Natuurlijk heb ik gelijk😊quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik had het plaatje niet goed bekeken maar ik vrees dat je gelijk hebt ja.Vaak hebben dat soort lui niet eens door dat ze enorm pretentieus aan het lullen zijn. Doodvermoeiende relaties lijken me dat. Eindeloos geklets over niets.
Faxie!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:46 schreef Faxie het volgende:
Die gaan graag naar een literair café om een dik vadsig wijf te pompen op de plee
Damn...moest lachen: )quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
"Kom maar langs, dan zal ik het je laten zien"
Ja, het is wel mogelijk in 2 berichten
quote:
Die is ook niet het dating-topic, dit is het datingsites & apps topic! Maar die gebruik je ook niet meer toch?quote:
Dat klopt,maar daten is als een soort stoelendans waarbij de vrouwen eerst mogen zitten en dan pas de mannen, dit is een versimpelde weergave maar daar komt het wel op neer. Weet niet of mannen liever een relatie willen dan vrouwen, maar dat mannen eerder dealbreakers accepteren en vrouwen langere eisenlijsten hebben klopt wel denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen? Kan het niet ook zo zijn dat mannen liever een relatie willen en daardoor eerder dealbreakers accepteren en vrouwen liever alleen blijven dan met iemand die niet aan de volledige eisenlijst voldoet?
Het ligt allemaal aan hoe je in de ‘markt’ ligt denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat klopt,maar daten is als een soort stoelendans waarbij de vrouwen eerst mogen zitten en dan pas de mannen, dit is een versimpelde weergave maar daar komt het wel op neer. Weet niet of mannen liever een relatie willen dan vrouwen, maar dat mannen eerder dealbreakers accepteren en vrouwen langere eisenlijsten hebben klopt wel denk ik
Kreeg een keer op paiq te horen na een leuk gesprek dat ze het voor gezien hield. Geen reden, niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
Het is echt vreselijk hoe veel er niet meer gereageerd wordt na één à twee zinnen. Die kans is ook echt één op vijftien. Dan weer één op vijftien date potentie en daarvan weer één of vijftien een potentiële relatie. Voor mannen is het echt een drama terwijl vrouwen het voor het uitkiezen hebben.
Oneens. Ook vrouwen hebben te dealen met saaie doodlopende gesprekken, meeste mannen doen ook geen moeite.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
Het is echt vreselijk hoe veel er niet meer gereageerd wordt na één à twee zinnen. Die kans is ook echt één op vijftien. Dan weer één op vijftien date potentie en daarvan weer één of vijftien een potentiële relatie. Voor mannen is het echt een drama terwijl vrouwen het voor het uitkiezen hebben.
Vind een reden daarvoor geven ook optioneel, het is allang netjes dat ze gewoon aangeeft er mee te stoppen, in plaats van te 👻 ghost en, want dat is schering en inslagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kreeg een keer op paiq te horen na een leuk gesprek dat ze het voor gezien hield. Geen reden, niks.
Proberen om er een beetje uit te springen qua gesprek/reactie(s)? Wel jammer, maar geen reacties is ook een signaal! Zo doe ik dat in ieder geval wel, dan weet iemand dat het geen zin heeft om verder te praten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
Deels eens. Het kwam gewoon ineens, wat ik gek vond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vind een reden daarvoor geven ook optioneel, het is allang netjes dat ze gewoon aangeeft er mee te stoppen, in plaats van te 👻 ghost en, want dat is schering en inslag
Uiteraard, vrouwen hebben met hetzelfde percentage saaie gesprekken te maken als mannen. Maar er is een niet te verwaarlozen verschil, als vrouw ga je dan gewoon naar een van je 500-1000 andere matches, als man...kijk morgen nog eens voor een nieuwe likequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oneens. Ook vrouwen hebben te dealen met saaie doodlopende gesprekken, meeste mannen doen ook geen moeite.
De dating apps zijn op sterven na dood.
Mensen kunnen soms onnavolgbaar zijn als het op daten aankomt, maar je moet het niet proberen te begrijpen, want dat is het vaak gewoon niet. Ik heb zelf ook zat vrij specifieke dingen die ik aantrekkelijk vind of juist niet, en ik weet van veel niet waarom dat zo is, alleen dat het zo is. Stel jezelf alleen al de vraag: waarom ben ik heterosexueel? (Of bi/homoseksueel), wat dan ook van toepassing is. Waarom weet ik niet, weet alleen dat het zo isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Het kwam gewoon ineens, wat ik gek vond.
Als je zoveel keuze hebt, kies je uiteindelijk helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen hebben met hetzelfde percentage saaie gesprekken te maken als mannen. Maar er is een niet te verwaarlozen verschil, als vrouw ga je dan gewoon naar een van je 500-1000 andere matches, als man...kijk morgen nog eens voor een nieuwe like
Oh, ik ben wel eens geblokkeerd na een heel leuk gesprek. Mannen doen dat dus ook. Zo gaat dat soms.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kreeg een keer op paiq te horen na een leuk gesprek dat ze het voor gezien hield. Geen reden, niks.
Maar je steekt er dus verder geen moeite in, maar blijft wel gematcht?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel eens geblokkeerd na een heel leuk gesprek. Mannen doen dat dus ook. Zo gaat dat soms.
Mijn match van gisteren gaf ook alleen maar antwoord (in 4 woorden) op de sexpositivity vraag en stelt zelf ook geen vraag, zou hij nu ook denken dat het mijn schuld is dat het gesprek niet loopt? (deels waar, omdat ik er ook geen moeite insteek, maar een vraag zou ik wel beantwoorden)
Zeker niet in gelijke mate hoor. Dat is statistisch gewoon bewezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oneens. Ook vrouwen hebben te dealen met saaie doodlopende gesprekken, meeste mannen doen ook geen moeite.
De dating apps zijn op sterven na dood.
Dat doe ik zeker wel hoor, alleen ben ik natuurlijk geen womanizer. Ik denk wel dat ik dat van mezelf kan zeggen aangezien ik weet hoe veel onnozelheid sommige vrienden sturen en wat ik van vriendinnen weet wat voor bagger zij toegestuurd krijgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef prunus het volgende:
[..]
Proberen om er een beetje uit te springen qua gesprek/reactie(s)? Wel jammer, maar geen reacties is ook een signaal! Zo doe ik dat in ieder geval wel, dan weet iemand dat het geen zin heeft om verder te praten.
Ik zie dat ook bij een vriendin van me, soms tot op het bizarre af dat ik denk: "Gast, verwacht je nou echt dat vrouwen hier op zitten te wachten?"quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
ik weet hoe veel onnozelheid sommige vrienden sturen en wat ik van vriendinnen weet wat voor bagger zij toegestuurd krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |