Niet echt ergens voor, ik ben wat dat betreft niet onzeker van mezelf. Het is meer dat ik me niet zo snel op mijn gemak voel in zulke situaties, denk ik. Dus dan kun je beter uit de dating arena blijven.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is wel lullig voor je date ja. Waar ben je bang voor?
Dikzakjes hebben het talent om hun "omvang" tactisch te verbergen op foto's. Ik kan mij dan goed voorstellen dat zo'n kerel dan aftaait. Jij niet eerlijk over jezelf, dan hoeft hij niet tactische te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft wel eens gehad dat de man in kwestie bij aankomst zei "op je foto leek je slanker, hier heb ik geen zin in." En direct weer vertrok
Nou ja ze is hoogstens wat voller maar zeker niet dik. En haar foto's zijn uiteraard wel de meest flateuze maar ziet ze er verder gewoon normaal op uit. Als je 120 kilo weegt en er op je foto als 60 kilo uitziet, ja goed dan begrijp ik het wel. Maar bij haar eigenlijk niet, dan gaat het meer om 10 kilo zeg maar.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dikzakjes hebben het talent om hun "omvang" tactisch te verbergen op foto's. Ik kan mij dan goed voorstellen dat zo'n kerel dan aftaait. Jij niet eerlijk over jezelf, dan hoeft hij niet tactische te zijn.
Je moet er gewoon niet zo zwaar aan tillen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:19 schreef dikkedaniel het volgende:
dikkertjes hebben ook het grondrecht op een goede seksbeurt
Als je al niet eerlijk naar jezelf toe kan zijn, ben je het zeker weten ook niet naar anderen toe.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niet echt ergens voor, ik ben wat dat betreft niet onzeker van mezelf. Het is meer dat ik me niet zo snel op mijn gemak voel in zulke situaties, denk ik. Dus dan kun je beter uit de dating arena blijven.
quote:Op zondag 28 januari 2024 09:20 schreef Mundaya het volgende:
Jeej, ik heb woensdag een date. Het is een wat nerdy type. Maar dat vind ik niet erg.
We gaan iets drinken in de stad. Ik ben benieuwd.
Dit klinkt mij wel bekend. Ik ben ook niet goed in elke dag een berichtje sturen. Als de date eenmaal is afgesproken heb ik zelfs de neiging om geen berichtjes te sturen, maar de date af te wachten.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk dat je via een app op je schermpje op zoek bent naar iemand, gewoon al dat gegeven. En dan vissen in die enorme vijver vol mensen en elke keer weer een gesprek moeten opstarten met een onbekende.
Maar ik denk dat ik er gewoon niet zo goed in was, al had ik echt wel mooie en interessante vrouwen als match. Soms liet ik dan een paar dagen niks van me horen, niet bewust, maar gewoon omdat ik het was vergetenEn bij een enkele date ging ik op pad, maar keerde ik halverwege weer om omdat ik er toch geen zin in of energie voor had
![]()
Maar ok, sommigen zijn serial daters en leven toe naar elke date om er weer een feestje van te maken, kan ook.
Dat is iets waar je al doende achter komt en dan je conclusies trekt. Dat heeft m.i. niks met eerlijkheid te maken.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:27 schreef Hineni het volgende:
[..]
Als je al niet eerlijk naar jezelf toe kan zijn, ben je het zeker weten ook niet naar anderen toe.
Dat is geen reden. Ik voel me ook wel eens niet op m’n gemak in bepaalde situaties, maar ga die toch aan en zet door. Volgens mij zit er bij jou toch wel veel angst, wat ongemak kan iedereen wel doorheen. Dates zijn in het begin vaak ongemakkelijk, is normaal.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niet echt ergens voor, ik ben wat dat betreft niet onzeker van mezelf. Het is meer dat ik me niet zo snel op mijn gemak voel in zulke situaties, denk ik. Dus dan kun je beter uit de dating arena blijven.
Ik onderhoud het contact dan wel een beetje. En wil ook wel graag weten of het doorgaat. Niet zoveel zin om ergens voor niks op te draven.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt mij wel bekend. Ik ben ook niet goed in elke dag een berichtje sturen. Als de date eenmaal is afgesproken heb ik zelfs de neiging om geen berichtjes te sturen, maar de date af te wachten.
En ook wel eens een dag vantevoren een date afgezegd, omdat ik er geen zin in had
Die krijgen ze heus wel. Geloof mij maar. @Halconquote:Op zondag 28 januari 2024 19:19 schreef dikkedaniel het volgende:
dikkertjes hebben ook het grondrecht op een goede seksbeurt
Wat het ook is, ik hou meer van het organisch verloop van zulk soort dingen. Duurt wat langer, maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Ik voel me ook wel eens niet op m’n gemak in bepaalde situaties, maar ga die toch aan en zet door. Volgens mij zit er bij jou toch wel veel angst, wat ongemak kan iedereen wel doorheen. Dates zijn in het begin vaak ongemakkelijk, is normaal.
Het is toch een angst waar je je overheen zou moeten zetten. Of je date niet natuurlijk.
Dikke wijven kunnen vaak goed pijpen. En voor wat hoort watquote:Op zondag 28 januari 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die krijgen ze heus wel. Geloof mij maar. @:halcon
Ja, die hebben altijd hongerquote:Op zondag 28 januari 2024 21:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dikke wijven kunnen vaak goed pijpen. En voor wat hoort wat
Autsjquote:Op zondag 28 januari 2024 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor je het weet neemt ze een hap eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:29 schreef Donna het volgende:
Klein vraagje..Denk dat laatste, als je deze week ook niks meer hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klein vraagje..Het probleem met online contact is dat je nooit weet wat er in iemands leven speelt dus trek niet te snel conclusies of ga het niet voor jezelf invullen. En voor een seksdate kun je overal terecht dus no worries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Diable
Haha nou ik hoef niet persé seks hoor. Maar dit exemplaar is zeer goed uit de verf gekomen in de afgelopen jaren. Dus die mag wel even langs komen.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het probleem met online contact is dat je nooit weet wat er in iemands leven speelt dus trek niet te snel conclusies of ga het niet voor jezelf invullen. En voor een seksdate kun je overal terecht dus no worries.
Klein vraagje..Misschien griep? Wacht even af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Klein vraagje..Er kan natuurlijk best iets zijn waardoor hij even geen contact kan hebben idd. Aan de andere kant is het wel zo dat als een man interesse heeft hij wel van zich laat horen is mijn ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein vraagje..Valt moeilijk te zeggen. Als hij nog geïnteresseerd is laat hij vanzelf wel wat horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're easy to get, you are probably easy to forget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |