Yep.quote:
Na elke post F5.quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien wel idd ...
zo werkt het niet inderdaad..
quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien wel idd ...
zo werkt het niet inderdaad..
Ja dat dus dikke finger ... "er wordt achter alleen maar vergadert en we doen niets" .. gaat gewoon richting een ......quote:
Tijdens "vakanties"is het nog erger,dan moet je steeds refreshen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus dikke finger ... "er wordt achter alleen maar vergadert en we doen niets" .. gaat gewoon richting een ......
quote:
Als je dan van goede wil zou zijn geef je sommige gebruikers gewoon een ster... maar ik speur het tegendeel... en zie gebruikers verdwijnen ...quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens "vakanties"is het nog erger,dan moet je steeds refreshen.
Sommigen krijgen tich sterren?quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan van goede wil zou zijn geef je sommige gebruikers gewoon een ster... maar ik speur het tegendeel... en zie gebruikers verdwijnen ...
Dat is zeker een feit.Maar daar wil ik ook niet teveel over zeggen,ik zie dat ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan van goede wil zou zijn geef je sommige gebruikers gewoon een ster... maar ik speur het tegendeel... en zie gebruikers verdwijnen ...
Ja .. ik begrijp je ook wel inmiddels een betje en ik vind het steeds meer een .... ja wat .. worden ..quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit.Maar daar wil ik ook niet teveel over zeggen,ik zie dat ook.
Libelle forum?quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. ik begrijp je ook wel inmiddels een betje en ik vind het steeds meer een .... ja wat .. worden ..
Stuur maar een mail.quote:Op zondag 15 oktober 2023 03:16 schreef chufi het volgende:
Deze post werd dus gecanceld omdat FF iets postte .. echt bagger maar ik ga er niet meer mee naar de FBDEVs want wie zijn dat en wat doen ze nog .. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |