Ze hebben amper promotie gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Zo zie je maar, wie betaalt bepaalt
DE MOLLED
Wie heeft het over reclame maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben amper promotie gemaakt.
Omdat het gaat om de stemmen. Niet wie tv maakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie heeft het over reclame maken?
terugkijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het tijd voor VI.
Niemand heeft het dus over de promotie. Probeer dan nog maar een keer op mijn post te reageren met iets wat hout snijdtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat het gaat om de stemmen. Niet wie tv maakt.
D'r halve familie ligt dood onder de stenenquote:
Da's natuurlijk niet ons probleemquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
D'r halve familie ligt dood onder de stenen
Op elke pannekoek past een dekseltje..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Is het raar dat ik Peter Pannekoek aantrekkelijk vind.
Nee!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Is het raar dat ik Peter Pannekoek aantrekkelijk vind.
Welke reclame?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:47 schreef StephanL het volgende:
Wanneer is de reclame? Moet naar de wc
Er is geen reclame bij de NPO.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:47 schreef StephanL het volgende:
Wanneer is de reclame? Moet naar de wc
Is die ook overgenomen door avrotros?quote:
quote:
Als je op vragen geen antwoord mag geven is het inderdaad nodig. Je zal het maar mensen hebben die gewoon posten waar jij het niet mee eens bent en niet zeggen wat je wil horen, snel wegmodden! Maakt niet uit of het tegen de policy is.quote:
Ging helemaal niet om jou volgens mij, rustaaaggh.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je op vragen geen antwoord mag geven is het inderdaad nodig. Je zal het maar mensen hebben die gewoon posten waar jij het niet mee eens bent en niet zeggen wat je wil horen, snel wegmodden! Maakt niet uit of het tegen de policy is.
Het is gelukt, ik ben weer weggejaagd
Ok doeiquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je op vragen geen antwoord mag geven is het inderdaad nodig. Je zal het maar mensen hebben die gewoon posten waar jij het niet mee eens bent en niet zeggen wat je wil horen, snel wegmodden! Maakt niet uit of het tegen de policy is.
Huh?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
We gaan je missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Je weet dondersgoed hoe het werkt, heeft niets met wel of niet met iets eens zijn te maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |