mooie lapoquote:
Ik had de echte lapoquote:
geen enkele kans, wat heb jij gedronken?quote:
Ja meerdere coureurs die, niet alleen tijdens de pitstops, maar ook op het rechte stuk het vizier openden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Rijden ze zelfs met geopend vizier?
Het slaat inderdaad nergens op. Maarja, Qatar airways is sponsor en die bepalen.
1 Nederland 57 3 Onquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb even niet opgelet, hoeveelste werd Alonso?
Zag het sissen.quote:
Die hadden misschien wel de beste wagen en hadden zich beter moeten kwalificeren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
geen enkele kans, wat heb jij gedronken?
Goed verhaal welquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:37 schreef PS. het volgende:
[..]
1 Nederland 57 3 On
2 Australië 56 3 + 5.3 On
3 Groot-Brittannië 56 3 + 6.4 On
4 Groot-Brittannië 56 4 + 34.1 On
5 Monaco 56 3 + 39.7 On
6 Spanje 56 3 + 48.7 On
7 Frankrijk 56 3 + 59.4 On
8 Finland 56 3 + 1:05.2 On
9 Canada 56 3 + 1:10.7
10 Frankrijk 56 3 + 1:11.4
11 Mexico 56 3 + 1:13.8
12 China 56 3 + 1:15.0 On
13 Thailand 56 3 + 1:20.1
14 Denemarken 55 3 + 1 ronde On
15 Japan 55 3 + 1 ronde On
16 Duitsland 55 3 + 1 ronde
17 Nieuw-Zeeland 55 3 + 1 ronde On
r Verenigde Staten 40 2 + 17 rondes
r Groot-Brittannië 0 0 + 57 rondes
Nopequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Maar deed het wel en kwam gewoon te kort.
Die is gewoon niet gestart, lekke benzinetank of ietsquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef THEFXR het volgende:
heb niet gezien wat er met Sainz gebeurde?
niksquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef THEFXR het volgende:
Sainz is niet gestart. Een benzine-lekkage die niet op tijd gerepareerd kon worden om te starten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef THEFXR het volgende:
Nope.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez toch 2 puntjes uitgelopen op Hamilton.
Perez in de uitslag in Live Timing al naar plek 10 gezakt....quote:
Niet gestartquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef THEFXR het volgende:
Niks. Die startee niet ivm brandstoflek in de tankquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef THEFXR het volgende:
leuke gast welquote:
olielekquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon niet gestart, lekke benzinetank of iets
hij stond 9 op de vlag na de straffen van de anderen, als hij de straf daarna kreeg werd hij blijkbaar 10equote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Nee P10 maar of de penalty al is opgeteld weet ik niet.
Nee, dit is hetquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Perez in de uitslag in Live Timing al naar plek 10 gezakt....
Mogelijk nog verder?
Leuk volgens wie?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie F1 wel met een nieuw regel komen en verplichte stops inbouwen omdat het vandaag wel leuk was ....
klinkt best wel als een faalquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sainz is niet gestart. Een benzine-lekkage die niet op tijd gerepareerd kon worden om te starten.
kijkcijfers... ja ik vrees er ook voorquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie F1 wel met een nieuw regel komen en verplichte stops inbouwen omdat het vandaag wel leuk was ....
Hij zakte van 9 naar 10... dus ik durf het ook niet te zeggen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Nee P10 maar of de penalty al is opgeteld weet ik niet.
Mejuffrouw Piquet is toch vrij petite achtig?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:41 schreef PirE het volgende:
Max mag straks genieten van de wereldtieten
Nou kijk maar net wat DC vraagtquote:
iedereen in de tweede appgroep waar jij niet in magquote:
Max vond er niets aanquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou kijk maar net wat DC vraagtJe ziet het gewoon aankomen.
Normaal laat ie Kelly al het werk doenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
iedereen in de tweede appgroep waar jij niet in mag
De auto is niet echt dominant meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Max niet ver uit kon lopen kwam door het managen en dat de rest voluit kon gaan
yupquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gelul over vaker zo’n race. Geef dan banden die het een race volhouden.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen die hier zit minus jij en greys
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
iedereen in de tweede appgroep waar jij niet in mag
Ik weet wie de tweede isquote:
Nickname El_Thijsquote:
quote:
de auto tanken ze zo laat mogelijk af. pas een uur voor de start. op dat moment ontdekte ze het lek pas.quote:
Dat zie je ook wel aan hoeveel moeite Perez had met door het veld ploegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De auto is niet echt dominant meer.
Zelfs niet in Sepangquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Heb Max ook nog nooit op de grond zien zitten na een race
Ik heb ze vermakelijker gezienquote:
ondertieten?quote:
A bloody shambles?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Crap verstond het net niet .... Max zei "you know what they call that" en ik verstond antwoord niet. Iemand?
Maakt echt niet uit hoe hard je traint, als je dit niet gewend bent ga je kapot.quote:
Ik zeg ook niet dat het de leukste ķķit wasquote:
ja, wereldtieten!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mejuffrouw Piquet is toch vrij petite achtig?
Ze vallen nu al bijna omquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
OPzich scheelt het dat ze niet aan de alcohol hoeven met die hitte
Mercedes.quote:
nee lekker met plak limo spuitenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Vroeg ik me ook net afquote:
Hoop wel dat ze whatever it is in de koelkast gehad hebben. Voor die jongens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
HAdden ze maar zo'n jurk aan moeten doen.quote:
Plakkerige teringzooiquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze whatever it is in de koelkast gehad hebben. Voor die jongens.
Koele douche, all that matters.quote:
ben ff ant luisteren....quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Crap verstond het net niet .... Max zei "you know what they call that" en ik verstond antwoord niet. Iemand?
Nogmaals: die was er ook op de begrafenis van Dilano van "t Hoff. Als vader die ook recent een zoon verloren had. Dat werd zéér op prijs gesteldquote:
Op naar 0 uitstoot in 2030quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:50 schreef Evenstar het volgende:
wtf was dat voor een laf gedoe
Zijn ze vergeten CO2 toe te voegen?
Daar produceren ze maar heel weinig van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:50 schreef Evenstar het volgende:
wtf was dat voor een laf gedoe
Zijn ze vergeten CO2 toe te voegen?
Perez heeft mazzel vandaagquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef SiGNe het volgende:
Nyck de Vries nog steeds beter dan Ricciardo
Topcircuit dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Verschillende coureurs moeten naar de medical delegate ivm uitdrogingsverschijnselen.
Maar verder niks aan de hand hoor!
Wat een mietjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Verschillende coureurs moeten naar de medical delegate ivm uitdrogingsverschijnselen.
Dit is niet echt normaal nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Afschaffen die GPquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tot de volgende keerquote:
Don’t forget to drink!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Massel inderdaad dat Lewis het zo weggegooid heeft, toch wel 3 punten verloren weer dit weekend.quote:
Verplichte drinkpauzes, zoals ze in voetbal ook wel eens doen.quote:
Dus, feit blijft dat hij zo'n beetje elk moment aangrijpt om tijdens het weekend in beeld te verschijnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: die was er ook op de begrafenis van Dilano van "t Hoff. Als vader die ook recent een zoon verloren had. Dat werd zéér op prijs gesteld
Welja, ipv van een verplichte 3-stopper een 6 stopper er van makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Verplichte drinkpauzes, zoals ze in voetbal ook wel eens doen.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef fietsie het volgende:
Zouden er nu ook nog overzichten gepubliceerd worden in hoeveel banden -feitelijk- het probleem waar men bang voor was is opgetreden?
Qatar betaald miljarden, dus ze moeten zich maar aanpassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb je verkeerde nootjes gegeten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
Wat een kutteam is mercedes ook hé.
Overduidelijk Lewis zijn schuld. 1ste boordradio van Russell terecht pissed.
Antwoord van het team laten ze niet horen, maar aan alles van zijn 2de boordradio merk je dat heg team tegen hem gezegd heeft niet bitchen, dit was jouw eigen fout.
Vervolgens ziet ie tijdens het rijden de replay en zegt ie dat hij er niks aan kon doen en meteen vindt fid lul van een Toyo het nodig om op de boordradio te komen zeiken.
En nu achteraf heeft Lewis gezegd dat het zijn schuld was en kan Toto straks weer roeptoeteren hoe fantastisch de GOAT wel niet is doof direct de hand in eigen boezem te steken.
Wat een vies vies team is dat geworden zeg.
Ow en Perez mort zichzelf weggooien.
Kom je ook de appgroep? Dm ff.quote:
Vosssquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
Antwoord van het team laten ze niet horen, maar aan alles van zijn 2de boordradio merk je dat heg team tegen hem gezegd heeft niet bitchen, dit was jouw eigen fout.
Vervolgens ziet ie tijdens het rijden de replay en zegt ie dat hij er niks aan kon doen en meteen vindt die lul van een Toto het nodig om op de boordradio te komen zeiken en Russell op z'n nummer zetten.
En nu achteraf heeft Lewis gezegd dat het zijn schuld was en kan Toto straks weer roeptoeteren hoe fantastisch de GOAT wel niet is doof direct de hand in eigen boezem te steken.
Staat ie een keer op het podium, krijg je ditquote:
Als ie met Russell bezig was, had ie hem niet afgesneden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton was alleen maar met Russell bezig, hij sloot hem op achter Verstappen en ging pas na 2 keer aandringen iets aan de kant, om hem vervolgens af te snijdern. Er zit iets niet lekker bij hem.
Nee. Lewis is een maniak zonder enige racecraft en mercedes is een vies kutteam.quote:
Nee, dat blijft geheim maar de baan was ook al veranderd omdat de kerbs voor scheurtjes zorgden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef fietsie het volgende:
Zouden er nu ook nog overzichten gepubliceerd worden in hoeveel banden -feitelijk- het probleem waar men bang voor was is opgetreden?
Max gaat nog boven de 500 punten komen aan het eind van de rit, wtfquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Nog 21 punten en Max heeft zijn puntenrecord van vorig jaar geëvenaard
Nounounounouquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Lewis is een maniak zonder enige racecraft en mercedes is een vies kutteam.
Gewoon een agressie probleempje, hebben we eerdere seizoenen en dit seizoen vaker gezien, krijgt hij het rood voor de ogen, en dan moet de rest oppassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton was alleen maar met Russell bezig, hij sloot hem op achter Verstappen en ging pas na 2 keer aandringen iets aan de kant, om hem vervolgens af te snijdern. Er zit iets niet lekker bij hem.
Je moet ook de @vosss taal lerenquote:
Nee ik, maar ik heb al uitgelegd waarom ik dat dacht in FB, het mag dan ook wel een keer klaar zijn.quote:
Geworden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
Vervolgens ziet ie tijdens het rijden de replay en zegt ie dat hij er niks aan kon doen en meteen vindt die lul van een Toto het nodig om op de boordradio te komen zeiken en Russell op z'n nummer zetten.
Jawel, zo erg dat hij er niet aan dacht dat hij nergens heen kon of dat hij wel zou remmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie met Russell bezig was, had ie hem niet afgesneden.
Hij vraagt er zelf om hoorquote:
nee hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee ik, maar ik heb al uitgelegd waarom ik dat dacht in FB, het mag dan ook wel een keer klaar zijn.
Jummie die spierballenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor user @:Whiskers2009 nu op F1TV.
Owh, is dat het?quote:
Ja als reactie op mij, omdat wanneer ik wat post er meteen een hele groep op hetzelfde moment tegen in gaat, zo is dat ontstaan.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor user @:Whiskers2009 nu op F1TV.
nee schat op mijquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja als reactie op mij, omdat wanneer ik wat post er meteen een hele groep op hetzelfde moment tegen in gaat, zo is dat ontstaan.
Ik heb het uitgelegd, en hoop gewoon dat dat nu klaar kan zijn.
Hoe hoog is ie, 1.72?quote:
Weet ik, maar een topic eerder was ik er zelf over begonnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee schat op mij
toen ik vroeg of ik een foto in de op mocht zetten
deze race afschaffenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
gewoon negerenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Weet ik, maar een topic eerder was ik er zelf over begonnen.
ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
Maar welke spectaculair nietige straf zal Hanglamp nu krijgen voor het lopend oversteken van de baan terwijl er een racende coureur nadert ?
Toto heeft thuis de glazen tafel kapot geslagen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
vosss is bekend om zijn rantsquote:
Nee hoorquote:
Als Russel geweten had dat ie er liep.... was het een FL geworden...quote:
Met een koptelefoon?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toto heeft thuis de glazen tafel kapot geslagen.
Mooi beeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toto heeft thuis de glazen tafel kapot geslagen.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
Maar welke spectaculair nietige straf zal Hanglamp nu krijgen voor het lopend oversteken van de baan terwijl er een racende coureur nadert ?
hij had links de helft van de baan overquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Lewis is een maniak zonder enige racecraft en mercedes is een vies kutteam.
Samenvatting?quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat het niet verdwenen wasquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag op het matje komen.
Waarschuwing, hooguit reprimande en/of boetequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
hij wist meteen dat hij zich zou moeten meldenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat het niet verdwenen was
Thanks!quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Samenvatting?
[..]![]()
(plus nog iets over Perez![]()
)
Warningquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
Extra punt vanwege spannend maken van de race. En omdat de nieuwe EOS leaseautos van de FIA zo fijn rijdenquote:
Waarom? Ga je eerst 80 km fietsen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef fietsie het volgende:
zo, de wekker op 3:30... wat een zalig tijdstp
Taxi spelen vanaf Schiphol...quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Ga je eerst 80 km fietsen?
100 euroquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag op het matje komen.
Als in een geldboete misschienquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mwah, tegenwoordig is Verstappen het lievelingetje. Hamilton krijgt gewoon straffen.
Ai, dat is wel een stukje rijden ook ja. Afgezien van hoe laat degene(n) die je ophaalt ook landen.quote:
Het is zo'n fijne budgetvlucht van transavia. Gepland landen om 0:27.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ai, dat is wel een stukje rijden ook ja. Afgezien van hoe laat degene(n) die je ophaalt ook landen.
quote:Hamilton stelt mening bij: 'Het was waarschijnlijk een race-incident'
En de 5 km lopen naar de bagagehsl en dan nog wachten..quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is zo'n fijne budgetvlucht van transavia. Gepland landen om 0:27.
Als je de vlucht historie van een paar weken terugkijkt met regelmaat meer dan een uur vertraging alleen al daarin.
En dan het sloth-tempo van Schiphol er achter aan
En het vertrek is inmiddels ook al uitgesteld zie ik in de app
Dat is 5x in 2 uur ofzo?quote:
Of die auto is wel zo onmogelijk bestuurbaar dat je wel een halfgod moet zijn om er snel in te zijn....quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Perez kan nu ook wel afgeschreven worden. Onbegrijpelijk wat die klaar speelt de laatste races.
smakelijk om te wetenquote:
RIC was snel genoeg in de SImquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of die auto is wel zo onmogelijk bestuurbaar dat je wel een halfgod moet zijn om er snel in te zijn....
Ik wil het eerst op de baan eens zienquote:
van mij hoeft dat niet eens meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil het eerst op de baan eens zien
die had een whiplashquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
ook Russel geeft aan vanaf ronde 20 zich niet goed te hebben gevoeld
sinds wanneer is de hitte een mogelijke oorzaak van een whiplash??quote:
Bang voor een preek van Toto, hoe durft 'ie Hamilton eruit te rammen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
ook Russel geeft aan vanaf ronde 20 zich niet goed te hebben gevoeld
echt wat een bs komt er uitquote:
Van de gevaarlijke manouvres van Max waar zijn teamgenoot hem heldhaftig reddequote:
quote:
LOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |