abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210929822
Hartbrekend filmpje van een vader die niet bij zijn 8 jarige dochter kon komen en die zo blij was dat ze haar 2 dagen later dood teruggevonden hadden omdat van de opties dood het beste was omdat hij wist wat Hamas met haar gedaan had.

https://edition.cnn.com/2(...)-intl-cmd/index.html
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:02:43 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik keek eerlijk gezegd niet verder en nam het bij voorbaat al aan. Omdat het nogal reëel is na dat laatste filmpje van haar :X

Vanaf nu beter alle tweets en bronnen verifiëren
Ik volg een aantal accounts die altijd wel goed opzitten met nieuws (al kunnen die ook zaken verkeerd doorkrijgen), maar als je account hebt die je niet eerder hebt gezien, je moet maar zien of het klopt... en een blauwe vink zegt ook niks meer, iedereen kan een blauwe vink kopen.
pi_210929842
Ah, de winkel is weer open =)
pi_210929844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Ok even wat quotes pakken dan als je zelf niet wil gaan lezen. Dit is het tweede artikel dat ik pak.
[..]

Oke. We zijn in ieder geval over eens dat er geen ''Hamas ideologie'' bestaat. Dus voortaan niet meer met zulke nonsense aankomen.

Ten tweede bevestiging je dus wat ik al eerder heb uitgelegd over Hamas. Namelijk dat het een politieke verzetsbeweging is die partijprincipes en een programma heeft. Van tijd tot tijd worden delen daarvan aangepast of verwijderd. Laatste nieuwe handvest werd in het leven geroepen door Hamas leider Khaled Mashal in 2017. Afhankelijk van omstandigheden past het zich dus continu aan op het gedrag van Israël.

Al deze feitelijke zaken aan de kant. Dan nog kan ik niet uit de teksten die jij plaatst opmaken dat Hamas maar een doel heeft en dat is het wegvagen van Israël. Jij geeft daarop een eigen aanvulling aan maar dat wil niet zeggen dat wij dat ook als juiste interpretatie moeten aanvaarden.
pi_210929845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Dit lijkt me fake... 18 uur geleden geplaatst en 38 retweets?

Oh en account actief sinds september.
Good catch.
pi_210929846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:
ik schakel net hier in dus misschien is dit al gepost

Hamas: hoge aantal burgerdoden omdat 'het uit de hand liep'
Plaatsvervangend leider Saleh al-Arouri van Hamas zegt dat het aantal burgerdoden in Israël zo hoog was doordat het "uit de hand liep". Volgens Arouri ontstond er chaos nadat Palestijnen zaterdag gebieden in het zuiden van Israël waren binnengetrokken en de Israëlische veiligheidstroepen zich vermengden met de burgerbevolking.

Sommige veiligheidsagenten en militairen bevonden zich samen met burgers in kibboetsen. Dat is de reden waarom veel burgers werden gedood als "bijkomende schade", zei Arouri tegen nieuwszender Al Jazeera.

https://nos.nl/collectie/(...)sterdam-morgen-dicht
"Er waren zoveel Israëlische burgerdoden omdat de IDF tussen de burgers ging zitten"

Ah, dan zullen ze straks vast ook wel begrip hebben voor het hoge aantal Palestijnse burgerdoden.

Echt hoor .. wat een verachtelijke onzin.
"Pools are perfect for holding water"
pi_210929855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Tekaschi het volgende:
Hartbrekend filmpje van een vader die niet bij zijn 8 jarige dochter kon komen en die zo blij was dat ze haar 2 dagen later dood teruggevonden hadden omdat van de opties dood het beste was omdat hij wist wat Hamas met haar gedaan had.

meh hoef ik niet te zien.

Echt wat een leed doen we elkaar allemaal aan. Hoorde andere geluidsopname vandaag , dacht op 9gag. Ook een meisje die haar verder belde, dacht dat ze op dat festival was en dan zich had verstopt onder dode lichamen en die vader maar bleef zeggen dat ze zich dood moest houden
pi_210929859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik volg een aantal accounts die altijd wel goed opzitten met nieuws (al kunnen die ook zaken verkeerd doorkrijgen), maar als je account hebt die je niet eerder hebt gezien, je moet maar zien of het klopt... en een blauwe vink zegt ook niks meer, iedereen kan een blauwe vink kopen.
Ik hou het vanaf nu bij de methode die @Eyjafjallajoekull hanteert, ga niks meer van Twitter aannemen.

Als iets geen fake news is zie ik het vanzelf wel op een nieuwszender voorbijkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 21:05:03 ]
pi_210929862
Twitter kan best een goede bron zijn, maar ik heb mezelf wel aangeleerd even te kijken hoe of wat. Maar zelfs dan moet je nog voorzichtig zijn. Zag je vanmiddag ook met een zgn livestream op Youtube, account met een vinkje, miljoenen volgers, en toch wordt je overduidelijk genept (was geen livestream, maar gewoon een loop van videobeelden om de 5 minuten)
pi_210929872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:01 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk van beide kanten triest en wordt zo moe van dat politieke spel steeds.
Alleen Bij1 en Denk zijn hier eigenlijk zuiver en spelen het spelletje niet mee en doen gewoon wat er wordt gevraagd en waarvoor ze daar zitten.

De indieners en weglopers zijn weer ongegeneerd het politieke spel aan het spelen en de achterban doet gretig mee.
Ze gebruiken allemaal de oorlog voor hun eigen verkiezingspropaganda.
Ik vind dat de politiek zich best mag uitspreken over de demonstraties van afgelopen zondag.
Persoonlijk vond ik dacht echt stuitend.
Aboutaleb zien we normaal ook vaker op tv, hij had zich nu ook wel mogen laten zien.
Hell To The Liars
pi_210929876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Wellicht een idee om een lijstje met betrouwbare X-accounts in de OP te vermelden?
pi_210929881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Wellicht een idee om een lijstje met betrouwbare X-accounts in de OP te vermelden?
Hele goede dit.
pi_210929898
Goh, zouden deze normale Palestijnen gedwongen zijn?
De onschuldige inwoners.
twitter
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:08:44 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Oke. We zijn in ieder geval over eens dat er geen ''Hamas ideologie'' bestaat. Dus voortaan niet meer met zulke nonsense aankomen.

Ten tweede bevestiging je dus wat ik al eerder heb uitgelegd over Hamas. Namelijk dat het een politieke verzetsbeweging is die partijprincipes en een programma heeft. Van tijd tot tijd worden delen daarvan aangepast of verwijderd. Laatste nieuwe handvest werd in het leven geroepen door Hamas leider Khaled Mashal in 2017. Afhankelijk van omstandigheden past het zich dus continu aan op het gedrag van Israël.

Al deze feitelijke zaken aan de kant. Dan nog kan ik niet uit de teksten die jij plaatst opmaken dat Hamas maar een doel heeft en dat is het wegvagen van Israël. Jij geeft daarop een eigen aanvulling aan maar dat wil niet zeggen dat wij dat ook als juiste interpretatie moeten aanvaarden.
Stuk komt letterlijk uit artikel Ideology of Hamas. En ze zeggen letterlijk dat Israël blijft bestaan tot dat de Islam het zal vernietigen. Maar goed volgens mij gaat deze discussie nergens heen.
quote:
The principles of the Hamas are stated in their Covenant or Charter, given in full below. Following are highlights.

"Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it." (The Martyr, Imam Hassan al-Banna, of blessed memory).

"The Islamic Resistance Movement believes that the land of Palestine is an Islamic Waqf consecrated for future Muslim generations until Judgement Day. It, or any part of it, should not be squandered: it, or any part of it, should not be given up. "

"There is no solution for the Palestinian question except through Jihad. Initiatives, proposals and international conferences are all a waste of time and vain endeavors."

"After Palestine, the Zionists aspire to expand from the Nile to the Euphrates. When they will have digested the region they overtook, they will aspire to further expansion, and so on. Their plan is embodied in the "Protocols of the Elders of Zion", and their present conduct is the best proof of what we are saying."
pi_210929930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef Werkperd het volgende:
Ah, de winkel is weer open =)
Ga weg.
pi_210929937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hier in Nederland hadden we ook veel NSB'ers. Ze hadden ons land daarom naar de tyfus moeten bombarderen. Toch?
Waren er pizzerias met de mannen van Putten als afbeelding?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:09:51 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210929945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Ik kan wel even een begin maken @Jippie moet even kijken of het daar goed staat.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 21:10:11 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210929954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hier in Nederland hadden we ook veel NSB'ers. Ze hadden ons land daarom naar de tyfus moeten bombarderen. Toch?
Dat viel dus enorm mee; die partij stelde electoraal niets voor en moest het qua macht en ledengroei vooral van Duitse bajonetten hebben.

De nog nazistischer inheemse clubs, zoals de drie afdelingen van de NSNAP, waren al helemaal van geen enkel belang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210929959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:09 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Waren er pizzerias met de mannen van Putten als afbeelding?
Ze hadden toen geen Photoshop.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210929962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef Tekaschi het volgende:

Dit soort verhalen zijn echt verschrikkelijk, van welke kant het verhaal ook komt.
pi_210929966
Blijkbaar zijn er ook tunnels gegraven onder het hek door van de psychiatrische inrichting....

Wat een vuil komt hier toch vaak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210929969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Stuk komt letterlijk uit artikel Ideology of Hamas. En ze zeggen letterlijk dat Israël blijft bestaan tot dat de Islam het zal vernietigen. Maar goed volgens mij gaat deze discussie nergens heen.
[..]

Jij leest gewoon niet wat ik zeg.
pi_210929970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik vind dat de politiek zich best mag uitspreken over de demonstraties van afgelopen zondag.
Persoonlijk vond ik dacht echt stuitend.
Aboutaleb zien we normaal ook vaker op tv, hij had zich nu ook wel mogen laten zien.
Ik vond die demonstraties ook stuitend, maar deze motie vind ik zo wazig opgesteld en nietszeggend, ik zou ook weggelopen zijn.
Tails tell tales
pi_210930000
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jij leest gewoon niet wat ik zeg.
Ik denk dat meerdere mensen wel een beetje klaar zijn om alles te lezen wat jij zegt. Probeer eens wat nuance te tonen is je posts.
pi_210930015
Geen idee of echt beelden van nu.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')