abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211181357
Ik zou die wel in huis nemen overigens :@
pi_211181364
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
Aldus een zesje die profiteert van het feit dat je als vrouw alleen maar gewillig hoeft te zijn, en daarom denkt dat ze een 10 is :')
Sodeju
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211181605
quote:

[..]
Aldus een zesje die profiteert van het feit dat je als vrouw alleen maar gewillig hoeft te zijn, en daarom denkt dat ze een 10 is :')
Beetje ruk reactie. Je eigen frustraties hoef je niet op haar te uiten.

Maar dit is volgens mij het online dating verhaal gegeneraliseerd.

Mannen komen moeilijk aan matches/dates, maar als ze eenmaal paar dates hebben gehad hebben ze snel kans op relatie.

Vrouwen hebben heel makkelijk een match/date maar vervolgens zijn er veel mannen die afhaken omdat ze niets serieus willen.

Daarnaast wat ik ondervind is het tegenstrijdige rondom vrouwelijke emancipatie/onafhankelijkheid.

Bij het daten willen de meeste vrouwen maar al te graag dat je als man plannen maakt, initiatief neemt, beetje dominant (niet als klootzak natuurlijk) overkomt.
Is de media tegenstrijdig met de werkelijkheid? Of is dit vrouwelijke innerlijke tegenstrijdigheid?
(Dit is een vraag naar de vrouwen).
Eerst denken, dan typen
pi_211181647
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:16 schreef Piger het volgende:

[..]
Beetje ruk reactie. Je eigen frustraties hoef je niet op haar te uiten.

Maar dit is volgens mij het online dating verhaal gegeneraliseerd.

Mannen komen moeilijk aan matches/dates, maar als ze eenmaal paar dates hebben gehad hebben ze snel kans op relatie.

Vrouwen hebben heel makkelijk een match/date maar vervolgens zijn er veel mannen die afhaken omdat ze niets serieus willen.

Daarnaast wat ik ondervind is het tegenstrijdige rondom vrouwelijke emancipatie/onafhankelijkheid.

Bij het daten willen de meeste vrouwen maar al te graag dat je als man plannen maakt, initiatief neemt, beetje dominant (niet als klootzak natuurlijk) overkomt.
Is de media tegenstrijdig met de werkelijkheid? Of is dit vrouwelijke innerlijke tegenstrijdigheid?
(Dit is een vraag naar de vrouwen).
Oeh hij gaat voor de white knight pityfuck 8-)
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:25:14 #105
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211181703
Een zesje die jou alsnog niet ziet zitten haha hoe voelt dat
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 november 2023 @ 17:26:14 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211181713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
Wat ben jij dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211181740
ik begin dit topic weer leuk te vinden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211181756
quote:

[..]
Wat vind je vervelend aan mijn reactie dat je zo reageert? We kennen elkaar niet maar toch reageer je als een gebeten hond, alsof ik jou iets verkeerd heb gedaan?
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:36:14 #109
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211181810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat ben jij dan?
Matige 3 maar ik blijf alsnog liever alleen dan met zo’n gefrustreerde incel te daten.
pi_211181918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
Oké vijfje
pi_211181932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:30 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Wat vind je vervelend aan mijn reactie dat je zo reageert? We kennen elkaar niet maar toch reageer je als een gebeten hond, alsof ik jou iets verkeerd heb gedaan?
Piger al een DM gestuurd? 8-)
pi_211181940
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Matige 3 maar ik blijf alsnog liever alleen dan met zo’n gefrustreerde incel te daten.
Men is je dankbaar
pi_211183470
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:47 schreef Faxie het volgende:

[..]
Piger al een DM gestuurd? 8-)
Uhm ik weet niet waar je het over hebt?

Ik merk irritatie bij je.. dat is jammer. Hoe gaat het bij jou op de date apps?
pi_211183669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:44 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Uhm ik weet niet waar je het over hebt?

Ik merk irritatie bij je.. dat is jammer. Hoe gaat het bij jou op de date apps?
En hij deed nog zo zijn best -O-

Uhm nee, geen behoefte aan. Ik heb de markt gezien _O-
pi_211192097
Nou ik heb vanavond een date :@ heb 1,5 week leuk appcontact gehad. :@ het is alweer even geleden (bewuste keuze) en vind het HEEL spannend.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 november 2023 @ 17:35:27 #116
Brabo Bastard
pi_211192113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nou ik heb vanavond een date :@ heb 1,5 week leuk appcontact gehad. :@ het is alweer even geleden (bewuste keuze) en vind het HEEL spannend.
Go Koekje O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211207400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Leuk! Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je ervan genoten! 🤗
pi_211209324
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Truien het volgende:

[..]
Leuk! Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je ervan genoten! 🤗
Het was een hele leuke avond en er komt zeker vervolg :)
pi_211211875
Ik heb een superlike gekregen. :)

Voor het eerst in maanden.

Nu nog tegen komen in de stapel, want geen Gold.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211212827
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 13:27 schreef Discombobulate het volgende:

Jaaa!!! Als dat geen neuken wordt! *O*
pi_211212941
Met een superlike krijg je dat toch gewoon altijd te weten ondanks dat je geen abonnement hebt? (het is toch juist waar de superliker voor betaalt??) of werkt dat (inmiddels?) anders?

Weet je zeker dat het een superlike was?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 november 2023 @ 15:43:52 #122
Brabo Bastard
pi_211212994
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 13:27 schreef Discombobulate het volgende:

Tof man :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211225736
Dit topic is weer tot leven gekomen zie ik, op verschillende manieren 😄
Ben zelf ook weer wat aan het daten, zie nu twee meiden, toevallig allebei uit India, allebei casual. Best leuk, en hoewel ik af en toe nog een nieuwe date daar buiten heb, heb ik op dit moment niet de behoefte om verder veel door te daten, twee vrouwen is zeer voldoende tegelijkertijd
pi_211226005
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Met een superlike krijg je dat toch gewoon altijd te weten ondanks dat je geen abonnement hebt? (het is toch juist waar de superliker voor betaalt??) of werkt dat (inmiddels?) anders?

Je krijgt dan een melding dat je een superlike hebt gekregen en dan moet je swipen tot je het betreffende profiel tegenkomt, daar staat dan een superlike symbooltje bij!

Heel soms gaf ik mensen per ongeluk een superlike, dan wilde ik het profiel lezen en veegde omhoog :@
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_211226029
Van het weekend bij iemand meegekeken op parship, dating voor hoger opgeleiden. Daar heeft dus vrijwel iedereen een hele uitgebreide profieltekst. Is wel duidelijk een stuk serieuzer dan Tinder en Bumble.
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_211226370
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:

Je krijgt een melding van Tinder dat iemand je een superlike gegeven heeft.
  woensdag 8 november 2023 @ 15:09:03 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211234456
Wat een gekut ineens met die zichtbaarheid van de foto's. Kan maar maximaal twee foto's van een profiel bekijken :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211234561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 15:09 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een gekut ineens met die zichtbaarheid van de foto's. Kan maar maximaal twee foto's van een profiel bekijken :')
Meer foto’s neerzetten dan kan je de rest wel bekijken :p
  woensdag 8 november 2023 @ 22:04:30 #129
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211238852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Meer foto’s neerzetten dan kan je de rest wel bekijken :p
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.
Op 't randje en erover.
pi_211238955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.
In dat geval is het ook geen probleem dat je maar maximaal 2 foto's mag bekijken! :P

Maar als de eerste foto leuk is, of twijfel geeft, kijk je toch wel altijd de rest van de foto's om een wel/niet keus te maken?
  woensdag 8 november 2023 @ 22:16:33 #131
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211238998
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
In dat geval is het ook geen probleem dat je maar maximaal 2 foto's mag bekijken! :P

Maar als de eerste foto leuk is, of twijfel geeft, kijk je toch wel altijd de rest van de foto's om een wel/niet keus te maken?
Ik swipe met m'n lul dus alleen de eerste foto.
Op 't randje en erover.
pi_211239034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik swipe met m'n lul dus alleen de eerste foto.
Of gewoon alles liken en dan van de matches de profielen echt gaan bekijken
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 22:20:17 #133
Brabo Bastard
pi_211239040
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of gewoon alles liken en dan van de matches de profielen echt gaan bekijken
Schieten met hagel dus :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211239275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Schieten met hagel dus :D
Ja, grotere kans om iets te raken toch?
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 23:00:38 #135
Brabo Bastard
pi_211239545
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, grotere kans om iets te raken toch?
Dat wel, maar of het ook echt succes heeft weet ik niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211241179
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Van het weekend bij iemand meegekeken op parship, dating voor hoger opgeleiden. Daar heeft dus vrijwel iedereen een hele uitgebreide profieltekst. Is wel duidelijk een stuk serieuzer dan Tinder en Bumble.
Die ook niemand leest...
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211241436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die ook niemand leest...
Ik heb er best wel wat gelezen, de meeste waren hetzelfde en wat saai. Maar er zat toch 1 leuke tekst tussen :D
pi_211241450
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik heb er best wel wat gelezen, de meeste waren hetzelfde en wat saai. Maar er zat toch 1 leuke tekst tussen :D
Dan ben je een van de weinigen.
Ik krijg bij de weinige matches die ik heb altijd vragen die gewoon in mijn zeer korte profiel staan.

Overigens nu Tinderw eer opgestart maar zie echt 3x dezelfde profielen voorbij komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_211241526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik krijg bij de weinige matches die ik heb altijd vragen die gewoon in mijn zeer korte profiel staan.

Overigens nu Tinderw eer opgestart maar zie echt 3x dezelfde profielen voorbij komen.
Oh, ook even bij de vrouwen gekeken, maar die hadden ook allemaal lange verhalen geschreven.
Wel apart van die vragen, zeker als je een match hebt is het toch een kleine moeite om even het profiel te lezen?

3x dezelfde profielen, of zijn het nepprofielen van mensen die geld nodig hebben die toevallig dezelfde foto's hebben gebruikt? ;)
  donderdag 9 november 2023 @ 10:28:43 #140
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211241555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Herkenbaar ik zie ook bijna wekelijks van een bepaalde meid het profiel langskomen. Telkens andere foto's, in het begin een link naar d'r insta maar tegenwoordig gewoon blanco. Kan me niet voorstellen dat iemand wekelijks de moeite neemt om een nieuw profiel aan te maken.
Op 't randje en erover.
pi_211241759
You do not meet this profile's height requirement of 1.95M.

[Leave]

[Override for 9,99 Eur]
pi_211241860
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh, ook even bij de vrouwen gekeken, maar die hadden ook allemaal lange verhalen geschreven.
Wel apart van die vragen, zeker als je een match hebt is het toch een kleine moeite om even het profiel te lezen?

3x dezelfde profielen, of zijn het nepprofielen van mensen die geld nodig hebben die toevallig dezelfde foto's hebben gebruikt? ;)
Nee is het algoritme van Tinder om een eindeloze stroom aan te bieden.
pi_211242080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Is dat wetenschappelijk bewezen? Ik swipe altijd het hele profiel door :@
  donderdag 9 november 2023 @ 19:28:55 #144
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211246369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Dit topic is weer tot leven gekomen zie ik, op verschillende manieren 😄
Ben zelf ook weer wat aan het daten, zie nu twee meiden, toevallig allebei uit India, allebei casual. Best leuk, en hoewel ik af en toe nog een nieuwe date daar buiten heb, heb ik op dit moment niet de behoefte om verder veel door te daten, twee vrouwen is zeer voldoende tegelijkertijd
Wonen die Indiase meiden in Nederland?
Er schijnen best veel Indiase expats in NL te zijn, maar ik dacht altijd dat het voornamelijk mannen waren. :P

Ik heb al een tijdje contact met een meid uit Nairobi, dat ligt in Kenia.
Heb via video bellen ook al haar moeder gezien.. haha ze is 19 en ik 30 dus kan best.

Ik had nooit geluk op badoo in Nederland, tot dat ik mijn locatie op Kenia had gezet, daar stromen de likes binnen.

Nu alleen kijken of ik zo'n meisje uiteindelijk kan importeren naar Nederland. Er zitten best veel mooie meiden tussen , maar ook een hoop onaantrekkelijke met dat kroes haar.. ik wil perse een meid met lang stijl haar.
  donderdag 9 november 2023 @ 21:16:57 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211248347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Er schijnen best veel Indiase expats in NL te zijn, maar ik dacht altijd dat het voornamelijk mannen waren. :P

Heb via video bellen ook al haar moeder gezien.. haha ze is 19 en ik 30 dus kan best.

Ik had nooit geluk op badoo in Nederland, tot dat ik mijn locatie op Kenia had gezet, daar stromen de likes binnen.

Nu alleen kijken of ik zo'n meisje uiteindelijk kan importeren naar Nederland. Er zitten best veel mooie meiden tussen , maar ook een hoop onaantrekkelijke met dat kroes haar.. ik wil perse een meid met lang stijl haar.
Dat is letterlijk altijd nep daar
The End Times are wild
  donderdag 9 november 2023 @ 22:03:30 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211248741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:16 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is letterlijk altijd nep daar
Klopt. Straks zal ze aangeven naar NL te komen, maar op het laatste moment kan ze niet komen want op de een of andere manier kan ze niet aan haar geld komen.., of jij de vliegtickets wil betalen. Of haar moeder is ineens erg ziek en jij bent de enige die haar kan helpen, dmv het overmaken van een flinke som geld…

Die kans is gewoon echt heel erg groot. Of is ze vaker in NL geweest dat je haar zomaar tegenkomt met swipen?

Pas op hoor, oplichters investeren vaak veel tijd om een band op te bouwen met het slachtoffer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211248997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Jazeker wonen ze in Nederland, iemand daten die in het buitenland woont en ik dus nog niet eens in het echt heb gezien is niet mijn ding
  vrijdag 10 november 2023 @ 08:34:25 #148
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_211250540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Is dat wetenschappelijk bewezen? Ik swipe altijd het hele profiel door :@
Ik ben dus toch niet zo heel raar? Ik kijk ook altijd het hele profiel door en als er niets staat ingevuld weet ik dus ook niet of iemand interessant is. Maar als ik het hier zo lees neem ik het dus te serieus? :{
Don't let my username fool you...
pi_211251152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 08:34 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Ik ben dus toch niet zo heel raar? Ik kijk ook altijd het hele profiel door en als er niets staat ingevuld weet ik dus ook niet of iemand interessant is. Maar als ik het hier zo lees neem ik het dus te serieus? :{
Ik denk dat de manier van daten anno nu sowieso niet past bij veel mensen. Ik merk dat mijn eigen voorkeur ook sterk behoefte heeft aan mensen in het dagelijksleven leren kennen.
pi_211259429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 09:58 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Ik denk dat de manier van daten anno nu sowieso niet past bij veel mensen. Ik merk dat mijn eigen voorkeur ook sterk behoefte heeft aan mensen in het dagelijksleven leren kennen.
Denk dat de meeste mensen die voorkeur wel hebben, maar daar is onze maatschappij niet echt op ingesteld. In Spanje of Italië, waar de cultuur een stuk opener is kan het wel, maar hier zijn we te veel op onszelf gericht. Vind het ook opmerkelijk hoeveel vrouwen op bumble wel niet het tekstje "was je liever tegen gekomen in de Supermarkt" op hun profiel hebben staan, want ik heb nog nooit gehoord van een stel die zo bij elkaar is gekomen, en ik denk dat als een man een vrouw zou aanspreken in de super, hij met de nodige xenofobie zou worden beantwoord.
  maandag 13 november 2023 @ 16:44:30 #151
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211283183
quote:
3s.gif Op donderdag 9 november 2023 22:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Straks zal ze aangeven naar NL te komen, maar op het laatste moment kan ze niet komen want op de een of andere manier kan ze niet aan haar geld komen.., of jij de vliegtickets wil betalen. Of haar moeder is ineens erg ziek en jij bent de enige die haar kan helpen, dmv het overmaken van een flinke som geld…

Die kans is gewoon echt heel erg groot. Of is ze vaker in NL geweest dat je haar zomaar tegenkomt met swipen?

Pas op hoor, oplichters investeren vaak veel tijd om een band op te bouwen met het slachtoffer.
Je had gelijk, opeens begon ze over een zieke broer in het ziekenhuis, of 6000 keniaanse shilling veel was voor mij was, voor een Europeaan, 36 euro is niet veel, maar als iemand binnen enkele weken al over geld begint, dan is het voor mij klaar, want dan blijven ze om geld vragen in de toekomst. Dus zonder wat te zeggen geblokkeerd op alles.

Door de selfies en video bellen weet ik dat het wel een echt meisje is, maar zoals je al zei, met de verkeerde intenties, en natuurlijk veel te knap voor mij. :P
pi_212038677
Ik ben de laatste tijd ook aan het daten via het internet. Ik ben twee jaar geleden gescheiden en wil toch wel weer eens een serieuze relatie.

Ik heb niet het gemakkelijkste profiel. Ik ben 46 jaar, ben brildragend en heb overgewicht. Hoewel ik er wel modieus bij loop. En kinderen heb ik niet, dat scheelt ook wel. Ik krijg wel de nodige reacties maar veelal zijn het kerels waarbij je denkt "al was het de laatste man op aarde!". Toch al wel drie dates gehad. Maar nog niet iets dat beklijft. Maar dat komt wel. :)

Ik stoor me wel vaak aan de sneue manier waarop veel mannen daar bezig zijn. Hebben ze geen opvoeding gehad vraag ik me dan af?
pi_212039234
Datingapps zijn sowieso een drama.
pi_212039450
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:36 schreef Mundaya het volgende:
Ik krijg wel de nodige reacties maar veelal zijn het kerels waarbij je denkt "al was het de laatste man op aarde!".
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.

Dit is hoe daten werkt. :)
pi_212039623
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.

Ik probeer het maar heb er altijd problemen mee gehad.

Maar ik spreek ook wel met mannen die wel leuk zijn. Er zijn er toch ook wel een paar die juist wel op dikkere vrouwen vallen. Vaak melden ze het een beetje schoorvoetend, bang uitgemaakt te worden voor freak.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 januari 2024 @ 18:17:05 #156
Brabo Bastard
pi_212040243
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:16 schreef Mundaya het volgende:

[..]

Maar ik spreek ook wel met mannen die wel leuk zijn. Er zijn er toch ook wel een paar die juist wel op dikkere vrouwen vallen. Vaak melden ze het een beetje schoorvoetend, bang uitgemaakt te worden voor freak.
Niks mis met wat extra vlees op de botten.

Mensen zitten op datingapps met de verkeerde verwachtingen. De kans is enorm klein dat je een fotomodel aan de haak slaat die precies wat je zoekt, want dan is het of een nepaccount, of een bot, of een scam, of een vent, of al het eerder genoemde.

Daarnaast ben ik het wel met je eens dat mensen op een hele aparte manier bezig zijn. Wellicht weten ze niet hoe ze iemand aan moeten spreken? Of zijn het gewoon horken, dat kan ook.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212041528
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:16 schreef Mundaya het volgende:

[..]

Ja, volledig waar. En er zijn ook nog steeds genoeg mannen die gewoon een goede klik / diepere connectie met een vrouw nodig hebben. En of de dame in kwestie nou iets dikker is, of juist een slank figuur heeft doet er dan niet toe. Dan voel je je gewoon aangetrokken tot die persoon :). Slank, normaal of juist wat dikker. Voor mij kan het allemaal heel mooi zijn.
pi_212102016
Ik zoek ook een diepere connectie met iemand, maar zoek wel wat meer dan een broer/zus relatie, dus dan is iemands uiterlijk ook wel een factor die meespeelt.
pi_212124013
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, scheelt wel. Geldt ook voor mannen. Toen ik na een tijdje krachttraining een kast was, stonden die apps roodgloeiend met berichten.
pi_212124117
Ik heb eindelijk een knap persoon als match gezien m'n verschrikkelijke kieskeurigheid. Nu maar zien of 't wat kan worden.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 januari 2024 @ 21:49:19 #161
Brabo Bastard
pi_212124189
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, scheelt wel. Geldt ook voor mannen. Toen ik na een tijdje krachttraining een kast was, stonden die apps roodgloeiend met berichten.
Bizar he :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212124214
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bizar he :')
Ja, soms wel. Kwamen dan ook vrouwen op af die amper wat lustten qua eten en liefst drie/vier keer per week vette meuk bestelden. Dan is die kast zo een vetklep als die daar aan meedoet.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 januari 2024 @ 21:53:14 #163
Brabo Bastard
pi_212124248
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, soms wel. Kwamen dan ook vrouwen op af die amper wat lustten qua eten en liefst drie/vier keer per week vette meuk bestelden. Dan is die kast zo een vetklep als die daar aan meedoet.
Dat dus vooral ja. Dus die vrouwen klagen over vleeskeuring, zelf doen ze het net zo goed.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 21 januari 2024 @ 21:54:29 #164
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212124269
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb eindelijk een knap persoon als match gezien m'n verschrikkelijke kieskeurigheid. Nu maar zien of 't wat kan worden.
Moet je natuurlijk nu niet als een wanhopige hengst overkomen op je eerste date want dan ben je haar weer kwijt
Le Diable
  zondag 21 januari 2024 @ 22:04:10 #165
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212124396
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
zelf doen ze het net zo goed.
Vrouwen zijn erger dan mannen hoor, alleen zijn ze vele malen subtieler
Le Diable
pi_212124452
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 22:04 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Vrouwen zijn erger dan mannen hoor, alleen zijn ze vele malen subtieler
Ja, hebben meer te kiezen op die apps en kunnen dus wat meer zout op elke slak leggen.
pi_212153276
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 22:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, hebben meer te kiezen op die apps en kunnen dus wat meer zout op elke slak leggen.
Dat klopt, hoorde van een kennis die het had uitgemaakt met haar vriend om een vrij onbenullige reden. Dat zou je andersom heel weinig tegenkomen, omdat er voor vrouwen een hele rits mannen klaar staan die net zo solid zijn maar dat ene minpuntje niet hebben. Als man heb je over het algemeen die luxe positie niet, waardoor je dealbreaker plafond een stuk hoger is
pi_212154929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:46 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat klopt, hoorde van een kennis die het had uitgemaakt met haar vriend om een vrij onbenullige reden. Dat zou je andersom heel weinig tegenkomen, omdat er voor vrouwen een hele rits mannen klaar staan die net zo solid zijn maar dat ene minpuntje niet hebben. Als man heb je over het algemeen die luxe positie niet, waardoor je dealbreaker plafond een stuk hoger is
Maar er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen? Kan het niet ook zo zijn dat mannen liever een relatie willen en daardoor eerder dealbreakers accepteren en vrouwen liever alleen blijven dan met iemand die niet aan de volledige eisenlijst voldoet?
pi_212154946
Ik heb trouwens na anderhalf jaar pauze toch Bumble weer eens opgestart. Zie nu best wel wat profielen waar sekspositivy bij de interesses staat. Is dat om aan te geven dat seks belangrijk in een relatie is, is het de nieuwe variant van "openminded" (staat open voor kinks), of wordt het nog ergens anders voor gebruikt?
Ik zie het ook gewoon bij mensen die aangeven een vaste relatie te zoeken, dacht eerst dat het misschien een codewoord voor ONS/FWB was.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 januari 2024 @ 17:57:14 #170
Brabo Bastard
pi_212155107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb trouwens na anderhalf jaar pauze toch Bumble weer eens opgestart. Zie nu best wel wat profielen waar sekspositivy bij de interesses staat. Is dat om aan te geven dat seks belangrijk in een relatie is, is het de nieuwe variant van "openminded" (staat open voor kinks), of wordt het nog ergens anders voor gebruikt?
Ik zie het ook gewoon bij mensen die aangeven een vaste relatie te zoeken, dacht eerst dat het misschien een codewoord voor ONS/FWB was.
Ik ken die hele term niet eens :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:14:29 #171
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212158399
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ken die hele term niet eens :D
Je liegt :D
Le Diable
  donderdag 25 januari 2024 @ 13:49:11 #172
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_212164618
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
"Ik zoek iets serieus maar wil ook echt wel neuken als je daar voor openstaat."
Thinking about thinking of you.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 13:50:21 #173
Brabo Bastard
pi_212164621
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:49 schreef shifto het volgende:

[..]
Moest grinniken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212165254
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:49 schreef shifto het volgende:

[..]
Hmm ja, dacht dat dat altijd wel het geval is ;)
Misschien gewoon eens matchen met een sekspositivity man en hem vragen wat hij ermee bedoelt :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 15:03:00 #175
Brabo Bastard
pi_212165270
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Misschien gewoon eens matchen met een sekspositivity man en hem vragen wat hij ermee bedoelt :D
Binnen 2 berichten vraagt ie of je langs wil komen, wedden? :D
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:22:51 #176
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212165487
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat sekspositivity is volgens mij een nieuwe naam voor trantra
Le Diable
pi_212165536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat sekspositivity is volgens mij een nieuwe naam voor trantra
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.
pi_212165818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Binnen 2 berichten vraagt ie of je langs wil komen, wedden? :D
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
"Kom maar langs, dan zal ik het je laten zien"

Ja, het is wel mogelijk in 2 berichten :D
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:48:39 #179
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212165825
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.
Daar heeft het ook wel iets van weg, maar dan is het een soort metafoor voor doe-waar-je-zin-in-hebt :')
Le Diable
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:49:17 #180
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212165837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Dat kan veeeel korter hoor :P
Le Diable
pi_212165882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat vrijwel elke man iemand met een gezond libido zoekt, de toevoeging sekspositivity lijkt me dan wat overbodig. Denk eerder dat het dan inderdaad richting open relatie gaat ofzo, geen idee wat dan het verschil is met "openminded"
pi_212165893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:49 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat kan veeeel korter hoor :P
Naja, bumble, dus ik moet het gesprek openen.
Dan wordt het
Ik: "Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
Hij: "Neuken?"

:D
pi_212165943

Er staat dus een pepertje bij als icoontje, boeiend wel. (en deze heb ik toch links geswipet, Engels profiel)
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 16:32:44 #184
Brabo Bastard
pi_212166131
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212166180
Hmm de eerste die ik het gevraagd heb, bedoelt gewoon dat seks belangrijk is in een relatie. Niet echt iets speciaals dus :D
pi_212166187
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm de eerste die ik het gevraagd heb, bedoelt gewoon dat seks belangrijk is in een relatie. Niet echt iets speciaals dus :D
Dat zou je zeggen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 17:02:14 #187
Brabo Bastard
pi_212166320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen.
Is toch wel vind ik :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212166486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is toch wel vind ik :9
Ja, vind ik ook. Soms hoor je dat mensen een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden. Dat zou niks voor mij zijn.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 17:34:30 #189
Brabo Bastard
pi_212166496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook. Soms hoor je dat mensen een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden. Dat zou niks voor mij zijn.
Och, dat verschilt per persoon. Wat ik ook hoor is dat vooral in het begin het bed gesloopt wordt en daarna gaat het langer mee.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 25 januari 2024 @ 19:11:13 #190
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212167426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden.
Seks is toch wel een beetje het smeermiddel van je relatie, maar als beide partijen geen punt maken van 1 keer per een paar maanden dan is er niks aan de hand, lijkt me. Alleen als ze die ene keer per maand een zeester is dan zou ik afhaken :{
Le Diable
pi_212169116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Seks is toch wel een beetje het smeermiddel van je relatie, maar als beide partijen geen punt maken van 1 keer per een paar maanden dan is er niks aan de hand, lijkt me. Alleen als ze die ene keer per maand een zeester is dan zou ik afhaken :{
Dan niet, maar dan zijn dat beide geen mensen die "sexpositivity" zoeken. Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
  donderdag 25 januari 2024 @ 20:55:50 #192
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212169207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
Lijkt me ook niet, dan ben je op een gegeven moment na enkele jaren zelf bevroren en mocht je dan iemand tegenkomen die het tegenovergestelde is dan ben je het verleerd en dat is eeuwig zonde. Dat sekspositivity is natuurlijk weer gewoon een hype want seks is in de kern niet meer dan gewoon lekker en seks zorgt ervoor dat je ondanks alles toch een beetje relaxed door het leven kan.
Le Diable
pi_212170986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan niet, maar dan zijn dat beide geen mensen die "sexpositivity" zoeken. Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
En terecht natuurlijk. Ik snap wel dat je niet nog een keer in zo'n situatie wilt belanden. Sowieso zijn vrouwen die een heel ding maken van seks (overdreven op hygiëne, niet als ze moe zijn, alleen als het volle maan is, alleen als er eerst een uur voorspel bij komt kijken) eigenlijk altijd degenen die het minst willen. Als je voor jezelf een enorme barrière creeërt voor iets dat in principe supersimpel is (hup broek uit en gaan) dan verneuk je het voor jezelf en je partner.

Wat @SemperLibertas zegt dus. Seks is lekker en iedereen die het te complex maakt zorgt voor een slechter seksleven.
pi_212171154
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En terecht natuurlijk. Ik snap wel dat je niet nog een keer in zo'n situatie wilt belanden. Sowieso zijn vrouwen die een heel ding maken van seks (overdreven op hygiëne, niet als ze moe zijn, alleen als het volle maan is, alleen als er eerst een uur voorspel bij komt kijken) eigenlijk altijd degenen die het minst willen. Als je voor jezelf een enorme barrière creeërt voor iets dat in principe supersimpel is (hup broek uit en gaan) dan verneuk je het voor jezelf en je partner.

Wat @:semperlibertas zegt dus. Seks is lekker en iedereen die het te complex maakt zorgt voor een slechter seksleven.
Precies.

En een slecht seksleven dat heeft ook weer een negatief effect op de rest.
pi_212171196
Maar zijn er dan zoveel vrouwen met een laag libido dat je al in je datingprofiel sekspositivity moet zetten? Terwijl het schijnbaar al moeilijk genoeg is om als man een match te krijgen?
Ik heb eens gegoogled
quote:
Kort gezegd is sekspositiviteit het met openheid en een niet oordelende benadering omarmen van de diversiteit van seksuele expressie
En
quote:
Er zijn sekspositieve mensen die maagd, celibatair en zelfs aseksueel zijn.
Dus heb het idee dat de term niet helemaal juist gebruikt wordt.
pi_212172400
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zijn er dan zoveel vrouwen met een laag libido dat je al in je datingprofiel sekspositivity moet zetten? Terwijl het schijnbaar al moeilijk genoeg is om als man een match te krijgen?
Ik heb eens gegoogled
[..]
En
[..]
Dus heb het idee dat de term niet helemaal juist gebruikt wordt.
Het ligt er natuurlijk ook aan over welke leeftijdscategorie het gaat. Als er een kind door is gegaan zijn veel vrouwen sowieso al wat minder happig op seks. En je hebt ook altijd een grote groep vrouwen die van de 'het hoeft niet altijd om penetratie te gaan'-club zijn wat in de praktijk betekent: Veel knuffelen maar niet neuken. Prima als je dat vindt of die behoefte niet zo hebt maar het sluit dan wel bar slecht aan bij het overgrote deel van de mannen die wél seks willen.

Neemt natuurlijk niet weg dat er ook veel vrouwen zijn die je er direct voor wakker kunt maken en altijd willen. Maar procentueel ligt dat gewoon een stuk lager.

https://psychologieintheater.nl/lustkillers/

Wat betreft het aangeven van sekspositivity: Het geeft dan in ieder geval aan vrouwen aan dat je seks belangrijk vindt waardoor je eerder genoemde vrouwen die denken 'van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer want ik vind het gedoe' eruit filtert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2024 07:41:56 ]
  vrijdag 26 januari 2024 @ 08:26:26 #197
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212172728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Precies.

En een slecht seksleven dat heeft ook weer een negatief effect op de rest.
Je hoeft maar te kijken naar de comments hier op FOK! om te zien wat het verwoestend effect daarvan is :P
Le Diable
pi_212173017
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 07:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat betreft het aangeven van sekspositivity: Het geeft dan in ieder geval aan vrouwen aan dat je seks belangrijk vindt waardoor je eerder genoemde vrouwen die denken 'van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer want ik vind het gedoe' eruit filtert.
Dan kan je toch ook gewoon seks als interesse noemen? Ik haak echt direct af wanneer ik sekspositivity zie staan. Het is denk ik iets voor een bepaald type mannen. In het voorbeeld hierboven staat bij interesses: sekspositivity, intelligentie, mindfulness, diepe gesprekken. Het is het type man dat enorm diep probeert te zijn, maar in feite iemand die overal omheen draait. Beetje als die man met die pauw uit B&B vol liefde.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 09:15:21 #199
Brabo Bastard
pi_212173069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef BoerenBlond het volgende:

[..]
Dan kan je toch ook gewoon seks als interesse noemen? Ik haak echt direct af wanneer ik sekspositivity zie staan. Het is denk ik iets voor een bepaald type mannen. In het voorbeeld hierboven staat bij interesses: sekspositivity, intelligentie, mindfulness, diepe gesprekken. Het is het type man dat enorm diep probeert te zijn, maar in feite iemand die overal omheen draait. Beetje als die man met die pauw uit B&B vol liefde.
* TheStigsDutchCousin noteert
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212173245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef BoerenBlond het volgende:

[..]
Ik had het plaatje niet goed bekeken maar ik vrees dat je gelijk hebt ja. :') Vaak hebben dat soort lui niet eens door dat ze enorm pretentieus aan het lullen zijn. Doodvermoeiende relaties lijken me dat. Eindeloos geklets over niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')