Dood houden was nutteloos geweest, na de slachting werden veel lijken weggesleept en kregen nog een kogel door het hoofd, althans op wat filmpjes gezien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh hoef ik niet te zien.
Echt wat een leed doen we elkaar allemaal aan. Hoorde andere geluidsopname vandaag , dacht op 9gag. Ook een meisje die haar verder belde, dacht dat ze op dat festival was en dan zich had verstopt onder dode lichamen en die vader maar bleef zeggen dat ze zich dood moest houden
Read the room.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jij leest gewoon niet wat ik zeg.
Hamas is, net als andere radicale islamitische bewegingen, niet uit op een stukje wereld; de hele wereld dient veroverd te worden en onder het gezag van die religie gebracht worden. Pas dan is er 'vrede'.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Stuk komt letterlijk uit artikel Ideology of Hamas. En ze zeggen letterlijk dat Israël blijft bestaan tot dat de Islam het zal vernietigen. Maar goed volgens mij gaat deze discussie nergens heen.
[..]
Ja van een paar uur geleden. Overal in Europa protesten, en voor morgen zijn er oproepen gedaan om massaal te demonstreren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:13 schreef myShizzle het volgende:
Geen idee of echt beelden van nu.
[ twitter ]
Ja, het is ook niet toevallig dat die ''meerdere mensen'' exact uit dezelfde hoek komen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk dat meerdere mensen wel een beetje klaar zijn om alles te lezen wat jij zegt. Probeer eens wat nuance te tonen is je posts.
Om negen uur? Lijkt me een beetje te licht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:13 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Ja, dit gaat nog wel uit de hand lopen in Europa.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:13 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Ja de menselijke hoek, rot op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet toevallig dat die ''meerdere mensen'' exact uit dezelfde hoek komen.
Welke hoek dan jongen? De hoek die het ook verschrikkelijk vind dat er doden vallen in de Gazastrook? Maar het evengoed verschrikkelijk vinden wat er aan de verdere Palestijnse/Israëlische kant gebeurd?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet toevallig dat die ''meerdere mensen'' exact uit dezelfde hoek komen.
Ik heb. ook zo'n voorgevoel dat ze het niet bij demonstraties gaan houdenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, dit gaat nog wel uit de hand lopen in Europa.
Morgen gaat sowieso wel een dagje worden hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb. ook zo'n voorgevoel dat ze het niet bij demonstraties gaan houden
Ditquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Is dit echt? Een boom vol in het groen, en een zonnetje of in ieder geval daglicht?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:13 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Het mijnenveld der antisemitisme is een ingewikkelde. Je bent een antisemiet zonder dat (en voor) je het zelf weet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan stem je toch tegen, weglopen is zo'n zwaktebod.
Tuurlijk mag je als politiek je hierover uitspreken. Hebben ook vele politici gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind dat de politiek zich best mag uitspreken over de demonstraties van afgelopen zondag.
Persoonlijk vond ik dacht echt stuitend.
Aboutaleb zien we normaal ook vaker op tv, hij had zich nu ook wel mogen laten zien.
Uiteraard wist Hamas op dat moment niet dat hij informant was van Israël.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En Hamas vindt dat wel prima, zo'n infiltrant? Beetje ongeloofwaardig verhaal dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |