Ik heb goede hoop dat Beelen het ‘vdVen’-traject aflegt. In ruim twee jaar van de KKD naar de top van de Premier League. Kijken naar Trauner is de perfecte leerschoolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen is het wel klaar hoor.
Maar hij hoeft niet weg bij ons. Gewoon zo'n Tadic-contract geven dat hij zijn carrière hier afmaakt en direct naar Varkenoord doorstroomt als jeugdtrainer i.o.
“Toen ik hier voor het eerst binnenkwam…”quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
Arend vindt het een geweldige ontwikkeling dat de selectie van Feyenoord het meest waard is op Transfermarkt
@:zka
Het wekelijkse zelfpijpmomentje mag niet achterwege blijvenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Toen ik hier voor het eerst binnenkwam…”
Users @Sked & @yats KAPOET maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:53 schreef Erasmus het volgende:
Dat was een vlotte persco.
Morgen 3 punten dus.
User @yats zie je amper nog in VBL tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users @:sked & @:Yats KAPOET maken.
Maar Thomas is er alquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Gernot krijgt eigenlijk altijd al een aangepast trainingsschema vanwege zijn fysiek
Tijd om door te selecteren @:dombohetolifantje1
Schiet niet op als ze dan elke keer Nieuwkoop laten spelen wanneer Trauner last heeft.quote:
Op voetbalprimeur zie ik hem nog wel eens schuimbekkend in de comments.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
User @:yats zie je amper nog in VBL tegenwoordig.
Thomas zit midden in zijn proces. Hij moet er pas volgend seizoen staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schiet niet op als ze dan elke keer Nieuwkoop laten spelen wanneer Trauner last heeft.
Ja en nee volgende seizoen moet hij er echt staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Thomas zit midden in zijn proces. Hij moet er pas volgend seizoen staan
Dat is knap, ik had begrepen dat elke motorisch gestoorde mongool dat nog wel kon.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb twee weken terug voor het eerst padel gedaan.
Ik kon er geen reet van, ik sloeg elke bal zo'n beetje de baan uit.
goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef DonRaja het volgende:
Morgen weer lekker naar de Kuip. Zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |