De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, ik had het Helene wel gegund.
Dat snap ik ook niet helemaal, hoor, maar begrijp het vermaak wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Vrij bijzonder dat iedereen hier moet melden geen tv te kijken de programma's niet kent maar wel anderhalf uur hierna gaan kijken.
Misschien zegt het iets over de huidige populariteit van het medium 'TV'…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Vrij bijzonder dat iedereen hier moet melden geen tv te kijken de programma's niet kent maar wel anderhalf uur hierna gaan kijken.
1 prijs is wel genoeg iddquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen.
Ze heeft wel gewonnen. Presentator.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen.
Ik heb een nominatie gezien omdat ik toevallig hier voorbij scroldequote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Hoe word je genomineerd eigenlijk ? Er is zo veel moois op de nederlandse tv en dan komen ze aangescheten met zo'n hendriks.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook niet. Angela de Jong is er altijd lyrisch over.
Sowieso niks gezien van de programma's die genomineerd waren.
Je hoeft toch niet alles te zien om te kijken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Nou toevallig kijk ik vandaag voor het eerst in 2 maanden ofzo weer live televisie. Ik dacht: doe eens gek, zet de tv aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
Oh, kut. Ik kijk niet. Dus dat is me ontgaan. Triest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze heeft wel gewonnen. Presentator.
Vind het ook wel fijn dat ze niet gewonnen heeft. Ik, heb ook niets met haar. Kijk op vrijdag al niet naar VI omdat zij er dan altijd zitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. VI is ooktenenkrommend. Keek al weken niet meer. Maar dat is ook gruwelijk geworden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een nominatie gezien omdat ik toevallig hier voorbij scrolde
Wist niet eens dat het op tv was zat VI te kijken![]()
o jammer,quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze heeft wel gewonnen. Presentator.
Denk dat dit online misschien wel meer bekeken wordt dan op tv eigenlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zegt het iets over de huidige populariteit van het medium 'TV'…
Ja begint ook een beetje te vervelen, maar er is niet veel anders op tv `Humberto is helemaal ni ets. En al die quizzen en spelletjes hoeft voor mij ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. VI is ooktenenkrommend. Keek al weken niet meer. Maar dat is ook gruwelijk geworden.
Geen ideequote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe word je genomineerd eigenlijk ? Er is zo veel moois op de nederlandse tv en dan komen ze aangescheten met zo'n hendriks.
Door mensen die stemmenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe word je genomineerd eigenlijk ? Er is zo veel moois op de nederlandse tv en dan komen ze aangescheten met zo'n hendriks.
Er is genoeg op tv. het aanbod is nog nooit zo groot geweest. Je zou nu bv naar zembla kunnen kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja begint ook een beetje te vervelen, maar er is niet veel anders op tv `Humberto is helemaal ni ets. En al die quizzen en spelletjes hoeft voor mij ook niet
Ik haat mensen die stemmen.quote:
Mensen thuis kunnen geloof ik zelf programma’s aandragen. Dan volgt er een top 10 en kunnen mensen stemmen en daaruit komt de top 3quote:
Maar eens opgezocht:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Hoe werkt de verkiezing van de Televizier-Ring?
In oktober wordt de Gouden Televizier-Ring uitgereikt, maar het hele jaar door zijn er verkiezingen die naar dit moment toewerken. Er zijn gedurende het jaar vier kwalificatierondes, daarna volgt er een nominatieronde en als laatste de finale tijdens het gala. Een kwalificatieronde loopt met een periode van drie maanden. Na deze periode gaan de vijf titels met de meeste stemmen door naar de nominatieronde. Uit deze nominatieronde komt een top drie, zij gaan door naar het Gouden Televizier-ring Gala.
De programma’s moeten aan verschillende eisen voldoen om kans te kunnen maken op de Gouden Televizier-Ring. Zo moet het programma uitgezonden worden in de periode van kwalificatie. Daarnaast moet het minstens drie afleveringen hebben, waarvan er minimaal twee in de nominatie periode zijn uitgezonden en er minimaal 475.000 mensen naar hebben gekeken.
Ik kijk wel eens op een tvgids pagina en dan komen er altijd push berichten om te stemmen op... soms ook in emailquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mensen thuis kunnen geloof ik zelf programma’s aandragen. Dan volgt er een top 10 en kunnen mensen stemmen en daaruit komt de top 3
Precies er zijn dus echt voorrondesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op een tvgids pagina en dan komen er altijd puch berichten om te stemmen op... soms ook in email
Ja eens. Van Vleuten is al meer dan een jaar geleden, Hassan was bijzonder maar qua tijdstip niet echt een moment dat is bijgebleven en het moment van Verstappen was op zichzelf ook niet zo speciaal, ook al was het wereldkampioenschap an sich natuurlijk een topprestatie.quote:
Ik denk niet dat het erg zou klikken als ik d'r 'in real life' zou kennen, maar snap best wat anderen erin zien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als ik had gepost dat ze niet erg slim is, er mee door kan, je niet had gereageerd. Daarom noem ik Derksen en dat soort types tegenwoordig extreem rechts. Normaal dom en normaal rechts worden anders de norm.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het erg zou klikken als ik d'r 'in real life' zou kennen, maar snap best wat anderen erin zien.
En dom? Er is vast geen raketgeleerde aan verloren gegaan, maar haar bovenkamer lijkt me prima te functioneren.
Misschien hadden alle genomineerden een microfoontje?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
Ohh Helene en Noa hadden al microfoontje om. Wisten al dat ze zouden winnen. We worden besodemieterd.
Nee waren de enige. Zag gister de beelden bij VI en Helene had het ook over vorig jaar. Dat ze toen zag dat Nikkie de Jager werd zonder om werd gedaan en won, dus ze had al zo’n voorgevoel met Noa.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien hadden alle genomineerden een microfoontje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |