SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:24 schreef DaniqueV het volgende:
OMG ik lees net die dat die Roos Reedijk ook uit Zwolle komt........ Billy ook. euhm
kweet niet hoor maar zou er geen familieconnectie zijn tussen die 2, carbonnetje er tussen gehad
Welja, waarom niet? Biilie Marjet Bakker Wakker what in a name als je verslaafd bent aan MediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja, waarom niet? Biilie Marjet Bakker Wakker what in a name als je verslaafd bent aan Media
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:24 schreef DaniqueV het volgende:
OMG ik lees net die dat die Roos Reedijk ook uit Zwolle komt........ Billy ook. euhm
kweet niet hoor maar zou er geen familieconnectie zijn tussen die 2, carbonnetje er tussen gehad
Haha heb precies hetzelfde zap ook altijd als die Roos begint te praten en inderdaad omdat ze mij aan die Marjet doet denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:41 schreef humpty het volgende:
[..]
Haha heb precies hetzelfde zap ook altijd als die Roos begint te praten en inderdaad omdat ze mij aan die Marjet doet denken
Mooi om te zien dat ritmisch uitblazen hahahaquote:
Door jouw plaatsing ging ik ff gluren.quote:
Ja zeg dat wel, volgens mij denken ze dat ze leuk zijnquote:Op zondag 12 november 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
Ook een raar fimpje bij Bats @:daniqueV![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee waar dit goed voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |