Ja, hier hetzelfde. Het is heerlijk koel en lekker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Sinds deze zomer leren drinken en top bij wat warmer weer
Dat is ook zeker de bedoeling van het traject.Vind ik eigenlijk wel heel mooi.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk vragen waarbij je best moet nadenken idd
Ik had in Italië een huisje met een ijskast met blokjes dispenser en dan gootje de koffie gewoon over een glas ijsblokjes uitquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Het is heerlijk koel en lekker.
Volgens mij heeft Fresh me daar eens op gewezen.
Men staat vaak ff niet stil bij het program des levens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook zeker de bedoeling van het traject.Vind ik eigenlijk wel heel mooi.
De vraag zit in mijn hoofd en ik denk er over na.
Nooit geprobeerdquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had in Italië een huisje met een ijskast met blokjes dispenser en dan gootje de koffie gewoon over een glas ijsblokjes uit
Inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Men staat vaak ff niet stil bij het program des levens.
Ik neem er af en toe eentje mee maar nooit Starbucks, dat weiger ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul moet elke dag deze.
[ afbeelding ]
Caramel is ook lekkerquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul moet elke dag deze.
[ afbeelding ]
Als je bij hem gaat eten mag je een flinke beurs hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
Lol wist niet dat er zo veel bullshittartist rondliepen in resto's![]()
![]()
[ twitter ]
Die is vrij prijzig. Ik heb gewoon die van de huismerken Jumbo en AH.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul moet elke dag deze.
[ afbeelding ]
Pciesquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is vrij prijzig. Ik heb gewoon die van de huismerken Jumbo en AH.
Ik bestel koffie bij Amazon.de heerlijk en nog goedkoop ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is vrij prijzig. Ik heb gewoon die van de huismerken Jumbo en AH.
Dat is toch weken onderweg nadat je besteld hebt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik bestel koffie bij Amazon.de heerlijk en nog goedkoop ook
Echt niet, binnen 2 dagen hoor. Jij bent met Ali in de war.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch weken onderweg nadat je besteld hebt?
Nee, op Ali bestel ik nooit iets. Maar dat zal dan nog iets van een paar jaar terug zijn dan: iets bestellen op Amazon Duitsland en het duurde 3 weken voor dat het binnen was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Echt niet, binnen 2 dagen hoor. Jij bent met Ali in de war.
Vergeet dat ook echt altijd helaasquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb zo'n bol.com cadeaubon die voor 30 oktober besteed moet zijn. Niet vergeten....
Weet niet wat dat was? Maar echt snel hoor. Bestellen ook vaak wasmiddel en shampoo daar, merkspul wat hier paar euro duurder is en komen ze het nog brengen met de post uit Duitsland ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, op Ali bestel ik nooit iets. Maar dat zal dan nog iets van een paar jaar terug zijn dan: iets bestellen op Amazon Duitsland en het duurde 3 weken voor dat het binnen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |