Zei je dit niet net ook al?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Veerman kan niet met de druk omgaan.
WIJ OOOOKquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
Het publiek gaat vol achter Nederland staan.
Doet het leuk tegen Volendam en Ajax, maar daar blijft het wel bij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Veerman is ook maar een waardeloze speler
Jammer dat hij niet met een bal om kan gaan.quote:
Gebrek aan kwaliteit, geen pech. Een echte topspeler jaagt hem in de kruising. Was een 100% kans.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan er echt heel weinig van hé.
Leuke sfeer maak je ervanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet zoveel he?
Je wordt op de wenken bediend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Weghorst leidt de tegenaanval in. Wat doet die man op het veld.
Noodrem?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Veerman moet aan de noodrem trekken omdat hij het niet bijhield.
quote:
Omdat 'ie er niks van kan. Wat dacht jij dan, dacht jij dat 'ie pech had?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Waarom vinden we het hier leuk dat Weggod geblesseerd is
Er solliciteren hier een aantal users naar een ban.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Met die prachtige stift van De Pers.quote:
Traag varken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Wil jij je excuses hiervoor even aanbieden? Dit gaat er echt over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
Weghorst gaat in overleg met de bondscoach wat nu te doen
Nou, nu donder je op naar de kleedkamer met je kutkop
Niet bij geelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Nober het volgende:
Kijkt de VAR niet naar de wel of niet terechte kaart?
Omdat het een houten klaas is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Het moet niet te eerlijk worden hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Nober het volgende:
het zijn users van een bepaalde club in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Alsof die niet al groot genoeg wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
@:GGMM zet een vergrootglas op de onkunde van @:onlogisch
Bestaat dat nog, griep?quote:
Oh daarna wel dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het zijn users van een bepaalde club in Rotterdam
@:dombohetolifantje1 ik noem niemand bij naam voordat je met aantijgingen begint
nou nou nouquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
Weghorst gaat in overleg met de bondscoach wat nu te doen
Nou, nu donder je op naar de kleedkamer met je kutkop
WOWquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het zijn users van een bepaalde club in Rotterdam
@:dombohetolifantje1 ik noem niemand bij naam voordat je met aantijgingen begint
ik bedoel jou ook niet hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
WOW
Zoek jij maar eens een anti-Weghorst post van mij op. Die zijn er namelijk niet.
namen en rugnummersquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Er solliciteren hier een aantal users naar een ban.
Wil je niet zo denigrerend over mij doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermoeiend dat die vent zich altijd aangesproken voelt he
Mooi woord he?quote:
Kijk nou maar gewoon de wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Ik kan het niet meer.
Is er een var dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Nober het volgende:
Cadeautje van sjeik Bin Alcuruptiquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheidsrechter is door Mbappe omgekocht.
Geef dit nou niet op!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef TLC het volgende:
Oranje staat Frankrijk geen strobreed in de weg horst
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Er solliciteren hier een aantal users naar een ban.
Dit Oranje mist een type Kenneth Taylorquote:
@Coco vraagt mij nooit meer om een uitslagquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou 1-3 hebben gezegd als dat aan mij werd gevraagd
we zullen het zien
Jij was er nooit meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Coco vraagt mij nooit meer om een uitslag
Naar honderden Friese paarden kijken op het strand.quote:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef TLC het volgende:
Vaak gedraaid tijdens uitvaarten ; waarheen leidt de weg horst
Lekker manquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naar honderden Friese paarden kijken op het strand.
Leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naar honderden Friese paarden kijken op het strand.
Opquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom liggen die kinderen nog niet op hun nest
Called itquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:23 schreef Caland het volgende:
Weghorst gaat straks met een heel beteuterd gezicht van het veld lopen
Aw, blijkbaar begint het zo oud te worden als de weg horst naar Romequote:
Dat kan niet lang goed gaanquote:
Die gast is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm steekt mij een mes in de rug
MES STEEK PIJNquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Toen die 0-1 viel spraken ze nog Oud Grieksquote:
Te kritisch op wappie?quote:
42 kilometer gerend om de boodschap over te brengen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen die 0-1 viel spraken ze nog Oud Grieks
In de Eredivisie valt dat niet op, nu wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman is zo traag dat je je afvraagt of die jongen wel fit is.
Beter sparen ze Pavlidis.quote:
Ze hadden ooit een heel filmpje gemaakt toen Van Dijk lang geblesseerd raaktequote:
De Roon zou de netten ophangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Roon zou bij Feyenoord niet eens op de bank zitten.
Gek he als ie in de basis staat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Een heel matig optreden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Er ontbreekt vaak wat snelheid als je oom het heeft gedaan met je nichtje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Sorry grapjequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Zou bij Ajax aanvoerder zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zal dat niet te logisch zijn? Bij de dames was er geen var.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel bij zo'n wedstrijd.
Of op de plek van Veerman. Irene heeft een beter eindschot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:30 schreef PSVCL het volgende:
schouten had op de plek van de roon moeten spelen
Die kunnen ook weinig hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden ooit een heel filmpje gemaakt toen Van Dijk lang geblesseerd raakte
Toen ik vroeg of hij overleden was werd ik direct geblokkeerd
Stukje amandel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Hartman heeft zijn kauwgom eindelijk doorgeslikt.
Net al een splijtende pass waar met een fatsoenlijke spits uit gescoord wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef -XOR- het volgende:
Beste actie bij Nederland eerste helft moet van Hartman komen, dan weet je het wel.
Giroud > Maignanquote:
quote:
Die onzin kun je schriftelijk afdoen. Hier is wel VAR.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zal dat niet te logisch zijn? Bij de dames was er geen var.
Niet verliezen is al lastig zat voor dit zootje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Daar winnen en je wordt tweede. Je mag er zelfs gekijkspelen als je de rest ook wint.
Griekenland kan er ook niet zo veel van dus heb wel hoop op een goed resultaat daar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet verliezen is al lastig zat voor dit zootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |