Lopen ze over het water?quote:
Haha ja die roeiers konden wel maar ik sta nu op de club een beetje te wachten tot ze terugkomen zoquote:
Ik zit er nog minimaal 3 x per week inquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, weer in de trein zitten. Als student reisde ik continue met de trein maar daarna zelden tot nooit meer.
Zet een mooi muziekje opquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, weer in de trein zitten. Als student reisde ik continue met de trein maar daarna zelden tot nooit meer.
Kan me ook wel voorstellen als je in Amsterdam woont inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit er nog minimaal 3 x per week inVanuit mijn huis ook gewoon sneller over het algemeen
Misschien zag je mijn roeiers welquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Er werd wel geroeid op het water en heel hard gevaren door een camera speedboot ...
Weet je hoe lekker dat isquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:04 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |