wanneer was je wekelijks zo'n megagroot dekbed??, alsof een wasmachine zo'n mega prop stof goed schoon wast.Hoezo niet gewoon een overtrek gebruiken die je wel goed kan wassen en als afwisseling in diverse printjes kan verwisselen
[..]
Ze noemt het zelfs costumized fashion with art![]()
![]()
![]()
Hup, hup, snel naar Griekenland verdwijnen zou ik zeggen
![]()
Ja natuurlijk was ik die ookquote:Op woensdag 15 november 2023 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wast je dekbed toch ook regelmatig? Ik wel in elk geval, wordt prima schoon in de wasmachine.
En het is ook customized fashion, en art is in the eye of the beholder.
quote:
Ze laat haar lippen steeds dikker spuiten, daardoor zie je alleen maar meer haar tanden, Dat ze daar nog niets aan heeft laten doen vraag ik mij dan af, die gaan steeds schever staan en ze ontwikkeld inmiddels nu ook al een spleet bij de voortanden zie ik in dit gifjequote:
Een winkel in Maarssen wil wellicht haar Billy jeans gaan verkopen en ze is daarheen op weg. We horen nog hoe het is gegaanquote:Op woensdag 15 november 2023 14:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze laat haar lippen steeds dikker spuiten, daardoor zie je alleen maar meer haar tanden, Dat ze daar nog niets aan heeft laten doen vraag ik mij dan af, die gaan steeds schever staan en ze ontwikkeld inmiddels nu ook al een spleet bij de voortanden zie ik in dit gifje
OMG, dan kan die winkel straks alle klachten gaan opvangen over de verfquote:Op woensdag 15 november 2023 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Een winkel in Maarssen wil wellicht haar Billy jeans gaan verkopen en ze is daarheen op weg. We horen nog hoe het is gegaan
Lelijk die opgespoten lippenquote:Op woensdag 15 november 2023 14:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze laat haar lippen steeds dikker spuiten, daardoor zie je alleen maar meer haar tanden, Dat ze daar nog niets aan heeft laten doen vraag ik mij dan af, die gaan steeds schever staan en ze ontwikkeld inmiddels nu ook al een spleet bij de voortanden zie ik in dit gifje
Ja, ik snap ook niet dat ze het zelf niet ziet hoe erg het eruitziet, ze is nu Billy Duckquote:
Dat snap ik ook nooit, het wordt er nooit mooier vanquote:Op woensdag 15 november 2023 16:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat ze het zelf niet ziet hoe erg het eruitziet, ze is nu Billy DuckMaar sowieso snap ik het van al die vrouwen en tegenwoordig ook steeds meer mannen niet dat ze zelf niet zien dat het zo onnatuurlijk eruit ziet Zij er niet mooier op worden en ze steeds meer op elkaar gaan lijken
![]()
Bill haar update over die winkel, ze zijn beide enthousiast, klant over producet, Bill over de winkel.
Bill zegt, het is de bedoeling dat het in 5 winkels komt. Maar ze zegt nog niet dat het ene ja is![]()
[ afbeelding ]
Ik vermijd haar ook liever hoor haha. Maar vind ineens zo opvallend van die spleet tussen haar tanden, mijn blik blijft er naar trekken nu met die filmpjes. Zou die tand zo los zitten soms? Die spleet was mij nooit eerder zo erg opgevallenquote:Op woensdag 15 november 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit, het wordt er nooit mooier van
En Billy heb ik niet meer gehoord sinds het programma klaar is, luistere nooit naar haar
Je zou denken dat die veel te dikke vislip haar tanden naar binnen drukt zodat ze recht komen te staanquote:Op woensdag 15 november 2023 14:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Toch blijft ze ontkennen dat ze er iets aan heeft laten doen.. ze is waarschijnlijk vergeten dat ten tijde dat ze in Utopia zat naar buiten is geweest om ze te laten vullen onder de mom van sluikreclamequote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 16 november 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat die veel te dikke vislip haar tanden naar binnen drukt zodat ze recht komen te staan
Ik kan me niet voorstellen hoe dat dan komtquote:Op vrijdag 17 november 2023 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
Oww best wel verschil, die voortanden van Billy zijn in een paar jaar tijd wel veranderd.
Dat het Bats is gelukt een rijk vriendje te scoren die even 2 huizen laat bouwen weten we nu wel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:16 schreef pullup het volgende:
Gaat ie weer hoor, vakantie #veel dit jaar
Het verval is duidelijk begonnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
Oww best wel verschil, die voortanden van Billy zijn in een paar jaar tijd wel veranderd.
Heeft ze ook al eens haar vriend laten zien op een foto?quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het Bats is gelukt een rijk vriendje te scoren die even 2 huizen laat bouwen weten we nu wel.
Maar waar doet Gio het van? En zoveel vrije dagen heb je gewoon niet als je een baan hebt.
Hij wil niet op instaquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft ze ook al eens haar vriend laten zien op een foto?
Ik dacht trouwens dat zij getrouwd was maar daar is ze alweer van gescheiden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |