Yep.quote:
Na elke post F5.quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien wel idd ...
zo werkt het niet inderdaad..
quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien wel idd ...
zo werkt het niet inderdaad..
Ja dat dus dikke finger ... "er wordt achter alleen maar vergadert en we doen niets" .. gaat gewoon richting een ......quote:
Tijdens "vakanties"is het nog erger,dan moet je steeds refreshen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus dikke finger ... "er wordt achter alleen maar vergadert en we doen niets" .. gaat gewoon richting een ......
quote:
Als je dan van goede wil zou zijn geef je sommige gebruikers gewoon een ster... maar ik speur het tegendeel... en zie gebruikers verdwijnen ...quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens "vakanties"is het nog erger,dan moet je steeds refreshen.
Sommigen krijgen tich sterren?quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan van goede wil zou zijn geef je sommige gebruikers gewoon een ster... maar ik speur het tegendeel... en zie gebruikers verdwijnen ...
Dat is zeker een feit.Maar daar wil ik ook niet teveel over zeggen,ik zie dat ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan van goede wil zou zijn geef je sommige gebruikers gewoon een ster... maar ik speur het tegendeel... en zie gebruikers verdwijnen ...
Ja .. ik begrijp je ook wel inmiddels een betje en ik vind het steeds meer een .... ja wat .. worden ..quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit.Maar daar wil ik ook niet teveel over zeggen,ik zie dat ook.
Libelle forum?quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. ik begrijp je ook wel inmiddels een betje en ik vind het steeds meer een .... ja wat .. worden ..
Stuur maar een mail.quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:16 schreef chufi het volgende:
Deze post werd dus gecanceld omdat FF iets postte .. echt bagger maar ik ga er niet meer mee naar de FBDEVs want wie zijn dat en wat doen ze nog .. ?
Reken ik ook goed.quote:
Oh ja ik hoor dat er hard gewerkt wordt achter de schermen voor een "Internationaal BB like forum" te openen , want hier mag er niets gepost worden van ... maar wacht al weken op een simpel dingetje ... Ja Danny heeft andere dingen aan zn hoofd .. verkoop het dan of trek de stekker er dan uit .. Sorry maar ik zie het einde nabij komenquote:Op zondag 15 oktober 2023 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur maar een mail.![]()
Je krijgt geen antwoord,maar toch.
Ga zo slapen Marioquote:Op zondag 15 oktober 2023 03:26 schreef mario390 het volgende:
forgotten 80s op mtv duitsland allnighter
toooooooop
Dank je.Klinkt mss raar maar ik geniet dus echt.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je.Klinkt mss raar maar ik geniet dus echt.
Eric Prydz -Call on me.quote:
Stimmt.quote:
Alles goed Mario?quote:
Wel gewonnen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 05:08 schreef mario390 het volgende:
ja was gisteren nergens
was ook geen voetbal
om dat ze frijdag buitenwarts
spelten
Heb je ook niks gemist.quote:
Net als jij in DTS dus.quote:
Goedemorgen Heer GG.Beter dan zijn cluppie dan.quote:
Lekker koffie.quote:
* gebrokenglas verslikt zich.quote:Op zondag 15 oktober 2023 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker koffie.
Ik ben even heel serieus bezig.
Jij Ninja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 05:46 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt FF een heerlijke mok koffie in.
Lekker,kan ik wel even gebruiken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 05:46 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt FF een heerlijke mok koffie in.
Ga gewoon slapen,je wint er niks mee..En je hebt al 2 keer gewonnen.Is toch prima?quote:Op zondag 15 oktober 2023 05:44 schreef mario390 het volgende:
vrijdag had me de 4te bijna , maar gisteren heb ik
over 80 opunten gemakt, vanacht nur 30 maar
heb over 80 vorsprung
kann ik weingstens slapen
Ja maar je maakt je veel te druk,je noemt Linke hond.quote:Op zondag 15 oktober 2023 05:55 schreef mario390 het volgende:
ja maar laatste maanden was ik
bijna niet in de 5
Ik bekijk het nu van een afstand en daar zie ik wel dingen wat opvalt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad. Puntjes scoren is goed maar je moet je er niet te druk over maken.
wat linke hond? neequote:Op zondag 15 oktober 2023 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar je maakt je veel te druk,je noemt Linke hond.
Dat is niet goed hoor.
Ik lees mee Mario.Je hebt de post later aangepast.quote:
Hou het netjes.quote:
Ik ben er niet zo veel meer. Genoeg te doen ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
Op zondag 15 oktober 2023 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd leuk dat je er weer bent.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo veel meer. Genoeg te doen ook.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk dat je er weer bent.
Mogge freonquote:Op zondag 15 oktober 2023 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk dat je er weer bent.
Myn beste.quote:
Ik zit met een vraag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb zowaar in één ruk doorgemaften hoe is het daar?
Laat eens horen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit met een vraag.
Soort van huiswerk.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, misschien weten we het antwoord.
Mooiquote:Op zondag 15 oktober 2023 06:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb weinig vogeltjes kunnen verzamelen vandaag
[ afbeelding ]
Wel mooie
quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb weinig vogeltjes kunnen verzamelen vandaag
[ afbeelding ]
Wel mooie
Wat ga je doen als je nog 10 jaar te leven hebt?quote:
quote:
Dan kan niks me nog bommen. Zelfvertrouwen zal een enorme sprong maken, omdat niets je nog kan schelen. De hele tijd die 'wat vinden ze wel niet van mij?' gedachten, die zijn out of the door.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je nog 10 jaar te leven hebt?
Met die zekerheid? Feestvieren, dingen zien,best een lastige idd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je nog 10 jaar te leven hebt?
Het is behoorlijk lang nog ja, maar dan besef je wel ineens dat elke dag er weer een is die voorbij gaat. Hoe cliché dat ook klinkt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
10 jaar is te lang om wat anders te doen dan wat je nu al doet
En wat is die lijst dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kan niks me nog bommen. Zelfvertrouwen zal een enorme sprong maken, omdat niets je nog kan schelen. De hele tijd die 'wat vinden ze wel niet van mij?' gedachten, die is out of the door.
Een lijst opstellen van dingen die je nog wil doen. Niet wil zien, maar wil doen.
Maar vooral ook: in het moment leven. En bewust dingen doen.
Zoiets ja ook, maar wat men vind van mij heeft mij nog nooit kunnen schelen hoor. Ik doe wat ik wil en zin in heb en schijt aan wat men vindquote:Op zondag 15 oktober 2023 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kan niks me nog bommen. Zelfvertrouwen zal een enorme sprong maken, omdat niets je nog kan schelen. De hele tijd die 'wat vinden ze wel niet van mij?' gedachten, die is out of the door.
Een lijst opstellen van dingen die je nog wil doen. Niet wil zien, maar wil doen.
Maar vooral ook: in het moment leven. En bewust dingen doen.
Ook een goedequote:Op zondag 15 oktober 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
10 jaar is te lang om wat anders te doen dan wat je nu al doet
Staat genoteerd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar wel zoveel mogelijk met vrienden en fam omgaan, iets meer dan nu denk ik en lol maken
Na het diner doe ik graag nog een espresso maar anders een beetje melkquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
2 inderdaad. Koffie zwart, nee. Een beetje melk erin.
Iced coffee, vind je dat wat?quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Na het diner doe ik graag nog een espresso maar anders een beetje melk
Sinds deze zomer leren drinken en top bij wat warmer weerquote:
Ja, hier hetzelfde. Het is heerlijk koel en lekker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Sinds deze zomer leren drinken en top bij wat warmer weer
Dat is ook zeker de bedoeling van het traject.Vind ik eigenlijk wel heel mooi.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk vragen waarbij je best moet nadenken idd
Ik had in Italië een huisje met een ijskast met blokjes dispenser en dan gootje de koffie gewoon over een glas ijsblokjes uitquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Het is heerlijk koel en lekker.
Volgens mij heeft Fresh me daar eens op gewezen.
Men staat vaak ff niet stil bij het program des levens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook zeker de bedoeling van het traject.Vind ik eigenlijk wel heel mooi.
De vraag zit in mijn hoofd en ik denk er over na.
Nooit geprobeerdquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had in Italië een huisje met een ijskast met blokjes dispenser en dan gootje de koffie gewoon over een glas ijsblokjes uit
Inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Men staat vaak ff niet stil bij het program des levens.
Ik neem er af en toe eentje mee maar nooit Starbucks, dat weiger ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul moet elke dag deze.
[ afbeelding ]
Caramel is ook lekkerquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul moet elke dag deze.
[ afbeelding ]
Als je bij hem gaat eten mag je een flinke beurs hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
Lol wist niet dat er zo veel bullshittartist rondliepen in resto's![]()
![]()
[ twitter ]
Die is vrij prijzig. Ik heb gewoon die van de huismerken Jumbo en AH.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul moet elke dag deze.
[ afbeelding ]
Pciesquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is vrij prijzig. Ik heb gewoon die van de huismerken Jumbo en AH.
Ik bestel koffie bij Amazon.de heerlijk en nog goedkoop ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is vrij prijzig. Ik heb gewoon die van de huismerken Jumbo en AH.
Dat is toch weken onderweg nadat je besteld hebt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik bestel koffie bij Amazon.de heerlijk en nog goedkoop ook
Echt niet, binnen 2 dagen hoor. Jij bent met Ali in de war.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch weken onderweg nadat je besteld hebt?
Nee, op Ali bestel ik nooit iets. Maar dat zal dan nog iets van een paar jaar terug zijn dan: iets bestellen op Amazon Duitsland en het duurde 3 weken voor dat het binnen was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Echt niet, binnen 2 dagen hoor. Jij bent met Ali in de war.
Vergeet dat ook echt altijd helaasquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb zo'n bol.com cadeaubon die voor 30 oktober besteed moet zijn. Niet vergeten....
Weet niet wat dat was? Maar echt snel hoor. Bestellen ook vaak wasmiddel en shampoo daar, merkspul wat hier paar euro duurder is en komen ze het nog brengen met de post uit Duitsland ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, op Ali bestel ik nooit iets. Maar dat zal dan nog iets van een paar jaar terug zijn dan: iets bestellen op Amazon Duitsland en het duurde 3 weken voor dat het binnen was.
Ruitenwissers. En een oplader een keer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Weet niet wat dat was? Maar echt snel hoor. Bestellen ook vaak wasmiddel en shampoo daar, merkspul wat hier paar euro duurder is en komen ze het nog brengen met de post uit Duitsland ook
Oke,toeval denk ik of ff niet op voorraad missch, maar ben zeer tevreden over zequote:Op zondag 15 oktober 2023 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ruitenwissers. En een oplader een keer.
Vooral het manifesteren sta ik hoog in.quote:
@devzeroquote:
quote:
Jippie? Tuurijk.quote:
Fijne dagquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:52 schreef pullup het volgende:
![]()
[ twitter ]
Hilarisch fanatiek allebei
Ik ga weer aan de slag
Ik zie jou al weken klagen, maar je doet er zelf niets aan, je hebt namelijk nog niets met deze tip gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2023 03:16 schreef chufi het volgende:
Deze post werd dus gecanceld omdat FF iets postte .. echt bagger maar ik ga er niet meer mee naar de FBDEVs want wie zijn dat en wat doen ze nog .. ?
quote:Op zondag 24 september 2023 06:18 schreef murp het volgende:
Feedback, Bugs en Development
Daar moet je zijn
Goedemorgen gebrokenglas, het lijkt alsof het uiteindelijk toch herfst is geworden he. Ik moet altijd een beetje wennen aan de wisseling van de seizoenen.quote:
Ja nou, het is knap koud. En mijn wasgoed op zolder aan het droogrek wil niet goed drogen. Heb het zolderraam helemaal open. Maar het schiet niet echt op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen gebrokenglas, het lijkt alsof het uiteindelijk toch herfst is geworden he. Ik moet altijd een beetje wennen aan de wisseling van de seizoenen.
Je was binnen drogen is ook wel een nadeel, gisteren droogde het buiten nog lekker snel, ik heb mijn vakantiewas inmiddels allemaal droog en schoon.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou, het is knap koud. En mijn wasgoed op zolder aan het droogrek wil niet goed drogen, heb het zolderraam helemaal open.
Hij heeft daar een topic geopend.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie jou al weken klagen, maar je doet er zelf niets aan, je hebt namelijk nog niets met deze tip gedaan
[..]
Toch! Top, dan heb ik die over het hoofd gezien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft daar een topic geopend.
FB / Zonder ABO komen posts vaak niet door ....
Hc leest even meequote:Op zondag 15 oktober 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
@:PLY ik heb een vraag voor je. Is het de bedoeling dat je "PLY" uitspreekt als "plij", of als "plie"? Of liever een soort van gespeld: "Pe-El-IJ"?
* gebrokenglas kan er gewoon niet van slapen, van deze onzekerheid.
Ik ben gelijk wakker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:35 schreef tonja het volgende:
Ik was muziekjes aan het maken en heb dit liedje opgenomen. Ik realiseerde me later dat het vandaag precies 20 jaar geleden is dat mij pa is overleden. Hoewel ik niet geloof dat we elkaar ooit weer zullen ontmoeten, is het wel een fijne gedachte, of zo![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:35 schreef tonja het volgende:
Ik was muziekjes aan het maken en heb dit liedje opgenomen. Ik realiseerde me later dat het vandaag precies 20 jaar geleden is dat mij pa is overleden. Hoewel ik niet geloof dat we elkaar ooit weer zullen ontmoeten, is het wel een fijne gedachte, of zo![]()
Goed maar tranen in mijn ogen.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed maar tranen in mijn ogen.
En door.
wat mooiquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:35 schreef tonja het volgende:
[img][quote][img]https://fokstatic.nl/p/4s.gif[/img] Op zondag 15 oktober 2023 10:44 schreef aloa het volgende:quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:44 schreef aloa het volgende:
Twitter app verwijderd. Wat een ellende is dat...kan het niet meer handelen.
Goede beslissing.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:44 schreef aloa het volgende:
Twitter app verwijderd. Wat een ellende is dat...kan het niet meer handelen.
Ik zou denken PLAAI of PLI van plimmutquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
@:PLY ik heb een vraag voor je. Is het de bedoeling dat je "PLY" uitspreekt als "plij", of als "plie"? Of liever een soort van gespeld: "Pe-El-IJ"?
Pl eiquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken PLAAI of PLI van plimmut
Het is de afkorting van plymouth, maar word plij genoemdquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Haha ja die roeiers konden wel maar ik sta nu op de club een beetje te wachten tot ze terugkomen zoquote:
Ik zit er nog minimaal 3 x per week inquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, weer in de trein zitten. Als student reisde ik continue met de trein maar daarna zelden tot nooit meer.
Zet een mooi muziekje opquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, weer in de trein zitten. Als student reisde ik continue met de trein maar daarna zelden tot nooit meer.
Kan me ook wel voorstellen als je in Amsterdam woont inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit er nog minimaal 3 x per week inVanuit mijn huis ook gewoon sneller over het algemeen
Misschien zag je mijn roeiers welquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Er werd wel geroeid op het water en heel hard gevaren door een camera speedboot ...
Weet je hoe lekker dat isquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:04 schreef Prisha het volgende:
Met zijn internationale samenwerkingsverband tegen de globalistenquote:
Tsjaaquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Met zijn internationale samenwerkingsverband tegen de globalisten
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens,
dat je iets zoekt en het niet kan vinden.
En dan je het dan al in je hand had voor je ging zoeken?
Vlaggen mocht toch niet van Femke?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:36 schreef pullup het volgende:
Druk dagje hier in Amsterdam![]()
Nu een demo door de straat, kom er nog net langs
10 punten.quote:
Gelukkig hebben wij die onzin niet hier in Frieslandquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vlaggen mocht toch niet van Femke?
[ twitter ]
Hier loopt men wel redelijk gemoedelijk doorquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vlaggen mocht toch niet van Femke?
[ twitter ]
Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:quote:
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij die onzin niet hier in Friesland
Aww schattigquote:
Het blijft gewoon in slowmotion gaanquote:
quote:
En serieuze skillsquote:
Geniaal.quote:
Sommige wel jaquote:
Ga dat niet meer doen nuquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige wel ja
Ooit een superman pushup gedaan?
Dat soort dingen zijn leuk,quote:
Ik heb zelfs al gegetenquote:
Nicequote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al gegeten
Tortellini met spinazie, tomaatjes, walnootjes en blauwe kaas
Nicequote:Op zondag 15 oktober 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Pittige snijboontjes, krieltjes, kipfilet in spek gewikkeld![]()
Jij?
Ik heb een nieuwe vleesmolen gekocht en ga die vanavond uit testen. Dus burgers staan op het menuquote:
Soep is bijna altijd goed.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nice![]()
Ik eet soep en stokbrood met pittige kip kerrie...
Eetse alvastquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vleesmolen gekocht en ga die vanavond uit testen. Dus burgers staan op het menu
En geroosterde spruitjes![]()
Ik vermoed dat zijn telefoon daarbij gaat helpenquote:
ik kan het me niet voorstellen, maar welke soep gaat het worden?quote:
Erwtensoep... wel passend bij dit weerquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen, maar welke soep gaat het worden?
Ik denk dat erwtensoep inderdaad de minst erge blikvariant isquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Erwtensoep... wel passend bij dit weer![]()
Klopt ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat erwtensoep inderdaad de minst erge blikvariant is
Rookworstquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
Hoe heet de worst die je altijd in Erwtensoep doet.
Ik kan me dat van vroeger herinneren, maar geen idee meer wat dat voor worst was..
Juist erwtensoep moet je zelf maken. Het is alleen een beetje plannen omdat je de tijd er voor moet nemen . Ik heb hier altijd wel spliterwten liggen zodat ik zelfs in de zomer nog erwtensoep kan makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Erwtensoep... wel passend bij dit weer![]()
Ja idd, maar werkelijk alles zelf maken is ook wel een dingquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist erwtensoep moet je zelf maken. Het is alleen een beetje plannen omdat je de tijd er voor moet nemen . Ik heb hier altijd wel spliterwten liggen zodat ik zelfs in de zomer nog erwtensoep kan maken
quote:
True. Je moet er de tijd maar voor hebben. Maar erwtensoep kun je 5 liter van maken en dan porties in vriezen voor later. Als je tenminste plaats hebt in je vriezerquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd, maar werkelijk alles zelf maken is ook wel een ding
Ik heb een grote vriezerquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
True. Je moet er de tijd maar voor hebben. Maar erwtensoep kun je 5 liter van maken en dan porties in vriezen voor later. Als je tenminste plaats hebt in je vriezer
Ik zit nooit zonder eten in ieder geval.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook grote vriezers kunnen vol. Bijvoorbeeld met ingevroren zelfgemaakte worstenbroodjes
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan ik tot het eind van het jaar eten uit wat ik in de vriezer heb .... eens kijken of het me ook lukt
En dan de hele maand december alleen maar ijsjes eten? Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan ik tot het eind van het jaar eten uit wat ik in de vriezer heb .... eens kijken of het me ook lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |