abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210931474
Ik gok dat Even tot Hier ook gevraagd was voor die top 10 fragmenten. Maar omdat Niels van der Laan door zijn rug is gegaan zijn ze maar met een noodoplossing gekomen.
pi_210931991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef Remco het volgende:
Dit zijn vrij random sport momenten.
Ja eens. Van Vleuten is al meer dan een jaar geleden, Hassan was bijzonder maar qua tijdstip niet echt een moment dat is bijgebleven en het moment van Verstappen was op zichzelf ook niet zo speciaal, ook al was het wereldkampioenschap an sich natuurlijk een topprestatie.

Als je echt naar wauw-momenten kijkt, dan sprong de finish van de 4 x 400 meter op het WK atletiek er natuurlijk veel meer uit. Of anders een van de zeges van Van der Poel of de goal van Weghorst bij Nederland-Argentinië. En dan vergeet ik er vast nog een hoop.

Sowieso heb ik een beetje het idee dat Hassan ons bij dit soort evenementen een beetje door de strot wordt geduwd om maar te laten zien hoe blij 'we' zijn met een import-Nederlander die uitblinkt. Volgens mij spreekt ze bij de gemiddelde Nederlander niet bijzonder tot de verbeelding.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:51:36 #228
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210944125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:

[..]
De grootste niks zeggende doos van de Nederlandse tv. Gruwelijk dom en overschat. Zo mooi dat ze niet heeft gewonnen. _O_

:T
Ik denk niet dat het erg zou klikken als ik d'r 'in real life' zou kennen, maar snap best wat anderen erin zien.

En dom? Er is vast geen raketgeleerde aan verloren gegaan, maar haar bovenkamer lijkt me prima te functioneren. :)
pi_210944267
Ohh Helene en Noa hadden al microfoontje om. Wisten al dat ze zouden winnen. We worden besodemieterd. o|O
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:21:59 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_210947801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 21:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het erg zou klikken als ik d'r 'in real life' zou kennen, maar snap best wat anderen erin zien.

En dom? Er is vast geen raketgeleerde aan verloren gegaan, maar haar bovenkamer lijkt me prima te functioneren. :)
Ik denk niet dat als ik had gepost dat ze niet erg slim is, er mee door kan, je niet had gereageerd. Daarom noem ik Derksen en dat soort types tegenwoordig extreem rechts. Normaal dom en normaal rechts worden anders de norm.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:10:36 #231
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210949578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
Ohh Helene en Noa hadden al microfoontje om. Wisten al dat ze zouden winnen. We worden besodemieterd. o|O
Misschien hadden alle genomineerden een microfoontje?
pi_210949631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:

[..]
Misschien hadden alle genomineerden een microfoontje?
Nee waren de enige. Zag gister de beelden bij VI en Helene had het ook over vorig jaar. Dat ze toen zag dat Nikkie de Jager werd zonder om werd gedaan en won, dus ze had al zo’n voorgevoel met Noa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')