Tijd om maar weer eens de kroeg in te duiken dan maar!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Ronzz het volgende:
Eerder werd eens door iemand verteld dat datingapps dood zijn. Helemaal eens. Als ik het vergelijk met jaren terug waar er nog wel eens succes te behalen viel, is het nu een stuk lastiger om te matchen of om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over wat dan ook.
Jammer.
Tja, dat was de lockdown periode. Het was toen echt tien keer makkelijker om een date met een leuke meid te fixen, iedereen had de tijd en verveelde zich.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Ronzz het volgende:
Eerder werd eens door iemand verteld dat datingapps dood zijn. Helemaal eens. Als ik het vergelijk met jaren terug waar er nog wel eens succes te behalen viel, is het nu een stuk lastiger om te matchen of om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over wat dan ook.
Jammer.
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan heb je een match op Bumble en dan krijgt de vrouw 24u om te reageren, anders is de match weg. Nog 1x te verlengen met 24u en anders definitief weg.
Dan vraag ik me af, waarom zou je iemand op een dergelijke app liken om vervolgens niets met een eventuele match te doen? Dan kon je je toch beter de moeite besparen en niet liken?
Hahaha ik vind wel dat mannen hier heel negatief zijn hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.
Slechts realistischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahaha ik vind wel dat mannen hier heel negatief zijn hoor
Noem je me nu dik?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks weer kite-seizoen. Pas je nog in je wet suit?
Het wordt weer tijd voor een leuke lockdown!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:13 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Tja, dat was de lockdown periode. Het was toen echt tien keer makkelijker om een date met een leuke meid te fixen, iedereen had de tijd en verveelde zich.
Behalve dan dus jezelf wanhopig door de lockdown swipenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een leuke lockdown!
Denk dat je wel gelijk hebt dat dat een goede opleving van de apps was, je kon verder ook niet zoveel doen.
En als je thuis afsprak was er opeens de avondklok en moest je wel blijven slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Behalve dan dus jezelf wanhopig door de lockdown swipen![]()
Wel een voordeel van de lockdown was dat iedereen huismus moest zijn en dat daardoor de sociale druk in die periode extreem lag was
En als ik dan toch eerder haar huis werd uitgezet dan liet ik haar de boete voor het schenden van de avondklok betalenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je thuis afsprak was er opeens de avondklok en moest je wel blijven slapen
Ah ja, ik spreek nooit zo snel bij mij thuis af, uit angst dat de man niet weggaat wanneer ik hem weg wil hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En als ik dan toch eerder haar huis werd uitgezet dan liet ik haar de boete voor het schenden van de avondklok betalen
Oh, het zou me echt weinig uitmaken. Zou het wel weer fijn vinden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een leuke lockdown!
En achteraf maar klagen dat het allemaal eikels zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.
Als vrouw zou ik dat niet zo snel doen of eigenlijk helemaal niet, een relatief onbekende man in huis halen. Toch zijn het er best veel die dat doen, heb ik gemerkt. Ik vond dating apps wel handig op momenten, maar uiteindelijk zijn die dingen best deprimerend. En matches beantwoordde ik meestal pas dagen later of helemaal niet. Dan opende ik die app weer eens en dan zag ik allemaal beginnende gesprekken waar ik dan gelijk kortsluiting door kreegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik spreek nooit zo snel bij mij thuis af, uit angst dat de man niet weggaat wanneer ik hem weg wil hebben.
Wat vind je er deprimerend aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik dat niet zo snel doen of eigenlijk helemaal niet, een relatief onbekende man in huis halen. Toch zijn het er best veel die dat doen, heb ik gemerkt. Ik vond dating apps wel handig op momenten, maar uiteindelijk zijn die dingen best deprimerend. En matches beantwoordde ik meestal pas dagen later of helemaal niet. Dan opende ik die app weer eens en dan zag ik allemaal beginnende gesprekken waar ik dan gelijk kortsluiting door kreeg
Niks mis met nerdsquote:Op zondag 28 januari 2024 09:20 schreef Mundaya het volgende:
Jeej, ik heb woensdag een date. Het is een wat nerdy type. Maar dat vind ik niet erg.
We gaan iets drinken in de stad. Ik ben benieuwd.
Nou, eigenlijk dat je via een app op je schermpje op zoek bent naar iemand, gewoon al dat gegeven. En dan vissen in die enorme vijver vol mensen en elke keer weer een gesprek moeten opstarten met een onbekende.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat vind je er deprimerend aan?
Dus je had al een afspraak voor een date maar kwam niet opdagen?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk dat je via een app op je schermpje op zoek bent naar iemand, gewoon al dat gegeven. En dan vissen in die enorme vijver vol mensen en elke keer weer een gesprek moeten opstarten met een onbekende.
Maar ik denk dat ik er gewoon niet zo goed in was, al had ik echt wel mooie en interessante vrouwen als match. Soms liet ik dan een paar dagen niks van me horen, niet bewust, maar gewoon omdat ik het was vergetenEn bij een enkele date ging ik op pad, maar keerde ik halverwege weer om omdat ik er toch geen zin in of energie voor had
![]()
Maar ok, sommigen zijn serial daters en leven toe naar elke date om er weer een feestje van te maken, kan ook.
Ja, I know, te ergquote:Op zondag 28 januari 2024 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus je had al een afspraak voor een date maar kwam niet opdagen?
Die kunnen best gezellig zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:20 schreef Mundaya het volgende:
Jeej, ik heb woensdag een date. Het is een wat nerdy type. Maar dat vind ik niet erg.
We gaan iets drinken in de stad. Ik ben benieuwd.
"Sorry, hoofdpijn."quote:Op zondag 28 januari 2024 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zonder even een berichtje te sturen ook ofzo?
Zeker niet want enkele maanden geleden had ik een date met een nerd en ze bleek echt een prachtige, opwindende vrouw te zijnquote:
Heb die gedachte 1x gehad.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Vriendin van mij heeft wel eens gehad dat de man in kwestie bij aankomst zei "op je foto leek je slanker, hier heb ik geen zin in." En direct weer vertrok![]()
Ik ben ook wel eens op een date aangekomen en dat ik dacht "ja dit wordt helemaal niks", maar heb dan in ieder geval het fatsoen om nog even een drankje te doen ofzo. Kan toch best een aardig persoon zijn verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |