Tsjaaquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Met zijn internationale samenwerkingsverband tegen de globalisten
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens,
dat je iets zoekt en het niet kan vinden.
En dan je het dan al in je hand had voor je ging zoeken?
Vlaggen mocht toch niet van Femke?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:36 schreef pullup het volgende:
Druk dagje hier in Amsterdam![]()
Nu een demo door de straat, kom er nog net langs
10 punten.quote:
Gelukkig hebben wij die onzin niet hier in Frieslandquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vlaggen mocht toch niet van Femke?
[ twitter ]
Hier loopt men wel redelijk gemoedelijk doorquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vlaggen mocht toch niet van Femke?
[ twitter ]
Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:quote:
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij die onzin niet hier in Friesland
Het blijft gewoon in slowmotion gaanquote:
quote:
Geniaal.quote:
Sommige wel jaquote:
Ga dat niet meer doen nuquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige wel ja
Ooit een superman pushup gedaan?
Dat soort dingen zijn leuk,quote:
Ik heb zelfs al gegetenquote:
Nicequote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al gegeten
Tortellini met spinazie, tomaatjes, walnootjes en blauwe kaas
Nicequote:Op zondag 15 oktober 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Pittige snijboontjes, krieltjes, kipfilet in spek gewikkeld![]()
Jij?
Ik heb een nieuwe vleesmolen gekocht en ga die vanavond uit testen. Dus burgers staan op het menuquote:
Soep is bijna altijd goed.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nice![]()
Ik eet soep en stokbrood met pittige kip kerrie...
Eetse alvastquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vleesmolen gekocht en ga die vanavond uit testen. Dus burgers staan op het menu
En geroosterde spruitjes![]()
Ik vermoed dat zijn telefoon daarbij gaat helpenquote:
ik kan het me niet voorstellen, maar welke soep gaat het worden?quote:
Erwtensoep... wel passend bij dit weerquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen, maar welke soep gaat het worden?
Ik denk dat erwtensoep inderdaad de minst erge blikvariant isquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Erwtensoep... wel passend bij dit weer![]()
Klopt ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat erwtensoep inderdaad de minst erge blikvariant is
Rookworstquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
Hoe heet de worst die je altijd in Erwtensoep doet.
Ik kan me dat van vroeger herinneren, maar geen idee meer wat dat voor worst was..
Juist erwtensoep moet je zelf maken. Het is alleen een beetje plannen omdat je de tijd er voor moet nemen . Ik heb hier altijd wel spliterwten liggen zodat ik zelfs in de zomer nog erwtensoep kan makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Erwtensoep... wel passend bij dit weer![]()
Ja idd, maar werkelijk alles zelf maken is ook wel een dingquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist erwtensoep moet je zelf maken. Het is alleen een beetje plannen omdat je de tijd er voor moet nemen . Ik heb hier altijd wel spliterwten liggen zodat ik zelfs in de zomer nog erwtensoep kan maken
quote:
True. Je moet er de tijd maar voor hebben. Maar erwtensoep kun je 5 liter van maken en dan porties in vriezen voor later. Als je tenminste plaats hebt in je vriezerquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd, maar werkelijk alles zelf maken is ook wel een ding
Ik heb een grote vriezerquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
True. Je moet er de tijd maar voor hebben. Maar erwtensoep kun je 5 liter van maken en dan porties in vriezen voor later. Als je tenminste plaats hebt in je vriezer
Ik zit nooit zonder eten in ieder geval.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook grote vriezers kunnen vol. Bijvoorbeeld met ingevroren zelfgemaakte worstenbroodjes
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan ik tot het eind van het jaar eten uit wat ik in de vriezer heb .... eens kijken of het me ook lukt
En dan de hele maand december alleen maar ijsjes eten? Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan ik tot het eind van het jaar eten uit wat ik in de vriezer heb .... eens kijken of het me ook lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |