https://www.mediacourant.(...)humberto-tan-hahaha/quote:Het belooft dit jaar één grote roast te worden: het Gouden Televizier-Ring Gala. Peter Pannekoek, de nieuwe co-presentator van Jan Smit, gaat de genomineerden en de aanwezige BN’ers flink te grazen nemen. Hij zat gisterenavond aan tafel bij Humberto Tan om vooruit te blikken op het prijzenfestijn, dat morgen wordt uitgezonden op televisie.
‘Vannacht?!’
Je zou denken dat Peter al zijn teksten al lang en breed af heeft, maar niets is minder waar. Humberto vraagt hem in zijn talkshow op RTL 4: “Ben je al bezig eigenlijk nu? Ben je al klaar?”
Peter geeft daarop aan dat hij zelfs ná de uitzending van Humberto nog door gaat werken. “Nee, ik ga vannacht nog even aan het werk.”
Humberto is verbijsterd. “Vannacht?! Na deze uitzending ga je nog aan het werk?”
Peter: “Jazeker. Ja, gewoon tot het laatste moment.”
‘En terecht!’
Humberto schrikt zich er een hoedje van. “Wat ga je doen dan?”
Peter: “Grappen over jou schrijven!”
Humberto verbaasd: “Ik ben niet genomineerd!”
Peter daarop vals en gevat: “Nee. En terecht!”
Humberto kan er hartelijk om lachen. Hij zal overigens ook niet aanwezig zijn bij het Televizier-gala. “Ik ben er donderdag niet. Ik heb uitzending.”
Mijlpaal
Peter vindt het oprecht ontzettend leuk dat hij gevraagd is voor het Televizier-gala. “Als we het hebben over doelen en mijlpalen… Ik ben een heel erg groot fan van awardshows. Ik vind in Amerika altijd de Oscars, de Emmy’s, de Globe’s leuk. Ik kijk het allemaal. Daar is de traditie altijd dat vaak een comedian het presenteert.”
Hij vervolgt: “In Nederland hebben we dat meestal niet, dus het zat altijd in mijn hoofd van: dat lijkt me een leuke uitdaging. Die zaal is afschuwelijk en onmogelijk, maar ik denk dat het evenement wel wat vaart en humor kan gebruiken. Ik loerde er wel een beetje op.”
Samen met Jan
De combinatie met Jan is opvallend. De presentator schijnt het Televizier-gala te hebben opgenomen in zijn contract met AvroTros, dus ze kunnen hem niet zomaar vervangen. Prima, vindt Peter. “Ik ga zo min mogelijk zingen en Jan gaat zo min mogelijk grappen maken. Dat is voor de kijker het leukst.”
Het Televizier-gala wordt morgenavond uitgezonden, direct na het Achtuurjournaal. “Ik hoopte er wel altijd op om te doen. Ik vind het leuk en spannend.”
De Politie kan ook een prijs winnenquote:Online-videoserie
Monica Geuze – Vlog
NPO 3 – FOMO Show
Politie – Politie 24/7
Nou, lag in een deuk hierquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd lachen, gieren en brullen met Soundos
Hier idem, heb zelfs voor het eerst gestemd dit jaar op Oogappels, omdat ik dat een steengoede serie vind. Die winnen niet, maar goed, ik ga ook gezellie meekijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Dit is het eerste jaar waarin ik echt bijna niks ken en niks me boeit, maar goed, toch maar gezellie kijken hè.
Heb geen enkel programma gezien. (Ja ben denk ik de enige in Nederland die geen B&B Vol Liefde kijktquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier idem, heb zelfs voor het eerst gestemd dit jaar op Oogappels, omdat ik dat een steengoede serie vind. Die winnen niet, maar goed, ik ga ook gezellie meekijken.
Dan is het helemaal lachen om die poppenkast.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb geen enkel programma gezien. (Ja ben denk ik de enige in Nederland die geen B&B Vol Liefde kijkt).
Ook niet gezien. Oogappels ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb geen enkel programma gezien. (Ja ben denk ik de enige in Nederland die geen B&B Vol Liefde kijkt).
Ja in een aparte categoriequote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef TLC het volgende:
Kunnen programma's van streamingsdiensten niet meedingen ? buiten WIDM, HHB, De Slimste mens, Met het mes op tafel, PSW, Bassie & Adriaan en wat actualiteitenprogramma's kijk ik heel weinig naar reguliere tv.
Mocro Maffia bv vind ik erg goed
Online politie kanaalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef JohnBercow het volgende:
Wat doet Niels Hoogma van de Politie daar?
Ik kijk het ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dochter van Linda de Molquote:
Ik geniet intens van deze toneelstukjesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef RipCity het volgende:
De avro weet altijd van ELK gala zo'n cringe-show te maken
Ze hebben amper promotie gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Zo zie je maar, wie betaalt bepaalt
DE MOLLED
Wie heeft het over reclame maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben amper promotie gemaakt.
Omdat het gaat om de stemmen. Niet wie tv maakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie heeft het over reclame maken?
terugkijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het tijd voor VI.
Niemand heeft het dus over de promotie. Probeer dan nog maar een keer op mijn post te reageren met iets wat hout snijdtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat het gaat om de stemmen. Niet wie tv maakt.
D'r halve familie ligt dood onder de stenenquote:
Da's natuurlijk niet ons probleemquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
D'r halve familie ligt dood onder de stenen
Op elke pannekoek past een dekseltje..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Is het raar dat ik Peter Pannekoek aantrekkelijk vind.
Nee!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Is het raar dat ik Peter Pannekoek aantrekkelijk vind.
Welke reclame?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:47 schreef StephanL het volgende:
Wanneer is de reclame? Moet naar de wc
Er is geen reclame bij de NPO.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:47 schreef StephanL het volgende:
Wanneer is de reclame? Moet naar de wc
Is die ook overgenomen door avrotros?quote:
quote:
Als je op vragen geen antwoord mag geven is het inderdaad nodig. Je zal het maar mensen hebben die gewoon posten waar jij het niet mee eens bent en niet zeggen wat je wil horen, snel wegmodden! Maakt niet uit of het tegen de policy is.quote:
Ging helemaal niet om jou volgens mij, rustaaaggh.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je op vragen geen antwoord mag geven is het inderdaad nodig. Je zal het maar mensen hebben die gewoon posten waar jij het niet mee eens bent en niet zeggen wat je wil horen, snel wegmodden! Maakt niet uit of het tegen de policy is.
Het is gelukt, ik ben weer weggejaagd
Ok doeiquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je op vragen geen antwoord mag geven is het inderdaad nodig. Je zal het maar mensen hebben die gewoon posten waar jij het niet mee eens bent en niet zeggen wat je wil horen, snel wegmodden! Maakt niet uit of het tegen de policy is.
Huh?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
We gaan je missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Je weet dondersgoed hoe het werkt, heeft niets met wel of niet met iets eens zijn te maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
ESF on tourquote:
Centjes harken nu de mensah je nog kennen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Haha wtf, dan ben je wel diep gezonken als je dan in een matig showtje in Nederland komt optreden.
Jij had liever Mia en Dion gehad? Dan liever dit hoor...quote:
Morgen maar eens kijken hoeveel mensen deze show hebben bekeken, waar je toch even je nieuwe single hebt mogen pluggen…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Haha wtf, dan ben je wel diep gezonken als je dan in een matig showtje in Nederland komt optreden.
Als je 2x het Songfestival hebt gewonnen, heb je daar wel wat grotere kanalen voor, zou je zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken hoeveel mensen deze show hebben bekeken, waar je toch even je nieuwe single hebt mogen pluggen…
Ach, ze staat ook bij Humberto in de show, waarschijnlijk ook niet voor 2 consumptiebonnen…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je 2x het Songfestival hebt gewonnen, heb je daar wel wat grotere kanalen voor, zou je zeggen
Zelfs als het goed gezongen was blijft het een kutlied!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Het was wel heel goed gezongen als het helemaal live was.
Dat zijn er best veelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Felicitaties aan iedereen die dit ooit eens gezien heeft…
Ik heb ze alledrie nog nooit gezien!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ken het hele programma nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof je, ze winnen niet voor niets.quote:
Ik ook niet. Angela de Jong is er altijd lyrisch over.quote:
De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, ik had het Helene wel gegund.
Dat snap ik ook niet helemaal, hoor, maar begrijp het vermaak wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Vrij bijzonder dat iedereen hier moet melden geen tv te kijken de programma's niet kent maar wel anderhalf uur hierna gaan kijken.
Misschien zegt het iets over de huidige populariteit van het medium 'TV'…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Vrij bijzonder dat iedereen hier moet melden geen tv te kijken de programma's niet kent maar wel anderhalf uur hierna gaan kijken.
1 prijs is wel genoeg iddquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen.
Ze heeft wel gewonnen. Presentator.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen.
Ik heb een nominatie gezien omdat ik toevallig hier voorbij scroldequote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Hoe word je genomineerd eigenlijk ? Er is zo veel moois op de nederlandse tv en dan komen ze aangescheten met zo'n hendriks.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook niet. Angela de Jong is er altijd lyrisch over.
Sowieso niks gezien van de programma's die genomineerd waren.
Je hoeft toch niet alles te zien om te kijken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Nou toevallig kijk ik vandaag voor het eerst in 2 maanden ofzo weer live televisie. Ik dacht: doe eens gek, zet de tv aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Oh, kut. Ik kijk niet. Dus dat is me ontgaan. Triest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze heeft wel gewonnen. Presentator.
Vind het ook wel fijn dat ze niet gewonnen heeft. Ik, heb ook niets met haar. Kijk op vrijdag al niet naar VI omdat zij er dan altijd zitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. VI is ooktenenkrommend. Keek al weken niet meer. Maar dat is ook gruwelijk geworden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een nominatie gezien omdat ik toevallig hier voorbij scrolde
Wist niet eens dat het op tv was zat VI te kijken![]()
o jammer,quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze heeft wel gewonnen. Presentator.
Denk dat dit online misschien wel meer bekeken wordt dan op tv eigenlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zegt het iets over de huidige populariteit van het medium 'TV'…
Ja begint ook een beetje te vervelen, maar er is niet veel anders op tv `Humberto is helemaal ni ets. En al die quizzen en spelletjes hoeft voor mij ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. VI is ooktenenkrommend. Keek al weken niet meer. Maar dat is ook gruwelijk geworden.
Geen ideequote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe word je genomineerd eigenlijk ? Er is zo veel moois op de nederlandse tv en dan komen ze aangescheten met zo'n hendriks.
Door mensen die stemmenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe word je genomineerd eigenlijk ? Er is zo veel moois op de nederlandse tv en dan komen ze aangescheten met zo'n hendriks.
Er is genoeg op tv. het aanbod is nog nooit zo groot geweest. Je zou nu bv naar zembla kunnen kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja begint ook een beetje te vervelen, maar er is niet veel anders op tv `Humberto is helemaal ni ets. En al die quizzen en spelletjes hoeft voor mij ook niet
Ik haat mensen die stemmen.quote:
Mensen thuis kunnen geloof ik zelf programma’s aandragen. Dan volgt er een top 10 en kunnen mensen stemmen en daaruit komt de top 3quote:
Maar eens opgezocht:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Hoe werkt de verkiezing van de Televizier-Ring?
In oktober wordt de Gouden Televizier-Ring uitgereikt, maar het hele jaar door zijn er verkiezingen die naar dit moment toewerken. Er zijn gedurende het jaar vier kwalificatierondes, daarna volgt er een nominatieronde en als laatste de finale tijdens het gala. Een kwalificatieronde loopt met een periode van drie maanden. Na deze periode gaan de vijf titels met de meeste stemmen door naar de nominatieronde. Uit deze nominatieronde komt een top drie, zij gaan door naar het Gouden Televizier-ring Gala.
De programma’s moeten aan verschillende eisen voldoen om kans te kunnen maken op de Gouden Televizier-Ring. Zo moet het programma uitgezonden worden in de periode van kwalificatie. Daarnaast moet het minstens drie afleveringen hebben, waarvan er minimaal twee in de nominatie periode zijn uitgezonden en er minimaal 475.000 mensen naar hebben gekeken.
Ik kijk wel eens op een tvgids pagina en dan komen er altijd push berichten om te stemmen op... soms ook in emailquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mensen thuis kunnen geloof ik zelf programma’s aandragen. Dan volgt er een top 10 en kunnen mensen stemmen en daaruit komt de top 3
Precies er zijn dus echt voorrondesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op een tvgids pagina en dan komen er altijd puch berichten om te stemmen op... soms ook in email
Ja eens. Van Vleuten is al meer dan een jaar geleden, Hassan was bijzonder maar qua tijdstip niet echt een moment dat is bijgebleven en het moment van Verstappen was op zichzelf ook niet zo speciaal, ook al was het wereldkampioenschap an sich natuurlijk een topprestatie.quote:
Ik denk niet dat het erg zou klikken als ik d'r 'in real life' zou kennen, maar snap best wat anderen erin zien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als ik had gepost dat ze niet erg slim is, er mee door kan, je niet had gereageerd. Daarom noem ik Derksen en dat soort types tegenwoordig extreem rechts. Normaal dom en normaal rechts worden anders de norm.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het erg zou klikken als ik d'r 'in real life' zou kennen, maar snap best wat anderen erin zien.
En dom? Er is vast geen raketgeleerde aan verloren gegaan, maar haar bovenkamer lijkt me prima te functioneren.
Misschien hadden alle genomineerden een microfoontje?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
Ohh Helene en Noa hadden al microfoontje om. Wisten al dat ze zouden winnen. We worden besodemieterd.
Nee waren de enige. Zag gister de beelden bij VI en Helene had het ook over vorig jaar. Dat ze toen zag dat Nikkie de Jager werd zonder om werd gedaan en won, dus ze had al zo’n voorgevoel met Noa.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien hadden alle genomineerden een microfoontje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |