Man3quote:
Wehkamp krijgt te maken met concurrentie van de eigen kledinglijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:50 schreef pullup het volgende:
Veel kleding van Batsy is te koop gezet
[ afbeelding ]
Sla je slag
Er stond eerder een overview filmpje van haar klerenkast en dat was een beetje van Imelda Marcoss-achtige proportiesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wehkamp krijgt te maken met concurrentie van de eigen kledinglijn.
Druk aan het werk? Het zal wel.quote:
Geintjuh..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Druk aan het werk? Het zal wel.
Zie zelden dat oud deelnemers van realiteiten een gewone baan hebben.
Yep en die Tattoo-shop werd eigenlijk geheel door Boyd gerund uiteindelijk en daar kregen ze vette ruzie overquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er was ooit iets met een tattoo-shop en cryptovaluta's, maar dat was zeer tijdelijk.
Door anderen voor hem te laten werken, en dat werkt niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en die Tattoo-shop werd eigenlijk geheel door Boyd gerund uiteindelijk en daar kregen ze vette ruzie over
Nou je haalt mij de woorden uit de vingers, ik schrok ook al zo van die foto'squote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat ziet zij er ineens anorexic uit
vond ik ook, Haar gezicht kan nog slecht aangebrachte make-up zijn maar haar schouders zijn ineens zo knokig en haar onderarmen zo dun.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat ziet zij er ineens anorexic uit
Het is wel een beetje een zooitje aan het wordenquote:
Behoorlijk jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een zooitje aan het worden
Nu wel als het goed isquote:
Sneu wel, leuk stel was het. Sterkte Jeff!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volkomen onverwacht aldus Jef, dus denk dat Kim er een punt achter heeft gezet.
Zit toch anders dan ik dacht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sneu wel, leuk stel was het. Sterkte Jeff!
Als ik deze gezellige steken naar elkaar zo lees waren ze helemaal niet zo leukquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sneu wel, leuk stel was het. Sterkte Jeff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |