Haha geen idee, kan jij manon volgen ? Voor mij staat ze op prive nuquote:
ja kann ik volgen maar zij post bijna nur inquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee, kan jij manon volgen ? Voor mij staat ze op prive nu
Ziet er wel leuk uit daarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef mario390 het volgende:
yep 30, in uto camp was zij erst 24
[ afbeelding ]
Zou de verkering weer uit zijn?quote:
Ik denk het eigenlijk niet want ze heeft een paar keer gepost uit Breukelen of fietsend langs het Amsterdam RIjn kanaal. En dat is waar haar vriend woont. Anders was ze wel weer naar Zwolle gegaanquote:
Heeft hij in Turkije meteen zijn tanden laten bleken?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:14 schreef Flow3r het volgende:
Nieuwe haartjes, nieuwe tandjes, nieuwe Martin![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, zegt ie niks over, hij wijst er alleen naar , dus ik nam aan van welquote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij in Turkije meteen zijn tanden laten bleken?
Lijkt 'n halve toffe zoquote:Op donderdag 2 november 2023 18:14 schreef Flow3r het volgende:
Nieuwe haartjes, nieuwe tandjes, nieuwe Martin![]()
[ afbeelding ]
Heel lelijk dat onnatuurlijke wit, het lijkt nu wel op een goedkope kunstgebit.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij in Turkije meteen zijn tanden laten bleken?
Mijn huisje, niet Ons huisjequote:Op vrijdag 3 november 2023 17:12 schreef pullup het volgende:
Gaat ze hier nu toch blijven in de winter ?![]()
[ afbeelding ]
Die heb je zelfs op je vijfde als je knijpt met je ogen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze krijgt zowaar wat rimpeltjes, Romy. Dat is toch heel wat anders hoe ik er nu nog dagelijks zie als ik de oude afleveringen van Utopia bekijk. Zo oud is ze toch nog niet.
ik vind ze toch superleuk , ben alleen bang dat die verf het niet lang volhoudt in de wasquote:Op maandag 6 november 2023 20:04 schreef pullup het volgende:
Ze heeft echt geld nodigDaar zijn ze weer
[ afbeelding ]
En je wasmachine zal er ook niet blij mee zijnquote:Op maandag 6 november 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind ze toch superleuk , ben alleen bang dat die verf het niet lang volhoudt in de was
Als ze textielverf gebruikt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 november 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En je wasmachine zal er ook niet blij mee zijn
Sla je slagquote:Op maandag 6 november 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind ze toch superleuk , ben alleen bang dat die verf het niet lang volhoudt in de was
Geitenwollensokkennookerts nog steeds happy dus...quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:17 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/zo(...)er-status-met-sasha/
[ afbeelding ]
Zij welquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geitenwollensokkennookerts nog steeds happy dus...
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom hij in hemelsnaam aan de ene voet een sandaal/open schoen draagt en aan de andere een sok met een sportschoen? *het laat mij niet los*quote:
Had het nog niet gezienquote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom hij in hemelsnaam aan de ene voet een sandaal/open schoen draagt en aan de andere een sok met een sportschoen? *het laat mij niet los*![]()
Vind het zo raar gezicht en snap het ook niet zo goedquote:
Misschien heeft Gina hem lopen jennen, van beide paren 1 schoen weggedaanquote:Op woensdag 8 november 2023 14:01 schreef pullup het volgende:
Zal toch zo'n soort reden zijn![]()
Hij wil sandalen normaal in die hitte maar heeft een wondje aan die sportschoolvoet of zoWeet het ook niet hoor
Het is haar vriendje ja, hij komt af en toe in haar verhaal wel voor maar ze voert hem niet vaak op inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2023 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien heeft Gina hem lopen jennen, van beide paren 1 schoen weggedaanmaarja, dan had ze het er wel bijgezet lijkt mij
![]()
Maar hij, dit is toch haar partner dacht ik? ik zie niets geen foto van hun daar samen voorbijkomen op haar insta, wat ze nu deelt is alleen maar van haar alleen, ook als je verder naar beneden scrol, zie je alleen haar voorbij komen.
Ja ik dacht dat ze eerder wel foto's van hem had gedeeld maar zag die niet meer terug. Ik kijk eigenlijk niet snel bij haar, ik ging nu kijken of ik antwoord kreeg op die vreemde schoenenquote:Op woensdag 8 november 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is haar vriendje ja, hij komt af en toe in haar verhaal wel voor maar ze voert hem niet vaak op inderdaad
had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom hij in hemelsnaam aan de ene voet een sandaal/open schoen draagt en aan de andere een sok met een sportschoen? *het laat mij niet los*![]()
Hij draagt gewoon dezelfde sandalen volgens mij, maar aan 1 voet een sok in die sandaal.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze eerder wel foto's van hem had gedeeld maar zag die niet meer terug. Ik kijk eigenlijk niet snel bij haar, ik ging nu kijken of ik antwoord kreeg op die vreemde schoenenniet dus
Owww beter dan, dat scheelt al wat nadenken erover waarom dat het zo verschillend isquote:Op woensdag 8 november 2023 20:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij draagt gewoon dezelfde sandalen volgens mij, maar aan 1 voet een sok in die sandaal.
Inderdaad wellicht een wondje of een blaar ofzo.
In ieder geval geen 2 verschillende schoenen als ik het zo bekijk...
Jepsquote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww beter dan, dat scheelt al wat nadenken erover waarom dat het zo verschillend is![]()
![]()
Verrek zit je hier, ik dacht dat dat je al afscheid genomen had van alle rls..quote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww beter dan, dat scheelt al wat nadenken erover waarom dat het zo verschillend is![]()
![]()
Jaaa , ben af en toe nog hier te vindenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrek zit je hier, ik dacht dat dat je al afscheid genomen had van alle rls..
Ha, diehard hé?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa , ben af en toe nog hier te vinden![]()
Ik zag daar laatst iets van voorbij komen op tv, kon mij ook niet boeienquote:Op woensdag 8 november 2023 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, diehard hé?Ik wacht nog of er misschien nog streams geopend worden bij De Bondgenoten, maar het ziet er naar uit dat die slappe tv show nog erger is dan de rest....
Klopt, maar zoals het klokje tikt, eerst zien dan geloven en dan kijken of ze nog live streams aandurvenquote:Op woensdag 8 november 2023 23:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zag daar laatst iets van voorbij komen op tv, kon mij ook niet boeienen ik hoorde dat er in 2024 weer een BB komt?
Ja, ik ben eigenlijk sinds Utopia ( en mijn verhuizing, had er minder tijd voor) er een beetje van genezen, vanwege al die bemoeienis om maar leuke beelden te schieten, geregisseerde verhaallijntjes, niets spontaan is, Maar allemaalquote:Op woensdag 8 november 2023 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals het klokje tikt, eerst zien dan geloven en dan kijken of ze nog live streams aandurven
Ruudje de Stierengekkie, goed dat 'ie zijn "rol" heeft gevondenquote:Op woensdag 8 november 2023 23:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk sinds Utopia ( en mijn verhuizing, had er minder tijd voor) er een beetje van genezen, vanwege al die bemoeienissen om maar leuke beelden te schieten, niets spontaan is, Maar allemaal [ afbeelding ] van de regie zijn.
Ik durf het bijna niet te zeggen, ben zowaar een beetje fan geworden van Ruud ( nooit van hem verwacht en dat dit uit mijn vingers zou komen)maar de manier waarop hij al die dieren opvangt, vind ik top van hem
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |