abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210920412
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? *; Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
  woensdag 11 oktober 2023 @ 22:19:25 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210920519
vrouwen houden doorgaans niet van sex
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_210921673
Werken datingsites/apps nog voor jullie?

Ik heb ze zelf nooit gebruikt.

Hoeveel matches en dates haal je er nog uit en ben je een man of vrouw. Of gay?. Ik hoor dat deze manier op stervens na bijna dood is voor iedereen.

Wat is daarvan waar.
pi_210925479
Dat hangt van zoveel factoren af... ik heb de meest gangbare apps er wel opstaan, om mijn kansen een beetje te spreiden. Ik zit zelf in een situatie die redelijk specifiek is (ben polyamoreus en al in een relatie, dus de meeste vrouwen zitten niet op mij te wachten ;)).

Toch krijg ik wel genoeg likes en ook wel matches, het is vaak wel zo dat diegene mijn profiel niet goed gelezen hebben. Dus het is maar deels waar dat vrouwen alle profielen goed doorlezen, sommigen swipen ook echt alleen op foto's. Dus kwalitatief goede matches die ook met mij op date willen omdat ze zelf ook non-monogaam zijn, of er geen problemen mee hebben, zijn dan wel redelijk schaars.

Denk dat ik in het afgelopen jaar zo'n 20 verschillende vrouwen heb gedatet, en dat is best wel gelijk verdeeld over de apps, er springt er niet een echt boven uit ofzo.

Maar goed, denk dat de datingmarkt nog steeds wel een beetje zo is dat elke enigszins leuke/aantrekkelijke vrouw weeldig de keuze heeft uit profielen en bij elke 10 swipes er mogelijk makkelijk 8 matches tussenzitten... en dat mannen al wat sneller met hagel schieten en veel profielen doormoeten om een match te krijgen... en daarna nog een date regelen.

In die zin kan ik de app 'Breeze' wel aanraden, als je er voor zorgt dat je een goed/leuk profiel en foto's hebt, dan heb je minder kans dat het doodbloedt via appcontact, want een match betekent namelijk dat je meteen op date moet. ik heb 4 dates daaruit gehaald (en nog meer matches, maar zélfs als het profiel je enige informatie is voordat je iemand matcht en op date moet, wordt dit nog steeds slecht gelezen).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_210927582
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 01:35 schreef Gunnter het volgende:

Hoeveel matches en dates haal je er nog uit en ben je een man of vrouw. Of gay?. Ik hoor dat deze manier op stervens na bijna dood is voor iedereen.

Wat is daarvan waar.
Tinder & Bumble.

Matches? Denk zo'n 2 op de 50. Dates? Denk zo'n 1 op de 10 van die 2 op 50. Relaties? Nul nog steeds. En ben man en hetero.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210928957
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 01:35 schreef Gunnter het volgende:

Wat is daarvan waar.
Als je goed kan praten en geduldig ben, zijn die datingsapps ideaal.

En men moet ook leren af te kappen als het te lang duurt of teveel boolshit tussendoor komt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_211000789
Hoe moeilijk is het voor vrouwen om een gesprek leuk op gang te houden zeg. Echt elke keer is het na een dag of twee, drie dood. En dan ga ik er natuurlijk ook niet aan trekken, ondanks de moeite en origineel proberen te zijn.

Wat is het lastig zeg met die apps. Eén op de, laten we zeggen, 25 vind ik aantrekkelijk. 1 van een tiende deel daarvan is een leuk gesprek (andere 9 zeggen niets of je kan amper een gesprek voeren, geen moeite of gewoon domheid van die ander) en weer een tiende deel daarvan heeft date/relatiepotentie.

Het is wel echt zoeken naar een speld in een hooiberg zeg.

Ik probeer weer een beetje te daten. Hoe gaat het met jullie?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:43:54 #8
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_211016456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe moeilijk is het voor vrouwen om een gesprek leuk op gang te houden zeg. Echt elke keer is het na een dag of twee, drie dood.
Vervelend is dat.

Je kunt de schuld bij de ander leggen -en dat voelt vast fijn voor jouw ego en gemoedstoestand- maar je hebt er meer aan om het probleem bij jezelf te leggen zodat je zelf de controle hebt over de oplossing.

Misschien dat vrouwen jouw 'leuke' gesprekken niet leuk vinden (bijvoorbeeld omdat ze geen zin heeft om veel te appen en ze op de datingapp zit om af te spreken), misschien heb je 'andere' verwachtingen van een gesprek, etc. Dat zijn allemaal uitgangspunten waar je zelf iets aan kunt doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door embedguy op 20-10-2023 13:28:53 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_211016652
quote:
Hoe moeilijk is het voor vrouwen om een gesprek leuk op gang te houden zeg. Echt elke keer is het na een dag of twee, drie dood. En dan ga ik er natuurlijk ook niet aan trekken, ondanks de moeite en origineel proberen te zijn.

Wat is het lastig zeg met die apps. Eén op de, laten we zeggen, 25 vind ik aantrekkelijk. 1 van een tiende deel daarvan is een leuk gesprek (andere 9 zeggen niets of je kan amper een gesprek voeren, geen moeite of gewoon domheid van die ander) en weer een tiende deel daarvan heeft date/relatiepotentie.

Niet zoveel appen, ga gewoon op date.
pi_211016768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:58 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat is inderdaad het beste dat je kunt doen
pi_211017115
quote:

Het is vreselijk en je hebt gelijk maar tegelijkertijd weet je dat je als man met deze situatie te maken hebt. Dus klagen schiet niet echt op. Elke 6+ heeft nou eenmaal een berg aan mannen die op ze reageert dus als jij even iets niet interessants te melden hebt dan is er altijd wel weer een jongen die iets spannenders/geilers/grappigers te melden heeft.

Dus inderdaad oprecht na 2 dagen gewoon gaan daten zodat je een voorsprong pakt op je concurrentie, anders kun je het schudden. Hard maar waar.
pi_211017129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is vreselijk en je hebt gelijk maar tegelijkertijd weet je dat je als man met deze situatie te maken hebt. Dus klagen schiet niet echt op. Elke 6+ heeft nou eenmaal een berg aan mannen die op ze reageert dus als jij even iets niet interessants te melden hebt dan is er altijd wel weer een jongen die iets spannenders/geilers/grappigers te melden heeft.

Dus inderdaad oprecht na 2 dagen gewoon gaan daten zodat je een voorsprong pakt op je concurrentie, anders kun je het schudden. Hard maar waar.
Dit, vrouwen hebben het op de apps voor het uitkiezen.
pi_211017137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Het gaat niet om de kwantiteit maar kwaliteit.

Liever iemand die het gesprek leuk op gang houdt. Leuk is af en toe een appje en dan een bak koffie.
pi_211017145
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:41 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit, vrouwen hebben het op de apps voor het uitkiezen.
Dikke dikke onzin. De meeste mannen zoeken een bijvrouw of seks.
pi_211017146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:42 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Het gaat niet om de kwantiteit maar kwaliteit.

Liever iemand die het gesprek leuk op gang houdt. Leuk is af en toe een appje en dan een bak koffie.
Snap dat je dit als vrouw zegt ja. :) En dan is het natuurlijk extra lekker als vooral de man eraan mag trekken.
pi_211017156
quote:

[..]
Een man die seks zoekt wil uiteindelijk echt wel een relatie met je als je aantrekkelijk genoeg bent. Anders wordt het inderdaad lastig.
pi_211017173
quote:

[..]
Ik vermoed dat de mannen die jij treft jou niet als meer willen. :)
pi_211017179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Een man die seks zoekt wil uiteindelijk echt wel een relatie met je als je aantrekkelijk genoeg bent. Anders wordt het inderdaad lastig.
Die meet ik niets, joh.

"Hey, lekkere heupen".
"Je ziet er wel lekker stout uit"
pi_211017193
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik vermoed dat de mannen die jij treft jou niet als meer willen. :)
Ja, want het ligt het aan mij.
pi_211017213
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:45 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Die meet ik niets, joh.

"Hey, lekkere heupen".
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mannen dit doen. En als ze dit doen zijn er dus ook vrouwen die hier goed op reageren :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211017235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:45 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Die meet ik niets, joh.

"Hey, lekkere heupen".
Die 'meet je niets'? Hoe bedoel je dat? Dat je er niet mee afspreekt?

Verder, er zijn genoeg vrouwen die op dit soort berichten ingaan.
pi_211017255
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mannen dit doen. En als ze dit doen zijn er dus ook vrouwen die hier goed op reageren :')
Ben ik blij om, want ik weet echt dat deze mannen geen meerderheid vormen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die 'meet je niets'? Hoe bedoel je dat? Dat je er niet mee afspreekt?

Verder, er zijn genoeg vrouwen die op dit soort berichten ingaan.
Ja.

Is hun recht. Ik ga liever voor quality.
pi_211019731
quote:

[..]
Helaas kan ik bevestigen dat heel veel mannen dit doen. Als ik een avond ga stappen en iemand mijn nummer geef krijg ik ook regelmatig vroeg in de ochtend ongevraagde dickpics per whatsapp..
pi_211019753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:43 schreef embedguy het volgende:

[..]
Vervelend is dat.

Je kunt de schuld bij de ander leggen -en dat voelt vast fijn voor jouw ego en gemoedstoestand- maar je hebt er meer aan om het probleem bij jezelf te leggen zodat je zelf de controle hebt over de oplossing.

Misschien dat vrouwen jouw 'leuke' gesprekken niet leuk vinden (bijvoorbeeld omdat ze geen zin heeft om veel te appen en ze op de datingapp zit om af te spreken), misschien heb je 'andere' verwachtingen van een gesprek, etc. Dat zijn allemaal uitgangspunten waar je zelf iets aan kunt doen.
Mwa, dat zelfbewustzijn heb ik echt wel en herken het totaal niet.
pi_211019772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:58 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik vind een stuk of vier zinnen te weinig om op date te gaan. Wil eerst wel een klein beetje weten wie diegene is.
pi_211019780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vind een stuk of vier zinnen te weinig om op date te gaan. Wil eerst wel een klein beetje weten wie diegene is.
Post eens een voorbeeld als je wil? Ben wel benieuwd nu.
pi_211019790
Wat ook wel helpt is gewoon een bad boy zijn. Lekker manipuleren. Als je jezelf bent dan wordt 't 'm niet, maar als je die hele mind game speelt krijg je de prijs en kun je haar lekker weer bij het grof vuil zetten na een tijdje. })

Niet dat ik dat doe hoor, zo ben ik niet, maar dat verneem je wel van anderen.
pi_211019804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:01 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Post eens een voorbeeld als je wil? Ben wel benieuwd nu.
Van wat? Zo'n gesprek?
pi_211019830
En dan hoor ik van vrouwelijke collega's wat gesprekken over dat ze dickpics kregen, tering laag niveau over dit en dat, "jaa, maar hij is best wel knap" blalbalba "Hij zegt niks meer oh neee!!". Paar dagen later: "Ja, we gaan toch maar een keer afspreken"

Zijn overigens ook sloeries maar goed. Blijkbaar werkt dat spelletje wat mannen spelen.
pi_211019926
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:07 schreef Discombobulate het volgende:
En dan hoor ik van vrouwelijke collega's wat gesprekken over dat ze dickpics kregen, tering laag niveau over dit en dat, "jaa, maar hij is best wel knap" blalbalba "Hij zegt niks meer oh neee!!". Paar dagen later: "Ja, we gaan toch maar een keer afspreken"

Zijn overigens ook sloeries maar goed. Blijkbaar werkt dat spelletje wat mannen spelen.
Dat werkt bij vrouwen met issues.

Idd van het gesprek
pi_211020747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:18 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat werkt bij vrouwen met issues.

Idd van het gesprek
Veel vrouwen hebben issues dan.

Maar goed: Goede openingszin van de vrouw, iets dat met m'n profiel te maken heeft en waar we beide in geïnteresseerd zijn. Ik vertel een beetje wie ik ben en wat ik leuk vind, koppelend haar haar openingszin. Vervolgens geef ik nog even een compliment, want ze een hele mooie neuspiercing. Dan vraag ik naar haar.

Nu heb ik drie blokjes tekst: over mezelf, compliment uiterlijk, een vraag naar wie zij is, wat zij belangrijk vind in het leven, etc. Volgens mij doe ik hier gewoon alles goed. In vijf minuutjes

En dan krijg je een redelijk kort af antwoord. En vervolgens bloed het dood want ik vertik het om aan een dood paard te trekken. De bal ligt namelijk bij haar, zij moet ook vooral geïnteresseerd zijn in mij. En zijn onze nummer nog niet eens uitgewisseld om bijvoorbeeld een date te plannen.

Persoonlijk wil ik wel even wat weten eerst voordat we op date gaan. Laten we zeggen, vier of vijf blokjes (kleine) blokjes tekst verdeeld over een dag of vier, vijf. En niet gelijk een kwartier na de opening al.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:23:47 #32
436847 embedguy
pi_211021740
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mwa, dat zelfbewustzijn heb ik echt wel en herken het totaal niet.
Ok. Dan ontgaat het me waarom je over de ander klaagt terwijl het probleem en oplossing bij jezelf ligt.
Life is happening now.
pi_211023240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:23 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ok. Dan ontgaat het me waarom je over de ander klaagt terwijl het probleem en oplossing bij jezelf ligt.
Wat is er mis met gewoon wat klagen? Jij maakt er helemaal een olifant van joh. Maar mwah, dat is veel te makkelijk lullen. Beetje zwart wit niet? Draai het eens om, stel dat ik degene was die geen moeite deed voor een gesprek en dat een vrouwelijke user hier dat vertelde. Ligt het probleem dan bij haarzelf? Niet altijd natuurlijk, want dan ben ik gewoon een lul. Alsof ik daar voor mezelf prima mee weg kan komen, niemand moet me wat, ook ikzelf niet, alle problemen liggen bij de ander. Nee, dat is dan gewoon een slechte eigenschap van mij. Dat kan ik dan veranderen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:49:18 #34
436847 embedguy
pi_211023490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Ligt het probleem dan bij haarzelf?
Als ze vaak in vergelijke situaties terecht komt: ja, dan ligt het probleem bij haarzelf.

Als het sporadisch is; nee. Ik kreeg van jouw klaagzang het idee dat je er vaak/regelmatig tegenaan loopt. Als dit niet het geval is dan mag je mijn vorige berichten vergeten :)
Life is happening now.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:51:27 #35
436847 embedguy
pi_211023536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is er mis met gewoon wat klagen?
Een ander waar je geen controle over hebt ergens de schuld van geven maakt je machteloos.

Daar kun je voor kiezen, en dat is de makkelijkste weg, maar je komt er niet verder mee en het lost niets op.
Life is happening now.
pi_211024938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar goed: Goede openingszin van de vrouw, iets dat met m'n profiel te maken heeft en waar we beide in geïnteresseerd zijn. Ik vertel een beetje wie ik ben en wat ik leuk vind, koppelend haar haar openingszin. Vervolgens geef ik nog even een compliment, want ze een hele mooie neuspiercing. Dan vraag ik naar haar.

Nu heb ik drie blokjes tekst: over mezelf, compliment uiterlijk, een vraag naar wie zij is, wat zij belangrijk vind in het leven, etc. Volgens mij doe ik hier gewoon alles goed. In vijf minuutjes

En dan krijg je een redelijk kort af antwoord. En vervolgens bloed het dood want ik vertik het om aan een dood paard te trekken. De bal ligt namelijk bij haar, zij moet ook vooral geïnteresseerd zijn in mij. En zijn onze nummer nog niet eens uitgewisseld om bijvoorbeeld een date te plannen.

Persoonlijk wil ik wel even wat weten eerst voordat we op date gaan. Laten we zeggen, vier of vijf blokjes (kleine) blokjes tekst verdeeld over een dag of vier, vijf. En niet gelijk een kwartier na de opening al.
Dan heeft ze iemand geswiped die leuker was.
pi_211030518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef embedguy het volgende:

[..]
Een ander waar je geen controle over hebt ergens de schuld van geven maakt je machteloos.

Daar kun je voor kiezen, en dat is de makkelijkste weg, maar je komt er niet verder mee en het lost niets op.
Volgens mij moet je het wat minder serieus nemen. Ik klaag gewoon wat, meer niet. Al die begrippen van controle, machteloosheid, ergens verder mee komen, etc. Het is niet het einde van de wereld ofzo.
pi_211030538
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 00:43 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dan heeft ze iemand geswiped die leuker was.
Het is wat, die apps. :')
pi_211030562
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is wat, die apps. :')
Moet er maar weer ons op.
pi_211031283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:33 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Moet er maar weer ons op.
Sterkte.
pi_211032172
:9
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:21:18 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211032348
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Faxie het volgende:
:9
Fax O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211032356
Welke apps werken momenteel het beste ?
Tinder, Inner Circle, Bumble, Hinge, Happn, welke hiervan werken nog goed in NL en welke zijn dood?

Heb ik er dan nog 1 gemist? ik hoorde nog van Breeze en Coffee meets Bagel o.i.d.
pi_211033527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:21 schreef jakosi het volgende:
Welke apps werken momenteel het beste ?
Tinder, Inner Circle, Bumble, Hinge, Happn, welke hiervan werken nog goed in NL en welke zijn dood?

Heb ik er dan nog 1 gemist? ik hoorde nog van Breeze en Coffee meets Bagel o.i.d.
Ik heb Tinder en Bumble. Hinge vond ik redelijk dood en Breeze is gewoon echt niks voor mij. Badoo is vooral white trash.
pi_211034168
Happn ook wel als je een beetje in bebouwd gebied woont of op veel verschillende plekken komt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:56:23 #46
Brabo Bastard
pi_211034564
Ronzz O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211035347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Sterkte.
Doe alleen Breeze. Wil niet dom chatten
pi_211037012

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2023 19:43:13 ]
pi_211037036
Laat maar.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2023 19:43:29 ]
  zondag 22 oktober 2023 @ 10:28:17 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211037543
Nouja als je maar een op de 25 vrouwen aantrekkelijk vind zij je eisen denk ik erg hoog en ben je wellicht boven je stand aan het proberen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 10:39:03 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211037607
quote:

[..]
Maak eens voor de gein een fake profiel aan als vrouw en zie wat voor pure aids je in je inbox krijgt van mannen die dat aan iedere mogelijke vrouw sturen.

Het is waar dat vrouwen veel berichten krijgen. Maar de meesten zijn van zulke lage kwaliteit dat je als normale kerel echt geen moeite hebt om je positief te onderscheiden.
pi_211039644
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 10:28 schreef Hexagon het volgende:
Nouja als je maar een op de 25 vrouwen aantrekkelijk vind zij je eisen denk ik erg hoog en ben je wellicht boven je stand aan het proberen.
Naja, je vindt iemand aantrekkelijk of niet. En ja, ik ben nou eenmaal kieskeurig, maar als ik vrouwen ga daten die ik niet aantrekkelijk vind, hoogstens een beetje een roze bril op, ben ik er na een tijdje wel op uitgekeken. Wel geprobeerd hoor, maar dan dacht ik altijd na een aantal weken wtf ik aan het doen ben, ze is eigenlijk helemaal niet waar ik op val, en dan walg ik een beetje van mezelf en heb ik zoiets van ja ik kan het beter laten voor wat het is.

En 1 op de 25 betekend niet per se dat je eisen hoog zijn, het betekend bij mij veel meer dat ik weinig vrouwen aantrekkelijk vind, dat heeft niets met eisen te maken, meer moet hoe selectief je brein gewoon is op bepaalde kenmerken.
pi_211050289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mijn idee: Ik vind het lastig te beoordelen waar het ‘mis’ is gegaan in jouw situatie. Maar als ik als eerste opmerking iets over mijn neuspiercing krijg (gebeurt vaak) vind ik dat niet origineel. Ik vind het fijner als een man daadwerkelijk geïnteresseerd in mij is als persoon of iets gevats weet te zeggen.

Als iemand over uiterlijk begint of (oppervlakkige) standaard en saaie vragen stelt, houdt het voor mij wel een beetje op. Dus misschien viel jouw reactie haar wat tegen? Het klinkt niet als erg origineel namelijk, terwijl zij dat wel leek te zijn? Maar is meer een idee, misschien zit ik er helemaal naast.

Ik zit nu 2 weken op datingapps en zie het als platforms waarop mannen meer hun best voor mij mogen doen door zich te onderscheiden van de rest (als die mannen dat de moeite waard vinden uiteraard :)). Ik steek er pas energie in als ik merk dat de ander er ook energie in steekt. Ik vermoed dat meer vrouwen er zo over denken.
pi_211050324
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:25 schreef Truien het volgende:

[..]
Mijn idee: Ik vind het lastig te beoordelen waar het ‘mis’ is gegaan in jouw situatie. Maar als ik als eerste opmerking iets over mijn neuspiercing krijg (gebeurt vaak) vind ik dat niet origineel. Ik vind het fijner als een man daadwerkelijk geïnteresseerd in mij is als persoon of iets gevats weet te zeggen.

Als iemand over uiterlijk begint of (oppervlakkige) standaard en saaie vragen stelt, houdt het voor mij wel een beetje op. Dus misschien viel jouw reactie haar wat tegen? Het klinkt niet als erg origineel namelijk, terwijl zij dat wel leek te zijn? Maar is meer een idee, misschien zit ik er helemaal naast.

Ik zit nu 2 weken op datingapps en zie het als platforms waarop mannen meer hun best voor mij mogen doen door zich te onderscheiden van de rest (als die mannen dat de moeite waard vinden uiteraard :)). Ik steek er pas energie in als ik merk dat de ander er ook energie in steekt. Ik vermoed dat meer vrouwen er zo over denken.
Het is een eerlijke reactie van je maar ook wel vrij lui natuurlijk. Heel hard roepen dat je gelijkheid wilt maar ondertussen is het wel lekker als mannen zich voor je verdringen, je jas voor je ophangen en je dates betalen. ;)

En ondertussen doet de vrouw helemaal niets op de apps, want het klinkt niet alsof jij er veel moeite in steekt.
pi_211050637
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is een eerlijke reactie van je maar ook wel vrij lui natuurlijk. Heel hard roepen dat je gelijkheid wilt maar ondertussen is het wel lekker als mannen zich voor je verdringen, je jas voor je ophangen en je dates betalen. ;)

En ondertussen doet de vrouw helemaal niets op de apps, want het klinkt niet alsof jij er veel moeite in steekt.
Misschien heb ik mijn standpunt wat te simpel of te plat verwoord? Maar zo bedoel ik het zeker niet.

Het heeft niet echt te maken met een gebrek aan inzet van vrouwen. Het gaat meer om het feit dat je als vrouw veel keuze hebt en daarom heel selectief bent. Vergelijk het met wanneer een man op straat een compliment maakt over uiterlijk. Dat vinden de meeste vrouwen niet geweldig en daar ga ik ook nooig op in.

Het idee dat mannen zich voor mij zouden moeten verdringen en dat ik dat wel lekker zou vinden, vind ik eigenlijk een vreemde opmerking. Dat is zeker niet zo, maar ik zoek gewoon geen oppervlakkige contacten. Het draait voor mij om oprechte interesse, ongeacht wie de eerste stap zet. En dat heeft voor mij eerder met wederzijds respect te maken dus voor zulke mannen doe ik zeker wel moeite.
  maandag 23 oktober 2023 @ 10:31:47 #56
545 dop
:copyright: dop
pi_211050835
Ik snap het hele gezeur niet zo
Je zoekt op z'n app naar iemand die je leuk vindt.
Als vrij snel uit de interactie blijkt dat je iemand zijn gedrag minder leuk vind als op voorhand blijkt op beoordeling op uiterlijk.
Dan kun je toch gewoon eenvoudig je conclusies trekken.
Nutteloos om verder te zoeken, naar oorzaak of schuld.
Als het zo snel al mis loopt in communicatie dan is dit hem gewoon niet.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211050888
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:03 schreef Truien het volgende:

[..]
Misschien heb ik mijn standpunt wat te simpel of te plat verwoord? Maar zo bedoel ik het zeker niet.

Het heeft niet echt te maken met een gebrek aan inzet van vrouwen. Het gaat meer om het feit dat je als vrouw veel keuze hebt en daarom heel selectief bent. Vergelijk het met wanneer een man op straat een compliment maakt over uiterlijk. Dat vinden de meeste vrouwen niet geweldig en daar ga ik ook nooig op in.

Het idee dat mannen zich voor mij zouden moeten verdringen en dat ik dat wel lekker zou vinden, vind ik eigenlijk een vreemde opmerking. Dat is zeker niet zo, maar ik zoek gewoon geen oppervlakkige contacten. Het draait voor mij om oprechte interesse, ongeacht wie de eerste stap zet. En dat heeft voor mij eerder met wederzijds respect te maken dus voor zulke mannen doe ik zeker wel moeite.
Ik snap het, het is helaas gewoon de werking van die apps. Alleen vraag ik mij dan wel af of je dezelfde aandacht in mannen stopt als zij in jou. Dus als jij zegt dat je een vraag over een neuspiercing al niet boeiend genoeg vindt dan is dat prima, maar als je een man een soortgelijke vraag stelt (over een tattoo bijvoorbeeld) dan gaat hij er vrijwel altijd op in omdat hij nou eenmaal weinig keus heeft. Dat is dus een luxe die jij hebt.

Dat jij dat wel lekker zou vinden is misschien wat onaardig geformuleerd. De meeste mensen, man of vrouw, willen gewoon een partner vinden.
  maandag 23 oktober 2023 @ 10:49:43 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211051001
Tja uiteindelijk zijn er ongeveer evenveel vrouwen als mannen. Dus ondanks er een groep mannen is die extreem aanwezig is op die apps met hun hagelschot-strategie, zijn de kansen voor beiden op een relatie ongeveer even groot.

Overigens is het aan vrouwen natuurlijk ook gewoon hun best te doen. Anders krijgen ze misschien wel dates. Maar zeker niet met de fijnste kerels.
pi_211051039
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:49 schreef Hexagon het volgende:
Tja uiteindelijk zijn er ongeveer evenveel vrouwen als mannen. Dus ondanks er een groep mannen is die extreem aanwezig is op die apps met hun hagelschot-strategie, zijn de kansen voor beiden op een relatie ongeveer even groot.

Overigens is het aan vrouwen natuurlijk ook gewoon hun best te doen. Anders krijgen ze misschien wel dates. Maar zeker niet met de fijnste kerels.
Dat klopt maar niet echt op die apps, want het percentage mannen is daar 2 keer hoger dan het percentage vrouwen.
pi_211052986
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:25 schreef Truien het volgende:

[..]

Ik zei daarvoor wel iets over haar als persoon hé. En mannen vallen uiterlijke kenmerken gewoon heel snel op. Als je aan een man vraagt wat ze mooi vinden aan vrouwen zijn het 99 van de 100 keer uiterlijke kenmerken. Bij vrouwen zijn dat veel meer persoonlijke kenmerken.

quote:

Je zit er wel wat naast inderdaad. Ik was origineler dan zij in ieder geval. Dat maakt verder ook niet uit, zoals users zeiden je moet opboksen tegen een mega pool van anderen, en dat weet ik ook wel natuurlijk, maar men moet het ook wel gewoon een kans geven vind ik.

quote:

De veronderstelling dat ik er geen energie in steek is onzin natuurlijk, maar besef dan wel dat jij het voor het kiezen hebt, mannen niet. En ik kan dat bad boy spelletje wel gaan spelen en lekker manipulatief zijn, dan zit je zo in iemands hoofd en kun je er lekker misbruik van maken, dat werkt echt super goed namelijk. Maar als volwassen persoon is dat natuurlijk niet de bedoeling en wil je gewoon wat vastigheid.

Dit is natuurlijk geen aanklacht naar vrouwen, maar gewoon een irritatie over wat die vreselijk apps voor datingwereld hebben gecreëerd in de 21e eeuw waar iedereen en alles connected is.
pi_211053207
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Precies dit ja, mannen willen net zo goed een originele vrouw. Dat verwacht diegene wel van een ander, maar dat besef heeft ze bij zichzelf totaal niet.
pi_211053236
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:03 schreef Truien het volgende:

[..]

Uit wat je zo al post blijkt echt uit helemaal niets dat jij niet oppervlakkig bent. Eerder lui, want je hebt het toch wel voor het kiezen. Zoals ik zei, mannen willen net zo goed een origineel iemand. Hoe ga jij daarvoor zorgen? Noem maar wat voorbeelden, ben wel beneuwd.
pi_211053254
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:49 schreef Hexagon het volgende:
zijn de kansen voor beiden op een relatie ongeveer even groot.
Dit is niet waar overigens.
  maandag 23 oktober 2023 @ 14:21:06 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211053293
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is niet waar overigens.
Wat is niet waar?

In principe is er voor iedere vrouw met een vaste relatie een man nodig.
pi_211054014
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is niet waar?

In principe is er voor iedere vrouw met een vaste relatie een man nodig.
Het gaat hier om datingapps hé, niet over een hypothetische situatie in de echte wereld.waar overigens ook heel veel andere factoren meespelen.
  maandag 23 oktober 2023 @ 15:53:20 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211054273
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het gaat hier om datingapps hé, niet over een hypothetische situatie in de echte wereld.waar overigens ook heel veel andere factoren meespelen.
Okay, ik ben niet zo op de hoogte van de verhoudingen op alle apps.

Gelukkig maar dat de meeste mannelijke concurrentie uit mijn ervaring echt geen partij voor je is als je het een beetje goed aanpakt.
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:08:16 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211054406
Uiteraard heeft Hexagon gelijk en zijn er pakweg net zoveel vrouwen als mannen beschikbaar voor een langdurige relatie.
Voor de kortere ' relaties' ofwel one night stands denk ik wel dat vrouwen uit een kleiner groepje mannen vissen, waardoor het aantal vrouwen per man daar ongelijk verdeeld is (dus sommige mannen krijgen vaak een vrouw en anderen helemaal niet). Netto is dat overigens ook nog steeds gelijk.

Je hoeft echt niet heel bijzondere kwaliteiten te hebben om een vrouw van een dating-app te kunnen ontmoeten. Gewoon een beetje voor jezelf zorgen en in staat zijn om basale sociale en communicatieve vaardigheden te tonen is eigelijk altijd al ruim voldoende.
Ja, als werkeloze, gestoorde, verslaafde, dikke, onverzorgde of gewoonweg volstrekt oninteressante man maak je weinig kans. Maar dat zijn allemaal dingen waar je aan werken kunt, toch?
The End Times are wild
pi_211054525
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 15:53 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig maar dat de meeste mannelijke concurrentie uit mijn ervaring echt geen partij voor je is als je het een beetje goed aanpakt.
Ben ik ook niet met je eens. Ik pak het namelijk prima aan, ben totaal niet dom, zelfverzekerd, goed uiterlijk, etc. Als je in je omgeving kijkt zie je zo veel halve zolen met een vriendin.

Het zal aan mijn kieskeurigheid liggen denk ik dan.
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:59:22 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211054790
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben ik ook niet met je eens. Ik pak het namelijk prima aan, ben totaal niet dom, zelfverzekerd, goed uiterlijk, etc. Als je in je omgeving kijkt zie je zo veel halve zolen met een vriendin.

Het zal aan mijn kieskeurigheid liggen denk ik dan.
Of je aantrekkelijk bent (dus goed uiterlijk, intelligent en zelfverzekerd) zegt weinig over hoe je het aanpakt, Die aantrekkelijkheid moet namelijk ook gezien worden door die vrouwen op die app. Als je het niet goed over weet te brengen op een medium waar je maar beperkte informatie hebt, dan werkt dat tegen je. Dus dat zit in wat je foto's, je teksten en je berichten uitstralen.

Toen ik ooit begon met online daten duurde het een maand voor ik eindelijk een eerste date wist te strikken. Maar door steeds nieuwe dingen uit te proberen en alle ongeschreven regels met vallen en opstaan te ontdekken ging het steeds beter. Ik heb denk ik iedere mogelijke fout gemaakt maar wel steeds maar een keer. Daardoor kon ik op een gegeven moment zoveel daten dat ik er de rem op moest zetten omdat het simpelweg tegen de grenzen van mijn tijd/geld aan liep.
pi_211055336
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Of je aantrekkelijk bent (dus goed uiterlijk, intelligent en zelfverzekerd) zegt weinig over hoe je het aanpakt, Die aantrekkelijkheid moet namelijk ook gezien worden door die vrouwen op die app. Als je het niet goed over weet te brengen op een medium waar je maar beperkte informatie hebt, dan werkt dat tegen je. Dus dat zit in wat je foto's, je teksten en je berichten uitstralen.

Toen ik ooit begon met online daten duurde het een maand voor ik eindelijk een eerste date wist te strikken. Maar door steeds nieuwe dingen uit te proberen en alle ongeschreven regels met vallen en opstaan te ontdekken ging het steeds beter. Ik heb denk ik iedere mogelijke fout gemaakt maar wel steeds maar een keer. Daardoor kon ik op een gegeven moment zoveel daten dat ik er de rem op moest zetten omdat het simpelweg tegen de grenzen van mijn tijd/geld aan liep.
Nee, maar ik heb veel vrouwelijke vrienden die e.e.a over me zeggen. Ik ga er niet van uit dat die allemaal een lulverhaal vertellen. Bovendien heb je ook zelfinzicht. Althans, als je beetje intelligent bent.

Maar wat is jouw modus operandi, wat is voor jou succesvol dan?
pi_211055344
Iemand die al ervaring heeft met Boo ? Schijnt een nieuwe app te zijn die leuker/beter zou zijn dan Tinder etc etc
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 23 oktober 2023 @ 18:49:20 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211055891
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, maar ik heb veel vrouwelijke vrienden die e.e.a over me zeggen. Ik ga er niet van uit dat die allemaal een lulverhaal vertellen. Bovendien heb je ook zelfinzicht. Althans, als je beetje intelligent bent.

Maar wat is jouw modus operandi, wat is voor jou succesvol dan?
Maar die vriendinnen kennen je in het echt. Dat is niet zomaar te vergelijken met hoe je op een app overkomt. Het zit hem in die vertaalslag.

Zelf heb ik qua foto's veel photofeeler gebruikt. Hele handige site waar wildvreemden bepalen welke foto's nou echt leuk zijn en welke niet. Dat was echt een openbaring. Ik heb wel geleerd dat je dat van jezelf heel lastig kan bepalen. Dus allerlei foto's daar laten keuren en degenen die de beste scores hadden in mijn profiel gezet.

Qua teksten werkte het bij mij vooral om de indruk te maken iemand te zijn met een goed sociaal leven en brede ontwikkeling. En ook voor teksten die authentiek overkomen en geen domme cliche's hebben.

En qua berichten in ieder geval ingaan wat je op haar profiel ziet. Complimenten over uiterlijk vermijden in je eerste berichten. Wat wel werkte was om een bericht te maken waarin ik een suggestie deed over haar karakter op basis van haar uitstraling. Dat triggerde altijd wel. En ook een beetje een sociale kant laten zien. Geloof het of niet, maar iets zeggen over mijn demente oma waar ik in die tijd wel eens op bezoek ging deed het geweldig.
pi_211058993
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar die vriendinnen kennen je in het echt. Dat is niet zomaar te vergelijken met hoe je op een app overkomt. Het zit hem in die vertaalslag.

Zelf heb ik qua foto's veel photofeeler gebruikt. Hele handige site waar wildvreemden bepalen welke foto's nou echt leuk zijn en welke niet. Dat was echt een openbaring. Ik heb wel geleerd dat je dat van jezelf heel lastig kan bepalen. Dus allerlei foto's daar laten keuren en degenen die de beste scores hadden in mijn profiel gezet.

Qua teksten werkte het bij mij vooral om de indruk te maken iemand te zijn met een goed sociaal leven en brede ontwikkeling. En ook voor teksten die authentiek overkomen en geen domme cliche's hebben.

En qua berichten in ieder geval ingaan wat je op haar profiel ziet. Complimenten over uiterlijk vermijden in je eerste berichten. Wat wel werkte was om een bericht te maken waarin ik een suggestie deed over haar karakter op basis van haar uitstraling. Dat triggerde altijd wel. En ook een beetje een sociale kant laten zien. Geloof het of niet, maar iets zeggen over mijn demente oma waar ik in die tijd wel eens op bezoek ging deed het geweldig.
Nou, is toch allemaal vrij basic vind je niet? Van mij verschilt het niet zo veel.
pi_211064662
https://www.hln.be/tech/t(...)oorstellen~afec69f6/

Ben benieuwd of die functie wat is. Weet wel genoeg vrienden die graag even willen swipen.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
pi_211065860
Ik ben nog niet zo lang op datingapps en vanavond heb ik mijn allereerste date. We hebben afgesproken om iets te gaan drinken in de stad (vrij spontaan, ben ook wat aangemoedigd door vriendinnen😅). Maar eerlijk gezegd voel ik wel wat zenuwen opkomen nu. 😁 Hoe gingen/gaan jullie daarmee om?

Het helpt wel dat ik enigszins bekend ben met wie hij is (we wonen in dezelfde stad en hebben elkaar een paar keer via via gezien) voordat we een match werden. We hebben hele leuke gesprekken, hij is interessant, ik vind hem heel aantrekkelijk (dat heb ik niet snel), dus er is eigenlijk weinig aan de hand.. Maar ik merk dat ik toch te veel aan het denken en piekeren ben en mezelf daar onnodig zenuwachtig mee maak.
pi_211066388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 16:35 schreef Truien het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op datingapps en vanavond heb ik mijn allereerste date. We hebben afgesproken om iets te gaan drinken in de stad (vrij spontaan, ben ook wat aangemoedigd door vriendinnen😅). Maar eerlijk gezegd voel ik wel wat zenuwen opkomen nu. 😁 Hoe gingen/gaan jullie daarmee om?

Het helpt wel dat ik enigszins bekend ben met wie hij is (we wonen in dezelfde stad en hebben elkaar een paar keer via via gezien) voordat we een match werden. We hebben hele leuke gesprekken, hij is interessant, ik vind hem heel aantrekkelijk (dat heb ik niet snel), dus er is eigenlijk weinig aan de hand.. Maar ik merk dat ik toch te veel aan het denken en piekeren ben en mezelf daar onnodig zenuwachtig mee maak.
Haha ja, die zenuwen heb ik ook altijd. Hoort er een beetje bij voor mij. Tot op heden heb ik eigenlijk nog geen ongezellige date gehad, dus wat dat betreft valt het achteraf altijd mee en waren de zenuwen eigenlijk niet nodig. Als je hem al een beetje kent scheelt ook wel. Weet je iig dat het geen engerd is ;)
Veel plezier vanavond!
pi_211066856
quote:

Alcohol. :')
pi_211074153
quote:

Verwacht niet je love of your life tegen te komen, maar gewoon ff een drankje met iemand. Verlaag je verwachtingen, want iemand vinden die je bevalt gaat vast nog vele dates kosten.
  donderdag 2 november 2023 @ 21:20:52 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211173664
Hmm toch confronterend, zo langzamerhand kom je in de categorie dat je meer vrouwen met rammelende eierstokken en single moeders als suggesties krijgt op tinder dan leuke jonge studentes :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211174494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Hmm toch confronterend, zo langzamerhand kom je in de categorie dat je meer vrouwen met rammelende eierstokken en single moeders als suggesties krijgt op tinder dan leuke jonge studentes :{
Welkom bij de club
pi_211174947
quote:
Je bent 40+ en zit bij de 40+ te kijken?
  donderdag 2 november 2023 @ 23:01:51 #82
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211175005
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:55 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Je bent 40+ en zit bij de 40+ te kijken?
Eh nee.
Op 't randje en erover.
pi_211175038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:01 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Eh nee.
Apart dan.
pi_211175185
quote:
Ach, die rammelende eierstokken groei je ook wel weer overheen, alleen de single moeders blijven dan, al zijn de kinderen op een gegeven moment ook weer zo oud dat je er weinig last van hebt. Gewoon nog een paar jaar geduld! :D

Maar troost je, de heren in de 40+ categorie zijn ook niet altijd even leuk kan ik je melden!
pi_211175237
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ach, die rammelende eierstokken groei je ook wel weer overheen, alleen de single moeders blijven dan, al zijn de kinderen op een gegeven moment ook weer zo oud dat je er weinig last van hebt. Gewoon nog een paar jaar geduld! :D

Maar troost je, de heren in de 40+ categorie zijn ook niet altijd even leuk kan ik je melden!
30+ ook niet 😇, veel mannen die volgens mij nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken in hun leven en vermoedelijk amper tot geen matches hebben. Vind het 9 van de 10x niks qua aanbod van mannen.
pi_211175422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:38 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
30+ ook niet 😇, veel mannen die volgens mij nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken in hun leven en vermoedelijk amper tot geen matches hebben. Vind het 9 van de 10x niks qua aanbod van mannen.
Denk dat de meeste 'normale' mannen in die leeftijd wel een vaste relatie hebben. Na de midlife crisis zullen er vast meer mannen van 40-45+ zijn die vrijgezel zijn en niet 'raar' zijn.
pi_211175512
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

quote:

[..]
En bedankt hoor ;(
pi_211175826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
[..]
En bedankt hoor ;(
Misschien ben jij die ene op de tien die wel wat is? :*
pi_211176542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:21 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Denk dat de meeste 'normale' mannen in die leeftijd wel een vaste relatie hebben. Na de midlife crisis zullen er vast meer mannen van 40-45+ zijn die vrijgezel zijn en niet 'raar' zijn.
Relaties worden soms verbroken dus er zijn een paar vrijgezelle leuke normale knappe mannen die WEL interessant zijn (dat zijn meteen de mannen met super veel keuze op datingapps), maar de rest is niet interessant..

Ik heb in 2015 ook op Tinder gezeten en toen was het aanbod top. Ik heb veel afgesproken met hele interessante en knappe mannen, iedereen zat op Tinder volgens mij😝, zelfs een relatie aan over gehouden. Maar… het is nu echt zoeken naar een speld in een hooiberg als vrouw.
pi_211176609
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 03:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Wat zijn we weer hard voor elkaar!
pi_211176964
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:48 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Relaties worden soms verbroken dus er zijn een paar vrijgezelle leuke normale knappe mannen die WEL interessant zijn (dat zijn meteen de mannen met super veel keuze op datingapps), maar de rest is niet interessant..

Ik heb in 2015 ook op Tinder gezeten en toen was het aanbod top. Ik heb veel afgesproken met hele interessante en knappe mannen, iedereen zat op Tinder volgens mij😝, zelfs een relatie aan over gehouden. Maar… het is nu echt zoeken naar een speld in een hooiberg als vrouw.
De beginperiode was ook veel leuker. Toen was het echt een datingapp en kon je gewoon kiezen

Of misschien ben ik gewoon oud geworden ;(
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211177060
quote:

[..]
Heel herkenbaar, vind dat ik niet eens mega veeleisend ben. Ik hoef geen hele knappe man ik hou wel van een rauw randje. Maar veel mannen op tinder zijn ook niet eerlijk over hun beweegredenen. Ik kwam een oud scharrel tegen die beweerde op tinder dat hij iets serieus zoekt terwijl dat gewoon bullshit os heeft hij destijds zelf na mij uitgesproken. Ook kom ik veel dezelfde mannen tegen die ik in 2018 ook tegen kwam. Dat zijn types die geen relatie willen opbouwen
pi_211178844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 03:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Owja _O-
pi_211179960
Als man zijnde is de 30-35 pool vrouwen anders ook niet fantastisch.. :P

Veel vrouwen die wat mij betreft niet 'stabiel' overkomen. Dus veel problemen die ze voor zichzelf niet hebben opgelost.

Veel vrouwen tegen gekomen die nooit een (lange) relatie hebben gehad. Bleek ook dan ook wel waarom.

Komen natuurlijk ook genoeg mensen weer vrij uit een slechte relatie. Maar als dat wat is, dan zijn ze vaak niet vervolgens weer 5 jaar single.
Eerst denken, dan typen
pi_211180176
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:39 schreef Piger het volgende:

Veel vrouwen die wat mij betreft niet 'stabiel' overkomen. Dus veel problemen die ze voor zichzelf niet hebben opgelost.

Veel vrouwen tegen gekomen die nooit een (lange) relatie hebben gehad. Bleek ook dan ook wel waarom.

Komen natuurlijk ook genoeg mensen weer vrij uit een slechte relatie. Maar als dat wat is, dan zijn ze vaak niet vervolgens weer 5 jaar single.
Mensen die rond 30-35 geen relaties hebben gehad daar klopt iets niet aan.

Je bedoelt dat de vrouwen tussen 30-35 die wel fantastisch zijn snel weer van de markt af zijn? Ik denk het ook en zal ook gelden voor de mannen
pi_211180189
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:39 schreef Piger het volgende:

Mwa, ik ben een jaar of 4 een gescheiden man, dochter van 6 en een goede verstandhouding met ex en haar nieuwe man. We doen soms dingen samen, maar dat is dan primair omdat we samen onze dochter hebben.

Een relatie ga ik niet zo snel meer aan. Heb in het weekend veel plezier met mijn dochter, ben erg ondernemend met haar. doordeweeks wat met vrienden doen en focus op werk/andere hobby's. Eigenlijk is voor mij dit de perfecte combinatie.

Samen met een vrouw kan leuk zijn, maar omdat ik dan veel vrijheid moet inleveren, wil ik echt dat het een leuke vrouw is. ik kijk dan in zo'n situatie dan ook meer op karakter dan looks. En het echte karakter komt pas na een paar maanden opzetten.

Ik merk dat veel vrijgezelle stabiele mannen hetzelfde instaan zoals ik hierboven beschreven heb. Die vind je dan ook haast niet op datingapps.
pi_211180240
Mag je hier ook memes plaatsen?
pi_211181340
SIGN UP NOW! To Meet

pi_211181341
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:04 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Mensen die rond 30-35 geen relaties hebben gehad daar klopt iets niet aan.

Je bedoelt dat de vrouwen tussen 30-35 die wel fantastisch zijn snel weer van de markt af zijn? Ik denk het ook en zal ook gelden voor de mannen
Aldus een zesje die profiteert van het feit dat je als vrouw alleen maar gewillig hoeft te zijn, en daarom denkt dat ze een 10 is :')
pi_211181351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:50 schreef Resistwemuch het volgende:
SIGN UP NOW! To Meet

[ link | afbeelding ]
Moet een zwarte kat zijn he :P
pi_211181357
Ik zou die wel in huis nemen overigens :@
pi_211181364
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
Aldus een zesje die profiteert van het feit dat je als vrouw alleen maar gewillig hoeft te zijn, en daarom denkt dat ze een 10 is :')
Sodeju
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211181605
quote:

[..]
Beetje ruk reactie. Je eigen frustraties hoef je niet op haar te uiten.

Maar dit is volgens mij het online dating verhaal gegeneraliseerd.

Mannen komen moeilijk aan matches/dates, maar als ze eenmaal paar dates hebben gehad hebben ze snel kans op relatie.

Vrouwen hebben heel makkelijk een match/date maar vervolgens zijn er veel mannen die afhaken omdat ze niets serieus willen.

Daarnaast wat ik ondervind is het tegenstrijdige rondom vrouwelijke emancipatie/onafhankelijkheid.

Bij het daten willen de meeste vrouwen maar al te graag dat je als man plannen maakt, initiatief neemt, beetje dominant (niet als klootzak natuurlijk) overkomt.
Is de media tegenstrijdig met de werkelijkheid? Of is dit vrouwelijke innerlijke tegenstrijdigheid?
(Dit is een vraag naar de vrouwen).
Eerst denken, dan typen
pi_211181647
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:16 schreef Piger het volgende:

[..]
Beetje ruk reactie. Je eigen frustraties hoef je niet op haar te uiten.

Maar dit is volgens mij het online dating verhaal gegeneraliseerd.

Mannen komen moeilijk aan matches/dates, maar als ze eenmaal paar dates hebben gehad hebben ze snel kans op relatie.

Vrouwen hebben heel makkelijk een match/date maar vervolgens zijn er veel mannen die afhaken omdat ze niets serieus willen.

Daarnaast wat ik ondervind is het tegenstrijdige rondom vrouwelijke emancipatie/onafhankelijkheid.

Bij het daten willen de meeste vrouwen maar al te graag dat je als man plannen maakt, initiatief neemt, beetje dominant (niet als klootzak natuurlijk) overkomt.
Is de media tegenstrijdig met de werkelijkheid? Of is dit vrouwelijke innerlijke tegenstrijdigheid?
(Dit is een vraag naar de vrouwen).
Oeh hij gaat voor de white knight pityfuck 8-)
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:25:14 #105
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211181703
Een zesje die jou alsnog niet ziet zitten haha hoe voelt dat
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 november 2023 @ 17:26:14 #106
Brabo Bastard
pi_211181713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
Wat ben jij dan?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211181740
ik begin dit topic weer leuk te vinden
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211181756
quote:

[..]
Wat vind je vervelend aan mijn reactie dat je zo reageert? We kennen elkaar niet maar toch reageer je als een gebeten hond, alsof ik jou iets verkeerd heb gedaan?
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:36:14 #109
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211181810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat ben jij dan?
Matige 3 maar ik blijf alsnog liever alleen dan met zo’n gefrustreerde incel te daten.
pi_211181918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
Oké vijfje
pi_211181932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:30 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Wat vind je vervelend aan mijn reactie dat je zo reageert? We kennen elkaar niet maar toch reageer je als een gebeten hond, alsof ik jou iets verkeerd heb gedaan?
Piger al een DM gestuurd? 8-)
pi_211181940
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Matige 3 maar ik blijf alsnog liever alleen dan met zo’n gefrustreerde incel te daten.
Men is je dankbaar
pi_211183470
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:47 schreef Faxie het volgende:

[..]
Piger al een DM gestuurd? 8-)
Uhm ik weet niet waar je het over hebt?

Ik merk irritatie bij je.. dat is jammer. Hoe gaat het bij jou op de date apps?
pi_211183669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:44 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Uhm ik weet niet waar je het over hebt?

Ik merk irritatie bij je.. dat is jammer. Hoe gaat het bij jou op de date apps?
En hij deed nog zo zijn best -O-

Uhm nee, geen behoefte aan. Ik heb de markt gezien _O-
pi_211192097
Nou ik heb vanavond een date :@ heb 1,5 week leuk appcontact gehad. :@ het is alweer even geleden (bewuste keuze) en vind het HEEL spannend.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 november 2023 @ 17:35:27 #116
Brabo Bastard
pi_211192113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nou ik heb vanavond een date :@ heb 1,5 week leuk appcontact gehad. :@ het is alweer even geleden (bewuste keuze) en vind het HEEL spannend.
Go Koekje O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211207400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Leuk! Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je ervan genoten! 🤗
pi_211209324
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Truien het volgende:

[..]
Leuk! Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je ervan genoten! 🤗
Het was een hele leuke avond en er komt zeker vervolg :)
pi_211211875
Ik heb een superlike gekregen. :)

Voor het eerst in maanden.

Nu nog tegen komen in de stapel, want geen Gold.
pi_211212827
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 13:27 schreef Discombobulate het volgende:

Jaaa!!! Als dat geen neuken wordt! *O*
pi_211212941
Met een superlike krijg je dat toch gewoon altijd te weten ondanks dat je geen abonnement hebt? (het is toch juist waar de superliker voor betaalt??) of werkt dat (inmiddels?) anders?

Weet je zeker dat het een superlike was?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 november 2023 @ 15:43:52 #122
Brabo Bastard
pi_211212994
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 13:27 schreef Discombobulate het volgende:

Tof man :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211225736
Dit topic is weer tot leven gekomen zie ik, op verschillende manieren 😄
Ben zelf ook weer wat aan het daten, zie nu twee meiden, toevallig allebei uit India, allebei casual. Best leuk, en hoewel ik af en toe nog een nieuwe date daar buiten heb, heb ik op dit moment niet de behoefte om verder veel door te daten, twee vrouwen is zeer voldoende tegelijkertijd
pi_211226005
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Met een superlike krijg je dat toch gewoon altijd te weten ondanks dat je geen abonnement hebt? (het is toch juist waar de superliker voor betaalt??) of werkt dat (inmiddels?) anders?

Je krijgt dan een melding dat je een superlike hebt gekregen en dan moet je swipen tot je het betreffende profiel tegenkomt, daar staat dan een superlike symbooltje bij!

Heel soms gaf ik mensen per ongeluk een superlike, dan wilde ik het profiel lezen en veegde omhoog :@
pi_211226029
Van het weekend bij iemand meegekeken op parship, dating voor hoger opgeleiden. Daar heeft dus vrijwel iedereen een hele uitgebreide profieltekst. Is wel duidelijk een stuk serieuzer dan Tinder en Bumble.
pi_211226370
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:

Je krijgt een melding van Tinder dat iemand je een superlike gegeven heeft.
  woensdag 8 november 2023 @ 15:09:03 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211234456
Wat een gekut ineens met die zichtbaarheid van de foto's. Kan maar maximaal twee foto's van een profiel bekijken :')
Op 't randje en erover.
pi_211234561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 15:09 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een gekut ineens met die zichtbaarheid van de foto's. Kan maar maximaal twee foto's van een profiel bekijken :')
Meer foto’s neerzetten dan kan je de rest wel bekijken :p
  woensdag 8 november 2023 @ 22:04:30 #129
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211238852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Meer foto’s neerzetten dan kan je de rest wel bekijken :p
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.
Op 't randje en erover.
pi_211238955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.
In dat geval is het ook geen probleem dat je maar maximaal 2 foto's mag bekijken! :P

Maar als de eerste foto leuk is, of twijfel geeft, kijk je toch wel altijd de rest van de foto's om een wel/niet keus te maken?
  woensdag 8 november 2023 @ 22:16:33 #131
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211238998
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
In dat geval is het ook geen probleem dat je maar maximaal 2 foto's mag bekijken! :P

Maar als de eerste foto leuk is, of twijfel geeft, kijk je toch wel altijd de rest van de foto's om een wel/niet keus te maken?
Ik swipe met m'n lul dus alleen de eerste foto.
Op 't randje en erover.
pi_211239034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik swipe met m'n lul dus alleen de eerste foto.
Of gewoon alles liken en dan van de matches de profielen echt gaan bekijken
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 22:20:17 #133
Brabo Bastard
pi_211239040
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of gewoon alles liken en dan van de matches de profielen echt gaan bekijken
Schieten met hagel dus :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211239275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Schieten met hagel dus :D
Ja, grotere kans om iets te raken toch?
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 23:00:38 #135
Brabo Bastard
pi_211239545
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, grotere kans om iets te raken toch?
Dat wel, maar of het ook echt succes heeft weet ik niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211241179
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Van het weekend bij iemand meegekeken op parship, dating voor hoger opgeleiden. Daar heeft dus vrijwel iedereen een hele uitgebreide profieltekst. Is wel duidelijk een stuk serieuzer dan Tinder en Bumble.
Die ook niemand leest...
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211241436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die ook niemand leest...
Ik heb er best wel wat gelezen, de meeste waren hetzelfde en wat saai. Maar er zat toch 1 leuke tekst tussen :D
pi_211241450
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik heb er best wel wat gelezen, de meeste waren hetzelfde en wat saai. Maar er zat toch 1 leuke tekst tussen :D
Dan ben je een van de weinigen.
Ik krijg bij de weinige matches die ik heb altijd vragen die gewoon in mijn zeer korte profiel staan.

Overigens nu Tinderw eer opgestart maar zie echt 3x dezelfde profielen voorbij komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_211241526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik krijg bij de weinige matches die ik heb altijd vragen die gewoon in mijn zeer korte profiel staan.

Overigens nu Tinderw eer opgestart maar zie echt 3x dezelfde profielen voorbij komen.
Oh, ook even bij de vrouwen gekeken, maar die hadden ook allemaal lange verhalen geschreven.
Wel apart van die vragen, zeker als je een match hebt is het toch een kleine moeite om even het profiel te lezen?

3x dezelfde profielen, of zijn het nepprofielen van mensen die geld nodig hebben die toevallig dezelfde foto's hebben gebruikt? ;)
  donderdag 9 november 2023 @ 10:28:43 #140
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211241555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Herkenbaar ik zie ook bijna wekelijks van een bepaalde meid het profiel langskomen. Telkens andere foto's, in het begin een link naar d'r insta maar tegenwoordig gewoon blanco. Kan me niet voorstellen dat iemand wekelijks de moeite neemt om een nieuw profiel aan te maken.
Op 't randje en erover.
pi_211241759
You do not meet this profile's height requirement of 1.95M.

[Leave]

[Override for 9,99 Eur]
pi_211241860
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh, ook even bij de vrouwen gekeken, maar die hadden ook allemaal lange verhalen geschreven.
Wel apart van die vragen, zeker als je een match hebt is het toch een kleine moeite om even het profiel te lezen?

3x dezelfde profielen, of zijn het nepprofielen van mensen die geld nodig hebben die toevallig dezelfde foto's hebben gebruikt? ;)
Nee is het algoritme van Tinder om een eindeloze stroom aan te bieden.
pi_211242080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Is dat wetenschappelijk bewezen? Ik swipe altijd het hele profiel door :@
  donderdag 9 november 2023 @ 19:28:55 #144
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211246369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Dit topic is weer tot leven gekomen zie ik, op verschillende manieren 😄
Ben zelf ook weer wat aan het daten, zie nu twee meiden, toevallig allebei uit India, allebei casual. Best leuk, en hoewel ik af en toe nog een nieuwe date daar buiten heb, heb ik op dit moment niet de behoefte om verder veel door te daten, twee vrouwen is zeer voldoende tegelijkertijd
Wonen die Indiase meiden in Nederland?
Er schijnen best veel Indiase expats in NL te zijn, maar ik dacht altijd dat het voornamelijk mannen waren. :P

Ik heb al een tijdje contact met een meid uit Nairobi, dat ligt in Kenia.
Heb via video bellen ook al haar moeder gezien.. haha ze is 19 en ik 30 dus kan best.

Ik had nooit geluk op badoo in Nederland, tot dat ik mijn locatie op Kenia had gezet, daar stromen de likes binnen.

Nu alleen kijken of ik zo'n meisje uiteindelijk kan importeren naar Nederland. Er zitten best veel mooie meiden tussen , maar ook een hoop onaantrekkelijke met dat kroes haar.. ik wil perse een meid met lang stijl haar.
  donderdag 9 november 2023 @ 21:16:57 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211248347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Er schijnen best veel Indiase expats in NL te zijn, maar ik dacht altijd dat het voornamelijk mannen waren. :P

Heb via video bellen ook al haar moeder gezien.. haha ze is 19 en ik 30 dus kan best.

Ik had nooit geluk op badoo in Nederland, tot dat ik mijn locatie op Kenia had gezet, daar stromen de likes binnen.

Nu alleen kijken of ik zo'n meisje uiteindelijk kan importeren naar Nederland. Er zitten best veel mooie meiden tussen , maar ook een hoop onaantrekkelijke met dat kroes haar.. ik wil perse een meid met lang stijl haar.
Dat is letterlijk altijd nep daar
The End Times are wild
  donderdag 9 november 2023 @ 22:03:30 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211248741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:16 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is letterlijk altijd nep daar
Klopt. Straks zal ze aangeven naar NL te komen, maar op het laatste moment kan ze niet komen want op de een of andere manier kan ze niet aan haar geld komen.., of jij de vliegtickets wil betalen. Of haar moeder is ineens erg ziek en jij bent de enige die haar kan helpen, dmv het overmaken van een flinke som geld…

Die kans is gewoon echt heel erg groot. Of is ze vaker in NL geweest dat je haar zomaar tegenkomt met swipen?

Pas op hoor, oplichters investeren vaak veel tijd om een band op te bouwen met het slachtoffer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211248997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Jazeker wonen ze in Nederland, iemand daten die in het buitenland woont en ik dus nog niet eens in het echt heb gezien is niet mijn ding
  vrijdag 10 november 2023 @ 08:34:25 #148
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_211250540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Is dat wetenschappelijk bewezen? Ik swipe altijd het hele profiel door :@
Ik ben dus toch niet zo heel raar? Ik kijk ook altijd het hele profiel door en als er niets staat ingevuld weet ik dus ook niet of iemand interessant is. Maar als ik het hier zo lees neem ik het dus te serieus? :{
Don't let my username fool you...
pi_211251152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 08:34 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Ik ben dus toch niet zo heel raar? Ik kijk ook altijd het hele profiel door en als er niets staat ingevuld weet ik dus ook niet of iemand interessant is. Maar als ik het hier zo lees neem ik het dus te serieus? :{
Ik denk dat de manier van daten anno nu sowieso niet past bij veel mensen. Ik merk dat mijn eigen voorkeur ook sterk behoefte heeft aan mensen in het dagelijksleven leren kennen.
pi_211259429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 09:58 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Ik denk dat de manier van daten anno nu sowieso niet past bij veel mensen. Ik merk dat mijn eigen voorkeur ook sterk behoefte heeft aan mensen in het dagelijksleven leren kennen.
Denk dat de meeste mensen die voorkeur wel hebben, maar daar is onze maatschappij niet echt op ingesteld. In Spanje of Italië, waar de cultuur een stuk opener is kan het wel, maar hier zijn we te veel op onszelf gericht. Vind het ook opmerkelijk hoeveel vrouwen op bumble wel niet het tekstje "was je liever tegen gekomen in de Supermarkt" op hun profiel hebben staan, want ik heb nog nooit gehoord van een stel die zo bij elkaar is gekomen, en ik denk dat als een man een vrouw zou aanspreken in de super, hij met de nodige xenofobie zou worden beantwoord.
  maandag 13 november 2023 @ 16:44:30 #151
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211283183
quote:
3s.gif Op donderdag 9 november 2023 22:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Straks zal ze aangeven naar NL te komen, maar op het laatste moment kan ze niet komen want op de een of andere manier kan ze niet aan haar geld komen.., of jij de vliegtickets wil betalen. Of haar moeder is ineens erg ziek en jij bent de enige die haar kan helpen, dmv het overmaken van een flinke som geld…

Die kans is gewoon echt heel erg groot. Of is ze vaker in NL geweest dat je haar zomaar tegenkomt met swipen?

Pas op hoor, oplichters investeren vaak veel tijd om een band op te bouwen met het slachtoffer.
Je had gelijk, opeens begon ze over een zieke broer in het ziekenhuis, of 6000 keniaanse shilling veel was voor mij was, voor een Europeaan, 36 euro is niet veel, maar als iemand binnen enkele weken al over geld begint, dan is het voor mij klaar, want dan blijven ze om geld vragen in de toekomst. Dus zonder wat te zeggen geblokkeerd op alles.

Door de selfies en video bellen weet ik dat het wel een echt meisje is, maar zoals je al zei, met de verkeerde intenties, en natuurlijk veel te knap voor mij. :P
pi_212038677
Ik ben de laatste tijd ook aan het daten via het internet. Ik ben twee jaar geleden gescheiden en wil toch wel weer eens een serieuze relatie.

Ik heb niet het gemakkelijkste profiel. Ik ben 46 jaar, ben brildragend en heb overgewicht. Hoewel ik er wel modieus bij loop. En kinderen heb ik niet, dat scheelt ook wel. Ik krijg wel de nodige reacties maar veelal zijn het kerels waarbij je denkt "al was het de laatste man op aarde!". Toch al wel drie dates gehad. Maar nog niet iets dat beklijft. Maar dat komt wel. :)

Ik stoor me wel vaak aan de sneue manier waarop veel mannen daar bezig zijn. Hebben ze geen opvoeding gehad vraag ik me dan af?
pi_212039234
Datingapps zijn sowieso een drama.
pi_212039450
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:36 schreef Mundaya het volgende:
Ik krijg wel de nodige reacties maar veelal zijn het kerels waarbij je denkt "al was het de laatste man op aarde!".
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.

Dit is hoe daten werkt. :)
pi_212039623
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.

Ik probeer het maar heb er altijd problemen mee gehad.

Maar ik spreek ook wel met mannen die wel leuk zijn. Er zijn er toch ook wel een paar die juist wel op dikkere vrouwen vallen. Vaak melden ze het een beetje schoorvoetend, bang uitgemaakt te worden voor freak.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 januari 2024 @ 18:17:05 #156
Brabo Bastard
pi_212040243
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:16 schreef Mundaya het volgende:

[..]

Maar ik spreek ook wel met mannen die wel leuk zijn. Er zijn er toch ook wel een paar die juist wel op dikkere vrouwen vallen. Vaak melden ze het een beetje schoorvoetend, bang uitgemaakt te worden voor freak.
Niks mis met wat extra vlees op de botten.

Mensen zitten op datingapps met de verkeerde verwachtingen. De kans is enorm klein dat je een fotomodel aan de haak slaat die precies wat je zoekt, want dan is het of een nepaccount, of een bot, of een scam, of een vent, of al het eerder genoemde.

Daarnaast ben ik het wel met je eens dat mensen op een hele aparte manier bezig zijn. Wellicht weten ze niet hoe ze iemand aan moeten spreken? Of zijn het gewoon horken, dat kan ook.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212041528
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:16 schreef Mundaya het volgende:

[..]

Ja, volledig waar. En er zijn ook nog steeds genoeg mannen die gewoon een goede klik / diepere connectie met een vrouw nodig hebben. En of de dame in kwestie nou iets dikker is, of juist een slank figuur heeft doet er dan niet toe. Dan voel je je gewoon aangetrokken tot die persoon :). Slank, normaal of juist wat dikker. Voor mij kan het allemaal heel mooi zijn.
pi_212102016
Ik zoek ook een diepere connectie met iemand, maar zoek wel wat meer dan een broer/zus relatie, dus dan is iemands uiterlijk ook wel een factor die meespeelt.
pi_212124013
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, scheelt wel. Geldt ook voor mannen. Toen ik na een tijdje krachttraining een kast was, stonden die apps roodgloeiend met berichten.
pi_212124117
Ik heb eindelijk een knap persoon als match gezien m'n verschrikkelijke kieskeurigheid. Nu maar zien of 't wat kan worden.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 januari 2024 @ 21:49:19 #161
Brabo Bastard
pi_212124189
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, scheelt wel. Geldt ook voor mannen. Toen ik na een tijdje krachttraining een kast was, stonden die apps roodgloeiend met berichten.
Bizar he :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212124214
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bizar he :')
Ja, soms wel. Kwamen dan ook vrouwen op af die amper wat lustten qua eten en liefst drie/vier keer per week vette meuk bestelden. Dan is die kast zo een vetklep als die daar aan meedoet.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 januari 2024 @ 21:53:14 #163
Brabo Bastard
pi_212124248
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, soms wel. Kwamen dan ook vrouwen op af die amper wat lustten qua eten en liefst drie/vier keer per week vette meuk bestelden. Dan is die kast zo een vetklep als die daar aan meedoet.
Dat dus vooral ja. Dus die vrouwen klagen over vleeskeuring, zelf doen ze het net zo goed.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 21 januari 2024 @ 21:54:29 #164
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212124269
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb eindelijk een knap persoon als match gezien m'n verschrikkelijke kieskeurigheid. Nu maar zien of 't wat kan worden.
Moet je natuurlijk nu niet als een wanhopige hengst overkomen op je eerste date want dan ben je haar weer kwijt
Le Diable
  zondag 21 januari 2024 @ 22:04:10 #165
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212124396
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
zelf doen ze het net zo goed.
Vrouwen zijn erger dan mannen hoor, alleen zijn ze vele malen subtieler
Le Diable
pi_212124452
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 22:04 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Vrouwen zijn erger dan mannen hoor, alleen zijn ze vele malen subtieler
Ja, hebben meer te kiezen op die apps en kunnen dus wat meer zout op elke slak leggen.
pi_212153276
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 22:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, hebben meer te kiezen op die apps en kunnen dus wat meer zout op elke slak leggen.
Dat klopt, hoorde van een kennis die het had uitgemaakt met haar vriend om een vrij onbenullige reden. Dat zou je andersom heel weinig tegenkomen, omdat er voor vrouwen een hele rits mannen klaar staan die net zo solid zijn maar dat ene minpuntje niet hebben. Als man heb je over het algemeen die luxe positie niet, waardoor je dealbreaker plafond een stuk hoger is
pi_212154929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:46 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat klopt, hoorde van een kennis die het had uitgemaakt met haar vriend om een vrij onbenullige reden. Dat zou je andersom heel weinig tegenkomen, omdat er voor vrouwen een hele rits mannen klaar staan die net zo solid zijn maar dat ene minpuntje niet hebben. Als man heb je over het algemeen die luxe positie niet, waardoor je dealbreaker plafond een stuk hoger is
Maar er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen? Kan het niet ook zo zijn dat mannen liever een relatie willen en daardoor eerder dealbreakers accepteren en vrouwen liever alleen blijven dan met iemand die niet aan de volledige eisenlijst voldoet?
pi_212154946
Ik heb trouwens na anderhalf jaar pauze toch Bumble weer eens opgestart. Zie nu best wel wat profielen waar sekspositivy bij de interesses staat. Is dat om aan te geven dat seks belangrijk in een relatie is, is het de nieuwe variant van "openminded" (staat open voor kinks), of wordt het nog ergens anders voor gebruikt?
Ik zie het ook gewoon bij mensen die aangeven een vaste relatie te zoeken, dacht eerst dat het misschien een codewoord voor ONS/FWB was.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 januari 2024 @ 17:57:14 #170
Brabo Bastard
pi_212155107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb trouwens na anderhalf jaar pauze toch Bumble weer eens opgestart. Zie nu best wel wat profielen waar sekspositivy bij de interesses staat. Is dat om aan te geven dat seks belangrijk in een relatie is, is het de nieuwe variant van "openminded" (staat open voor kinks), of wordt het nog ergens anders voor gebruikt?
Ik zie het ook gewoon bij mensen die aangeven een vaste relatie te zoeken, dacht eerst dat het misschien een codewoord voor ONS/FWB was.
Ik ken die hele term niet eens :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:14:29 #171
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212158399
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ken die hele term niet eens :D
Je liegt :D
Le Diable
  donderdag 25 januari 2024 @ 13:49:11 #172
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_212164618
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
"Ik zoek iets serieus maar wil ook echt wel neuken als je daar voor openstaat."
Thinking about thinking of you.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 13:50:21 #173
Brabo Bastard
pi_212164621
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:49 schreef shifto het volgende:

[..]
Moest grinniken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212165254
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:49 schreef shifto het volgende:

[..]
Hmm ja, dacht dat dat altijd wel het geval is ;)
Misschien gewoon eens matchen met een sekspositivity man en hem vragen wat hij ermee bedoelt :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 15:03:00 #175
Brabo Bastard
pi_212165270
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Misschien gewoon eens matchen met een sekspositivity man en hem vragen wat hij ermee bedoelt :D
Binnen 2 berichten vraagt ie of je langs wil komen, wedden? :D
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:22:51 #176
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212165487
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat sekspositivity is volgens mij een nieuwe naam voor trantra
Le Diable
pi_212165536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat sekspositivity is volgens mij een nieuwe naam voor trantra
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.
pi_212165818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Binnen 2 berichten vraagt ie of je langs wil komen, wedden? :D
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
"Kom maar langs, dan zal ik het je laten zien"

Ja, het is wel mogelijk in 2 berichten :D
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:48:39 #179
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212165825
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.
Daar heeft het ook wel iets van weg, maar dan is het een soort metafoor voor doe-waar-je-zin-in-hebt :')
Le Diable
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:49:17 #180
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212165837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Dat kan veeeel korter hoor :P
Le Diable
pi_212165882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat vrijwel elke man iemand met een gezond libido zoekt, de toevoeging sekspositivity lijkt me dan wat overbodig. Denk eerder dat het dan inderdaad richting open relatie gaat ofzo, geen idee wat dan het verschil is met "openminded"
pi_212165893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:49 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat kan veeeel korter hoor :P
Naja, bumble, dus ik moet het gesprek openen.
Dan wordt het
Ik: "Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
Hij: "Neuken?"

:D
pi_212165943

Er staat dus een pepertje bij als icoontje, boeiend wel. (en deze heb ik toch links geswipet, Engels profiel)
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 16:32:44 #184
Brabo Bastard
pi_212166131
quote:

[..]

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212166180
Hmm de eerste die ik het gevraagd heb, bedoelt gewoon dat seks belangrijk is in een relatie. Niet echt iets speciaals dus :D
pi_212166187
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm de eerste die ik het gevraagd heb, bedoelt gewoon dat seks belangrijk is in een relatie. Niet echt iets speciaals dus :D
Dat zou je zeggen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 17:02:14 #187
Brabo Bastard
pi_212166320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen.
Is toch wel vind ik :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212166486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is toch wel vind ik :9
Ja, vind ik ook. Soms hoor je dat mensen een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden. Dat zou niks voor mij zijn.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 17:34:30 #189
Brabo Bastard
pi_212166496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook. Soms hoor je dat mensen een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden. Dat zou niks voor mij zijn.
Och, dat verschilt per persoon. Wat ik ook hoor is dat vooral in het begin het bed gesloopt wordt en daarna gaat het langer mee.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 25 januari 2024 @ 19:11:13 #190
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212167426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden.
Seks is toch wel een beetje het smeermiddel van je relatie, maar als beide partijen geen punt maken van 1 keer per een paar maanden dan is er niks aan de hand, lijkt me. Alleen als ze die ene keer per maand een zeester is dan zou ik afhaken :{
Le Diable
pi_212169116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Seks is toch wel een beetje het smeermiddel van je relatie, maar als beide partijen geen punt maken van 1 keer per een paar maanden dan is er niks aan de hand, lijkt me. Alleen als ze die ene keer per maand een zeester is dan zou ik afhaken :{
Dan niet, maar dan zijn dat beide geen mensen die "sexpositivity" zoeken. Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
  donderdag 25 januari 2024 @ 20:55:50 #192
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212169207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
Lijkt me ook niet, dan ben je op een gegeven moment na enkele jaren zelf bevroren en mocht je dan iemand tegenkomen die het tegenovergestelde is dan ben je het verleerd en dat is eeuwig zonde. Dat sekspositivity is natuurlijk weer gewoon een hype want seks is in de kern niet meer dan gewoon lekker en seks zorgt ervoor dat je ondanks alles toch een beetje relaxed door het leven kan.
Le Diable
pi_212170986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan niet, maar dan zijn dat beide geen mensen die "sexpositivity" zoeken. Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
En terecht natuurlijk. Ik snap wel dat je niet nog een keer in zo'n situatie wilt belanden. Sowieso zijn vrouwen die een heel ding maken van seks (overdreven op hygiëne, niet als ze moe zijn, alleen als het volle maan is, alleen als er eerst een uur voorspel bij komt kijken) eigenlijk altijd degenen die het minst willen. Als je voor jezelf een enorme barrière creeërt voor iets dat in principe supersimpel is (hup broek uit en gaan) dan verneuk je het voor jezelf en je partner.

Wat @SemperLibertas zegt dus. Seks is lekker en iedereen die het te complex maakt zorgt voor een slechter seksleven.
pi_212171154
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En terecht natuurlijk. Ik snap wel dat je niet nog een keer in zo'n situatie wilt belanden. Sowieso zijn vrouwen die een heel ding maken van seks (overdreven op hygiëne, niet als ze moe zijn, alleen als het volle maan is, alleen als er eerst een uur voorspel bij komt kijken) eigenlijk altijd degenen die het minst willen. Als je voor jezelf een enorme barrière creeërt voor iets dat in principe supersimpel is (hup broek uit en gaan) dan verneuk je het voor jezelf en je partner.

Wat @:semperlibertas zegt dus. Seks is lekker en iedereen die het te complex maakt zorgt voor een slechter seksleven.
Precies.

En een slecht seksleven dat heeft ook weer een negatief effect op de rest.
pi_212171196
Maar zijn er dan zoveel vrouwen met een laag libido dat je al in je datingprofiel sekspositivity moet zetten? Terwijl het schijnbaar al moeilijk genoeg is om als man een match te krijgen?
Ik heb eens gegoogled
quote:
Kort gezegd is sekspositiviteit het met openheid en een niet oordelende benadering omarmen van de diversiteit van seksuele expressie
En
quote:
Er zijn sekspositieve mensen die maagd, celibatair en zelfs aseksueel zijn.
Dus heb het idee dat de term niet helemaal juist gebruikt wordt.
pi_212172400
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zijn er dan zoveel vrouwen met een laag libido dat je al in je datingprofiel sekspositivity moet zetten? Terwijl het schijnbaar al moeilijk genoeg is om als man een match te krijgen?
Ik heb eens gegoogled
[..]
En
[..]
Dus heb het idee dat de term niet helemaal juist gebruikt wordt.
Het ligt er natuurlijk ook aan over welke leeftijdscategorie het gaat. Als er een kind door is gegaan zijn veel vrouwen sowieso al wat minder happig op seks. En je hebt ook altijd een grote groep vrouwen die van de 'het hoeft niet altijd om penetratie te gaan'-club zijn wat in de praktijk betekent: Veel knuffelen maar niet neuken. Prima als je dat vindt of die behoefte niet zo hebt maar het sluit dan wel bar slecht aan bij het overgrote deel van de mannen die wél seks willen.

Neemt natuurlijk niet weg dat er ook veel vrouwen zijn die je er direct voor wakker kunt maken en altijd willen. Maar procentueel ligt dat gewoon een stuk lager.

https://psychologieintheater.nl/lustkillers/

Wat betreft het aangeven van sekspositivity: Het geeft dan in ieder geval aan vrouwen aan dat je seks belangrijk vindt waardoor je eerder genoemde vrouwen die denken 'van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer want ik vind het gedoe' eruit filtert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2024 07:41:56 ]
  vrijdag 26 januari 2024 @ 08:26:26 #197
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212172728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Precies.

En een slecht seksleven dat heeft ook weer een negatief effect op de rest.
Je hoeft maar te kijken naar de comments hier op FOK! om te zien wat het verwoestend effect daarvan is :P
Le Diable
pi_212173017
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 07:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat betreft het aangeven van sekspositivity: Het geeft dan in ieder geval aan vrouwen aan dat je seks belangrijk vindt waardoor je eerder genoemde vrouwen die denken 'van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer want ik vind het gedoe' eruit filtert.
Dan kan je toch ook gewoon seks als interesse noemen? Ik haak echt direct af wanneer ik sekspositivity zie staan. Het is denk ik iets voor een bepaald type mannen. In het voorbeeld hierboven staat bij interesses: sekspositivity, intelligentie, mindfulness, diepe gesprekken. Het is het type man dat enorm diep probeert te zijn, maar in feite iemand die overal omheen draait. Beetje als die man met die pauw uit B&B vol liefde.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 09:15:21 #199
Brabo Bastard
pi_212173069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef BoerenBlond het volgende:

[..]
Dan kan je toch ook gewoon seks als interesse noemen? Ik haak echt direct af wanneer ik sekspositivity zie staan. Het is denk ik iets voor een bepaald type mannen. In het voorbeeld hierboven staat bij interesses: sekspositivity, intelligentie, mindfulness, diepe gesprekken. Het is het type man dat enorm diep probeert te zijn, maar in feite iemand die overal omheen draait. Beetje als die man met die pauw uit B&B vol liefde.
* TheStigsDutchCousin noteert
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212173245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef BoerenBlond het volgende:

[..]
Ik had het plaatje niet goed bekeken maar ik vrees dat je gelijk hebt ja. :') Vaak hebben dat soort lui niet eens door dat ze enorm pretentieus aan het lullen zijn. Doodvermoeiende relaties lijken me dat. Eindeloos geklets over niets.
pi_212173346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik had het plaatje niet goed bekeken maar ik vrees dat je gelijk hebt ja. :') Vaak hebben dat soort lui niet eens door dat ze enorm pretentieus aan het lullen zijn. Doodvermoeiende relaties lijken me dat. Eindeloos geklets over niets.
Natuurlijk heb ik gelijk😊
pi_212177440
Die gaan graag naar een literair café om een dik vadsig wijf te pompen op de plee
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 16:53:02 #203
Brabo Bastard
pi_212177491
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:46 schreef Faxie het volgende:
Die gaan graag naar een literair café om een dik vadsig wijf te pompen op de plee
Faxie!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212177554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Faxie!
Ik ga niet daten hoor :N
  vrijdag 26 januari 2024 @ 18:47:52 #205
405763 Schwein
Make that the cat wise
pi_212178731
quote:

[..]

Damn...moest lachen: )
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 18:51:23 #206
Brabo Bastard
pi_212178764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:59 schreef Faxie het volgende:

[..]
;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212178804
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:59 schreef Faxie het volgende:

[..]
Die is ook niet het dating-topic, dit is het datingsites & apps topic! Maar die gebruik je ook niet meer toch? ;(
pi_212178887
:N
pi_212178958
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen? Kan het niet ook zo zijn dat mannen liever een relatie willen en daardoor eerder dealbreakers accepteren en vrouwen liever alleen blijven dan met iemand die niet aan de volledige eisenlijst voldoet?
Dat klopt,maar daten is als een soort stoelendans waarbij de vrouwen eerst mogen zitten en dan pas de mannen, dit is een versimpelde weergave maar daar komt het wel op neer. Weet niet of mannen liever een relatie willen dan vrouwen, maar dat mannen eerder dealbreakers accepteren en vrouwen langere eisenlijsten hebben klopt wel denk ik
pi_212179104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat klopt,maar daten is als een soort stoelendans waarbij de vrouwen eerst mogen zitten en dan pas de mannen, dit is een versimpelde weergave maar daar komt het wel op neer. Weet niet of mannen liever een relatie willen dan vrouwen, maar dat mannen eerder dealbreakers accepteren en vrouwen langere eisenlijsten hebben klopt wel denk ik
Het ligt allemaal aan hoe je in de ‘markt’ ligt denk ik.
pi_212179425
Het is echt vreselijk hoe veel er niet meer gereageerd wordt na één à twee zinnen. Die kans is ook echt één op vijftien. Dan weer één op vijftien date potentie en daarvan weer één of vijftien een potentiële relatie. Voor mannen is het echt een drama terwijl vrouwen het voor het uitkiezen hebben.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 19:42:23 #212
Brabo Bastard
pi_212179493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
Het is echt vreselijk hoe veel er niet meer gereageerd wordt na één à twee zinnen. Die kans is ook echt één op vijftien. Dan weer één op vijftien date potentie en daarvan weer één of vijftien een potentiële relatie. Voor mannen is het echt een drama terwijl vrouwen het voor het uitkiezen hebben.
Kreeg een keer op paiq te horen na een leuk gesprek dat ze het voor gezien hield. Geen reden, niks.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 26 januari 2024 @ 19:53:27 #213
438527 MissButterflyy
pi_212179713
quote:
Oneens. Ook vrouwen hebben te dealen met saaie doodlopende gesprekken, meeste mannen doen ook geen moeite.
De dating apps zijn op sterven na dood.
pi_212179724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kreeg een keer op paiq te horen na een leuk gesprek dat ze het voor gezien hield. Geen reden, niks.
Vind een reden daarvoor geven ook optioneel, het is allang netjes dat ze gewoon aangeeft er mee te stoppen, in plaats van te 👻 ghost en, want dat is schering en inslag
pi_212179735
quote:
Proberen om er een beetje uit te springen qua gesprek/reactie(s)? Wel jammer, maar geen reacties is ook een signaal! Zo doe ik dat in ieder geval wel, dan weet iemand dat het geen zin heeft om verder te praten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 19:54:38 #216
Brabo Bastard
pi_212179737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:53 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Vind een reden daarvoor geven ook optioneel, het is allang netjes dat ze gewoon aangeeft er mee te stoppen, in plaats van te 👻 ghost en, want dat is schering en inslag
Deels eens. Het kwam gewoon ineens, wat ik gek vond.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212179792
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oneens. Ook vrouwen hebben te dealen met saaie doodlopende gesprekken, meeste mannen doen ook geen moeite.
Uiteraard, vrouwen hebben met hetzelfde percentage saaie gesprekken te maken als mannen. Maar er is een niet te verwaarlozen verschil, als vrouw ga je dan gewoon naar een van je 500-1000 andere matches, als man...kijk morgen nog eens voor een nieuwe like
pi_212179950
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Deels eens. Het kwam gewoon ineens, wat ik gek vond.
Mensen kunnen soms onnavolgbaar zijn als het op daten aankomt, maar je moet het niet proberen te begrijpen, want dat is het vaak gewoon niet. Ik heb zelf ook zat vrij specifieke dingen die ik aantrekkelijk vind of juist niet, en ik weet van veel niet waarom dat zo is, alleen dat het zo is. Stel jezelf alleen al de vraag: waarom ben ik heterosexueel? (Of bi/homoseksueel), wat dan ook van toepassing is. Waarom weet ik niet, weet alleen dat het zo is
  vrijdag 26 januari 2024 @ 20:12:40 #219
438527 MissButterflyy
pi_212180003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:57 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Uiteraard, vrouwen hebben met hetzelfde percentage saaie gesprekken te maken als mannen. Maar er is een niet te verwaarlozen verschil, als vrouw ga je dan gewoon naar een van je 500-1000 andere matches, als man...kijk morgen nog eens voor een nieuwe like
Als je zoveel keuze hebt, kies je uiteindelijk helemaal niet meer.
pi_212180274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh, ik ben wel eens geblokkeerd na een heel leuk gesprek. Mannen doen dat dus ook. Zo gaat dat soms.

Mijn match van gisteren gaf ook alleen maar antwoord (in 4 woorden) op de sexpositivity vraag en stelt zelf ook geen vraag, zou hij nu ook denken dat het mijn schuld is dat het gesprek niet loopt? (deels waar, omdat ik er ook geen moeite insteek, maar een vraag zou ik wel beantwoorden)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 20:35:29 #221
Brabo Bastard
pi_212180346
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh, ik ben wel eens geblokkeerd na een heel leuk gesprek. Mannen doen dat dus ook. Zo gaat dat soms.

Mijn match van gisteren gaf ook alleen maar antwoord (in 4 woorden) op de sexpositivity vraag en stelt zelf ook geen vraag, zou hij nu ook denken dat het mijn schuld is dat het gesprek niet loopt? (deels waar, omdat ik er ook geen moeite insteek, maar een vraag zou ik wel beantwoorden)
Maar je steekt er dus verder geen moeite in, maar blijft wel gematcht?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212180450
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zeker niet in gelijke mate hoor. Dat is statistisch gewoon bewezen.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 20:43:35 #223
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212180465
Waar zitten tegenwoordig nou nog echt veel mensen op naar jullie mening?
Tinder/Bumble/Happn? Of evt nog meer apps die momenteel veel gebruikt worden?

Op fruitz en Hinge heb ik na een paar keer swipen niemand meer in een omtrek van 20km..
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212180488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef prunus het volgende:

[..]
Proberen om er een beetje uit te springen qua gesprek/reactie(s)? Wel jammer, maar geen reacties is ook een signaal! Zo doe ik dat in ieder geval wel, dan weet iemand dat het geen zin heeft om verder te praten.
Dat doe ik zeker wel hoor, alleen ben ik natuurlijk geen womanizer. Ik denk wel dat ik dat van mezelf kan zeggen aangezien ik weet hoe veel onnozelheid sommige vrienden sturen en wat ik van vriendinnen weet wat voor bagger zij toegestuurd krijgen.

Het is gewoon irritant dat je echt een speld in een hooiberg aan het zoeken bent, ook omdat ik van mezelf erg kieskeurig ben alleen kan ik daar vrij weinig aan doen. Dat is meer de observatie.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 21:41:10 #225
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212181428
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
ik weet hoe veel onnozelheid sommige vrienden sturen en wat ik van vriendinnen weet wat voor bagger zij toegestuurd krijgen.
Ik zie dat ook bij een vriendin van me, soms tot op het bizarre af dat ik denk: "Gast, verwacht je nou echt dat vrouwen hier op zitten te wachten?" :') Van dickpics tot vage gedichten en lappen tekst die nauwelijks te begrijpen zijn vanwege het belabberde niveau Nederlands :')
Le Diable
pi_212181497
Maar als je fatsoenlijk probeert te zijn ben je weer niet spannend genoeg
  vrijdag 26 januari 2024 @ 21:46:42 #227
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212181533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Faxie het volgende:
Maar als je fatsoenlijk probeert te zijn ben je weer niet spannend genoeg
Eigenlijk staat ieders gezicht op dating apps standaard op :') want niemand gelooft er eigenlijk in
Le Diable
pi_212181710
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar je steekt er dus verder geen moeite in, maar blijft wel gematcht?
Ja, dat wordt toch vanzelf opgeheven? Ben wel benieuwd of hij nog iets gaat zeggen :@
pi_212183655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:16 schreef prunus het volgende:

[..]
Het ligt allemaal aan hoe je in de ‘markt’ ligt denk ik.
Moet je voor de grap eens een dating app van een gemiddelde man bekijken, en daarna een dating app van een gemiddelde vrouw. Gewoon, voor de grap
pi_212183956
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 00:24 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Moet je voor de grap eens een dating app van een gemiddelde man bekijken, en daarna een dating app van een gemiddelde vrouw. Gewoon, voor de grap
Ik heb ze van meerdere vrouwen gezien, en het verschil is inderdaad bizar
pi_212184636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 01:31 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik heb ze van meerdere vrouwen gezien, en het verschil is inderdaad bizar
Dat is nu eenmaal zo. Enige dat je kunt doen is zorgen dat je je eigen profiel en shit op orde hebt.
pi_212185887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 07:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is nu eenmaal zo. Enige dat je kunt doen is zorgen dat je je eigen profiel en shit op orde hebt.
Is ook helemaal geen beklaag ofzo, dat is gewoon hoe de wereld werkt. Geeft wel aan dat de playing field totaal ongelijk is
pi_212185908
Nu weer tijd voor sappige date verhalen 👍 had gisteren een date en was al vanaf minuut een duidelijk dat het totaal niet ging klikken, heeft het ook niet meer gedaan daarna. Vandaag en morgen nog een date, ben benieuwd
pi_212187072
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Is ook helemaal geen beklaag ofzo, dat is gewoon hoe de wereld werkt. Geeft wel aan dat de playing field totaal ongelijk is
Ja, dat is het ook. Je zult dus extra hard je best moeten doen. Zoals iemand hier al schreef: anders gaat ze door naar een van de tientallen of honderden andere mannen in de inbox en potentiële dates. Terwijl jij als man dan weer ff moet gaan swipen voor een match.
pi_212188258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 07:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat je voldoende likes uitdeelt dan valt het aantal matches nog best mee inderdaad.

En daaruit vervolgens de juiste dames selecteren. Er zijn er altijd wel een aantal die willen. Het zullen geen Doutzens zijn maar je moet ergens tevreden mee zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2024 14:45:25 ]
pi_212188282
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat je voldoende likes uitdeelt dan valt het aantal matches nog best mee inderdaad.

En daaruit vervolgens de juiste dames selecteren. Er zijn er altijd wel een aantal die willen. Het zullen geen Doutzens zijn maar je moet ergens tevreden mee zijn.
Precies.

Heb via apps in het verleden toch best leuke dames ge-date. Je moet er alleen wat moeite in steken (om er daarna iets anders in te kunnen steken), want ze krijgen gewoon veel berichten en kunnen dan gaan selecteren.
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 14:56:59 #237
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_212188357
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja, bumble, dus ik moet het gesprek openen.
En dan heb je een match op Bumble en dan krijgt de vrouw 24u om te reageren, anders is de match weg. Nog 1x te verlengen met 24u en anders definitief weg.
Dan vraag ik me af, waarom zou je iemand op een dergelijke app liken om vervolgens niets met een eventuele match te doen? Dan kon je je toch beter de moeite besparen en niet liken?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_212188454
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]
En dan heb je een match op Bumble en dan krijgt de vrouw 24u om te reageren, anders is de match weg. Nog 1x te verlengen met 24u en anders definitief weg.
Dan vraag ik me af, waarom zou je iemand op een dergelijke app liken om vervolgens niets met een eventuele match te doen? Dan kon je je toch beter de moeite besparen en niet liken?
Beetje alles liken en zien wat een match geeft?
  zaterdag 27 januari 2024 @ 15:41:58 #239
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212188741
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 14:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Precies.

Heb via apps in het verleden toch best leuke dames ge-date. Je moet er alleen wat moeite in steken (om er daarna iets anders in te kunnen steken), want ze krijgen gewoon veel berichten en kunnen dan gaan selecteren.
Ik was zo iemand die op een gegeven moment vergat dat ik gesprekken moest voeren om verder te komen :')
Le Diable
pi_212188800
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Beetje alles liken en zien wat een match geeft?
Dat inderdaad, een like geven is gratis, dus gewoon een paar likes frivool rondstrooien, zien watch matcht, en dan rustig kijken wie je uit je brede match collectie een tekst stuurt
pi_212188854
Eerder werd eens door iemand verteld dat datingapps dood zijn. Helemaal eens. Als ik het vergelijk met jaren terug waar er nog wel eens succes te behalen viel, is het nu een stuk lastiger om te matchen of om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over wat dan ook.

Jammer.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 januari 2024 @ 15:54:14 #242
Brabo Bastard
pi_212188875
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Ronzz het volgende:
Eerder werd eens door iemand verteld dat datingapps dood zijn. Helemaal eens. Als ik het vergelijk met jaren terug waar er nog wel eens succes te behalen viel, is het nu een stuk lastiger om te matchen of om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over wat dan ook.

Jammer.
Tijd om maar weer eens de kroeg in te duiken dan maar!
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 27 januari 2024 @ 16:13:50 #243
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212189012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Ronzz het volgende:

Jammer.
Tja, dat was de lockdown periode. Het was toen echt tien keer makkelijker om een date met een leuke meid te fixen, iedereen had de tijd en verveelde zich.
pi_212189090
Niks van gemerkt :')
pi_212189177
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.
pi_212189188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.
Hahaha ik vind wel dat mannen hier heel negatief zijn hoor :P
pi_212189257
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef prunus het volgende:

[..]
Hahaha ik vind wel dat mannen hier heel negatief zijn hoor :P
Slechts realistisch
pi_212189270
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:56 schreef Faxie het volgende:

[..]
Slechts realistisch
Straks weer kite-seizoen. Pas je nog in je wet suit?
pi_212189384
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Straks weer kite-seizoen. Pas je nog in je wet suit?
Noem je me nu dik? :(

Kiteseizoen stopt niet voor mij, als het voldoende waait ga ik :P Zal wel blij zijn als de extra laagjes er weer af mogen :P
pi_212189845
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:13 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Tja, dat was de lockdown periode. Het was toen echt tien keer makkelijker om een date met een leuke meid te fixen, iedereen had de tijd en verveelde zich.
Het wordt weer tijd voor een leuke lockdown! :D

Denk dat je wel gelijk hebt dat dat een goede opleving van de apps was, je kon verder ook niet zoveel doen.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 18:41:56 #251
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212189967
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Denk dat je wel gelijk hebt dat dat een goede opleving van de apps was, je kon verder ook niet zoveel doen.
Behalve dan dus jezelf wanhopig door de lockdown swipen :')

Wel een voordeel van de lockdown was dat iedereen huismus moest zijn en dat daardoor de sociale druk in die periode extreem lag was _O_
Le Diable
pi_212190022
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 18:41 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Behalve dan dus jezelf wanhopig door de lockdown swipen :')

Wel een voordeel van de lockdown was dat iedereen huismus moest zijn en dat daardoor de sociale druk in die periode extreem lag was _O_
En als je thuis afsprak was er opeens de avondklok en moest je wel blijven slapen :+
  zaterdag 27 januari 2024 @ 18:51:11 #253
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212190053
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En als je thuis afsprak was er opeens de avondklok en moest je wel blijven slapen :+
En als ik dan toch eerder haar huis werd uitgezet dan liet ik haar de boete voor het schenden van de avondklok betalen O-)
Le Diable
pi_212190887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 18:51 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
En als ik dan toch eerder haar huis werd uitgezet dan liet ik haar de boete voor het schenden van de avondklok betalen O-)
Ah ja, ik spreek nooit zo snel bij mij thuis af, uit angst dat de man niet weggaat wanneer ik hem weg wil hebben.

Mja, ik heb nu ook al weer geen zin meer om te swipen. Maar toch weer even een egoboost dat ik in een paar dagen 100+ likes kreeg. Zelfs al is dat als vrouw gewoon de standaard. Toch fijn om gewoon normaal te zijn :P
pi_212191453
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh, het zou me echt weinig uitmaken. Zou het wel weer fijn vinden eerlijk gezegd. :@
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 20:16:51 #256
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_212191547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En achteraf maar klagen dat het allemaal eikels zijn _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 27 januari 2024 @ 20:43:22 #257
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212192208
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ah ja, ik spreek nooit zo snel bij mij thuis af, uit angst dat de man niet weggaat wanneer ik hem weg wil hebben.

Als vrouw zou ik dat niet zo snel doen of eigenlijk helemaal niet, een relatief onbekende man in huis halen. Toch zijn het er best veel die dat doen, heb ik gemerkt. Ik vond dating apps wel handig op momenten, maar uiteindelijk zijn die dingen best deprimerend. En matches beantwoordde ik meestal pas dagen later of helemaal niet. Dan opende ik die app weer eens en dan zag ik allemaal beginnende gesprekken waar ik dan gelijk kortsluiting door kreeg :')
Le Diable
pi_212198237
Jeej, ik heb woensdag een date. Het is een wat nerdy type. Maar dat vind ik niet erg.

We gaan iets drinken in de stad. Ik ben benieuwd.
pi_212200782
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Als vrouw zou ik dat niet zo snel doen of eigenlijk helemaal niet, een relatief onbekende man in huis halen. Toch zijn het er best veel die dat doen, heb ik gemerkt. Ik vond dating apps wel handig op momenten, maar uiteindelijk zijn die dingen best deprimerend. En matches beantwoordde ik meestal pas dagen later of helemaal niet. Dan opende ik die app weer eens en dan zag ik allemaal beginnende gesprekken waar ik dan gelijk kortsluiting door kreeg :')
Wat vind je er deprimerend aan?
pi_212201023
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 09:20 schreef Mundaya het volgende:
Jeej, ik heb woensdag een date. Het is een wat nerdy type. Maar dat vind ik niet erg.

Niks mis met nerds :{w
  zondag 28 januari 2024 @ 14:39:14 #261
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212201552
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Wat vind je er deprimerend aan?
Nou, eigenlijk dat je via een app op je schermpje op zoek bent naar iemand, gewoon al dat gegeven. En dan vissen in die enorme vijver vol mensen en elke keer weer een gesprek moeten opstarten met een onbekende.
Maar ik denk dat ik er gewoon niet zo goed in was, al had ik echt wel mooie en interessante vrouwen als match. Soms liet ik dan een paar dagen niks van me horen, niet bewust, maar gewoon omdat ik het was vergeten :') En bij een enkele date ging ik op pad, maar keerde ik halverwege weer om omdat ik er toch geen zin in of energie voor had :')

Maar ok, sommigen zijn serial daters en leven toe naar elke date om er weer een feestje van te maken, kan ook.
Le Diable
  zondag 28 januari 2024 @ 14:44:52 #262
438527 MissButterflyy
pi_212201624
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nou, eigenlijk dat je via een app op je schermpje op zoek bent naar iemand, gewoon al dat gegeven. En dan vissen in die enorme vijver vol mensen en elke keer weer een gesprek moeten opstarten met een onbekende.
Maar ik denk dat ik er gewoon niet zo goed in was, al had ik echt wel mooie en interessante vrouwen als match. Soms liet ik dan een paar dagen niks van me horen, niet bewust, maar gewoon omdat ik het was vergeten :') En bij een enkele date ging ik op pad, maar keerde ik halverwege weer om omdat ik er toch geen zin in of energie voor had :')

Maar ok, sommigen zijn serial daters en leven toe naar elke date om er weer een feestje van te maken, kan ook.
Dus je had al een afspraak voor een date maar kwam niet opdagen?
  zondag 28 januari 2024 @ 17:11:38 #263
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212203642
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dus je had al een afspraak voor een date maar kwam niet opdagen?
Ja, I know, te erg :')
Le Diable
  zondag 28 januari 2024 @ 17:22:49 #264
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212203757
quote:

Die kunnen best gezellig zijn.
Was getekend, een nerd :@

Veel plezier!
  zondag 28 januari 2024 @ 17:26:40 #265
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212203790
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
:wtf: Zonder even een berichtje te sturen ook ofzo?
  zondag 28 januari 2024 @ 17:34:03 #266
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212203869
quote:
11s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
:wtf: Zonder even een berichtje te sturen ook ofzo?
"Sorry, hoofdpijn." |:(
Le Diable
  zondag 28 januari 2024 @ 17:35:07 #267
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212203878
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 13:54 schreef Faxie het volgende:

[..]
Niks mis met nerds :{w
Zeker niet want enkele maanden geleden had ik een date met een nerd en ze bleek echt een prachtige, opwindende vrouw te zijn O+
Le Diable
pi_212203882
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:34 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Klinkt alsof daten niks voor je is joh. Gewoon niet doen dan. :P
  zondag 28 januari 2024 @ 17:40:02 #269
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212203922
Vriendin van mij heeft wel eens gehad dat de man in kwestie bij aankomst zei "op je foto leek je slanker, hier heb ik geen zin in." En direct weer vertrok :{

Ik ben ook wel eens op een date aangekomen en dat ik dacht "ja dit wordt helemaal niks", maar heb dan in ieder geval het fatsoen om nog even een drankje te doen ofzo. Kan toch best een aardig persoon zijn verder.
pi_212203954
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft wel eens gehad dat de man in kwestie bij aankomst zei "op je foto leek je slanker, hier heb ik geen zin in." En direct weer vertrok :{

Ik ben ook wel eens op een date aangekomen en dat ik dacht "ja dit wordt helemaal niks", maar heb dan in ieder geval het fatsoen om nog even een drankje te doen ofzo. Kan toch best een aardig persoon zijn verder.
Heb die gedachte 1x gehad.
Gewicht, kledingdracht en leeftijd totaal anders.
Dat drankje toch gedaan en flinke spijt. Duurde veel te lang en persoonlijkheid was drama. Niet eens qua match maar gewoon over zichzelf praten de hele tijd en alleen maar negativiteit.
Volgende keer zou ik ook afhaken. Zonde van tijd van beide.
Eerst denken, dan typen
pi_212204117
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die kunnen best gezellig zijn.
Was getekend, een nerd :@

Veel plezier!
Geloof er niks van dat jij een nerd bent
pi_212204125
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:34 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dan zat neuken er toch al niet in ;(
pi_212204153
quote:

Dan is het de vraag of hij niet op dik valt, of afknapt op het feit dat mevrouw duidelijk niet eerlijk was op haar fotos...

Als je dat al een paar keer hebt meegemaakt kan ik begrijpen dat je dan liever maar gelijk naar huis gaat.
pi_212204162
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:43 schreef Piger het volgende:

[..]
Heb die gedachte 1x gehad.
Gewicht, kledingdracht en leeftijd totaal anders.
Dat drankje toch gedaan en flinke spijt. Duurde veel te lang en persoonlijkheid was drama. Niet eens qua match maar gewoon over zichzelf praten de hele tijd en alleen maar negativiteit.
Volgende keer zou ik ook afhaken. Zonde van tijd van beide.
Ja dit.
  zondag 28 januari 2024 @ 18:29:11 #275
438527 MissButterflyy
pi_212204476
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat is wel lullig voor je date ja. Waar ben je bang voor?
  zondag 28 januari 2024 @ 18:52:58 #276
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212204686
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is wel lullig voor je date ja. Waar ben je bang voor?
Niet echt ergens voor, ik ben wat dat betreft niet onzeker van mezelf. Het is meer dat ik me niet zo snel op mijn gemak voel in zulke situaties, denk ik. Dus dan kun je beter uit de dating arena blijven.
Le Diable
pi_212204755
quote:
Vriendin van mij heeft wel eens gehad dat de man in kwestie bij aankomst zei "op je foto leek je slanker, hier heb ik geen zin in." En direct weer vertrok

Dikzakjes hebben het talent om hun "omvang" tactisch te verbergen op foto's. Ik kan mij dan goed voorstellen dat zo'n kerel dan aftaait. Jij niet eerlijk over jezelf, dan hoeft hij niet tactische te zijn.
  zondag 28 januari 2024 @ 19:02:14 #278
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212204788
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dikzakjes hebben het talent om hun "omvang" tactisch te verbergen op foto's. Ik kan mij dan goed voorstellen dat zo'n kerel dan aftaait. Jij niet eerlijk over jezelf, dan hoeft hij niet tactische te zijn.
Nou ja ze is hoogstens wat voller maar zeker niet dik. En haar foto's zijn uiteraard wel de meest flateuze maar ziet ze er verder gewoon normaal op uit. Als je 120 kilo weegt en er op je foto als 60 kilo uitziet, ja goed dan begrijp ik het wel. Maar bij haar eigenlijk niet, dan gaat het meer om 10 kilo zeg maar.
pi_212204924
Ik ga zelf altijd van de slechtste foto uit :P
  zondag 28 januari 2024 @ 19:19:49 #280
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212204980
dikkertjes hebben ook het grondrecht op een goede seksbeurt
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 28 januari 2024 @ 19:26:43 #281
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212205069
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2024 19:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Je moet er gewoon niet zo zwaar aan tillen.
Le Diable
pi_212205084
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:52 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Niet echt ergens voor, ik ben wat dat betreft niet onzeker van mezelf. Het is meer dat ik me niet zo snel op mijn gemak voel in zulke situaties, denk ik. Dus dan kun je beter uit de dating arena blijven.
Als je al niet eerlijk naar jezelf toe kan zijn, ben je het zeker weten ook niet naar anderen toe.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_212205214
quote:

*O*
Nerds O+
Veel plezier!
Ik ben wel nieuwsgierig of de date via datingsite of app is? En zo ja, welke?
pi_212205301
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Dit klinkt mij wel bekend. Ik ben ook niet goed in elke dag een berichtje sturen. Als de date eenmaal is afgesproken heb ik zelfs de neiging om geen berichtjes te sturen, maar de date af te wachten.
En ook wel eens een dag vantevoren een date afgezegd, omdat ik er geen zin in had :@
  zondag 28 januari 2024 @ 19:52:47 #285
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212205398
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 19:27 schreef Hineni het volgende:

[..]
Als je al niet eerlijk naar jezelf toe kan zijn, ben je het zeker weten ook niet naar anderen toe.
Dat is iets waar je al doende achter komt en dan je conclusies trekt. Dat heeft m.i. niks met eerlijkheid te maken.
Le Diable
  zondag 28 januari 2024 @ 20:52:56 #286
438527 MissButterflyy
pi_212206312
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:52 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat is geen reden. Ik voel me ook wel eens niet op m’n gemak in bepaalde situaties, maar ga die toch aan en zet door. Volgens mij zit er bij jou toch wel veel angst, wat ongemak kan iedereen wel doorheen. Dates zijn in het begin vaak ongemakkelijk, is normaal.
Het is toch een angst waar je je overheen zou moeten zetten. Of je date niet natuurlijk.
pi_212206319
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dit klinkt mij wel bekend. Ik ben ook niet goed in elke dag een berichtje sturen. Als de date eenmaal is afgesproken heb ik zelfs de neiging om geen berichtjes te sturen, maar de date af te wachten.
En ook wel eens een dag vantevoren een date afgezegd, omdat ik er geen zin in had :@
Ik onderhoud het contact dan wel een beetje. En wil ook wel graag weten of het doorgaat. Niet zoveel zin om ergens voor niks op te draven.
pi_212206342
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2024 19:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Die krijgen ze heus wel. Geloof mij maar. @Halcon
  zondag 28 januari 2024 @ 20:56:28 #289
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212206376
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is geen reden. Ik voel me ook wel eens niet op m’n gemak in bepaalde situaties, maar ga die toch aan en zet door. Volgens mij zit er bij jou toch wel veel angst, wat ongemak kan iedereen wel doorheen. Dates zijn in het begin vaak ongemakkelijk, is normaal.
Het is toch een angst waar je je overheen zou moeten zetten. Of je date niet natuurlijk.
Wat het ook is, ik hou meer van het organisch verloop van zulk soort dingen. Duurt wat langer, maar dan heb je ook wat.
Le Diable
pi_212206521
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die krijgen ze heus wel. Geloof mij maar. @:halcon
Dikke wijven kunnen vaak goed pijpen. En voor wat hoort wat :+
pi_212207146
quote:
6s.gif Op zondag 28 januari 2024 21:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dikke wijven kunnen vaak goed pijpen. En voor wat hoort wat :+
Ja, die hebben altijd honger :9
pi_212208540
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 21:36 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ja, die hebben altijd honger :9
Voor je het weet neemt ze een hap eruit. ;(
pi_212208901
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 23:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Voor je het weet neemt ze een hap eruit. ;(
Autsj ;(

Gelukkig zijn dat niet veel calorieën
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 11:29:41 #294
382129 crew  Donna
pi_212211482
Klein vraagje..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2024 @ 11:31:45 #295
Brabo Bastard
pi_212211508
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 11:29 schreef Donna het volgende:
Klein vraagje..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat laatste, als je deze week ook niks meer hoort.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 29 januari 2024 @ 11:32:54 #296
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212211519
quote:
Klein vraagje..

SPOILER
Het probleem met online contact is dat je nooit weet wat er in iemands leven speelt dus trek niet te snel conclusies of ga het niet voor jezelf invullen. En voor een seksdate kun je overal terecht dus no worries.
Le Diable
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 11:34:18 #297
382129 crew  Donna
pi_212211534
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 11:32 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Het probleem met online contact is dat je nooit weet wat er in iemands leven speelt dus trek niet te snel conclusies of ga het niet voor jezelf invullen. En voor een seksdate kun je overal terecht dus no worries.
Haha nou ik hoef niet persé seks hoor. Maar dit exemplaar is zeer goed uit de verf gekomen in de afgelopen jaren. Dus die mag wel even langs komen. :Y
Maar je hebt gelijk, zal niet al te snel conclusies trekken.
  maandag 29 januari 2024 @ 11:36:41 #298
438527 MissButterflyy
pi_212211556
quote:
Klein vraagje..

SPOILER
Misschien griep? Wacht even af.
pi_212211601
quote:
Klein vraagje..

SPOILER
Er kan natuurlijk best iets zijn waardoor hij even geen contact kan hebben idd. Aan de andere kant is het wel zo dat als een man interesse heeft hij wel van zich laat horen is mijn ervaring.
  maandag 29 januari 2024 @ 13:00:30 #300
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212212322
quote:
Klein vraagje..

SPOILER
Valt moeilijk te zeggen. Als hij nog geïnteresseerd is laat hij vanzelf wel wat horen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 18:33:39 #301
382129 crew  Donna
pi_212215972
Meneer is weer boven water. ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')