Beetje over de rug van dode Israelische babies politiek bedrijven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Ik snap het wel. Dit is niet het moment. Laten ze het agenderen voor over een jaar of 3 als dit achter de rug is.²
Liever met lood ipv traangas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Was een demonstratie in Parijs voor Palestina. Zijn echter verboden en werden dan ook met ME en traangas uit elkaar gehaald.
Nee hoor. Zeer makkelijk te herkennen. Net zoals bij zo'n beetje elke vorm van haat jegens een specifieke bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Jodenhaat" is een beetje een vage term he.
Nee.quote:Valt tegen de methodes zijn van Israel ook onder die motie?
Dat zeg je nu ja, maar over een paar weken is dit een totaal andere situatie, ééntje die zich nog nooit eerder heeft voorgedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iran kijkt wel uit. Die voeren proxy-oorlogen. Hezbollah is de volgende die zich mogen opofferen.
Dat ze die varkens heel langzaam mogen afslachten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
tweet van de familie op haar account:
[ twitter ]
quote:
wat treurigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Mmm.. verder geen tweets op account... weet of we dit meteen moeten vertrouwen dat dit van haar familie komt?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Dan stem je toch tegen, weglopen is zo'n zwaktebod.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Ik snap het wel. Dit is niet het moment. Laten ze het agenderen voor over een jaar of 3 als dit achter de rug is.²
Dan word je ook weggezet als Jodenhater lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan stem je toch tegen, weglopen is zo'n zwaktebod.
Denk dat het daar nooit het goede moment voor zal zijn. Had je bijvoorbeeld 35 jaar geleden kunnen doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef probeer het volgende:
Maar zoals ik al zei ... daar is het nu het goede moment niet voor. Net zoals we daags na 9/11 ook niet kwamen met "tsja, daar hebben ze het zelf toch wel naar gemaakt hoor, met dat constante (militaire) mengen in het MO".
En Pro Palestina betekent ook niet Pro Hamas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
Jodenhaat mag niet. Pro Palestina zijn mag. Hoe moeilijk is het mensen.
Triest, maar niet onverwacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Ja ik geloof ook niks meer zomaar. Al zal het me niks verbazen. Dit is inderdaad niet waar we vanuit moeten gaan, dit is gewoon een fake account.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmm.. verder geen tweets op account... weet of we dit meteen moeten vertrouwen dat dit van haar familie komt?
Dit is toch misselijk dat de jodenhaat zo openlijk in europa aanwezig is...quote:
Als ze nou ook een motie tegen moslim haat indienen, allebei aannemen, dan kunnen ze zich daarna bezighouden met nuttigere zaken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Als je op de foto klikt staat de motie vermeld.
Als je dat al niet meer kan veroordelen
Dan stem je voor.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan word je ook weggezet als Jodenhater lijkt me.
Nee, Iran doet dit al weet ik hoe lang. Waarom zou de Iraanse leiding in oorlog gaan met Israël? Wat winnen ze hiermee? Ze krijgen een full-war met de USA, dat willen ze helemaal niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja, maar over een paar weken is dit een totaal andere situatie, ééntje die zich nog nooit eerder heeft voorgedaan.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef probeer het volgende:
Nee.
Maar zoals ik al zei ... daar is het nu het goede moment niet voor. Net zoals we daags na 9/11 ook niet kwamen met "tsja, daar hebben ze het zelf toch wel naar gemaakt hoor, met dat constante (militaire) mengen in het MO".
sneuquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Waar zie jij momenteel moslimhaat op straat dan (specifiek in Rotterdam)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze nou ook een motie tegen moslim haat indienen, allebei aannemen, dan kunnen ze zich daarna bezighouden met nuttigere zaken.
Tja misschien is het wel echt, maar volgens mij kun je zo username veranderen op twitter. Je pakt een paar foto's van social media en je kunt doen alsof je iemand bent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook niks meer zomaar. Al zal het me niks verbazen. Dit is inderdaad niet waar we vanuit moeten gaan, dit is gewoon een fake account.
Net zoals joden betekend Israëliërs.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En Pro Palestina betekent ook niet Pro Hamas.
Hamas is een gedrocht gecreëerd door Israels destructieve beleid.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Dat zag echt iedereen aankomen helaas, triestquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |