Tijd om Mascha op Dilrosun af te sturen dus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Sinds de interviews draaien ze als een tiet.
Eerst even op stap met Mintehquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om Mascha op Dilrosun af te sturen dus?
Eerlijk is eerlijk, hij heeft mooie dochters gecreeërd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Stengs vreemdgaat op de dochter van Ronald de Boer?!
Die Lijmsnuiver is zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om Mascha op Dilrosun af te sturen dus?
Bijlow doet ook vaker mee met de positiespelletjes. Zie je ook wel terug op het veld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef ashardalan het volgende:
Bijlow moet vaker passes geven als ik dit zo zie
Ik heb het idee dat Bijlow veel slimmer is in de opbouw dan onze verdedigers. Of iig betere keuzes maakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bijlow doet ook vaker mee met de positiespelletjes. Zie je ook wel terug op het veld.
Timon daarentegen...
het standaard beter praten van wat niet goed is en temmen van wat er heel goed gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Arne gingen de corners wel goed.
Ben benieuwd.
Jij kijkt nog naar Pedersen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Bijlow veel slimmer is in de opbouw dan onze verdedigers. Of iig betere keuzes maakt.
Nee, wss heb ik gewoon een heel slecht geheugenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kijkt nog naar Pedersen?
Trauner, Geertruida, Hartman en Hancko hebben dit zo'n beetje uitgevonden
Ik heb soms ook moeite met ademhaling, maar ik vind met zo'n pleister op een amateurveld verschijnen toch nog iets te ver gaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd of die pleister op de neus je ook met hardlopen tot grotere hoogtes kan brengen.
Vanaf die plek zou ik toch altijd kiezen voor een rechtspootquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Petitie: Hancko moet de vrije trappen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |