SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Gelukkig hebben we Traunerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er moet over minimaal één Feyenoorder in het Nederlands elftal opzichtig en opportunistisch gejankt worden.
Nu Bijlow er niet is heeft Geertruida de eer.
Akkoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik vond alle PSV'ers slecht!
Geert kan inderdaad een stuk beter dan hij liet zien, en die actie voor zijn kaart was dom. Maar de reacties zijn ook erg overdreven. Zolang je 3-4-3 speelt heb je een dergelijk type als Geert nodig, en de andere opties (de Ligt en J. Timber) waren afwezig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:39 schreef De_Pel het volgende:
Geert had een matig potje, maar vind dat de reacties wel aardig overdreven zijn. Hartman en Wieffer speelden prima, bij de betere spelers. Reijnders heeft me echt positief verbaasd, nooit verwacht dat die zulke stappen zou zetten. Goed voor de eredivisie, en laten wij nou net de partij zijn die daar het meest van kan profiteren
Veel analyse voor een gigantisch kutveld en dientengevolge een snelle gele kaart.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert kan inderdaad een stuk beter dan hij liet zien, en die actie voor zijn kaart was dom. Maar de reacties zijn ook erg overdreven. Zolang je 3-4-3 speelt heb je een dergelijk type als Geert nodig, en de andere opties (de Ligt en J. Timber) waren afwezig.
Nederland verloor ook niet voor niets enigszins de controle na de wissel van Geert. Wellicht had Koeman moeten inzien dat de stroperigheid in het creëren van kansen niet kwam door de formatie, maar door de oogkleppen in de zestien van Bergwijn en Weghorst.
Nee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel analyse voor een gigantisch kutveld en dientengevolge een snelle gele kaart.
Ook lastig voetballen als je die drollen om je heen hebt spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat oranje moet terugvallen op types als Bergwijn en Brobbey zegt natuurlijk al genoeg, welk nationaal team selecteert nou spelers van een degradatiekandidaat?
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-gebracht~afcbdbe7/quote:De leider van een groep gewelddadige Feyenoord-hooligans, Max V. (30), verdwijnt voor drie jaar achter de tralies. ,,U heeft de goede naam van Feyenoord, een club waar u om zegt te geven, keer op keer in diskrediet gebracht.”
Doei doei!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-gebracht~afcbdbe7/
[ afbeelding ]
Oh ja dat was diezelfde vent als laatstquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-gebracht~afcbdbe7/
[ afbeelding ]
Wat een genottelijke speler was het toch. Blij dat ik die nog heb zien spelen.quote:
Als Slot bij Oranje zou coachen, leveren ze allemaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:39 schreef De_Pel het volgende:
Geert had een matig potje, maar vind dat de reacties wel aardig overdreven zijn. Hartman en Wieffer speelden prima, bij de betere spelers. Reijnders heeft me echt positief verbaasd, nooit verwacht dat die zulke stappen zou zetten. Goed voor de eredivisie, en laten wij nou net de partij zijn die daar het meest van kan profiteren
Komt ooit nog wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als Slot bij Oranje zou coachen, leveren ze allemaal.
Op die plek een vrije trap nemen.quote:
Ik stel voor dat we hier Jakko Slot voor inzetten als ware hij de lange arm van Arend Martijn. Binnen 2 jaar spelers voor 90 miljoen verkopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of Slot een geweldige bondscoach zou zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die gaat niet meer scoren op het veld dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Fernanda is terug in Rotterdam boys. Wat een genot voor Santi
Dus niet kunnen neuken = veel op het veld scoren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die gaat niet meer scoren op het veld dus.
Zo scoort @GGMM ook enorm veel likes op dit forum.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dus niet kunnen neuken = veel op het veld scoren?
Interessant.
Nondejuquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo scoort @:GGMM ook enorm veel likes op dit forum.
Like gegevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo scoort @:GGMM ook enorm veel likes op dit forum.
Dit gebeurt niet bij onze club. We hebben alleen maar leuke en lieve jongens (en doen goed aan de landenbingo).quote:Vriends herkent het nieuwste verschijnsel en haakt direct in. "Wij speelden tegen Ajax en dus tegen Kenneth Taylor. Brian Brobbey stond in de spits en hij vroeg constant om de bal bij Taylor. Hij noemde hem alleen 'Nekketh'. Het schijnt inderdaad een trend te zijn."
Ook Guus Til doet mee aan de trend, weet Vriends. "Ik zat laatst met Guus Til te appen en toen hadden we het over Henk Veerman. Toen vroeg hij of ik nog naar 'Kneh' had gekeken. Ik dacht: wat lult die gozer? Maar dat is dus Henk, maar dan omgedraaid. Toen zei hij: 'Je moet met de tijd meegaan, vriend. Want dit is de taal van de kleedkamer!'"
quote:
Ik deel de vreugde, maar gezien ik niet weet hoe lang deze blessurevrije streak van hem gaat duren hou ik mij in.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
Arend volgt de situatie in Israel en vindt het lastig om een mening te vormen vanwege veel misleidende informatie
Kunnen we die man niet gewoon die kant opsturen om er twee staten van te maken. Paar dagen werk denk ik.
Dan zou ik Beelen routinematig in laten vallen om ervaring op dit niveau op te laten doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
Er is vorig seizoen al gezegd dat Gernot die drie wedstrijden in de week speelt nagenoeg onmogelijk is, ook een reden voor het aantrekken van Beelen.
Deze kansloze Trauner-haat van Arnequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Gernot krijgt eigenlijk altijd al een aangepast trainingsschema vanwege zijn fysiek
Tijd om door te selecteren @:dombohetolifantje1
Vanaf volgend seizoen is het wel klaar hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze kansloze Trauner-haat van Arne
Stukje ‘active pressing’ van Israël op de Palestijnse gebieden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
Arend volgt de situatie in Israel en vindt het lastig om een mening te vormen vanwege veel misleidende informatie
Kunnen we die man niet gewoon die kant opsturen om er twee staten van te maken. Paar dagen werk denk ik.
Die heeft natuurlijk woedend huppeltjes gedaan na de wissel van Geertruida waarop het veldoverwicht weggegeven werd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
Arend wordt alleen maar gevraagd om Oranje te analyseren
En daar heeft hij geen zin in
Stukje restverdediging in Gaza.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje ‘active pressing’ van Israël op de Palestijnse gebieden.
Ik heb goede hoop dat Beelen het ‘vdVen’-traject aflegt. In ruim twee jaar van de KKD naar de top van de Premier League. Kijken naar Trauner is de perfecte leerschoolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen is het wel klaar hoor.
Maar hij hoeft niet weg bij ons. Gewoon zo'n Tadic-contract geven dat hij zijn carrière hier afmaakt en direct naar Varkenoord doorstroomt als jeugdtrainer i.o.
“Toen ik hier voor het eerst binnenkwam…”quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
Arend vindt het een geweldige ontwikkeling dat de selectie van Feyenoord het meest waard is op Transfermarkt
@:zka
Het wekelijkse zelfpijpmomentje mag niet achterwege blijvenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Toen ik hier voor het eerst binnenkwam…”
Users @Sked & @yats KAPOET maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:53 schreef Erasmus het volgende:
Dat was een vlotte persco.
Morgen 3 punten dus.
User @yats zie je amper nog in VBL tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users @:sked & @:Yats KAPOET maken.
Maar Thomas is er alquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Gernot krijgt eigenlijk altijd al een aangepast trainingsschema vanwege zijn fysiek
Tijd om door te selecteren @:dombohetolifantje1
Schiet niet op als ze dan elke keer Nieuwkoop laten spelen wanneer Trauner last heeft.quote:
Op voetbalprimeur zie ik hem nog wel eens schuimbekkend in de comments.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
User @:yats zie je amper nog in VBL tegenwoordig.
Thomas zit midden in zijn proces. Hij moet er pas volgend seizoen staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schiet niet op als ze dan elke keer Nieuwkoop laten spelen wanneer Trauner last heeft.
Ja en nee volgende seizoen moet hij er echt staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Thomas zit midden in zijn proces. Hij moet er pas volgend seizoen staan
Dat is knap, ik had begrepen dat elke motorisch gestoorde mongool dat nog wel kon.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb twee weken terug voor het eerst padel gedaan.
Ik kon er geen reet van, ik sloeg elke bal zo'n beetje de baan uit.
goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef DonRaja het volgende:
Morgen weer lekker naar de Kuip. Zin in
Is dat ergens te zien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
Ook Jong Feyenoord is Jong Ajax aan het KAPOET MAKEN
Nobody cares.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Netsplitter het volgende:
Vrouwen 0-0 tegen Heerenveen. Eerste punt van het seizoen is binnen...
Tijd om die coach eruit te flikkeren.
Wie moeten we daar neerzetten volgens jou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Netsplitter het volgende:
Vrouwen 0-0 tegen Heerenveen. Eerste punt van het seizoen is binnen...
Tijd om die coach eruit te flikkeren.
Jan Boskamp of Willem van Hanegem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wie moeten we daar neerzetten volgens jou?
@Pistolero en ik vinden het belangrijk dat alle sporen van het viersporenbeleid op de rails blijvenquote:
En je moet niet onderschatten hoe ver die vrouwen met goede begeleiding kunnen raken. Ajax heeft er eentje zelfs voor bijna 100 miljoen verkochtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je geeft er blijkbaar wel genoeg om om er steeds op te reageren
Gio.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wie moeten we daar neerzetten volgens jou?
Hoeveel verdienen de vrouwen dan momenteel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk verdienen die vrouwen ook veel te veel.
Nederlands dames team speelde laatst gelijk tegen een mannen onder de vijftien amateurs en het Amerikaanse vrouwen team verloor met 12-0 van Wrexham kan je net zo goed gteams gaan betalen.
Joh, al verloren ze met 10-0 van een stel kleuters…het probleem is dat vrouwenvoetbal nauwelijks geld in het laatje brengt en de internationals dus disproportioneel beloond worden als de premies gelijk trekt met die van de mannen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk verdienen die vrouwen ook veel te veel.
Nederlands dames team speelde laatst gelijk tegen een mannen onder de vijftien amateurs en het Amerikaanse vrouwen team verloor met 12-0 van Wrexham kan je net zo goed gteams gaan betalen.
Gurney en ik zijn tegen seksisme en voor een open en warme club die succesvol is op elk spoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:pistolero en ik vinden het belangrijk dat alle sporen van het viersporenbeleid op de rails blijven
Oh wacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je moet niet onderschatten hoe ver die vrouwen met goede begeleiding kunnen raken. Ajax heeft er eentje zelfs voor bijna 100 miljoen verkocht
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op voetbalprimeur zie ik hem nog wel eens schuimbekkend in de comments.
Zelfde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Ik ga daar eens op letten. Zelfde username ook of is hij makkelijk te herkennen aan zijn schuimbekkerij?
!@%#*quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Ik ga daar eens op letten. Zelfde username ook of is hij makkelijk te herkennen aan zijn schuimbekkerij?
Het interlandvoetbal moet gewoon gelijk getrokken worden, het hele probleem is juist in het WK mannenvoetbal dat het verneukt wordt door het geld en de corruptie. De salarissen die mannen krijgen daar is meer een tegemoetkoming, de ‘beloning’ is uitkomen voor je land. De vrouwen doen daarvoor hetzelfde werk en verdienen dus dezelfde (financiële) beloning. Clubvoetbal is anders uiteraard want daar vertegenwoordigen spelers waarde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh, al verloren ze met 10-0 van een stel kleuters…het probleem is dat vrouwenvoetbal nauwelijks geld in het laatje brengt en de internationals dus disproportioneel beloond worden als de premies gelijk trekt met die van de mannen.
Op clubniveau is dat gelukkig anders.
Saudi-Arabië wil nu ook het Vrouwen WK organiseren (lol)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het interlandvoetbal moet gewoon gelijk getrokken worden, het hele probleem is juist in het WK mannenvoetbal dat het verneukt wordt door het geld en de corruptie. De salarissen die mannen krijgen daar is meer een tegemoetkoming, de ‘beloning’ is uitkomen voor je land. De vrouwen doen daarvoor hetzelfde werk en verdienen dus dezelfde (financiële) beloning. Clubvoetbal is anders uiteraard want daar vertegenwoordigen spelers waarde.
Een verbeterde populariteit van het vrouwenvoetbal zou nog uitkomst kunnen bieden als de mannen-WK’s écht bij voorbaat al verkocht worden. Dan is het vrouwenvoetbal nog wat puurder. En ja het is oogkanker maar dat was Lowietjes 5-3-2 afgelopen WK ook toch
Als dat doorgaat hebben de vrouwen vermoedelijk over geld niks meer te klagen (lol)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Saudi-Arabië wil nu ook het Vrouwen WK organiseren (lol)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
Ook Jong Feyenoord is Jong Ajax aan het KAPOET MAKEN
Echt niet laat maar degraderen die club.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Volgend weekend een zeldzame wedstrijd waarin ik hardcore Ajax ga supporten
Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Je bent gek als je volgende week niet hoopt dat Ajax wint hoor. PSV dat punten verliest en grote vriend Steijn die mogelijk wat langer mag aankloten in Amsterdam. Ik zie alleen maar voordelen.
Eens hoor, maar een mens mag hopen toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Trauner gaat nog eerder een hattrick maken.
Dat heeft mij deze zomer gesloopt en uiteindelijk uitgeput.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eens hoor, maar een mens mag hopen toch?
Genotquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de achterste 5 enkel Hancko geen eigen jeugd.
RotterdamGOD
Hier maak ik mij nooit zo'n zorgen om.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk is Vincent Justin gelijk in vorm
Je sponsort nu ook al indirect Ajax.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:00 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben niet thuis en ik kijk mee met de pop-out functie van de Ziggo app terwijl ik deze post schrijf.
Genot
Is niet van mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je sponsort nu ook al indirect Ajax.
Jeetje.
+1quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh blijft een leuke soap.
Dat verstond ik ook klaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ZEI Die commentator nou dat bobby op 36 jairge leeftijd is overleden
Klassieke Timber assist inmiddelsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
JJJAAAAA
WANNE ASSIST VAN TIMBER WEER
Heb jij ook zo zin in de invalbeurt van Lingr?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Pistolero het volgende:
TimberGod.
StengsGod
GodGod.
We gaan vrolijk verder met mondjes snoeren.
Ik!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Wie twijfelden ook alweer aan het rendement van Stengs deze zomer?
Feyenoorders of overig?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Wie twijfelden ook alweer aan het rendement van Stengs deze zomer?
Ik hoop op een invalbeurt van Sauer en Milamboquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo zin in de invalbeurt van Lingr?
Altijd makker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo zin in de invalbeurt van Lingr?
MaschaGodin > Boerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Stengs vreemdgaat op de dochter van Ronald de Boer?!
Tijd heelt alle wondenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Altijd makker.
Fijn om te zien ook dat je helemaal over je gebroken hart heen bent.
Nee. Sinds de interviews draaien ze als een tiet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nieuwkoop gaat vlammen dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Sinds de interviews draaien ze als een tiet.
Tijd om Mascha op Dilrosun af te sturen dus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Sinds de interviews draaien ze als een tiet.
Eerst even op stap met Mintehquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om Mascha op Dilrosun af te sturen dus?
Eerlijk is eerlijk, hij heeft mooie dochters gecreeërd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die Lijmsnuiver is zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om Mascha op Dilrosun af te sturen dus?
Bijlow doet ook vaker mee met de positiespelletjes. Zie je ook wel terug op het veld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef ashardalan het volgende:
Bijlow moet vaker passes geven als ik dit zo zie
Ik heb het idee dat Bijlow veel slimmer is in de opbouw dan onze verdedigers. Of iig betere keuzes maakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bijlow doet ook vaker mee met de positiespelletjes. Zie je ook wel terug op het veld.
Timon daarentegen...
het standaard beter praten van wat niet goed is en temmen van wat er heel goed gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Arne gingen de corners wel goed.
Ben benieuwd.
Jij kijkt nog naar Pedersen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Bijlow veel slimmer is in de opbouw dan onze verdedigers. Of iig betere keuzes maakt.
Nee, wss heb ik gewoon een heel slecht geheugenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kijkt nog naar Pedersen?
Trauner, Geertruida, Hartman en Hancko hebben dit zo'n beetje uitgevonden
Ik heb soms ook moeite met ademhaling, maar ik vind met zo'n pleister op een amateurveld verschijnen toch nog iets te ver gaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd of die pleister op de neus je ook met hardlopen tot grotere hoogtes kan brengen.
Vanaf die plek zou ik toch altijd kiezen voor een rechtspootquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Petitie: Hancko moet de vrije trappen nemen.
Vanaf het middenveld keepen.quote:
Het zijn gewoon echt heerlijke loopacties die hij produceert.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Weer een goal via zo'n steekpassje vanaf randje 16
Ze doen het allemaal, Stengs ook bij zijn goal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon echt heerlijke loopacties die hij produceert.
Santi is anders wel echt buitencategorie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, Stengs ook bij zijn goal.
schouderquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:43 schreef Haringkop het volgende:
Huh? Trokken ze de lijn nou op de hand van Minteh?
Ja, die leek me ook buitenspel, maar ik had het idee dat de lijn niet matchte met de schouder. Zo even opnieuw bekijken.quote:
Zijn niet alleen de voeten waar je mee mag scoren en daarmee dus buitenspel kan staan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wel raar eigenlijk dat de lijnen niet worden getrokken bij de voeten.
Altijd lekker rennen was helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Nieuwkoop speelt een dramatische wedstrijd. Zelfs Pedersen had het beter gedaan.
Eens, duidelijk de minste sub die we hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Nieuwkoop speelt een dramatische wedstrijd. Zelfs Pedersen had het beter gedaan.
Maar is wel veel beter/objectiever waarneembaar. Daarnaast kan je je afvragen welk voordeel je geniet wanneer de schouder buitenspel staat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen de voeten waar je mee mag scoren en daarmee dus buitenspel kan staan.
Ik ben nog steeds van mening dat het heel moeilijk is om goed te spelen als opkomende back met Minteh voor jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Kun je het voorstellen? Pedersen en Minteh op 1 vleugel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het heel moeilijk is om goed te spelen als opkomende back met Minteh voor je
De arm was idd haaks op de schouder.quote:
Eens, neemt niet weg dat de fifa anders heeft besloten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar is wel veel beter/objectiever waarneembaar. Daarnaast kan je je afvragen welk voordeel je geniet wanneer de schouder buitenspel staat.
De regel is toch ooit bedacht om het balletjes afwachten onschadelijk te maken.
Ik zat het net te denken de laatste minuten van de wedstrijd ja. Komt niks van rechtsachter. Geen klik met Minteh ook, die maar wat doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Is ook geen koppel met Minteh. Die keren dat hij opkomt op rechts krijgt hij nul keer de bal mee van Minteh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kan niet wachten tot Ivanusec terug isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je het voorstellen? Pedersen en Minteh op 1 vleugel.
Is er al iets bekend daarover?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Ivanusec terug is
Gaat volgens X vanaf maandag weer met de groep meetrainen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is er al iets bekend daarover?
Hij heeft net voor het eerst weer meegedaan met de groepstraining volgens mij. Dus wellicht tegen Lazio weer op de bank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is er al iets bekend daarover?
Worden we kampioen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het al.
Dit gaan we winnen.
Ik zit echt met 0 spanning te kijken tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een makkelijke driepunter.
Je gaat ook echt niet met het idee de wedstrijd in dat het nog mis kan gaan.
Eigenlijk ga ik dit wel missen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een makkelijke driepunter.
Je gaat ook echt niet met het idee de wedstrijd in dat het nog mis kan gaan.
Eens, ergens best wel jammerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit echt met 0 spanning te kijken tegenwoordig
Zorya Luhansk genotquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:15 schreef Oostblokkert het volgende:
De tijden van nog billen knijpen bij een 3-0.
Of laat hem nu in ieder geval invallen om wat minuten te makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij afwezigheid van Trauner begin ik toch te opteren voor een basisplaats voor Beelen.
zou hij niet ook gewoon tegen lazio spelen om wat extra verdedigende kracht te geven?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zerrouki verdient ook meer speeltijd na z’n goede optreden in Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |