Wil jij je excuses hiervoor even aanbieden? Dit gaat er echt over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
Weghorst gaat in overleg met de bondscoach wat nu te doen
Nou, nu donder je op naar de kleedkamer met je kutkop
Niet bij geelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Nober het volgende:
Kijkt de VAR niet naar de wel of niet terechte kaart?
Omdat het een houten klaas is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Waarom vinden we het hier leuk dat Weggod geblesseerd is
Het moet niet te eerlijk worden hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Nober het volgende:
Kijkt de VAR niet naar de wel of niet terechte kaart?
het zijn users van een bepaalde club in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Waarom vinden we het hier leuk dat Weggod geblesseerd is
Alsof die niet al groot genoeg wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
@:GGMM zet een vergrootglas op de onkunde van @:onlogisch
Bestaat dat nog, griep?quote:
Oh daarna wel dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het zijn users van een bepaalde club in Rotterdam
@:dombohetolifantje1 ik noem niemand bij naam voordat je met aantijgingen begint
nou nou nouquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
Weghorst gaat in overleg met de bondscoach wat nu te doen
Nou, nu donder je op naar de kleedkamer met je kutkop
WOWquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het zijn users van een bepaalde club in Rotterdam
@:dombohetolifantje1 ik noem niemand bij naam voordat je met aantijgingen begint
ik bedoel jou ook niet hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
WOW
Zoek jij maar eens een anti-Weghorst post van mij op. Die zijn er namelijk niet.
namen en rugnummersquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Er solliciteren hier een aantal users naar een ban.
Wil je niet zo denigrerend over mij doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermoeiend dat die vent zich altijd aangesproken voelt he
Mooi woord he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |