abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210929479
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We?
Maar vind het wel spannend ja, ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. En hoe de rest van de wereld dan gaat reageren.
Een deskundige verkondigde in khalid en Sophie dat hij denkt dat als dit gaat gebeuren de sympathie voor Israël wel eens in rap tempo kan gaan afnemen, en wordt het heel spannend hoe de omringende landen dan gaan reageren. Het conflict kan dan nog eens veel groter worden…
Vaak ligt aan het begin de sympathie van de wereld (ex. diverse moslimlanden, niet allemaal overigens) bij Israël. Zodra ze dan ergens werk van gaan maken middels bombardementen en binnenrollen, blijkt dat ze dat vaak met buitenproportioneel veel geweld doen. Dan zakt de sympathie vaak snel en roepen we op tot een bestand om de humanitaire ramp niet verder te laten groeien.

Zoiets zal het nu ook wel vergaan gok ik. Al is deze aanval van Hamas ook eentje zoals nooit eerder gezien, dus de reactie van Israël bevreesd me wel een beetje. Wellicht gaan ze Gaza weer pogen te bezetten. Al lijkt me dat ook een goed recept voor een volgende ramp.
pi_210929491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Fuck, daar sta ik als SP stemmer toch wel van te kijken zeg. En niet op een positieve manier. Ja, de SP is in het verleden altijd terecht kritisch geweest op het Israëlische beleid tov de Palestijnse gebieden. Maar 1) daar is nu gewoon echt even geen plaats voor, en 2) dit 'niet willen afkeuren van openlijk antisemitische protesten' is van een heel andere orde
Dan kan je inderdaad meer respect hebben voor een Denk of Bij1, die blijven tenminste staan voor hun standpunt.

Nou, dan zal het college straks ook wel vallen,(eerst even kijken wie erin zitten :P)
Hell To The Liars
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:43:14 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210929496
quote:

[..]
Fuck, daar sta ik als SP stemmer toch wel van te kijken zeg. En niet op een positieve manier. Ja, de SP is in het verleden altijd (imo terecht) kritisch geweest op het Israëlische beleid tov de Palestijnse gebieden. Maar 1) daar is nu gewoon echt even geen plaats voor, en 2) dit 'niet willen afkeuren van openlijk antisemitische protesten' is van een heel andere orde.
Met moet eigenlijk kijken waar dit vandaan komt. En daar op anticiperen. Ik weet het wel, maar hoop dat de belangrijke poppetjes tot dezelfde conclusies komen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210929507
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Met moet eigenlijk kijken waar dit vandaan komt. En daar op anticiperen. Ik weet het wel, maar hoop dat de belangrijke poppetjes tot dezelfde conclusies komen.

Ik volg je niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_210929513
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Dit. Ik ben dat gelul over de context van de huidige aanslagen (daarmee doelend op het gedrag van Israël de afgelopen jaren) om daarmee het antisemitisme van Hamas / de Palestijnen te verklaren, inmiddels ook nogal beu.
Maskers vallen af en dat is denk ik ook het enige positieve aan al deze ellende.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_210929522
quote:
5s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Antisemitisme is toch ook gewoon verboden? Waarom er dan over stemmen?
Blijkbaar wilt men niet handhaven. Al zou deze motie daar ook niets aan veranderen. Maar het geeft wel een signaal vanuit de lokale politiek af.
pi_210929526
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vaak ligt aan het begin de sympathie van de wereld (ex. diverse moslimlanden, niet allemaal overigens) bij Israël. Zodra ze dan ergens werk van gaan maken middels bombardementen en binnenrollen, blijkt dat ze dat vaak met buitenproportioneel veel geweld doen. Dan zakt de sympathie vaak snel en roepen we op tot een bestand om de humanitaire ramp niet verder te laten groeien.

Zoiets zal het nu ook wel vergaan gok ik. Al is deze aanval van Hamas ook eentje zoals nooit eerder gezien, dus de reactie van Israël bevreesd me wel een beetje. Wellicht gaan ze Gaza weer pogen te bezetten. Al lijkt me dat ook een goed recept voor een volgende ramp.
Israël is wel bezig met een balanceer act. Als de operatie in Gaza eindigt in een humanitaire catastrofe dan kan het die sympathie ook heel snel verliezen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:45:29 #108
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210929528
quote:

[..]
Fuck, daar sta ik als SP stemmer toch wel van te kijken zeg. En niet op een positieve manier. Ja, de SP is in het verleden altijd (imo terecht) kritisch geweest op het Israëlische beleid tov de Palestijnse gebieden. Maar 1) daar is nu gewoon echt even geen plaats voor, en 2) dit 'niet willen afkeuren van openlijk antisemitische protesten' is van een heel andere orde.
Ja er zijn wel onthoofde baby's in de fik gestoken maar....

die 'maar' he

:')
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:45:59 #109
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210929536
quote:

[..]
Denk dat het gaat om punt 3 en 4. Is er daadwerkelijk een uitnodiging geweest voor die steunbetuiging aan deze terroristische operatie. Of was dat gewoon steun voor de palestijnen.

Ik gok dat ze de motie iets teveel biased vinden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:46:12 #110
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210929539
twitter

Alsof de situatie daar al niet ingewikkeld genoeg was
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:46:36 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210929546
quote:
5s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Antisemitisme is toch ook gewoon verboden? Waarom er dan over stemmen?
Ik snap ook niet echt wat de rol van een gemeenteraad is om zich hierover uit te spreken eerlijkgezegd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:46:53 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210929553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:35 schreef Momo het volgende:

[..]
AD liveblog
Wat mij betreft wordt het helemaal stop gezet. Humanitaire hulp ook, zelfs suiker wordt bijv misbruikt om die raketten me aan te drijven las ik ergens.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210929559
Gister bij Op1 zei die Rudi Saadi dat Hezbollah, wellicht ook zelfs Iran, genoodzaakt is om zich in de oorlog te mengen als het grondoffensief begint.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210929564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]

Meer dat er door de menselijke schilden van Hamas, buitenproportioneel veel slachtoffers vallen. Maar dat buitenproportionele ligt niet echt aan de bombardementen van de IDF an sich. Ik zie bv de Russen of Oekraïners niet van te voren aankondigen wat ze gaan bombarderen. Wat de IDF al wel sinds jaar en dag doet.
pi_210929567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
Gister bij Op1 zei die Rudi Saadi dat Hezbollah, wellicht ook zelfs Iran, genoodzaakt is om zich in de oorlog te mengen als het grondoffensief begint.
|:(
pi_210929571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik snap ook niet echt wat de rol van een gemeenteraad is om zich hierover uit te spreken eerlijkgezegd.
Daarom. Er wel of niet over stemmen veranderd helemaal niks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:47:46 #117
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210929572
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat mij betreft wordt het helemaal stop gezet. Humanitaire hulp ook, zelfs suiker wordt bijv misbruikt om die raketten me aan te drijven las ik ergens.
Alsof je de russen gaat helpen dit :D de waanzin
pi_210929578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Wtf!!!
Holy shit man.

Holy shit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210929588
quote:

[..]
Dit soort moties vind ik altijd zo'n onzin. We hadden het nooit zo ver moeten laten komen dat deze haatdragende mensen zich hier massaal konden vestigen. Maar nu ze er eenmaal zijn kun je moeilijk zeggen dat ze geen mening mogen hebben. Beter wordt je boos op degenen die die mensen hier heen hebben gehaald.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:48:57 #120
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210929589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Holy shit man.

Holy shit.
Tja, ze nuanceren de boel
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:49:00 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210929591
quote:

[..]
"Jodenhaat" is een beetje een vage term he.
Valt tegen de methodes zijn van Israel ook onder die motie?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210929604
Jodenhaat mag niet. Pro Palestina zijn mag. Hoe moeilijk is het mensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
Iran kijkt wel uit. Die voeren proxy-oorlogen. Hezbollah is de volgende die zich mogen opofferen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:50:12 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210929614
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Wtf!!!
Goede ontwikkeling. Ik snap het wel. Dit is niet het moment. Laten ze het agenderen voor over een jaar of 3 als dit achter de rug is.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210929621
twitter

Als je op de foto klikt staat de motie vermeld.
Als je dat al niet meer kan veroordelen :')
Hell To The Liars
pi_210929625
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Goede ontwikkeling. Ik snap het wel. Dit is niet het moment. Laten ze het agenderen voor over een jaar of 3 als dit achter de rug is.

Beetje over de rug van dode Israelische babies politiek bedrijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Was een demonstratie in Parijs voor Palestina. Zijn echter verboden en werden dan ook met ME en traangas uit elkaar gehaald.
Liever met lood ipv traangas.
Zijn ze daar ook af van een hoop ongewenst tuig wat toch niks op heeft met hun gastheermaatschappij en alleen maar de boel wil overnemen uit ideologisch perspectief.
1947-2016
pi_210929637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"Jodenhaat" is een beetje een vage term he.
Nee hoor. Zeer makkelijk te herkennen. Net zoals bij zo'n beetje elke vorm van haat jegens een specifieke bevolkingsgroep.

quote:
Valt tegen de methodes zijn van Israel ook onder die motie?
Nee.

Maar zoals ik al zei ... daar is het nu het goede moment niet voor. Net zoals we daags na 9/11 ook niet kwamen met "tsja, daar hebben ze het zelf toch wel naar gemaakt hoor, met dat constante (militaire) mengen in het MO".
pi_210929640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iran kijkt wel uit. Die voeren proxy-oorlogen. Hezbollah is de volgende die zich mogen opofferen.
Dat zeg je nu ja, maar over een paar weken is dit een totaal andere situatie, ééntje die zich nog nooit eerder heeft voorgedaan.
pi_210929643
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
tweet van de familie op haar account:

[ twitter ]
Dat ze die varkens heel langzaam mogen afslachten.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:51:48 #131
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210929644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ach gos, dus toch wel ;(
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[ twitter ]
wat treurig
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:51:57 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929646
quote:

[ twitter ]
Mmm.. verder geen tweets op account... weet of we dit meteen moeten vertrouwen dat dit van haar familie komt?
pi_210929647
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan stem je toch tegen, weglopen is zo'n zwaktebod.
Hell To The Liars
pi_210929667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dan stem je toch tegen, weglopen is zo'n zwaktebod.
Dan word je ook weggezet als Jodenhater lijkt me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef probeer het volgende:

Maar zoals ik al zei ... daar is het nu het goede moment niet voor. Net zoals we daags na 9/11 ook niet kwamen met "tsja, daar hebben ze het zelf toch wel naar gemaakt hoor, met dat constante (militaire) mengen in het MO".
Denk dat het daar nooit het goede moment voor zal zijn. Had je bijvoorbeeld 35 jaar geleden kunnen doen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:53:18 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210929675
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
Jodenhaat mag niet. Pro Palestina zijn mag. Hoe moeilijk is het mensen.
En Pro Palestina betekent ook niet Pro Hamas.

Hamas is een gedrocht gecreëerd door Israels destructieve beleid.
pi_210929676
quote:

[ twitter ]
Triest, maar niet onverwacht.
pi_210929688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Mmm.. verder geen tweets op account... weet of we dit meteen moeten vertrouwen dat dit van haar familie komt?
Ja ik geloof ook niks meer zomaar. Al zal het me niks verbazen. Dit is inderdaad niet waar we vanuit moeten gaan, dit is gewoon een fake account.

Ook is deze tweet al bijna een dag oud, dan hadden we wel wat gehoord in de officiële media.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2023 20:55:18 ]
pi_210929695
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:38 schreef superniger het volgende:
Wat een gekkies. [ twitter ]
Dit is toch misselijk dat de jodenhaat zo openlijk in europa aanwezig is...

Maar 'not surprised' uit welke hoek
1947-2016
pi_210929701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Als ze nou ook een motie tegen moslim haat indienen, allebei aannemen, dan kunnen ze zich daarna bezighouden met nuttigere zaken.
pi_210929708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan word je ook weggezet als Jodenhater lijkt me.
Dan stem je voor.
Beken kleur, het is niet zo dat je niet meer bij je ouders op bezoek kan als je voor die motie had gestemd.
Hell To The Liars
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:55:10 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929709
twitter
pi_210929711
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zeg je nu ja, maar over een paar weken is dit een totaal andere situatie, ééntje die zich nog nooit eerder heeft voorgedaan.
Nee, Iran doet dit al weet ik hoe lang. Waarom zou de Iraanse leiding in oorlog gaan met Israël? Wat winnen ze hiermee? Ze krijgen een full-war met de USA, dat willen ze helemaal niet.
Bovendien zijn ze echt niet begaan met het lot van de Palestijnen hoor. De Palestijnen zijn soennieten, de Iraniërs zijn sjiieten.

Echter, de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Ze gebruiken de Palestijnen gewoon om hun aartsvijand - naast SA uiteraard - Israël aan te pakken.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:55:27 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210929712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef probeer het volgende:
Nee.

Klopt helemaal.
Het verdriet door de burgerdoden is nog te vers.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:55:38 #145
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210929716
quote:

[ twitter ]
sneu :{
pi_210929717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Als ze nou ook een motie tegen moslim haat indienen, allebei aannemen, dan kunnen ze zich daarna bezighouden met nuttigere zaken.
Waar zie jij momenteel moslimhaat op straat dan (specifiek in Rotterdam)
Hell To The Liars
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:56:02 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:53 schreef PS. het volgende:

[..]
Ja ik geloof ook niks meer zomaar. Al zal het me niks verbazen. Dit is inderdaad niet waar we vanuit moeten gaan, dit is gewoon een fake account.
Tja misschien is het wel echt, maar volgens mij kun je zo username veranderen op twitter. Je pakt een paar foto's van social media en je kunt doen alsof je iemand bent.
pi_210929729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
En Pro Palestina betekent ook niet Pro Hamas.

Hamas is een gedrocht gecreëerd door Israels destructieve beleid.
Net zoals joden betekend Israëliërs.

Kritiek op Israël, zware kritiek, wordt ook altijd opgevat als antisemitisme. Daar wordt je ook zo moe van.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:56:18 #149
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210929732
quote:

[ twitter ]
:'(

Lag ze nog in een ziekenhuis in Gaza of niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 oktober 2023 @ 20:56:32 #150
284411 crew  heywoodu
pi_210929737
quote:

[ twitter ]
Dat zag echt iedereen aankomen helaas, triest :{
pi_210929739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Waarom zou je daar uberhaupt moties over indienen. Het valt allemaal al onder het strafrecht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929744
quote:

[ twitter ]
Dit lijkt me fake... 18 uur geleden geplaatst en 38 retweets?

Oh en account actief sinds september.
pi_210929751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Tja misschien is het wel echt, maar volgens mij kun je zo username veranderen op twitter. Je pakt een paar foto's van social media en je kunt doen alsof je iemand bent.
Erg gevaarlijk en geen wonder dat er zo veel mensen op de verkeerde been worden gezet.

Dan moeten de deepfakes die je lastig van het echt kan onderscheiden nog komen :X
pi_210929754
ik schakel net hier in dus misschien is dit al gepost

Hamas: hoge aantal burgerdoden omdat 'het uit de hand liep'
Plaatsvervangend leider Saleh al-Arouri van Hamas zegt dat het aantal burgerdoden in Israël zo hoog was doordat het "uit de hand liep". Volgens Arouri ontstond er chaos nadat Palestijnen zaterdag gebieden in het zuiden van Israël waren binnengetrokken en de Israëlische veiligheidstroepen zich vermengden met de burgerbevolking.

Sommige veiligheidsagenten en militairen bevonden zich samen met burgers in kibboetsen. Dat is de reden waarom veel burgers werden gedood als "bijkomende schade", zei Arouri tegen nieuwszender Al Jazeera.

https://nos.nl/collectie/(...)sterdam-morgen-dicht
pi_210929758
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:'(

Lag ze nog in een ziekenhuis in Gaza of niet?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zag echt iedereen aankomen helaas, triest :{
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
pi_210929762
Overduidelijk fake jongens, reageer er alsjeblieft ook niet op
pi_210929763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:55 schreef Droopie het volgende:

[..]
Waar zie jij momenteel moslimhaat op straat dan (specifiek in Rotterdam)
Ik ben woon niet in Rotterdam en ben daar afgelopen week ook niet geweest. Als er incidenten omtrent joden daar zijn geweest heb ik ze gemist.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 oktober 2023 @ 20:58:25 #158
284411 crew  heywoodu
pi_210929766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef PS. het volgende:

[..]
[..]
[..]

Oh.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:58:26 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210929767
quote:

[..]

Goed punt en zat ik ook net naar te kijken.

Heb het erbij gezet.
pi_210929772
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef PS. het volgende:

[..]
[..]
[..]

De gouden plak is voor jullie.

[ Bericht 36% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 20:59:09 ]
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:58:56 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Erg gevaarlijk en geen wonder dat er zo veel mensen op de verkeerde been worden gezet.

Dan moeten de deepfakes die je lastig van het echt kan onderscheiden nog komen :X
Ja en veel mensen in het topic zien het direct als echt. Denk niet dat dit echt is, anders hadden ze wel contact gezocht met media, neef zat gisteren nog bij OP1. Moeder is op Duitse TV geweest.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 20:59:06 #162
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210929776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:

Plaatsvervangend leider Saleh al-Arouri van Hamas zegt dat het aantal burgerdoden in Israël zo hoog was doordat het "uit de hand liep". Volgens Arouri ontstond er chaos nadat Palestijnen zaterdag gebieden in het zuiden van Israël waren binnengetrokken en de Israëlische veiligheidstroepen zich vermengden met de burgerbevolking.

Sommige veiligheidsagenten en militairen bevonden zich samen met burgers in kibboetsen. Dat is de reden waarom veel burgers werden gedood als "bijkomende schade", zei Arouri tegen nieuwszender Al Jazeera.

Ja dahaaag, zo maakt hij zich er wel erg makkelijk vanaf.
Ook kinderen doden, oeps, foutje.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210929781
quote:

Bijkomende schade. Weer iets geleerd van de Amerikanen...wat een mongolen zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja en veel mensen in het topic zien het direct als echt. Denk niet dat dit echt is, anders hadden ze wel contact gezocht met media, neef zat gisteren nog bij OP1. Moeder is op Duitse TV geweest.
Ik keek eerlijk gezegd niet verder en nam het bij voorbaat al aan. Omdat het nogal reëel is na dat laatste filmpje van haar :X

Vanaf nu beter alle tweets en bronnen verifiëren

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 21:00:33 ]
pi_210929791
quote:

Oowwww ze waren gewoon een beetje overvallen door de situatie. Kijk dat verandert de zaken
pi_210929792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ach gos, dus toch wel ;(
Account bestaat pas sinds september, en zo te zien ook maar 1 post.
pi_210929794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef PS. het volgende:
Overduidelijk fake jongens, reageer er alsjeblieft ook niet op
Hoe komt toch al dat nepnieuws erop. Zijn dit bots of gewoon mensen met beneden gemiddeld iq?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:00:36 #168
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210929797
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]
[..]
De gouden plak is voor jullie.
Ik ga niks meer delen van twitter. Blijf weer gewoon bij The Guardian
pi_210929804
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:00 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Spuit 11.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Ik vind het eigenlijk van beide kanten triest en wordt zo moe van dat politieke spel steeds.
Alleen Bij1 en Denk zijn hier eigenlijk zuiver en spelen het spelletje niet mee en doen gewoon wat er wordt gevraagd en waarvoor ze daar zitten.

De indieners en weglopers zijn weer ongegeneerd het politieke spel aan het spelen en de achterban doet gretig mee.
Ze gebruiken allemaal de oorlog voor hun eigen verkiezingspropaganda.
pi_210929806
quote:

Ja want 200 stuks was wel prima geweest natuurlijk. :')
pi_210929809
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik ga niks meer delen van twitter. Blijf weer gewoon bij The Guardian
Ik hou het vanaf nu ook gewoon bij Sky News, Al Jazeera English, The Guardian usw.

Twitter is nu toch al een verkapte LiveLeak geworden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 21:01:40 ]
pi_210929810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:00 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Hoe komt toch al dat nepnieuws erop. Zijn dit bots of gewoon mensen met beneden gemiddeld iq?
Er zijn heel veel zieke mensen op deze wereld is waarschijnlijk het beste antwoord.
pi_210929816
Die neef van Netanyahu gaat het niet overleven ben ik bang.
pi_210929822
Hartbrekend filmpje van een vader die niet bij zijn 8 jarige dochter kon komen en die zo blij was dat ze haar 2 dagen later dood teruggevonden hadden omdat van de opties dood het beste was omdat hij wist wat Hamas met haar gedaan had.

https://edition.cnn.com/2(...)-intl-cmd/index.html
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:02:43 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik keek eerlijk gezegd niet verder en nam het bij voorbaat al aan. Omdat het nogal reëel is na dat laatste filmpje van haar :X

Vanaf nu beter alle tweets en bronnen verifiëren
Ik volg een aantal accounts die altijd wel goed opzitten met nieuws (al kunnen die ook zaken verkeerd doorkrijgen), maar als je account hebt die je niet eerder hebt gezien, je moet maar zien of het klopt... en een blauwe vink zegt ook niks meer, iedereen kan een blauwe vink kopen.
pi_210929842
Ah, de winkel is weer open =)
pi_210929844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Ok even wat quotes pakken dan als je zelf niet wil gaan lezen. Dit is het tweede artikel dat ik pak.
[..]

Oke. We zijn in ieder geval over eens dat er geen ''Hamas ideologie'' bestaat. Dus voortaan niet meer met zulke nonsense aankomen.

Ten tweede bevestiging je dus wat ik al eerder heb uitgelegd over Hamas. Namelijk dat het een politieke verzetsbeweging is die partijprincipes en een programma heeft. Van tijd tot tijd worden delen daarvan aangepast of verwijderd. Laatste nieuwe handvest werd in het leven geroepen door Hamas leider Khaled Mashal in 2017. Afhankelijk van omstandigheden past het zich dus continu aan op het gedrag van Israël.

Al deze feitelijke zaken aan de kant. Dan nog kan ik niet uit de teksten die jij plaatst opmaken dat Hamas maar een doel heeft en dat is het wegvagen van Israël. Jij geeft daarop een eigen aanvulling aan maar dat wil niet zeggen dat wij dat ook als juiste interpretatie moeten aanvaarden.
pi_210929845
quote:

[..]

Good catch.
pi_210929846
quote:

"Er waren zoveel Israëlische burgerdoden omdat de IDF tussen de burgers ging zitten"

Ah, dan zullen ze straks vast ook wel begrip hebben voor het hoge aantal Palestijnse burgerdoden.

Echt hoor .. wat een verachtelijke onzin.
pi_210929855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Tekaschi het volgende:
Hartbrekend filmpje van een vader die niet bij zijn 8 jarige dochter kon komen en die zo blij was dat ze haar 2 dagen later dood teruggevonden hadden omdat van de opties dood het beste was omdat hij wist wat Hamas met haar gedaan had.

meh hoef ik niet te zien.

Echt wat een leed doen we elkaar allemaal aan. Hoorde andere geluidsopname vandaag , dacht op 9gag. Ook een meisje die haar verder belde, dacht dat ze op dat festival was en dan zich had verstopt onder dode lichamen en die vader maar bleef zeggen dat ze zich dood moest houden
pi_210929859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik volg een aantal accounts die altijd wel goed opzitten met nieuws (al kunnen die ook zaken verkeerd doorkrijgen), maar als je account hebt die je niet eerder hebt gezien, je moet maar zien of het klopt... en een blauwe vink zegt ook niks meer, iedereen kan een blauwe vink kopen.
Ik hou het vanaf nu bij de methode die @Eyjafjallajoekull hanteert, ga niks meer van Twitter aannemen.

Als iets geen fake news is zie ik het vanzelf wel op een nieuwszender voorbijkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 21:05:03 ]
pi_210929862
Twitter kan best een goede bron zijn, maar ik heb mezelf wel aangeleerd even te kijken hoe of wat. Maar zelfs dan moet je nog voorzichtig zijn. Zag je vanmiddag ook met een zgn livestream op Youtube, account met een vinkje, miljoenen volgers, en toch wordt je overduidelijk genept (was geen livestream, maar gewoon een loop van videobeelden om de 5 minuten)
pi_210929872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:01 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk van beide kanten triest en wordt zo moe van dat politieke spel steeds.
Alleen Bij1 en Denk zijn hier eigenlijk zuiver en spelen het spelletje niet mee en doen gewoon wat er wordt gevraagd en waarvoor ze daar zitten.

De indieners en weglopers zijn weer ongegeneerd het politieke spel aan het spelen en de achterban doet gretig mee.
Ze gebruiken allemaal de oorlog voor hun eigen verkiezingspropaganda.
Ik vind dat de politiek zich best mag uitspreken over de demonstraties van afgelopen zondag.
Persoonlijk vond ik dacht echt stuitend.
Aboutaleb zien we normaal ook vaker op tv, hij had zich nu ook wel mogen laten zien.
Hell To The Liars
pi_210929876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Wellicht een idee om een lijstje met betrouwbare X-accounts in de OP te vermelden?
pi_210929881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Wellicht een idee om een lijstje met betrouwbare X-accounts in de OP te vermelden?
Hele goede dit.
pi_210929898
Goh, zouden deze normale Palestijnen gedwongen zijn?
De onschuldige inwoners.
twitter
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:08:44 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Oke. We zijn in ieder geval over eens dat er geen ''Hamas ideologie'' bestaat. Dus voortaan niet meer met zulke nonsense aankomen.

Ten tweede bevestiging je dus wat ik al eerder heb uitgelegd over Hamas. Namelijk dat het een politieke verzetsbeweging is die partijprincipes en een programma heeft. Van tijd tot tijd worden delen daarvan aangepast of verwijderd. Laatste nieuwe handvest werd in het leven geroepen door Hamas leider Khaled Mashal in 2017. Afhankelijk van omstandigheden past het zich dus continu aan op het gedrag van Israël.

Al deze feitelijke zaken aan de kant. Dan nog kan ik niet uit de teksten die jij plaatst opmaken dat Hamas maar een doel heeft en dat is het wegvagen van Israël. Jij geeft daarop een eigen aanvulling aan maar dat wil niet zeggen dat wij dat ook als juiste interpretatie moeten aanvaarden.
Stuk komt letterlijk uit artikel Ideology of Hamas. En ze zeggen letterlijk dat Israël blijft bestaan tot dat de Islam het zal vernietigen. Maar goed volgens mij gaat deze discussie nergens heen.
quote:
The principles of the Hamas are stated in their Covenant or Charter, given in full below. Following are highlights.

"Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it." (The Martyr, Imam Hassan al-Banna, of blessed memory).

"The Islamic Resistance Movement believes that the land of Palestine is an Islamic Waqf consecrated for future Muslim generations until Judgement Day. It, or any part of it, should not be squandered: it, or any part of it, should not be given up. "

"There is no solution for the Palestinian question except through Jihad. Initiatives, proposals and international conferences are all a waste of time and vain endeavors."

"After Palestine, the Zionists aspire to expand from the Nile to the Euphrates. When they will have digested the region they overtook, they will aspire to further expansion, and so on. Their plan is embodied in the "Protocols of the Elders of Zion", and their present conduct is the best proof of what we are saying."
pi_210929930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef Werkperd het volgende:
Ah, de winkel is weer open =)
Ga weg.
pi_210929937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hier in Nederland hadden we ook veel NSB'ers. Ze hadden ons land daarom naar de tyfus moeten bombarderen. Toch?
Waren er pizzerias met de mannen van Putten als afbeelding?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:09:51 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Ik kan wel even een begin maken @Jippie moet even kijken of het daar goed staat.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:10:11 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210929954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hier in Nederland hadden we ook veel NSB'ers. Ze hadden ons land daarom naar de tyfus moeten bombarderen. Toch?
Dat viel dus enorm mee; die partij stelde electoraal niets voor en moest het qua macht en ledengroei vooral van Duitse bajonetten hebben.

De nog nazistischer inheemse clubs, zoals de drie afdelingen van de NSNAP, waren al helemaal van geen enkel belang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210929959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:09 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Waren er pizzerias met de mannen van Putten als afbeelding?
Ze hadden toen geen Photoshop.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Tekaschi het volgende:

Dit soort verhalen zijn echt verschrikkelijk, van welke kant het verhaal ook komt.
pi_210929966
Blijkbaar zijn er ook tunnels gegraven onder het hek door van de psychiatrische inrichting....

Wat een vuil komt hier toch vaak.
1947-2016
pi_210929969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Stuk komt letterlijk uit artikel Ideology of Hamas. En ze zeggen letterlijk dat Israël blijft bestaan tot dat de Islam het zal vernietigen. Maar goed volgens mij gaat deze discussie nergens heen.
[..]

Jij leest gewoon niet wat ik zeg.
pi_210929970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik vind dat de politiek zich best mag uitspreken over de demonstraties van afgelopen zondag.
Persoonlijk vond ik dacht echt stuitend.
Aboutaleb zien we normaal ook vaker op tv, hij had zich nu ook wel mogen laten zien.
Ik vond die demonstraties ook stuitend, maar deze motie vind ik zo wazig opgesteld en nietszeggend, ik zou ook weggelopen zijn.
Tails tell tales
pi_210930000
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jij leest gewoon niet wat ik zeg.
Ik denk dat meerdere mensen wel een beetje klaar zijn om alles te lezen wat jij zegt. Probeer eens wat nuance te tonen is je posts.
pi_210930015
Geen idee of echt beelden van nu.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')