Die gast is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm steekt mij een mes in de rug
MES STEEK PIJNquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Toen die 0-1 viel spraken ze nog Oud Grieksquote:
Te kritisch op wappie?quote:
42 kilometer gerend om de boodschap over te brengen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen die 0-1 viel spraken ze nog Oud Grieks
In de Eredivisie valt dat niet op, nu wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman is zo traag dat je je afvraagt of die jongen wel fit is.
Beter sparen ze Pavlidis.quote:
Ze hadden ooit een heel filmpje gemaakt toen Van Dijk lang geblesseerd raaktequote:
De Roon zou de netten ophangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Roon zou bij Feyenoord niet eens op de bank zitten.
Gek he als ie in de basis staat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Een heel matig optreden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Er ontbreekt vaak wat snelheid als je oom het heeft gedaan met je nichtje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Sorry grapjequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Zou bij Ajax aanvoerder zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zal dat niet te logisch zijn? Bij de dames was er geen var.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel bij zo'n wedstrijd.
Of op de plek van Veerman. Irene heeft een beter eindschot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:30 schreef PSVCL het volgende:
schouten had op de plek van de roon moeten spelen
Die kunnen ook weinig hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden ooit een heel filmpje gemaakt toen Van Dijk lang geblesseerd raakte
Toen ik vroeg of hij overleden was werd ik direct geblokkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |