ESF on tourquote:
Centjes harken nu de mensah je nog kennen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Haha wtf, dan ben je wel diep gezonken als je dan in een matig showtje in Nederland komt optreden.
Jij had liever Mia en Dion gehad? Dan liever dit hoor...quote:
Morgen maar eens kijken hoeveel mensen deze show hebben bekeken, waar je toch even je nieuwe single hebt mogen pluggen…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Haha wtf, dan ben je wel diep gezonken als je dan in een matig showtje in Nederland komt optreden.
Als je 2x het Songfestival hebt gewonnen, heb je daar wel wat grotere kanalen voor, zou je zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken hoeveel mensen deze show hebben bekeken, waar je toch even je nieuwe single hebt mogen pluggen…
Ach, ze staat ook bij Humberto in de show, waarschijnlijk ook niet voor 2 consumptiebonnen…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je 2x het Songfestival hebt gewonnen, heb je daar wel wat grotere kanalen voor, zou je zeggen
Zelfs als het goed gezongen was blijft het een kutlied!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Het was wel heel goed gezongen als het helemaal live was.
Dat zijn er best veelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Felicitaties aan iedereen die dit ooit eens gezien heeft…
Ik heb ze alledrie nog nooit gezien!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ken het hele programma nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof je, ze winnen niet voor niets.quote:
Ik ook niet. Angela de Jong is er altijd lyrisch over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |