ik kan het me niet voorstellen, maar welke soep gaat het worden?quote:
Erwtensoep... wel passend bij dit weerquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen, maar welke soep gaat het worden?
Ik denk dat erwtensoep inderdaad de minst erge blikvariant isquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Erwtensoep... wel passend bij dit weer![]()
Klopt ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat erwtensoep inderdaad de minst erge blikvariant is
Rookworstquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
Hoe heet de worst die je altijd in Erwtensoep doet.
Ik kan me dat van vroeger herinneren, maar geen idee meer wat dat voor worst was..
Juist erwtensoep moet je zelf maken. Het is alleen een beetje plannen omdat je de tijd er voor moet nemen . Ik heb hier altijd wel spliterwten liggen zodat ik zelfs in de zomer nog erwtensoep kan makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Erwtensoep... wel passend bij dit weer![]()
Ja idd, maar werkelijk alles zelf maken is ook wel een dingquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist erwtensoep moet je zelf maken. Het is alleen een beetje plannen omdat je de tijd er voor moet nemen . Ik heb hier altijd wel spliterwten liggen zodat ik zelfs in de zomer nog erwtensoep kan maken
quote:
True. Je moet er de tijd maar voor hebben. Maar erwtensoep kun je 5 liter van maken en dan porties in vriezen voor later. Als je tenminste plaats hebt in je vriezerquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd, maar werkelijk alles zelf maken is ook wel een ding
Ik heb een grote vriezerquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
True. Je moet er de tijd maar voor hebben. Maar erwtensoep kun je 5 liter van maken en dan porties in vriezen voor later. Als je tenminste plaats hebt in je vriezer
Ik zit nooit zonder eten in ieder geval.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook grote vriezers kunnen vol. Bijvoorbeeld met ingevroren zelfgemaakte worstenbroodjes
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan ik tot het eind van het jaar eten uit wat ik in de vriezer heb .... eens kijken of het me ook lukt
En dan de hele maand december alleen maar ijsjes eten? Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan ik tot het eind van het jaar eten uit wat ik in de vriezer heb .... eens kijken of het me ook lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |