Ja, die leek me ook buitenspel, maar ik had het idee dat de lijn niet matchte met de schouder. Zo even opnieuw bekijken.quote:
Zijn niet alleen de voeten waar je mee mag scoren en daarmee dus buitenspel kan staan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wel raar eigenlijk dat de lijnen niet worden getrokken bij de voeten.
Altijd lekker rennen was helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Nieuwkoop speelt een dramatische wedstrijd. Zelfs Pedersen had het beter gedaan.
Eens, duidelijk de minste sub die we hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Nieuwkoop speelt een dramatische wedstrijd. Zelfs Pedersen had het beter gedaan.
Maar is wel veel beter/objectiever waarneembaar. Daarnaast kan je je afvragen welk voordeel je geniet wanneer de schouder buitenspel staat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn niet alleen de voeten waar je mee mag scoren en daarmee dus buitenspel kan staan.
Ik ben nog steeds van mening dat het heel moeilijk is om goed te spelen als opkomende back met Minteh voor jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Kun je het voorstellen? Pedersen en Minteh op 1 vleugel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het heel moeilijk is om goed te spelen als opkomende back met Minteh voor je
De arm was idd haaks op de schouder.quote:
Eens, neemt niet weg dat de fifa anders heeft besloten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar is wel veel beter/objectiever waarneembaar. Daarnaast kan je je afvragen welk voordeel je geniet wanneer de schouder buitenspel staat.
De regel is toch ooit bedacht om het balletjes afwachten onschadelijk te maken.
Ik zat het net te denken de laatste minuten van de wedstrijd ja. Komt niks van rechtsachter. Geen klik met Minteh ook, die maar wat doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Is ook geen koppel met Minteh. Die keren dat hij opkomt op rechts krijgt hij nul keer de bal mee van Minteh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kan niet wachten tot Ivanusec terug isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je het voorstellen? Pedersen en Minteh op 1 vleugel.
Is er al iets bekend daarover?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Ivanusec terug is
Gaat volgens X vanaf maandag weer met de groep meetrainen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is er al iets bekend daarover?
Hij heeft net voor het eerst weer meegedaan met de groepstraining volgens mij. Dus wellicht tegen Lazio weer op de bank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is er al iets bekend daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |