Ik vraag mij af waar dit nu op moet slaan? denkt ze nu echt dat dit gedeeld moet worden? Bats de styliste Ten eerste die hele outfit is euhmm... ... en hallo het wordt winter ja!
Ja Saskia, smeer het er nog ff in, dan blijft ze dit doen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Op maandag 13 november 2023 15:18 schreef DaniqueV het volgende: Ik vraag mij af waar dit nu op moet slaan? denkt ze nu echt dat dit gedeeld moet worden? Bats de styliste Ten eerste die hele outfit is euhmm... ... en hallo het wordt winter ja!
Op maandag 13 november 2023 15:18 schreef DaniqueV het volgende: Ik vraag mij af waar dit nu op moet slaan? denkt ze nu echt dat dit gedeeld moet worden? Bats de styliste Ten eerste die hele outfit is euhmm... ... en hallo het wordt winter ja!
Kan aan mij liggen, ik zie dat op insta ook al bij zoveel lui voorbij komen. ( stel oud Utopianen) Ik vind dit zo'n vaag(lees: goor) iets. Wie komt nu op het idee om zoiets op de markt te brengen
Sinds wanneer was je wekelijks zo'n megagroot dekbed??, alsof een wasmachine zo'n mega prop stof goed schoon wast. Hoezo niet gewoon een overtrek gebruiken die je wel goed kan wassen en als afwisseling in diverse printjes kan verwisselen
[..] Kan aan mij liggen, ik zie dat op insta ook al bij zoveel lui voorbij komen. ( stel oud Utopianen) Ik vind dit zo'n vaag(lees: goor) iets. Wie komt nu op het idee om zoiets op de markt te brengen
Sinds wanneer was je wekelijks zo'n megagroot dekbed??, alsof een wasmachine zo'n mega prop stof goed schoon wast. Hoezo niet gewoon een overtrek gebruiken die je wel goed kan wassen en als afwisseling in diverse printjes kan verwisselen [..] Ze noemt het zelfs costumized fashion with art
Hup, hup, snel naar Griekenland verdwijnen zou ik zeggen
Je wast je dekbed toch ook regelmatig? Ik wel in elk geval, wordt prima schoon in de wasmachine.
En het is ook customized fashion, en art is in the eye of the beholder.
[..] Je wast je dekbed toch ook regelmatig? Ik wel in elk geval, wordt prima schoon in de wasmachine.
En het is ook customized fashion, en art is in the eye of the beholder.
Ja natuurlijk was ik die ook maar niet wekelijks en in de zomermaanden vaker dan in de wintermaanden maar je hebt daarom die overtrekken zodat het dekbed niet wekelijks gewassen moet worden. En zo'n dekbed is niet in 1 dag droog, ja zomermaanden gaat drogen sneller. Maar daar moet je toch niet aan denken om dat ding elke week te moeten wassen, zeker om hoe breder bed hoe groter dekbed.
Wauw, die Romy en Cemal doen iets wel goed weer op vakantie Eerlijk gezegd, ik zou liever kansarme gezinnen dit gunnen, laat hun de tijd van hun leven een keer mogen hebben en deel die filmpjes dan die zij maken. Inplaats van al die bekende mensen en influencers vol te stoppen met overbodige zooi en vakanties.
Laatst hield Romy weer uitverkoop, diverse kinderwagens, kleding ,speelgoed, speelhuisje, badjes en weet niet wat nog meer. (Hele zolder stond ermee vol zei ze ) Spullen die ze krijgen en dan flink goed verkopen. Zat met verbazing te kijken naar de aantallen die ze hebben van dingen waar je normaal er 1 van hebt
[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 15-11-2023 14:43:47 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....