quote:
Dan kan niks me nog bommen. Zelfvertrouwen zal een enorme sprong maken, omdat niets je nog kan schelen. De hele tijd die 'wat vinden ze wel niet van mij?' gedachten, die zijn out of the door.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je nog 10 jaar te leven hebt?
Met die zekerheid? Feestvieren, dingen zien,best een lastige idd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je nog 10 jaar te leven hebt?
Het is behoorlijk lang nog ja, maar dan besef je wel ineens dat elke dag er weer een is die voorbij gaat. Hoe cliché dat ook klinkt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
10 jaar is te lang om wat anders te doen dan wat je nu al doet
En wat is die lijst dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kan niks me nog bommen. Zelfvertrouwen zal een enorme sprong maken, omdat niets je nog kan schelen. De hele tijd die 'wat vinden ze wel niet van mij?' gedachten, die is out of the door.
Een lijst opstellen van dingen die je nog wil doen. Niet wil zien, maar wil doen.
Maar vooral ook: in het moment leven. En bewust dingen doen.
Zoiets ja ook, maar wat men vind van mij heeft mij nog nooit kunnen schelen hoor. Ik doe wat ik wil en zin in heb en schijt aan wat men vindquote:Op zondag 15 oktober 2023 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kan niks me nog bommen. Zelfvertrouwen zal een enorme sprong maken, omdat niets je nog kan schelen. De hele tijd die 'wat vinden ze wel niet van mij?' gedachten, die is out of the door.
Een lijst opstellen van dingen die je nog wil doen. Niet wil zien, maar wil doen.
Maar vooral ook: in het moment leven. En bewust dingen doen.
Ook een goedequote:Op zondag 15 oktober 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
10 jaar is te lang om wat anders te doen dan wat je nu al doet
Staat genoteerd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar wel zoveel mogelijk met vrienden en fam omgaan, iets meer dan nu denk ik en lol maken
Na het diner doe ik graag nog een espresso maar anders een beetje melkquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
2 inderdaad. Koffie zwart, nee. Een beetje melk erin.
Iced coffee, vind je dat wat?quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Na het diner doe ik graag nog een espresso maar anders een beetje melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |